echt?.of snap je niet wat ik bedoel?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:31 schreef Sebasser het volgende:
Met gebalde vuisten.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:33 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
echt?.of snap je niet wat ik bedoel?
Kijk maar uit met geweld, straks komen ze met heel het kamp achter je aan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
TS trapt af
zal het zo erg zijn denk je?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kijk maar uit met geweld, straks komen ze met heel het kamp achter je aan.
Ik heb het dus niet over zigeuners...Maar meer over de woonwagenbewonersquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:43 schreef LXIV het volgende:
Heb je het nu over woonwagenbewoners in het algemeen of specifiek over zigeuners? Dat is nogal een verschil.
Bedoelde eigenlijk meer dat je dan zelf eerst vertelt wat jij van woonwagenbewoners vindt, maar okeequote:
Zal het zo erg zijn?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:43 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
zal het zo erg zijn denk je?
of vertelt het meer iets over jou ?
volgens mij leef je nog in de jaren toebak...Want toen was dat ja,maar tegenwoordig niet meerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zal het zo erg zijn?
Als je als politie zo'n boete wilt innen of zoiets dergelijks, dan lijkt het me dat dat moet kunnen, en niet dat je 300 kampbewoners achter je aankrijgt, en dat je moet terugkomen met een aantal ME teams.
Tsjeh, zal het zo erg zijn?
ja..
Ik heb er verder geen idee van hoor, nooit op zo'n kamp geweest, en 1 keer op het nieuws gezien ofzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:48 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
volgens mij leef je nog in de jaren toebak...Want toen was dat ja,maar tegenwoordig niet meer
wat ik er zelf van vind lijkt me wel duidelijk he...Aangezien ik er zelf een benquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk meer dat je dan zelf eerst vertelt wat jij van woonwagenbewoners vindt, maar okee
Ik weet wel dat het op Vinkenslag (bij Maastricht) altijd een achterlijk allejezus grote klere puinzooi is
nee tegenwoordig hebben ze het leger nodig voor die holbewonersquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:48 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
volgens mij leef je nog in de jaren toebak...Want toen was dat ja,maar tegenwoordig niet meer
Jip het staat in iedergavel een stuk sterker dan jouw volk...of sta jij er nog steeds alleen voor?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:50 schreef Slappy het volgende:
[..]
nee tegenwoordig hebben ze het leger nodig voor die holbewoners![]()
nou dat kan ook heel gezellig zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:57 schreef Apekoek het volgende:
ik woon in een tent.
En waar is dat goed voor?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:58 schreef Skic. het volgende:
Ik haat vooral die kermiskampers.
oke dat is jou mening...die ik erg bekrompen vind maar goedquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:00 schreef B_TRAVEN het volgende:
kampers zijn smerige achterlijke lelijke lui, vaak met meer of minder zigeunerbloed.
je bent zelf anders een goed voorbeeld van op z'n minst de achterlijkheid van dat tuig.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:01 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
oke dat is jou mening...die ik erg bekrompen vind maar goed
Heh. Jammer.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:03 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
Laat maar ik snap jou niet en jij snapt mij niet ...En laten we dat maar zo houden
Ja en ik ben binnen...ga jij maar lekker werken...TUURLIJK NIET !quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
TS, kweek je ook wiet?
wat vind jij dan zo achterlijk?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:02 schreef B_TRAVEN het volgende:
[..]
je bent zelf anders een goed voorbeeld van op z'n minst de achterlijkheid van dat tuig.
Ik heb er serieus een toffe tijd gehad, kwam er vaak voor een leuke 'vakantiebaan' (wiet knippen). Maar mensen zijn er uitermate vriendelijk, gastvrij en aardig. Zelfs de lompe tokkies die gevreesd werden door alle omliggende dorpen/steden waren geschikte gasten. Beetje simpel wel, maar een gouden hart als je normaal tegen ze doet en ze gewoon ziet zoals ze zijn: als mensen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:30 schreef PushyGurl het volgende:
wat vinden jullie van woonwagenbewoners?
ik vroeg me dat af omdat ik zelf een woonwagen bewoonster ben![]()
Ze zijn over het algemeen heel erg loyaal, dat is zeker waar.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:06 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb er serieus een toffe tijd gehad, kwam er vaak voor een leuke vakantiebaan (wiet knippen). Maar mensen zijn er uitermate vriendelijk, gastvrij en aardig. Zelfs de lompe tokkies die gevreesd werden door alle omliggende dorpen/steden waren geschikte gasten. Beetje simpel wel, maar een gouden hart als je normaal tegen ze doet en ze gewoon ziet zoals ze zijn: als mensen.
Net zoals met negers dus.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:06 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb er serieus een toffe tijd gehad, kwam er vaak voor een leuke 'vakantiebaan' (wiet knippen). Maar mensen zijn er uitermate vriendelijk, gastvrij en aardig. Zelfs de lompe tokkies die gevreesd werden door alle omliggende dorpen/steden waren geschikte gasten. Beetje simpel wel, maar een gouden hart als je normaal tegen ze doet en ze gewoon ziet zoals ze zijn: als mensen.
|__________________________________________________________________________|quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:06 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb er serieus een toffe tijd gehad, kwam er vaak voor een leuke vakantiebaan (wiet knippen). Maar mensen zijn er uitermate vriendelijk, gastvrij en aardig. Zelfs de lompe tokkies die gevreesd werden door alle omliggende dorpen/steden waren geschikte gasten. Beetje simpel wel, maar een gouden hart als je normaal tegen ze doet en ze gewoon ziet zoals ze zijn: als mensen.
Ik vind het toch wel leuk om te lezen..Dat er mensen zijn die toch wel iets positiefs te vertellen hebbenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:06 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Sprak onze diehard Opgezwolle fan.quote:
Nee, geen sarcasme hoor. Ging er heen met vooroordelen en die bleken gewoon niet waar te zijn...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:07 schreef shifto het volgende:
[..]
|__________________________________________________________________________|
Zo, ff een bakje eronder gezet voor het druipende sarcasme
Als je niet zelfstandig de link kan leggen hoeft t dialoog voor mij er niet eens meer te zijn.quote:
Net als met negers dus.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nee, geen sarcasme hoor. Ging er heen met vooroordelen en die bleken gewoon niet waar te zijn...
Als jij niet begrijpt wat ik bedoel, dan kan ik daar ook niks aan doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als je niet zelfstandig de link kan leggen hoeft t dialoog voor mij er niet eens meer te zijn.
nee, maar ja ook ik ken hemquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:12 schreef koudhier het volgende:
ben je familie van fransie?
Mijn mening over woonwagenbewoners is muv het rosenberg trio (en het kleine rosenbergje die ik nog gitaar heb zien spelen in het theater) niet al te best. De reden daarvan heeft alles te maken met de woonvorm die ze (jullie) aanhouden. Bij 'normale' mensen heb je sociale controle, in het geval van wwb lijkt die sociale controle zich uitsluitend te beperken tot wat gebeurt in de eigen groep. Als een ander van buiten het kamp wordt bedonderd dan is er niemand die zich daar druk om maakt. Nou ja, lekker belangrijk verder.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:30 schreef PushyGurl het volgende:
Diadactisch ingesteld ben je in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:12 schreef Skic. het volgende:
[..]
Als jij niet begrijpt wat ik bedoel, dan kan ik daar ook niks aan doen natuurlijk.
Diadactisch bestaat niet, en je weet wat didactisch is?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Diadactisch ingesteld ben je in ieder geval niet.
Het goed kunnen uitleggen van materie.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:29 schreef Skic. het volgende:
[..]
Diadactisch bestaat niet, en je weet wat didactisch is?
Er was ook geen 'materie'.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het goed kunnen uitleggen van materie.
Beetje jammer.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Diadactisch ingesteld ben je in ieder geval niet.
ik zou eerder zeggen jezelf onderwijzen in levensinzicht en kennis...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het goed kunnen uitleggen van materie.
Nee ik haal me hommies op uit de ghettoquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:53 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
Jip het staat in iedergavel een stuk sterker dan jouw volk...of sta jij er nog steeds alleen voor?
hommies.. is dat een verkleinwoord voor hommels... ?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:49 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nee ik haal me hommies op uit de ghetto![]()
O Nee, paar jaar geleden was het nog in het nieuwsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:48 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
Ja, slotje.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
Wat ik mij eigenlijk afvroeg: als je op een camping woont, ben je dan ook een kamper?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:06 schreef RedBitch het volgende:
Woonwagenbewoners zijn ook mensen, ze schijten ook stront en werken ook voor hun geld.
Het is wel eens jammer dat ze zichzelf zo snel in een hokje proppen, maar ik persoonlijk heb er alleen maar goede ervaringen mee.
Mijn jongste is er kind aan huis en speelt graag met de kinderen van het kamp, ikzelf heb een leuke auto voor een mooie prijs van hen.
Het is maar net hoe je hen behandeld, ze zijn niks meer of minder als mij en ik zal ook absoluut niet op ze neer kijken omdat zij toevallig in een woonwagen wonen.
Tuurlijk heb je er ook rotte appels zitten, maar er wonen er ook in mijn straat, en wat wietkwekers betreft hetzelfde verhaal.
Oke, een gedeelte van mijn familie woont in een grote caravan (wij noemen het geen woonwagen) op een camping. Zij zijn geen reizigers, maar gewoon burgers die, als ze mogen kiezen, liever een tuin van 500 m² en een vrijstaand huisje hebben (want dat is het eigenlijk), dan op een flat wonen.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:06 schreef RedBitch het volgende:
Woonwagenbewoners zijn ook mensen, ze schijten ook stront en werken ook voor hun geld.
Het is wel eens jammer dat ze zichzelf zo snel in een hokje proppen, maar ik persoonlijk heb er alleen maar goede ervaringen mee.
Mijn jongste is er kind aan huis en speelt graag met de kinderen van het kamp, ikzelf heb een leuke auto voor een mooie prijs van hen.
Het is maar net hoe je hen behandeld, ze zijn niks meer of minder als mij en ik zal ook absoluut niet op ze neer kijken omdat zij toevallig in een woonwagen wonen.
Tuurlijk heb je er ook rotte appels zitten, maar er wonen er ook in mijn straat, en wat wietkwekers betreft hetzelfde verhaal.
Reizigers bestaan niet meer. Er betsaan nu alleen nog mensen die in groepen in onverplaatsbare stacaravans wonen. En ik heb alleen maar negatieve ervaringen met ze. Zoals:quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:40 schreef cultheld het volgende:
Reizigers kunnen best aardig zijn.
quote:Op zondag 1 juli 2007 15:16 schreef Olep het volgende:
Ze bedreigen mensen, ze verkopen gestolen spullen, ze gaan niet naar school/werk.
ja, maar dat zijn woonwagenbewoners meestal ook, dus zijn het kampers.quote:Op zondag 1 juli 2007 07:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oke, een gedeelte van mijn familie woont in een grote caravan (wij noemen het geen woonwagen) op een camping. Zij zijn geen reizigers, maar gewoon burgers die, als ze mogen kiezen, liever een tuin van 500 m² en een vrijstaand huisje hebben (want dat is het eigenlijk), dan op een flat wonen.
Verder zijn het heel normale mensen, met heel normale beroepen zoals verkoopster, eigenaresse van een winkel, chauffeur, loodgieter, timmerman etc. Ze kweken geen wiet, doen niets illegaals, hebben niet honderd tattoo's, dragen normale kleren en communiceren ook op een normale manier. Gewoon normale mensen dus.
Ja, maar als jij als niet-kamper denkt, ik wil ook zoiets, en geen pauper-flat, kan ik dat dan ook? Naar mijn gevoel wordt iedereen die geen kamper-achtergrond heeft niet echt warm onthaald op zo'n kamp. Om maar eens zacht uit te drukken.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:39 schreef Tinkepink het volgende:
Zie mijn post. Wordt in de post boven de jouwe nog gequote. Als je weinig geld hebt, maar wel iets wilt kopen, maar geen huis kunt betalen, zijn er mensen die de voorkeur geven aan een grote caravan van zo'n 80 m² en een stuk grond van 500 m² boven een flatje in een achterbuurt.
Schijnbaar wel. Mijn halve familie is verhuisd van een normaal rijtjeshuis dan wel flatje naar een woonwagen. Wel op een camping, dat wel. Maar ze wonen er wel het hele jaar, zonder problemen. Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik er zelf niet zou willen wonen, maar goed, zij zijn er gelukkig.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:45 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ja, maar als jij als niet-kamper denkt, ik wil ook zoiets, en geen pauper-flat, kan ik dat dan ook?
Maar je moet ze niet tegen je hebben. Iedereen is okay als je ze helpt met hun wietplantage.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:06 schreef Xebrozius het volgende:
Beetje simpel wel, maar een gouden hart als je normaal tegen ze doet en ze gewoon ziet zoals ze zijn: als mensen.
die zitten er ook genoeg onder je eigen volk...alleen hoor je daar niet zoveel overquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:16 schreef whosvegas het volgende:
[..]
O Nee, paar jaar geleden was het nog in het nieuws
En maar janken dat ze worden achtergesteld, gedisrimineerd of wat dan ook. Maar belasting betalen en netjes je elektriciteit rekening betalen, ho maar.![]()
het gaat toch vaak over de vrijheid die je hebt...er zijn geen mensen die klagen over burenoverlastquote:Op zondag 1 juli 2007 20:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Waarom zou je eigenlijk in een woonwagen gaan wonen? Omdat je geen geld hebt voor een huis of .. waarom eigenlijk
Ik denk dat je niet zal zeggen dat ik van het woonwagenkamp komquote:Op maandag 2 juli 2007 01:01 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik vind dat TS wat pics van haarzelf moet plaatsen, zodat ik een visueel beeld krijg van een 'woonwagenbewoner'.
Jawel hoor, check de probleemwijken-topics maar eensquote:Op maandag 2 juli 2007 10:23 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
die zitten er ook genoeg onder je eigen volk...alleen hoor je daar niet zoveel over
oke maar daar word dan niet zo zwaar aan getilt?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Jawel hoor, check de probleemwijken-topics maar eens
Nou, prove me wrong dan.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:34 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet zal zeggen dat ik van het woonwagenkamp kom
Jip kan overal voor komenquote:Op maandag 2 juli 2007 12:54 schreef koudhier het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)rtij_op_vinkens.html
Nu ga je vast zeggen dat dit een incident is, dat dit overal voorkomt. Of niet?
Je vergeet de hoefijzers lul!quote:Op maandag 2 juli 2007 13:30 schreef RealZeus het volgende:
Goed, even mijn vooroordeel over kampers:
De mannen hebben allemaal een matje in hun nek en een snor, een beetje het Rudi Voller-kapsel. Uiteraard wat gouden kettingen om en allemaal in de oud-ijzer/auto handel.
De vrouwen hebben allemaal van dat glorixblonde haar, veel make-up en felrode lippenstift en uiteraard ontbreken hier ook de gouden sieraden niet.
De auto's: De Mercedes 190 D in de kleur dof-wit met grauwe oude sportvelgen en een spoiler op de kofferbak. Uiteraard voorzien van trekhaak en dobbelstenen aan de spiegel.
Oook de Opel Ascona 1.6 s met Opel Sport-stickers en jalouzie op de achterruit is immer favoriet, evenals de good old Opel Manta.
De muziek: het hele piratengenre.
Uiteraard ken ik niet echt woonwagenbewoners, maar de paar die ik ken voldeden aan al mijn vooroordelen en het waren niet de meest leuke mensen.
Ik denk trouwens wel dat als je kamper bent het anders ligt. Je mede-kampers zullen je nooit laten vallen, dus in dat opzicht wil ik ze niet asociaal noemen.
Maar ze zijn wel anders.
Permanent op een camping wonen is wel iets heel anders dan op een woonwagenkamp zitten. Het eerste is permanent verblijven in een recreatiewoning, wat officieel niet mag, maar op veel plekken gedoogd wordt.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Schijnbaar wel. Mijn halve familie is verhuisd van een normaal rijtjeshuis dan wel flatje naar een woonwagen. Wel op een camping, dat wel. Maar ze wonen er wel het hele jaar, zonder problemen. Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik er zelf niet zou willen wonen, maar goed, zij zijn er gelukkig.
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:34 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet zal zeggen dat ik van het woonwagenkamp kom
Wedje maken?quote:
Volgens mij kan je alleen op een kamp wonen als je van het kamp zelf bent of als je met iemand van een kamp trouwt.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dus mijn vraag aan de 'echte' kampers op dit topic, als een burger denkt, ik wil ook graag wat vrijer wonen, kan hij/zij dan naar een kamp verhuizen?
En hoeveel tolerantie is er als je dus niet van die nederlandse dweilmuziek houdt, wel je deur op slot wil doen, en zo meer van dat soort zaken?
Dat denk ik ook, maar wil het graag van een kamper zelf horen...sommige mensen in dit topic kunnen het verschil niet zien tussen mensen die permanent op een camping wonen, en kampers die in een mini vrijstaat willen wonen waar ze lekker hun gang gaan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 07:50 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Volgens mij kan je alleen op een kamp wonen als je van het kamp zelf bent of als je met iemand van een kamp trouwt.
tegen woordig niet meer...de woonwagenwet is vervalen..dus iedereen kan nu op het kamp gaan wonen als ze dat willenquote:Op woensdag 4 juli 2007 07:50 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Volgens mij kan je alleen op een kamp wonen als je van het kamp zelf bent of als je met iemand van een kamp trouwt.
wat bedoel je met achterlijke taal?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:20 schreef Tha_T het volgende:
[..]
[..]
Wedje maken?
Overigens vind ik kampers maar zielig. Zie bovenstaande vooroordelen en de achterlijk taal. Je bent in Nederland, lul het dan ook.
Misschien wettelijk, maar ik denk niet dat het zo simpel ligt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:42 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
tegen woordig niet meer...de woonwagenwet is vervalen..dus iedereen kan nu op het kamp gaan wonen als ze dat willen
wettelijk gezien kan het ja...quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:45 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Misschien wettelijk, maar ik denk niet dat het zo simpel ligt.
Praktich zal het wel niet aan te raden zijn, zeg je dus.quote:
jawel hoor ,waarom niet ...ik denk dat het alleen moeilijk aanpassen word...quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Praktich zal het wel niet aan te raden zijn, zeg je dus.
Waarom eigenlijk? Ik kom zelf uit een volksbuurt en ken ook best veel mensen van het kamp (nee, niet alleen die nu op een camping wonenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:18 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
jawel hoor ,waarom niet ...ik denk dat het alleen moeilijk aanpassen word...
Daar heb je natuurlijk wel een punt. Ik kan vrij makkelijk zien of iets een nette straat is waar mensen wonen die gewoon weinig geld hebben, of een asobuurt, ook al zouden de huizen identiek zijn. Bij een kamp zou ik niet weten waar ik op moet letten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat betreft de kampen: volgens mij is het net als met volksbuurten. Je hebt buurten en kampen waar het wel goed vertoeven is en normale mensen wonen en je hebt buurten en kampen waar vooral uitschot zit.
je hoeft ook nergens op te letten,je ziet het van zelfquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:20 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk wel een punt. Ik kan vrij makkelijk zien of iets een nette straat is waar mensen wonen die gewoon weinig geld hebben, of een asobuurt, ook al zouden de huizen identiek zijn. Bij een kamp zou ik niet weten waar ik op moet letten.
Je weet wel. Dat brabbel-taaltje. Je komt van het kamp dus dat moet je wel kennen. Punt is iig dat ik het niet kan verstaan 'nuff saidquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:44 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
wat bedoel je met achterlijke taal?
Ik kobie waus een raas van de rolleman?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:25 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je weet wel. Dat brabbel-taaltje. Je komt van het kamp dus dat moet je wel kennen. Punt is iig dat ik het niet kan verstaan 'nuff said
ff een vraag aan jou dan.quote:
en vaak schijt hebben aan de regels die er buiten het kamp gelden?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
willen leven comform de regels en wetten die er gelden op het kamp?
Achter mij aanquote:En rennen dat die kampers konden!!!![]()
als je 't niet snapt, ga ik m'n tijd niet verspillen om het je uit te leggen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:46 schreef Frrreek het volgende:
Huh?
En om ff verder te zeikuh, trek wel je schoenen uit als je binnen wilt.....quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kut.![]()
De auto-ambulances was ik ook vergeten. En de waakpoedel die in de woonwagen huist.
Heel vreemd, maar ik herken het op het autosloop verhaal na, helemaal niet in je verhaal.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:30 schreef RealZeus het volgende:
Goed, even mijn vooroordeel over kampers:
De mannen hebben allemaal een matje in hun nek en een snor, een beetje het Rudi Voller-kapsel. Uiteraard wat gouden kettingen om en allemaal in de oud-ijzer/auto handel.
De vrouwen hebben allemaal van dat glorixblonde haar, veel make-up en felrode lippenstift en uiteraard ontbreken hier ook de gouden sieraden niet.
De auto's: De Mercedes 190 D in de kleur dof-wit met grauwe oude sportvelgen en een spoiler op de kofferbak. Uiteraard voorzien van trekhaak en dobbelstenen aan de spiegel.
Oook de Opel Ascona 1.6 s met Opel Sport-stickers en jalouzie op de achterruit is immer favoriet, evenals de good old Opel Manta.
De muziek: het hele piratengenre.
Uiteraard ken ik niet echt woonwagenbewoners, maar de paar die ik ken voldeden aan al mijn vooroordelen en het waren niet de meest leuke mensen.
Ik denk trouwens wel dat als je kamper bent het anders ligt. Je mede-kampers zullen je nooit laten vallen, dus in dat opzicht wil ik ze niet asociaal noemen.
Maar ze zijn wel anders.
Welk kamp ? Ik ken er een paar uit Alblassredam en dat zijn echt toffe gastenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:30 schreef PushyGurl het volgende:
Denk jij dat nu echt?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Woonwagen is wel een goedkope manier om toch riant te kunnen wonen![]()
Is zo. Ik ken genoeg kampers. Die pompen zo 2 ton aan zwartgeld in een wagen en hebben dan een superdure keuken, badkamer en meubels die de meeste burgers alleen met hulp van Scheringa kunnen kopen. Ik ben er overigens niet jaloers op, ze hebben groot gelijk.quote:
Jammer van dit stukje. Heel jammer.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:19 schreef jehovaguerilla het volgende:
Dat is de Nederlandsche mentaliteit.
Daarom was de NSB ook zo populair hier.
'Mijn beeld is ook van een in de grond misdadige woongemeenschap, die vastbesloten is iedereen met een 'normale' baan zoveel mogelijk uit te zuigen door uitkeringen te trekken en als die op zijn zoveel mogelijk te jatten omdat ze te bedonderd zijn om te werken, allemaal in de drugshandel zitten, en bovendien maar 1 keer per jaar in bad gaan. Van tandenpoetsen hebben ze ook nooit gehoord'quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:19 schreef jehovaguerilla het volgende:
Als het heersende beeld van kampers bestond uit in lompen geklede armoedzaaiers ,had niemand er een probleem mee gehad.
Volgens mij heb je geen idee waar je over praatquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:19 schreef jehovaguerilla het volgende:
quote:
hehe..... additieven als calimero ,inteelttweeling etc. zijn het zwaktebod van iemand die niet kan argumenteren.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
'Mijn beeld is ook van een in de grond misdadige woongemeenschap, die vastbesloten is iedereen met een 'normale' baan zoveel mogelijk uit te zuigen door uitkeringen te trekken en als die op zijn zoveel mogelijk te jatten omdat ze te bedonderd zijn om te werken, allemaal in de drugshandel zitten, en bovendien maar 1 keer per jaar in bad gaan. Van tandenpoetsen hebben ze ook nooit gehoord'
tevreden zo, calimero? Je bent nog dommer dan die poolse inteelttweeling laatst bij de EU top:
'wij moeten meer stemmen hebben, want als die vieze duitsers niet de helft van onze mensen hadden vermoord hadden we nu meer inwoners gehad,,,,(huil, huil richting EU voorzitter Angela Merkel.....)
Jaa..... generalisatie is een bitch.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:27 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Volgens mij heb je geen idee waar je over praat. Je redevoering was oke tot dit gedeelte hier
waar bazeer jij dat op?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:59 schreef Siriusje het volgende:
We mogen de kampers niet discrimineren, maar dan vraag ik me toch af waarom dat ze veel meer in aanraking komen met de politie en justitie dan andere mensen
Dan kan ik ook zeggen dat Hitler eik wel gelijk had met vergassen met alles wat zich in een woonwagen ophoudt. Maar goed, we zijn geciviliseerd dus dat doen we dan ook maar lekker niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:59 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
Jaa..... generalisatie is een bitch.
Dat van de NSB is een feit en ik moet nog altijd lachen om de gepikeerde reactie van veel mensen als ze hiermee om de oren geslagen worden..
Maar gelukkig gingen al die moedige mensen tegen het eind van de oorlog bij het verzet
Het probleem met nederlanders is dat 90% de kloten niet heeft om ergens voor te staan als er gevaar/tegenwerking whatever is.
Maar klagen dat ze kunnen
bedankt voor de nieuwe huilies
Je vergist je, Calimero gebruik ik alleen voor hele zielige types die altijd verongelijkt zijn omdat de wereld tegen hun is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:59 schreef jehovaguerilla het volgende:
hehe..... additieven als calimero ,inteelttweeling etc. zijn het zwaktebod van iemand die niet kan argumenteren.lachuh mèn
[..]
Andersom geldt dat gelukkig niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:19 schreef jehovaguerilla het volgende:
Burgers zijn van jongs af aan geïndoctrineerd met de gedachte dat 'kampers' minderwaardig zijn.
Wauw.... ja en Hitler had ook gelijk dat ie alle geestelijk gehandicapten ombracht of steriliseerde.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:22 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan kan ik ook zeggen dat Hitler eik wel gelijk had met vergassen met alles wat zich in een woonwagen ophoudt. Maar goed, we zijn geciviliseerd dus dat doen we dan ook maar lekker niet.
Om even je absurdistische vergelijking maar even te evenaren
Het feit dat je aan mij uitlegt hoe je het bedoelde geeft dus weer aan dat jouw geestelijke vermogens niet echt denderend zijn en je waarschijnlijk in de waan bent dat andere mensen eenzelfde kortsluiting in hun schedel hebben.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:27 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Je vergist je, Calimero gebruik ik alleen voor hele zielige types die altijd verongelijkt zijn omdat de wereld tegen hun is.
Herkenbaar, toch, in jouw geval?
Zou ik niet kunnen zeggen.quote:
Om jou te beleven zou ik een beeld van je moeten oproepen in m'n geest , en dat doe ik mezelf liever niet aan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:55 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
In jouw beleving heb ik zeker ook een eierschaal op mijn kop?
[..]
Dat baseer ik op algemeen bekende statistieken van hier en omstreken, en hoogstwaarschijnlijk ook voor de rest van het land. Kijk eens hoevaak er invallen gedaan worden op woonwagenkampen en er allemaal illegale en criminele praktijken plaatsvinden daar. Jij weet net zo goed als ik dat dat veel meer is dan in de 'normale' samenleving.quote:
Het feit dat hij het aan je moet uitleggen omdat jij blijkbaar het gebruik van "Calimero" als metafoor niet snapt is nog droevigerquote:Het feit dat je aan mij uitlegt hoe je het bedoelde geeft dus weer aan dat jouw geestelijke vermogens niet echt denderend zijn en je waarschijnlijk in de waan bent dat andere mensen eenzelfde kortsluiting in hun schedel hebben.
oftewel drogredenenquote:Op zondag 8 juli 2007 01:30 schreef Secretus het volgende:
[..]
Het feit dat hij het aan je moet uitleggen omdat jij blijkbaar het gebruik van "Calimero" als metafoor niet snapt is nog droeviger.
Overigens vind ik het grappig dat je andere mensen ervan beschuldigt met zwakke argumenten te komen, terwijl je zijn stukje onderuit probeert te schoppen door hem te wijzen op zogenaamde "zwakke argumentering door gebruik van additieven (waarschijnlijk bedoel je een vorm van ad hominem)", hoewel deze geen non-sequitur is, waardoor je beschuldiging geen afbreuk doet aan zijn logica, maar eerder een fout van jezelf is.
Zozo! Da's een hele mond vol die nergens op slaat.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:30 schreef Secretus het volgende:
[..]
Het feit dat hij het aan je moet uitleggen omdat jij blijkbaar het gebruik van "Calimero" als metafoor niet snapt is nog droeviger.
Overigens vind ik het grappig dat je andere mensen ervan beschuldigt met zwakke argumenten te komen, terwijl je zijn stukje onderuit probeert te schoppen door hem te wijzen op zogenaamde "zwakke argumentering door gebruik van additieven (waarschijnlijk bedoel je een vorm van ad hominem)", hoewel deze geen non-sequitur is, waardoor je beschuldiging geen afbreuk doet aan zijn logica, maar eerder een fout van jezelf is.
Wat nergens op slaat zijn jouw posts, zal ik het even overlopen ?quote:Op zondag 8 juli 2007 14:48 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
Zozo! Da's een hele mond vol die nergens op slaat.
Als je het hele non-sequitur mambojambo er niet bij geplaatst had had je toch een mooi lopende zin gehad.
Mijn beschuldiging is gebaseerd op te 'krachttermen' die erbij gehaald werden en zoals ieder mens weet zijn dat uitingen van onmacht.
Leuk dat je me probeert te verbeteren met je Ad Eminem maar ik kan mezelf vrij goed uitdrukken in het Nederlands en ik bedoelde gewoon een additiefje (toevoegsel).
Als ik ooit scrabble ga spelen wil ik jou als teamgenoot ,by the way.
Hier beweer je dus dat het gebruik van Calimero en inteelttweeling getuigt van slecht argumenteren, maar dat ze gewoon "een additief" zijn ? Loze term, want op de man spelen (ad hominem) kan evengoed gedaan worden door "additieven", en gebruik van "additieven" wijst helemaal niet op slecht argumenteren, je hele post slaagt dus nergens op. En nog meer : Je gaat niet in op de echte zaken, maar denkt precies de post te kunnen af te wimpelen als "slecht geargumenteerd", door zaken die daar totaal niet wijzen. Hier ben _jij_ degene die de drogredenen gebruik.quote:hehe..... additieven als calimero ,inteelttweeling etc. zijn het zwaktebod van iemand die niet kan argumenteren. lachuh mèn
Nu probeert de originele poster uit te leggen wat hij bedoelde met de krachttermen die jij ten onrechte als tekens van slechte argumentatie had gezien, en wat doe jij ? Uit deze uitleg trek je de valse conclusie dat de geestelijke vermogens van de poster zeker niet echt denderend zijn (welke dus totaal nergens op slaat, zeker omdat _jij_ al vanaf het begin in de fout gaat).quote:Het feit dat je aan mij uitlegt hoe je het bedoelde geeft dus weer aan dat jouw geestelijke vermogens niet echt denderend zijn en je waarschijnlijk in de waan bent dat andere mensen eenzelfde kortsluiting in hun schedel hebben.
Hier begin je meteen met wat je ervan denkt. Mooi, laat eens horen waarom het nergens op slaat...quote:Zozo! Da's een hele mond vol die nergens op slaat.
Als je het hele non-sequitur mambojambo er niet bij geplaatst had had je toch een mooi lopende zin gehad.
Mijn beschuldiging is gebaseerd op te 'krachttermen' die erbij gehaald werden en zoals ieder mens weet zijn dat uitingen van onmacht.
Leuk dat je me probeert te verbeteren met je Ad Eminem maar ik kan mezelf vrij goed uitdrukken in het Nederlands en ik bedoelde gewoon een additiefje (toevoegsel).
Als ik ooit scrabble ga spelen wil ik jou als teamgenoot ,by the way.
Echt waar ? Wil ik een goede bron hoor, in geen enkele van de boeken en teksten die ik heb gelezen wordt het gebruik van krachttermen alleen gerekend bij slechte argumentatie (slecht = niet logische).quote:Mijn beschuldiging is gebaseerd op te 'krachttermen' die erbij gehaald werden en zoals ieder mens weet zijn dat uitingen van onmacht.
10 punten voor jovinkquote:Op zondag 8 juli 2007 15:13 schreef Secretus het volgende:
[..]
Wat nergens op slaat zijn jouw posts, zal ik het even overlopen ?
[..]
Hier beweer je dus dat het gebruik van Calimero en inteelttweeling getuigt van slecht argumenteren, maar dat ze gewoon "een additief" zijn ? Loze term, want op de man spelen (ad hominem) kan evengoed gedaan worden door "additieven", en gebruik van "additieven" wijst helemaal niet op slecht argumenteren, je hele post slaagt dus nergens op. En nog meer : Je gaat niet in op de echte zaken, maar denkt precies de post te kunnen af te wimpelen als "slecht geargumenteerd", door zaken die daar totaal niet wijzen. Hier ben _jij_ degene die de [drogredenen gebruik.
Gebruik van krachttermen is overigens geen drogreden, en hoeft geen blijk te geven van slechte argumentatie, ik zal het maar niet proberen uit te leggen.
Ik kreeg me net toch een hoofdpijn toen ik jouw epistel las... niet normaal meer.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:13 schreef Secretus het volgende:
[..]
Gebruik van krachttermen is overigens geen drogreden, en hoeft geen blijk te geven van slechte argumentatie, ik zal het maar niet proberen uit te leggen.
[..]
Het vetgedrukte gedeelte staat helemaal los van de discussie en is toegevoegd (daar is het additiefje weer) om op de man te spelen zoals Ad Eminem dat ook doet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
'Mijn beeld is ook van een in de grond misdadige woongemeenschap, die vastbesloten is iedereen met een 'normale' baan zoveel mogelijk uit te zuigen door uitkeringen te trekken en als die op zijn zoveel mogelijk te jatten omdat ze te bedonderd zijn om te werken, allemaal in de drugshandel zitten, en bovendien maar 1 keer per jaar in bad gaan. Van tandenpoetsen hebben ze ook nooit gehoord'
tevreden zo, calimero? Je bent nog dommer dan die poolse inteelttweeling laatst bij de EU top:
'wij moeten meer stemmen hebben, want als die vieze duitsers niet de helft van onze mensen hadden vermoord hadden we nu meer inwoners gehad,,,,(huil, huil richting EU voorzitter Angela Merkel.....)
Er is ook geen enkel argument in zijn post te bekennen. Wel een hoop frustratie.quote:Grappig dat je de originele poster beschuldigt van slecht argumenteren terwijl
1) de gebruikte "additieven" zelfs geen argument vergezelden, dus hoe je iets weet over zijn argumenteringsvermogen uit die post, joost mag het weten.
2) jij degene bent die nog geen enkel logisch argument heeft voorgelegd, maar zelf zoveel mogelijk denigrerende ondertonen in je berichten stopt.
Kledingverkoopster?quote:
Daar zit je fout, je verwart een ad hominem met het gebruik van krachttermen/scheldwoorden.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:15 schreef jehovaguerilla het volgende:
Het vetgedrukte gedeelte staat helemaal los van de discussie en is toegevoegd (daar is het additiefje weer) om op de man te spelen zoals Ad Eminem dat ook doet.
[..]
quote:Ik kreeg me net toch een hoofdpijn toen ik jouw epistel las... niet normaal meer.
Ik heb even de kern van het geheel uit die bak lettervermicelli gevist en hierboven gequote.
Daarom is het ook zo wonderbaarlijk dat je uit de post iets kan afleiden over zijn argumenteringsvaardighedenquote:Er is ook geen enkel argument in zijn post te bekennen. Wel een hoop frustratie.
Mijn nsb opmerking was redelijk chargerend ,maar wel gebaseerd op een vaststaand feit
Ja, ik vindt het inderdaad frustrerend dat een bevolkingsgroep zich bewust buiten de normen van de 'burger' maatschappij stelt, maar wel uitkeringen trekt en systematisch belasting ontduikt. Ik vindt dat parasiterend gedrag. Dus als iemand terugpost van ' ach valt wel mee, laat ze toch' speel ik op de man. En?quote:Op zondag 8 juli 2007 16:15 schreef jehovaguerilla het volgende:
Het vetgedrukte gedeelte staat helemaal los van de discussie en is toegevoegd (daar is het additiefje weer) om op de man te spelen zoals Ad Eminem dat ook doet.
[..]
Er is ook geen enkel argument in zijn post te bekennen. Wel een hoop frustratie.
Mijn nsb opmerking was redelijk chargerend ,maar wel gebaseerd op een vaststaand feit.
Wat een conclusiequote:Op zondag 8 juli 2007 17:55 schreef rashudo het volgende:
Conclusie, jullie zeikwijven en grammar nazis zijn een stuk minder gezellig dan die kampers.
Het was tenminste geen "conclussie".quote:
Mijn moeder woont ook zo. Twee jaar geleden of zo, zijn zij en haar man naar een camping verhuisd, en ze wonen daar heel erg naar hun zin. Mijn moeder is echt een buitenmens, en elke minuut dat de zon schijnt wil ze buiten zijn. Ze heeft ook een hond, en waar ze nu woont ligt een groot bos- en natuurgebied, dat is dus ideaal. En inderdaad die grote tuin, ruimte om meerdere auto's te parkeren (auto's opknappen is een hobby van mijn stiefvader), lekker in de zon liggen...quote:Op zondag 1 juli 2007 07:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oke, een gedeelte van mijn familie woont in een grote caravan (wij noemen het geen woonwagen) op een camping. Zij zijn geen reizigers, maar gewoon burgers die, als ze mogen kiezen, liever een tuin van 500 m² en een vrijstaand huisje hebben (want dat is het eigenlijk), dan op een flat wonen.
Verder zijn het heel normale mensen, met heel normale beroepen zoals verkoopster, eigenaresse van een winkel, chauffeur, loodgieter, timmerman etc. Ze kweken geen wiet, doen niets illegaals, hebben niet honderd tattoo's, dragen normale kleren en communiceren ook op een normale manier. Gewoon normale mensen dus.
Doe ik trouwens wel vaker als ik denk dat de ander er leuk van gaat happen. Hobby.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:15 schreef jehovaguerilla het volgende:
nee hoor,ik ontwerp kleding in de mode industriequote:Op zondag 8 juli 2007 16:20 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Kledingverkoopster?
Oh, en sinds wanneer hebben woonwagens internet?![]()
Is dit een verkapte doodsverwensingquote:Op zondag 8 juli 2007 16:15 schreef jehovaguerilla het volgende:
als je een reactie wilt achterlaten ga ik die later vanavond fileren.
nee maar wel een discussie forumquote:Op zondag 8 juli 2007 20:24 schreef cultheld het volgende:
Dat is geen woonwagenkamp dus.
zoals blijktquote:Op maandag 9 juli 2007 13:22 schreef Olep het volgende:
Maar goed, ging het over woonwagenbewoners?
Was dat toevallig die familie die voor het oog van de verborgen camera een huurmoordenaar inschakelde en zelf het moordwapen leverde? Mooie televisie was dat.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:57 schreef Triptamine het volgende:
ik heb goede en slechte ervaringen met kampbewoners. Ik woon in oss en daar was een tijdje terug iets aan de hand met woonwagenbewoners en Peter r de Vries. Ik kende die familie redelijk goed toen en het was toen echt een chaos daarzo. Toen merkte ik ook pas echt hoe ze waren. Het was gewoon een grote familie, die toen uit elkaar getrokken werd door een gek.
Goede mensen, vooral als je steun nodig hebt. het kunnen ook wel klootzakken zijn
Dat was toevallig diezelfde familie ja.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:00 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Was dat toevallig die familie die voor het oog van de verborgen camera een huurmoordenaar inschakelde en zelf het moordwapen leverde? Mooie televisie was dat.
Misschien is het een idee jouw eigen topic speciaal voor autisten te openen.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:35 schreef Secretus het volgende:
[..]
Daar zit je fout, je verwart een ad hominem met het gebruik van krachttermen/scheldwoorden.
Als je je denigrerend over iemand uitlaat ben je imo al op de man aan het spelen. I don't give a fuck welke definitie 1 of andere olijfkauwende filosoof daar 4 miljoen jaar geleden aan gekoppeld heeft
Het is geen ad hominem om te zeggen " x+x is niet 3x, want ..(uitleg), ben je een idioot ofzo, mongool."
Het is wél een ad hominem om te zeggen " x + x is niet 3x, want jij ben een idioot".
Als ik die Ad ooit tegenkom sla ik hem op z'n bek. Dat beloof ik je.
Beetje raar voorbeeld, maar op de man spelen, ad hominem, is altijd een onderdeel van een argument. Daarom is het gebruik ervan ook een argumenteringsfout. Als je het op de man speelt gebruik je een foutieve reden waarom iemand's argument fout zou zijn.
Het is nooit per definitie een onderdeel van een argument. Je kan ook zonder argument op de man spelen.Als je op de man speelt kan je ook een goede reden gebruiken waarom iemands argument fout zou zijn.Maar als er geen argumenten zijn is er eigenlijk al non-communicatie. Enkel interne ruis.
In het eerste voorbeeld wordt iemands "geestelijke toestand" niet gebruikt als een onderdeel van het argument, maar eerder als een bijvoegsel, waarschijnlijk ten gevolge van frustratie. Je kan het weglaten en je hebt nog steeds een geldig argument.
Bedankt voor de tip!Dus als ik dit gebruik ben ik nog sneller klaar met het maken van een argument!?? Jee wizz!! En hij is nog geldig ook!
![]()
In het tweede onderdeel is het wél een onderdeel van het argument (jij bent een idioot, _dus_ ..) dit is op de man spelen/ ad hominen, dit is een slecht argument. Het gebruik van losse krachttermen heeft hier niets mee te maken, in tegendeel tot wat jij beweert.
ik zou je nu kunnen pakken op een spelfout maar ik doe het niet....ik begin je nu wel minder serieus te nemen
Overigens bespeur ik in jouw posts minstens evenveel, zoniet niet meer frustratie dan in de posts van de originele poster.
Frustratie is het foute woord. Soms ben ik sarcastischer dan anders. Maar misschien is mijn definitie van frustratie anders dan jouw (ongetwijfeld) veel interessanter klinkende latijnse definitie.
[..]
[..]
Daarom is het ook zo wonderbaarlijk dat je uit de post iets kan afleiden over zijn argumenteringsvaardigheden
[b]
Laat me niet lachenquote:Als je je denigrerend over iemand uitlaat ben je imo al op de man aan het spelen. I don't give a fuck welke definitie 1 of andere olijfkauwende filosoof daar 4 miljoen jaar geleden aan gekoppeld heeft
Raar hoe je bij gebrek aan echte tegenargumenten gewoon onzin gaat verkondigen.quote:Als ik die Ad ooit tegenkom sla ik hem op z'n bek. Dat beloof ik je.
1) Als het geen onderdeel van een argument is, is het geen argumenteringsfout, zoals "op de man spelen". Dat jij dingen die niet "op de man spelen" zijn bestempeld alsof ze het wel waren betekent _niet_ dat ze het zijn. Zonder argument kan je niet "op de man spelen" *quote:1) Het is nooit per definitie een onderdeel van een argument. Je kan ook zonder argument op de man spelen 2).Als je op de man speelt kan je ook een goede reden gebruiken waarom iemands argument fout zou zijn. 3) Maar als er geen argumenten zijn is er eigenlijk al non-communicatie. Enkel interne ruis.
En weer onzin ? Als je niets te typen hebt, typ dan niks.quote:Bedankt voor de tip! Dus als ik dit gebruik ben ik nog sneller klaar met het maken van een argument!?? Jee wizz!! En hij is nog geldig ook!
Wat een of andere kerel die in zijn eigen wereldje leeft van me vindt kan me eigenlijk niet veel boeien hoorquote:ik zou je nu kunnen pakken op een spelfout maar ik doe het niet....ik begin je nu wel minder serieus te nemen
Je snapt schijnbaar ook niet waarom latijnse terminologie wordt gebruikt ? Maar goed, hoeft ook niet. Misschien zou je eerst de concepten zelf proberen te snappen.quote:Frustratie is het foute woord. Soms ben ik sarcastischer dan anders. Maar misschien is mijn definitie van frustratie anders dan jouw (ongetwijfeld) veel interessanter klinkende latijnse definitie.
Tot nu toe ben jij degene die je eigen hersenspinsels als waar beziet, compleet de logica van de echte wereld negerend. Ik snap dat het leuk is om met kinderlijke denigrerende teksten te komen, of je richten op iemands taalgebruik in plaats van op zijn argumenten, maar kom eens met logicaquote:Misschien is het een idee jouw eigen topic speciaal voor autisten te openen.
ik wil je ook niet meer in mijn scrabble team hebben.
In plaats van de échte argumenteringsleer te volgen, verzin je gewoon je eigen.quote:Als je je denigrerend over iemand uitlaat ben je [b]imo [/b]al op de man aan het spelen. I don't give a fuck welke definitie 1 of andere olijfkauwende filosoof daar 4 miljoen jaar geleden aan gekoppeld heeft
Het is inderdaad erg offtopicquote:Op maandag 9 juli 2007 22:29 schreef Pumatje het volgende:
verkapte ik spreek goed Nederlands opmerkingen.
laten we ontopic blijven.
welke argumenten..het zijn bij mij de meeste vooroordelenquote:Op maandag 9 juli 2007 17:10 schreef Siriusje het volgende:
Pushygirl gaan we de goede argumenten gewoon negeren of ga je daar ook nog op antwoorden?
Omdat ze vrij willen zijn! Ze hoeven niet als een kudde schapen in een woonwijk te wonen. Als ze zin hebben, kunnen ze hun huis zo ergens anders neerzetten!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:30 schreef Supra_Turbo het volgende:
Nogmaals... Waarom moeten jullie je onderscheiden van 'normale' burgers door in een woonwagen te wonen en niet in een normaal huis?
heb je die foto van inet gehaalt? of heb je die zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:34 schreef Rasing het volgende:
[..]
Omdat ze vrij willen zijn! Ze hoeven niet als een kudde schapen in een woonwijk te wonen. Als ze zin hebben, kunnen ze hun huis zo ergens anders neerzetten!
[afbeelding]
Zoalng het maar een woonwagenterrein is natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:34 schreef Rasing het volgende:
[..]
Omdat ze vrij willen zijn! Ze hoeven niet als een kudde schapen in een woonwijk te wonen. Als ze zin hebben, kunnen ze hun huis zo ergens anders neerzetten!
[afbeelding]
Internet, hoezo?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:45 schreef PushyGurl het volgende:
heb je die foto van inet gehaalt? of heb je die zelf gemaakt?
Waarom zouden die mensen dat dan niet mogen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:30 schreef Supra_Turbo het volgende:
Nogmaals... Waarom moeten jullie je onderscheiden van 'normale' burgers door in een woonwagen te wonen en niet in een normaal huis?
Waar zeg ik dat het niet mag?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:46 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
Waarom zouden die mensen dat dan niet mogen?
Ik geloof dat je voor de helft van wat een gewoon huis kost een giga bungalow met zijwielen hebt.
Nog even strakke lichtmetalen velgen eronder en knallen met die hap.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:30 schreef PushyGurl het volgende:
pipaquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:52 schreef gewoon_doen het volgende:
als je een pipa nodig heb om iemand om te leggen ga ik altijd eerst even langs het 'kamp'.
Ze hebben altijd wel een ruime verzameling wapens waar ik uit kan kiezen en meestal ook wel genoeg wiet voor de zenuwen.
Zaken gaan ook altijd heel gladjes met die 'kampers', nooit problemen en hoef werkelijk nooit zorgen te maken of ik belazerd word
dus je beschuldigt iemand op zijn crimineel zijn ,terwijl je zelf ook wel van toeten en blazen afweetquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:52 schreef gewoon_doen het volgende:
als je een pipa nodig heb om iemand om te leggen ga ik altijd eerst even langs het 'kamp'.
Ze hebben altijd wel een ruime verzameling wapens waar ik uit kan kiezen en meestal ook wel genoeg wiet voor de zenuwen.
Zaken gaan ook altijd heel gladjes met die 'kampers', nooit problemen en hoef werkelijk nooit zorgen te maken of ik belazerd word
nou ik ben in ieder geval nog nooit met de politie in aanraking geweest voor dat soort dingenquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:40 schreef Pumatje het volgende:
pushygirl wat probeer je nu te doen? De naam te zuiveren van Kampers?
Het is een aangenomen feit dat kampers problemen betekenen, weliswaar geld dit niet voor iedereen, maar als we naar percentages gaan kijken en het relatieve erin zien komt gewoon naar voren dat in kampen meestal wel zaken gebeuren waar geen justitiueel daglicht schijnen mag.
Ik denk aan, Je gestolen brommer terugvinden op het kamp ( mij al 1 keer gebeurd, en van vrienden velen keren vroeger ), wiet knippen op een ander kamp, verdient leuk die 15 euro ) , Door kampers in de file staan omdat ze de weg blokkeren omdat ze het weer ergens niet mee eens zijn, een kamp dat gewoon mensen kan terroriseren.
Sure, dit doen niet kampers ook.. dat klopt. Maar het is altijd, altijd mot geweest bij een kamp. Er bestaat geen, ik herhaal geen kamp in Nederland athans wat nog nooit niet in aanraking is geweest met de Politie m.b.t de zwaardere overtredingen.
nee, jij bent uiteraard een uitzondering...quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:42 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
nou ik ben in ieder geval nog nooit met de politie in aanraking geweest voor dat soort dingen
ja mooi nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:27 schreef Supra_Turbo het volgende:
Genoeg gelult... post nu maar eens een foto van jezelf PushyGurl![]()
Kom je wel eens in Top Palace Den Haag? (vlakbij HS) daar komen ook veel kampers. Gezellige tent daar niet van, maar je moet wel een beetje houden van artisten zoals Jochem etc.quote:
Intelligentie en educatie zijn 2 verschillende dingen matequote:Op woensdag 11 juli 2007 14:59 schreef jehovaguerilla het volgende:
Er zijn er wel een stuk of wat met een bulletje op zak.
Ik ken een afgestudeerd politicoloog van ambulante afkomst.
(hij heeft een tankpasje bytheway)
Maar zo ken ik ook veel HBO marokkanen.
Ik denk dat de link tussen afkomst en intelligentie in deze geen issue is.
Je haalt eerst het voorbeeld aan van een kamper die 44x zonder te betalen wegreed bij de benzinepomp en verbaasd was gepakt te worden.quote:Ook leuk feit is dat ik al nu 45 keer aangifte heb kunnen doen omdat een kamper doorreed met zijn auto zonder de benzine af te rekenen ( werk bij benzinepomp als vakantiebaantje ) .. ondanks dattie valse kentekenplaten monteerde vergat ie dat we na 44 keer zijn gezicht inmiddels wel herkenden ..
Kamp en educatie.. is dat ook een link?
nee daar kom ik nooit,want ik woon in limburgquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:02 schreef buachaille het volgende:
[..]
Kom je wel eens in Top Palace Den Haag? (vlakbij HS) daar komen ook veel kampers. Gezellige tent daar niet van, maar je moet wel een beetje houden van artisten zoals Jochem etc.
RBC Roosendaaaaaaal!quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik woon ook dicht bij zo'n kamp (een hele kleine weliswaar). Ken die mensen verder niet, maar ik woon er al zo'n 10 jaar en nooit problemen gehad.
Paar jaar geleden is er alleen iemand vermoord in dat kamp, maar ach, dat kan gebeuren he.
duidelijk, bij die kampen durft de politie niet eens te komen, die achterlijke kampers kunnen niet eens t verschil lezen in een supermarkt tussen hondenvoer of ragout. nu jij.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:37 schreef Ixnay het volgende:
Mijn woonplaats is omringd door 4 woonwagenkampen.
Hier heeft niemand last van, en de meeste mensen die hier wonen weten zelfs niet eens dat er hier zo veel woonwagenkampen zijn.
In de aso achterbuurten, de marrokanen/italianen wijken etc. zie je wel dagelijks politie.
Je wilt duidelijk maken dat je aan jouw uiterlijk niet kan zien dat je van het kamp komt. Ik geloof er heilig in dat dat wel mogelijk is. Ik herken mensen van het kamp nagenoeg altijd feilloos, en ik ben niet de enige.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:28 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
omdat dat nergens voor nodig is
waarom wel ?
Of Priscilla, Rebecca, Destiny etc.quote:
Het zijn geen Antillianen hoor. Kampwijven heten meestal Ans, Janske, Margritha of Hanniequote:Op zondag 15 juli 2007 17:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Of Priscilla, Rebecca, Destiny etc.
wij hebben het over de generatie erna niet over de kamp oma'squote:Op zondag 15 juli 2007 18:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het zijn geen Antillianen hoor. Kampwijven heten meestal Ans, Janske, Margritha of Hannie.
Ik heb het over twintigers.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:42 schreef jovink het volgende:
[..]
wij hebben het over de generatie erna niet over de kamp oma's
Bij die kampen hoeft de politie niet eens te komen, die hebben al genoeg werk aan de sjonnies/hassans.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:23 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
duidelijk, bij die kampen durft de politie niet eens te komen, die achterlijke kampers kunnen niet eens t verschil lezen in een supermarkt tussen hondenvoer of ragout. nu jij.
in de klas hadden wij ook een meisje van kamp zittenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het zijn geen Antillianen hoor. Kampwijven heten meestal Ans, Janske, Margritha of Hannie.
nja, ik wel bij deze.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:47 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Bij die kampen hoeft de politie niet eens te komen, die hebben al genoeg werk aan de sjonnies/hassans.
En over de intelligentie van de mensen heb ik het btw niet gehad.
wat is er dan mis met hun intelligentie?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:47 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Bij die kampen hoeft de politie niet eens te komen, die hebben al genoeg werk aan de sjonnies/hassans.
En over de intelligentie van de mensen heb ik het btw niet gehad.
Op welke manier onderscheiden woonwagenbewoners zich van de rest van de bevolking, anders dan door te wonen in een woonwagen i.p.v. een huis of appartement?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:30 schreef PushyGurl het volgende:
doe er onderzoek naar, ik hoef alleen maar de steden in te gaan en ik weet genoeg. nu jij,,,,,,,,,,,,,,,,,quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op welke manier onderscheiden woonwagenbewoners zich van de rest van de bevolking, anders dan door te wonen in een woonwagen i.p.v. een huis of appartement?
Dat is wel essentieel om een mening te kunnen vormen er over denk ik.
hebben wij kampers op FOK? Nei, alleen maar elite en NERDS , dadelijk zeg je ook dat we maroks of turken met een Status als user op FOK hebben,quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:37 schreef Canisfire het volgende:
Kampers zouden net als Marokannen en sociale werkplaats werknemers geen fok! accaunt mogen maken.
er zitten toch nepwielen onder ofzo?quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:00 schreef SEMTEX het volgende:
Wat ik zo krom vind, is dat ze constant beweren vrij te willen zijn en dus in een 'wagen' te willen wonen. Maar dan vervolgens wel een enorme villa op hun staanplek bouwen.. alsof die ooit nog makkelijk rond te rijden is.
makkelijk niet , maar een kraan en n vrachtwagen en rijden maarquote:Op zondag 26 augustus 2007 03:00 schreef SEMTEX het volgende:
Wat ik zo krom vind, is dat ze constant beweren vrij te willen zijn en dus in een 'wagen' te willen wonen. Maar dan vervolgens wel een enorme villa op hun staanplek bouwen.. alsof die ooit nog makkelijk rond te rijden is.
Dan zie ik ze zeker niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:36 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
doe er onderzoek naar, ik hoef alleen maar de steden in te gaan en ik weet genoeg. nu jij,,,,,,,,,,,,,,,,,
er zitten nog steeds wielen onderquote:Op zondag 26 augustus 2007 03:00 schreef SEMTEX het volgende:
valt wel mee hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:19 schreef Tuvai.net het volgende:
Anders blijf je dit kuttopic effe kicken. M'n MyAT uit met dit ding.
Ik denk dat je "vrij" meer moet interpreteren als: vrij om je binnen je leefomgeving te gedragen en de normen aan te houden zoals je zelf graag wilt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:00 schreef SEMTEX het volgende:
Voor kampers betekent dat dus vaak: ik trek me geen reet aan van de wet, de buren of andere beschavingsnormen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:37 schreef soylent het volgende:
[..]
Ik denk dat je "vrij" meer moet interpreteren als: vrij om je binnen je leefomgeving te gedragen en de normen aan te houden zoals je zelf graag wilt.
Jezelf quotenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Maar daar ging dit topic helemaal niet over![]()
heel dat romantische sigeunervolk moet je dus met rust laten. man. die sigeuners op t kamp hier hebben wel verrekt veel verstand van stroom. onderkeldes maken onder hun woonhut, van auto' s en niet werken, hallo, bescherm dit volk tegen de boze buitenwereld.......... ..sure. die spuchten moet jij maar eens uithalen al brave burger, jquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:51 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Voor kampers betekent dat dus vaak: ik trek me geen reet aan van de wet, de buren of andere beschavingsnormen.
Dat soort vrijheid betekent nogal een aanslag op ieder anders vrijheid.
Wat een malle post.quote:Op zondag 11 november 2007 21:00 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
heel dat romantische sigeunervolk moet je dus met rust laten. man. die sigeuners op t kamp hier hebben wel verrekt veel verstand van stroom. onderkeldes maken onder hun woonhut, van auto' s en niet werken, hallo, bescherm dit volk tegen de boze buitenwereld.......... ..sure. die spuchten moet jij maar eens uithalen al brave burger, j
he hequote:Op zondag 11 november 2007 22:25 schreef jovink het volgende:
[..]
als je hem 10 keer leest dan is ie best te snappen
dat mag, kamperen bij een boerquote:Op zondag 11 november 2007 19:44 schreef Minnie_ het volgende:
Zal Rafael van der Vaart, nu hij hier een stuk grond heeft gekocht in een poepiesjieke straat, ook woonwagens op z'n terrein gaan zetten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |