dag Eiquote:Op zondag 1 juli 2007 03:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is een mooie tijd om wat anders te gaan doen. Vanmiddag had ik een nieuwe map voor het uploaden van caps gemaakt en zie nu tot m'n schrik dat ik vanmiddag/vanavond 182 caps heb geplaatst (en ruim 220+ posts). Lijkt me wel genoeg ....
Tot morgen allemaal, truste als je gaat slapen![]()
Was wel een goeie TTquote:Op zondag 1 juli 2007 03:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tssss...unbelieveble... Hij is in zijn ééntje een 'Niks Noppes Nada'.
welterustenquote:Op zondag 1 juli 2007 03:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is een mooie tijd om wat anders te gaan doen. Vanmiddag had ik een nieuwe map voor het uploaden van caps gemaakt en zie nu tot m'n schrik dat ik vanmiddag/vanavond 182 caps heb geplaatst (en ruim 220+ posts). Lijkt me wel genoeg ....
U wordt bedankt voor weer een avond gezelligheid!quote:Op zondag 1 juli 2007 03:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
thnx for the capsquote:Op zondag 1 juli 2007 03:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
hebben ze gezoend?????quote:Op zondag 1 juli 2007 03:11 schreef Heathen het volgende:
Dennis en Nadia gaan zoenen..
oe, ik zie ze ook nietquote:Op zondag 1 juli 2007 03:11 schreef Heathen het volgende:
Dennis en Nadia gaan zoenen.. zucht.. Nadia laat zoveel hints achter en dan nog begrijpt die sukkel het niet.
Nee, de stelletjes moeten uitelkaar want bij RTL mag er niet meer geneuckt worden.quote:Op zondag 1 juli 2007 03:12 schreef Heathen het volgende:
Staat trouwens in het script. Want dan hebben we drie stelletjes en dat is beter voor het programma.
Gooi hem dr weer in,quote:
Ach dat kunnen ze knippen.quote:Op zondag 1 juli 2007 03:14 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, de stelletjes moeten uitelkaar want bij RTL mag er niet meer geneuckt worden.
Hasta mañana! Thanks voor de CAPS!quote:Op zondag 1 juli 2007 03:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
VB, ze wil nog iets halen uit de andere kamer. Een figuur die niet van suiker is die had haar geleid naar de andere kamer buiten in de regen alwaar ze in die kamer samen alleen waren zonder bemoeienis van iemand anders.quote:
idd... iemand zei vanmiddag.... ze betalen 10.000euro en nemen niet de moeite om streams en fora te volgen. (zo dom)quote:Op zondag 1 juli 2007 03:11 schreef STAP01 het volgende:
Ik vind het zo ongelooflijk stom van de nieuwe bewoners dat ze de streams de laatste weken, voor hun intrede in het huis, niet op de voet hebben gevolgd! Zooooooo dom!
Wil jij het doen, ik ben nog niet zo ver dat ik een update kan plaatsen in een topic...quote:Op zondag 1 juli 2007 03:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
Gooi hem dr weer in,
die Nada snapte ik eerst niet, maar Nada&Nix is wel uptodate nu![]()
Dat geloof ik dus niet.... Maar ik ben naief en domquote:Op zondag 1 juli 2007 03:17 schreef Desii het volgende:
[..]
idd... iemand zei vanmiddag.... ze betalen 10.000euro en nemen niet de moeite om streams en fora te volgen. (zo dom)
oh ok - volgens mij liggen daar echt spullen van haar. denniks, player die hij pretendeert te zijn, deed daar inderdaad err niks meequote:Op zondag 1 juli 2007 03:16 schreef Heathen het volgende:
[..]
VB, ze wil nog iets halen uit de andere kamer. Een figuur die niet van suiker is die had haar geleid naar de andere kamer buiten in de regen alwaar ze in die kamer samen alleen waren zonder bemoeienis van iemand anders.
Palma kijkt ook nooit.quote:Op zondag 1 juli 2007 03:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus niet.... Maar ik ben naief en dom![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |