Dan zie ik ze zeker niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:36 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
doe er onderzoek naar, ik hoef alleen maar de steden in te gaan en ik weet genoeg. nu jij,,,,,,,,,,,,,,,,,
er zitten nog steeds wielen onderquote:Op zondag 26 augustus 2007 03:00 schreef SEMTEX het volgende:
Wat ik zo krom vind, is dat ze constant beweren vrij te willen zijn en dus in een 'wagen' te willen wonen. Maar dan vervolgens wel een enorme villa op hun staanplek bouwen.. alsof die ooit nog makkelijk rond te rijden is.
valt wel mee hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:19 schreef Tuvai.net het volgende:
Anders blijf je dit kuttopic effe kicken. M'n MyAT uit met dit ding.
Ik denk dat je "vrij" meer moet interpreteren als: vrij om je binnen je leefomgeving te gedragen en de normen aan te houden zoals je zelf graag wilt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:00 schreef SEMTEX het volgende:
Wat ik zo krom vind, is dat ze constant beweren vrij te willen zijn en dus in een 'wagen' te willen wonen. Maar dan vervolgens wel een enorme villa op hun staanplek bouwen.. alsof die ooit nog makkelijk rond te rijden is.
Voor kampers betekent dat dus vaak: ik trek me geen reet aan van de wet, de buren of andere beschavingsnormen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:37 schreef soylent het volgende:
[..]
Ik denk dat je "vrij" meer moet interpreteren als: vrij om je binnen je leefomgeving te gedragen en de normen aan te houden zoals je zelf graag wilt.
Jezelf quotenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Maar daar ging dit topic helemaal niet over![]()
heel dat romantische sigeunervolk moet je dus met rust laten. man. die sigeuners op t kamp hier hebben wel verrekt veel verstand van stroom. onderkeldes maken onder hun woonhut, van auto' s en niet werken, hallo, bescherm dit volk tegen de boze buitenwereld.......... ..sure. die spuchten moet jij maar eens uithalen al brave burger, jquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:51 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Voor kampers betekent dat dus vaak: ik trek me geen reet aan van de wet, de buren of andere beschavingsnormen.
Dat soort vrijheid betekent nogal een aanslag op ieder anders vrijheid.
Wat een malle post.quote:Op zondag 11 november 2007 21:00 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
heel dat romantische sigeunervolk moet je dus met rust laten. man. die sigeuners op t kamp hier hebben wel verrekt veel verstand van stroom. onderkeldes maken onder hun woonhut, van auto' s en niet werken, hallo, bescherm dit volk tegen de boze buitenwereld.......... ..sure. die spuchten moet jij maar eens uithalen al brave burger, j
he hequote:Op zondag 11 november 2007 22:25 schreef jovink het volgende:
[..]
als je hem 10 keer leest dan is ie best te snappen
dat mag, kamperen bij een boerquote:Op zondag 11 november 2007 19:44 schreef Minnie_ het volgende:
Zal Rafael van der Vaart, nu hij hier een stuk grond heeft gekocht in een poepiesjieke straat, ook woonwagens op z'n terrein gaan zetten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |