Die vent is maf, of wisten we dat al ?quote:Op zondag 1 juli 2007 02:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, van die veel te kleine miepenkousjes en die frot hij dan in z'n schoenen
Het is ongelooflijk, wat een vrouwenversierder he. Hij lult volgens mij al een paar uur over zichzelfquote:Op zondag 1 juli 2007 02:59 schreef avonne het volgende:
Dit is de derde keer dat ik Nix aan Nada hoor vragen of ze hem op tv heeft gezien.
nee hoor, laat hun nog maar ff saampies genietenquote:Op zondag 1 juli 2007 02:59 schreef lorence1 het volgende:
ik wil dat h en l naar binnen gaan.... eens kijken wat d te zeggen heeft tegen h
En vroeg het ook aan 'n vriend van Japio en aan Mitch en aan Melissa en aan Dimitri ........quote:Op zondag 1 juli 2007 02:59 schreef avonne het volgende:
Dit is de derde keer dat ik Nix aan Nada hoor vragen of ze hem op tv heeft gezien.
Triest jochie.quote:Op zondag 1 juli 2007 02:59 schreef avonne het volgende:
quote:Op zondag 1 juli 2007 03:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En vroeg het ook aan 'n vriend van Japio en aan Mitch en aan Melissa en aan Dimitri ........
Zoals in je ondertitel ...... "stranger things have happened" ........quote:Op zondag 1 juli 2007 03:00 schreef ppi het volgende:
[..]
Die vent is maf, of wisten we dat al ?
En dat haar van hem zoals die dat "styled" is toch ook om je suf te lachen.
Vooral het matje in zijn nek en het deel wat dan net boven zijn voorhoofd zit.
Superdude![]()
quote:
Ja want 'terugkotsen' daar doet ze niet aan..........quote:Op zondag 1 juli 2007 03:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kots maar over Nadia, vertrekt ze meteen![]()
Oh nee dat heeft ze gezegd ... Hahahahhahahahhaquote:Op zondag 1 juli 2007 03:07 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja want 'terugkotsen' daar doet ze niet aan..........
Dat krijg je als je constant met je handen in je zakken zitquote:Op zondag 1 juli 2007 03:08 schreef STAP01 het volgende:
Denniets heeft zijn draai gevonden zegtie....... Nou ben benieuwd morgen!
Tssss...unbelieveble... Hij is in zijn ééntje een 'Niks Noppes Nada'.quote:Op zondag 1 juli 2007 03:08 schreef STAP01 het volgende:
Denniets heeft zijn draai gevonden zegtie....... Nou ben benieuwd morgen!
truste eitjequote:Op zondag 1 juli 2007 03:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is een mooie tijd om wat anders te gaan doen. Vanmiddag had ik een nieuwe map voor het uploaden van caps gemaakt en zie nu tot m'n schrik dat ik vanmiddag/vanavond 182 caps heb geplaatst (en ruim 220+ posts). Lijkt me wel genoeg ....
Tot morgen allemaal, truste als je gaat slapen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |