Ja, van die veel te kleine miepenkousjes en die frot hij dan in z'n schoenenquote:Op zondag 1 juli 2007 02:46 schreef ppi het volgende:
Wat is dat nou met die Dennis en zijn sokken ?
Draagt hij nu continu geen sokken ?
Of sneakersokken/lage enkelkousjes of hoe dat dan ook maar mag heten....
Of toch sokken van min of meer normale lengte maar dan vleeskleurig ?
Ik zie steeds schoenen-blote enkel-broek.
En het ziet er nogal vreemd uit.
![]()
Heb een poging gedaan maar Nat boeit me net zo als Nix..... maar ik geef ze ff de tijd ... Lijkt me niet makkelijk als newbiequote:Op zondag 1 juli 2007 02:48 schreef tipsch het volgende:
Ik zap heel soms naar de stream nix/nad, maar krijg het idee dat nad alle vragen stelt, maar geen vragen terug krijgt, klopt dit?
Dat klopt wel, nix hoort zichzelf blijkbaar graag praten (maar terwijl ik dit typ hoor ik een vraag van nix over nada's zender....dus er is hoop!)quote:Op zondag 1 juli 2007 02:48 schreef tipsch het volgende:
Ik zap heel soms naar de stream nix/nad, maar krijg het idee dat nad alle vragen stelt, maar geen vragen terug krijgt, klopt dit?
Graaaaaaaaaaag! Liever Eric in Huub modus dan dit kleine idiote jochie. Met zn grote schjmoelwerk!quote:Op zondag 1 juli 2007 02:50 schreef lorence1 het volgende:
wie wil dennis terugruilen voor eric... of hebben jullie dan toch liever dennis===
NaT is zo vreselijk nog niet - ze is wel vreselijk natuurlijk hoor. Ik kijk inmiddels wat langer, Nat stelt de vragen, Denniks err speelt het mannetje en praat vooral over zichzelf (een echte player toont toch altijd juist heel veel interesse in z'n slachtoffer?)quote:Op zondag 1 juli 2007 02:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb een poging gedaan maar Nat boeit me net zo als Nix..... maar ik geef ze ff de tijd ... Lijkt me niet makkelijk als newbie![]()
Als Eric fietskettingen mag meenemen....graag!quote:Op zondag 1 juli 2007 02:50 schreef lorence1 het volgende:
wie wil dennis terugruilen voor eric... of hebben jullie dan toch liever dennis===
Ik gun haar de tijd maar tot nu toe is ze rukquote:Op zondag 1 juli 2007 02:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
NaT is zo vreselijk nog niet - ze is wel vreselijk natuurlijk hoor. Ik kijk inmiddels wat langer, Nat stelt de vragen, Denniks err speelt het mannetje. (een echte player toont toch altijd juist heel veel interesse in z'n slachtoffer?)
Champies bij Friesquote:Op zondag 1 juli 2007 02:55 schreef farceman het volgende:
Huub en Lieke zijn volgens mij ff achter geweest en zijn helemaal blij terug.
Zei die juist niet hoogste?quote:Op zondag 1 juli 2007 02:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub tegen Lieke : "Weet je, als ik de volgende keer nog eens een keer iets heb, dan ga ik meteen naar hem toe (gebarend naar achter). Hij is wel niet de allerhoogste baas, maar hij begrijpt het"
[afbeelding]
Oke, dan is er nog hoop voor hem, niet veel - een sprankje.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:47 schreef lorence1 het volgende:
[..]
sneakersokken/lage enkelkousjes
hij heeft grotere op de boodschappenlijst gezet![]()
Ah wacht, denniks weet natuurlijk al alles van nat. Ze hoeft niet eens een antwoord te gevenquote:Op zondag 1 juli 2007 02:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gun haar de tijd maar tot nu toe is ze ruk![]()
Scherpquote:Op zondag 1 juli 2007 02:53 schreef Lobasca het volgende:
Nada tegen Nix; Kan je je nog herinneren hoe het huis eruit zag voordat het gedecoreerd was door Jan de Bouvrie?
Dan zou hij gezegd hebben "Zij is de hoogste baas .....". De hoofdproducent is nog steeds Deborah Flens.quote:
Die vent is maf, of wisten we dat al ?quote:Op zondag 1 juli 2007 02:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, van die veel te kleine miepenkousjes en die frot hij dan in z'n schoenen
Het is ongelooflijk, wat een vrouwenversierder he. Hij lult volgens mij al een paar uur over zichzelfquote:Op zondag 1 juli 2007 02:59 schreef avonne het volgende:
Dit is de derde keer dat ik Nix aan Nada hoor vragen of ze hem op tv heeft gezien.
nee hoor, laat hun nog maar ff saampies genietenquote:Op zondag 1 juli 2007 02:59 schreef lorence1 het volgende:
ik wil dat h en l naar binnen gaan.... eens kijken wat d te zeggen heeft tegen h
En vroeg het ook aan 'n vriend van Japio en aan Mitch en aan Melissa en aan Dimitri ........quote:Op zondag 1 juli 2007 02:59 schreef avonne het volgende:
Dit is de derde keer dat ik Nix aan Nada hoor vragen of ze hem op tv heeft gezien.
Triest jochie.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:59 schreef avonne het volgende:
quote:Op zondag 1 juli 2007 03:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En vroeg het ook aan 'n vriend van Japio en aan Mitch en aan Melissa en aan Dimitri ........
Zoals in je ondertitel ...... "stranger things have happened" ........quote:Op zondag 1 juli 2007 03:00 schreef ppi het volgende:
[..]
Die vent is maf, of wisten we dat al ?
En dat haar van hem zoals die dat "styled" is toch ook om je suf te lachen.
Vooral het matje in zijn nek en het deel wat dan net boven zijn voorhoofd zit.
Superdude![]()
quote:
Ja want 'terugkotsen' daar doet ze niet aan..........quote:Op zondag 1 juli 2007 03:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kots maar over Nadia, vertrekt ze meteen![]()
Oh nee dat heeft ze gezegd ... Hahahahhahahahhaquote:Op zondag 1 juli 2007 03:07 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja want 'terugkotsen' daar doet ze niet aan..........
Dat krijg je als je constant met je handen in je zakken zitquote:Op zondag 1 juli 2007 03:08 schreef STAP01 het volgende:
Denniets heeft zijn draai gevonden zegtie....... Nou ben benieuwd morgen!
Tssss...unbelieveble... Hij is in zijn ééntje een 'Niks Noppes Nada'.quote:Op zondag 1 juli 2007 03:08 schreef STAP01 het volgende:
Denniets heeft zijn draai gevonden zegtie....... Nou ben benieuwd morgen!
truste eitjequote:Op zondag 1 juli 2007 03:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is een mooie tijd om wat anders te gaan doen. Vanmiddag had ik een nieuwe map voor het uploaden van caps gemaakt en zie nu tot m'n schrik dat ik vanmiddag/vanavond 182 caps heb geplaatst (en ruim 220+ posts). Lijkt me wel genoeg ....
Tot morgen allemaal, truste als je gaat slapen![]()
dag Eiquote:Op zondag 1 juli 2007 03:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is een mooie tijd om wat anders te gaan doen. Vanmiddag had ik een nieuwe map voor het uploaden van caps gemaakt en zie nu tot m'n schrik dat ik vanmiddag/vanavond 182 caps heb geplaatst (en ruim 220+ posts). Lijkt me wel genoeg ....
Was wel een goeie TTquote:Op zondag 1 juli 2007 03:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tssss...unbelieveble... Hij is in zijn ééntje een 'Niks Noppes Nada'.
welterustenquote:Op zondag 1 juli 2007 03:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
U wordt bedankt voor weer een avond gezelligheid!quote:Op zondag 1 juli 2007 03:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
thnx for the capsquote:Op zondag 1 juli 2007 03:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
hebben ze gezoend?????quote:Op zondag 1 juli 2007 03:11 schreef Heathen het volgende:
Dennis en Nadia gaan zoenen..
oe, ik zie ze ook nietquote:Op zondag 1 juli 2007 03:11 schreef Heathen het volgende:
Dennis en Nadia gaan zoenen.. zucht.. Nadia laat zoveel hints achter en dan nog begrijpt die sukkel het niet.
Nee, de stelletjes moeten uitelkaar want bij RTL mag er niet meer geneuckt worden.quote:Op zondag 1 juli 2007 03:12 schreef Heathen het volgende:
Staat trouwens in het script. Want dan hebben we drie stelletjes en dat is beter voor het programma.
Gooi hem dr weer in,quote:
Ach dat kunnen ze knippen.quote:Op zondag 1 juli 2007 03:14 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, de stelletjes moeten uitelkaar want bij RTL mag er niet meer geneuckt worden.
Hasta mañana! Thanks voor de CAPS!quote:Op zondag 1 juli 2007 03:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
VB, ze wil nog iets halen uit de andere kamer. Een figuur die niet van suiker is die had haar geleid naar de andere kamer buiten in de regen alwaar ze in die kamer samen alleen waren zonder bemoeienis van iemand anders.quote:
idd... iemand zei vanmiddag.... ze betalen 10.000euro en nemen niet de moeite om streams en fora te volgen. (zo dom)quote:Op zondag 1 juli 2007 03:11 schreef STAP01 het volgende:
Ik vind het zo ongelooflijk stom van de nieuwe bewoners dat ze de streams de laatste weken, voor hun intrede in het huis, niet op de voet hebben gevolgd! Zooooooo dom!
Wil jij het doen, ik ben nog niet zo ver dat ik een update kan plaatsen in een topic...quote:Op zondag 1 juli 2007 03:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
Gooi hem dr weer in,
die Nada snapte ik eerst niet, maar Nada&Nix is wel uptodate nu![]()
Dat geloof ik dus niet.... Maar ik ben naief en domquote:Op zondag 1 juli 2007 03:17 schreef Desii het volgende:
[..]
idd... iemand zei vanmiddag.... ze betalen 10.000euro en nemen niet de moeite om streams en fora te volgen. (zo dom)
oh ok - volgens mij liggen daar echt spullen van haar. denniks, player die hij pretendeert te zijn, deed daar inderdaad err niks meequote:Op zondag 1 juli 2007 03:16 schreef Heathen het volgende:
[..]
VB, ze wil nog iets halen uit de andere kamer. Een figuur die niet van suiker is die had haar geleid naar de andere kamer buiten in de regen alwaar ze in die kamer samen alleen waren zonder bemoeienis van iemand anders.
Palma kijkt ook nooit.quote:Op zondag 1 juli 2007 03:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus niet.... Maar ik ben naief en dom![]()
Ik bedoel.. jij en ik zouden wel zo 'hoffelijk' zijn om daar op in te gaan.. Een beetje regen wat de geilheid zou tegen moeten houden? Laat me niet lachen.quote:Op zondag 1 juli 2007 03:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
oh ok - volgens mij liggen daar echt spullen van haar. denniks, player die hij pretendeert te zijn, deed daar inderdaad err niks mee
quote:Op zondag 1 juli 2007 03:23 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik bedoel.. jij en ik zouden wel zo 'hoffelijk' zijn om daar op in te gaan.. Een beetje regen wat de geilheid zou tegen moeten houden? Laat me niet lachen.
als het een om de vangst van een mooie dame zou gaan, jazekerquote:Op zondag 1 juli 2007 03:23 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik bedoel.. jij en ik zouden wel zo 'hoffelijk' zijn om daar op in te gaan.. Een beetje regen wat de geilheid zou tegen moeten houden? Laat me niet lachen.
pas geopereerd hequote:Op zondag 1 juli 2007 03:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kaal dus ......
Tis geen volledig bewijs ...quote:Op zondag 1 juli 2007 03:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kaal dus ......
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik moet altijd wel lachen om de lieve redactie die, zo lijkt het, ons toch altijd wel een beetje helpt met de onderzoekjesquote:
Klopt dar is de kappers branch het over eensquote:Op zondag 1 juli 2007 03:30 schreef Heathen het volgende:
[..]
Maar ook geen zaak die gesloten dient te worden.
Komt wel goedquote:Op zondag 1 juli 2007 03:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Feel free, kom maar met beter bewijs .......
LOLquote:Op zondag 1 juli 2007 03:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt dar is de kappers branch het over eens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |