Als je niet zelfstandig de link kan leggen hoeft t dialoog voor mij er niet eens meer te zijn.quote:
Net als met negers dus.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nee, geen sarcasme hoor. Ging er heen met vooroordelen en die bleken gewoon niet waar te zijn...
Als jij niet begrijpt wat ik bedoel, dan kan ik daar ook niks aan doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als je niet zelfstandig de link kan leggen hoeft t dialoog voor mij er niet eens meer te zijn.
nee, maar ja ook ik ken hemquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:12 schreef koudhier het volgende:
ben je familie van fransie?
Mijn mening over woonwagenbewoners is muv het rosenberg trio (en het kleine rosenbergje die ik nog gitaar heb zien spelen in het theater) niet al te best. De reden daarvan heeft alles te maken met de woonvorm die ze (jullie) aanhouden. Bij 'normale' mensen heb je sociale controle, in het geval van wwb lijkt die sociale controle zich uitsluitend te beperken tot wat gebeurt in de eigen groep. Als een ander van buiten het kamp wordt bedonderd dan is er niemand die zich daar druk om maakt. Nou ja, lekker belangrijk verder.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:30 schreef PushyGurl het volgende:
wat vinden jullie van woonwagenbewoners?
ik vroeg me dat af omdat ik zelf een woonwagen bewoonster ben![]()
Diadactisch ingesteld ben je in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:12 schreef Skic. het volgende:
[..]
Als jij niet begrijpt wat ik bedoel, dan kan ik daar ook niks aan doen natuurlijk.
Diadactisch bestaat niet, en je weet wat didactisch is?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Diadactisch ingesteld ben je in ieder geval niet.
Het goed kunnen uitleggen van materie.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:29 schreef Skic. het volgende:
[..]
Diadactisch bestaat niet, en je weet wat didactisch is?
Er was ook geen 'materie'.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het goed kunnen uitleggen van materie.
Beetje jammer.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Diadactisch ingesteld ben je in ieder geval niet.
ik zou eerder zeggen jezelf onderwijzen in levensinzicht en kennis...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het goed kunnen uitleggen van materie.
Nee ik haal me hommies op uit de ghettoquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:53 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
Jip het staat in iedergavel een stuk sterker dan jouw volk...of sta jij er nog steeds alleen voor?
hommies.. is dat een verkleinwoord voor hommels... ?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:49 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nee ik haal me hommies op uit de ghetto![]()
O Nee, paar jaar geleden was het nog in het nieuwsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:48 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
volgens mij leef je nog in de jaren toebak...Want toen was dat ja,maar tegenwoordig niet meer
Ja, slotje.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
Wat ik mij eigenlijk afvroeg: als je op een camping woont, ben je dan ook een kamper?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:06 schreef RedBitch het volgende:
Woonwagenbewoners zijn ook mensen, ze schijten ook stront en werken ook voor hun geld.
Het is wel eens jammer dat ze zichzelf zo snel in een hokje proppen, maar ik persoonlijk heb er alleen maar goede ervaringen mee.
Mijn jongste is er kind aan huis en speelt graag met de kinderen van het kamp, ikzelf heb een leuke auto voor een mooie prijs van hen.
Het is maar net hoe je hen behandeld, ze zijn niks meer of minder als mij en ik zal ook absoluut niet op ze neer kijken omdat zij toevallig in een woonwagen wonen.
Tuurlijk heb je er ook rotte appels zitten, maar er wonen er ook in mijn straat, en wat wietkwekers betreft hetzelfde verhaal.
Oke, een gedeelte van mijn familie woont in een grote caravan (wij noemen het geen woonwagen) op een camping. Zij zijn geen reizigers, maar gewoon burgers die, als ze mogen kiezen, liever een tuin van 500 m² en een vrijstaand huisje hebben (want dat is het eigenlijk), dan op een flat wonen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |