Ik bedoel.. jij en ik zouden wel zo 'hoffelijk' zijn om daar op in te gaan.. Een beetje regen wat de geilheid zou tegen moeten houden? Laat me niet lachen.quote:Op zondag 1 juli 2007 03:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
oh ok - volgens mij liggen daar echt spullen van haar. denniks, player die hij pretendeert te zijn, deed daar inderdaad err niks mee
quote:Op zondag 1 juli 2007 03:23 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik bedoel.. jij en ik zouden wel zo 'hoffelijk' zijn om daar op in te gaan.. Een beetje regen wat de geilheid zou tegen moeten houden? Laat me niet lachen.
als het een om de vangst van een mooie dame zou gaan, jazekerquote:Op zondag 1 juli 2007 03:23 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik bedoel.. jij en ik zouden wel zo 'hoffelijk' zijn om daar op in te gaan.. Een beetje regen wat de geilheid zou tegen moeten houden? Laat me niet lachen.
pas geopereerd hequote:Op zondag 1 juli 2007 03:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kaal dus ......
Tis geen volledig bewijs ...quote:Op zondag 1 juli 2007 03:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kaal dus ......
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik moet altijd wel lachen om de lieve redactie die, zo lijkt het, ons toch altijd wel een beetje helpt met de onderzoekjesquote:
Klopt dar is de kappers branch het over eensquote:Op zondag 1 juli 2007 03:30 schreef Heathen het volgende:
[..]
Maar ook geen zaak die gesloten dient te worden.
Komt wel goedquote:Op zondag 1 juli 2007 03:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Feel free, kom maar met beter bewijs .......
LOLquote:Op zondag 1 juli 2007 03:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt dar is de kappers branch het over eens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |