echt?.of snap je niet wat ik bedoel?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:31 schreef Sebasser het volgende:
Met gebalde vuisten.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:33 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
echt?.of snap je niet wat ik bedoel?
Kijk maar uit met geweld, straks komen ze met heel het kamp achter je aan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
TS trapt af
zal het zo erg zijn denk je?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kijk maar uit met geweld, straks komen ze met heel het kamp achter je aan.
Ik heb het dus niet over zigeuners...Maar meer over de woonwagenbewonersquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:43 schreef LXIV het volgende:
Heb je het nu over woonwagenbewoners in het algemeen of specifiek over zigeuners? Dat is nogal een verschil.
Bedoelde eigenlijk meer dat je dan zelf eerst vertelt wat jij van woonwagenbewoners vindt, maar okeequote:
Zal het zo erg zijn?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:43 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
zal het zo erg zijn denk je?
of vertelt het meer iets over jou ?
volgens mij leef je nog in de jaren toebak...Want toen was dat ja,maar tegenwoordig niet meerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zal het zo erg zijn?
Als je als politie zo'n boete wilt innen of zoiets dergelijks, dan lijkt het me dat dat moet kunnen, en niet dat je 300 kampbewoners achter je aankrijgt, en dat je moet terugkomen met een aantal ME teams.
Tsjeh, zal het zo erg zijn?
ja..
Ik heb er verder geen idee van hoor, nooit op zo'n kamp geweest, en 1 keer op het nieuws gezien ofzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:48 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
volgens mij leef je nog in de jaren toebak...Want toen was dat ja,maar tegenwoordig niet meer
wat ik er zelf van vind lijkt me wel duidelijk he...Aangezien ik er zelf een benquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk meer dat je dan zelf eerst vertelt wat jij van woonwagenbewoners vindt, maar okee
Ik weet wel dat het op Vinkenslag (bij Maastricht) altijd een achterlijk allejezus grote klere puinzooi is
nee tegenwoordig hebben ze het leger nodig voor die holbewonersquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:48 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
volgens mij leef je nog in de jaren toebak...Want toen was dat ja,maar tegenwoordig niet meer
Jip het staat in iedergavel een stuk sterker dan jouw volk...of sta jij er nog steeds alleen voor?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:50 schreef Slappy het volgende:
[..]
nee tegenwoordig hebben ze het leger nodig voor die holbewoners![]()
nou dat kan ook heel gezellig zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:57 schreef Apekoek het volgende:
ik woon in een tent.
En waar is dat goed voor?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:58 schreef Skic. het volgende:
Ik haat vooral die kermiskampers.
oke dat is jou mening...die ik erg bekrompen vind maar goedquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:00 schreef B_TRAVEN het volgende:
kampers zijn smerige achterlijke lelijke lui, vaak met meer of minder zigeunerbloed.
je bent zelf anders een goed voorbeeld van op z'n minst de achterlijkheid van dat tuig.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:01 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
oke dat is jou mening...die ik erg bekrompen vind maar goed
Heh. Jammer.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:03 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
Laat maar ik snap jou niet en jij snapt mij niet ...En laten we dat maar zo houden
Ja en ik ben binnen...ga jij maar lekker werken...TUURLIJK NIET !quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
TS, kweek je ook wiet?
wat vind jij dan zo achterlijk?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:02 schreef B_TRAVEN het volgende:
[..]
je bent zelf anders een goed voorbeeld van op z'n minst de achterlijkheid van dat tuig.
Ik heb er serieus een toffe tijd gehad, kwam er vaak voor een leuke 'vakantiebaan' (wiet knippen). Maar mensen zijn er uitermate vriendelijk, gastvrij en aardig. Zelfs de lompe tokkies die gevreesd werden door alle omliggende dorpen/steden waren geschikte gasten. Beetje simpel wel, maar een gouden hart als je normaal tegen ze doet en ze gewoon ziet zoals ze zijn: als mensen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:30 schreef PushyGurl het volgende:
wat vinden jullie van woonwagenbewoners?
ik vroeg me dat af omdat ik zelf een woonwagen bewoonster ben![]()
Ze zijn over het algemeen heel erg loyaal, dat is zeker waar.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:06 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb er serieus een toffe tijd gehad, kwam er vaak voor een leuke vakantiebaan (wiet knippen). Maar mensen zijn er uitermate vriendelijk, gastvrij en aardig. Zelfs de lompe tokkies die gevreesd werden door alle omliggende dorpen/steden waren geschikte gasten. Beetje simpel wel, maar een gouden hart als je normaal tegen ze doet en ze gewoon ziet zoals ze zijn: als mensen.
Net zoals met negers dus.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:06 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb er serieus een toffe tijd gehad, kwam er vaak voor een leuke 'vakantiebaan' (wiet knippen). Maar mensen zijn er uitermate vriendelijk, gastvrij en aardig. Zelfs de lompe tokkies die gevreesd werden door alle omliggende dorpen/steden waren geschikte gasten. Beetje simpel wel, maar een gouden hart als je normaal tegen ze doet en ze gewoon ziet zoals ze zijn: als mensen.
|__________________________________________________________________________|quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:06 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb er serieus een toffe tijd gehad, kwam er vaak voor een leuke vakantiebaan (wiet knippen). Maar mensen zijn er uitermate vriendelijk, gastvrij en aardig. Zelfs de lompe tokkies die gevreesd werden door alle omliggende dorpen/steden waren geschikte gasten. Beetje simpel wel, maar een gouden hart als je normaal tegen ze doet en ze gewoon ziet zoals ze zijn: als mensen.
Ik vind het toch wel leuk om te lezen..Dat er mensen zijn die toch wel iets positiefs te vertellen hebbenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:06 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Sprak onze diehard Opgezwolle fan.quote:
Nee, geen sarcasme hoor. Ging er heen met vooroordelen en die bleken gewoon niet waar te zijn...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:07 schreef shifto het volgende:
[..]
|__________________________________________________________________________|
Zo, ff een bakje eronder gezet voor het druipende sarcasme
Als je niet zelfstandig de link kan leggen hoeft t dialoog voor mij er niet eens meer te zijn.quote:
Net als met negers dus.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nee, geen sarcasme hoor. Ging er heen met vooroordelen en die bleken gewoon niet waar te zijn...
Als jij niet begrijpt wat ik bedoel, dan kan ik daar ook niks aan doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als je niet zelfstandig de link kan leggen hoeft t dialoog voor mij er niet eens meer te zijn.
nee, maar ja ook ik ken hemquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:12 schreef koudhier het volgende:
ben je familie van fransie?
Mijn mening over woonwagenbewoners is muv het rosenberg trio (en het kleine rosenbergje die ik nog gitaar heb zien spelen in het theater) niet al te best. De reden daarvan heeft alles te maken met de woonvorm die ze (jullie) aanhouden. Bij 'normale' mensen heb je sociale controle, in het geval van wwb lijkt die sociale controle zich uitsluitend te beperken tot wat gebeurt in de eigen groep. Als een ander van buiten het kamp wordt bedonderd dan is er niemand die zich daar druk om maakt. Nou ja, lekker belangrijk verder.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:30 schreef PushyGurl het volgende:
wat vinden jullie van woonwagenbewoners?
ik vroeg me dat af omdat ik zelf een woonwagen bewoonster ben![]()
Diadactisch ingesteld ben je in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:12 schreef Skic. het volgende:
[..]
Als jij niet begrijpt wat ik bedoel, dan kan ik daar ook niks aan doen natuurlijk.
Diadactisch bestaat niet, en je weet wat didactisch is?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Diadactisch ingesteld ben je in ieder geval niet.
Het goed kunnen uitleggen van materie.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:29 schreef Skic. het volgende:
[..]
Diadactisch bestaat niet, en je weet wat didactisch is?
Er was ook geen 'materie'.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het goed kunnen uitleggen van materie.
Beetje jammer.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Diadactisch ingesteld ben je in ieder geval niet.
ik zou eerder zeggen jezelf onderwijzen in levensinzicht en kennis...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het goed kunnen uitleggen van materie.
Nee ik haal me hommies op uit de ghettoquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:53 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
Jip het staat in iedergavel een stuk sterker dan jouw volk...of sta jij er nog steeds alleen voor?
hommies.. is dat een verkleinwoord voor hommels... ?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:49 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nee ik haal me hommies op uit de ghetto![]()
O Nee, paar jaar geleden was het nog in het nieuwsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:48 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
Ja, slotje.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
Wat ik mij eigenlijk afvroeg: als je op een camping woont, ben je dan ook een kamper?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:06 schreef RedBitch het volgende:
Woonwagenbewoners zijn ook mensen, ze schijten ook stront en werken ook voor hun geld.
Het is wel eens jammer dat ze zichzelf zo snel in een hokje proppen, maar ik persoonlijk heb er alleen maar goede ervaringen mee.
Mijn jongste is er kind aan huis en speelt graag met de kinderen van het kamp, ikzelf heb een leuke auto voor een mooie prijs van hen.
Het is maar net hoe je hen behandeld, ze zijn niks meer of minder als mij en ik zal ook absoluut niet op ze neer kijken omdat zij toevallig in een woonwagen wonen.
Tuurlijk heb je er ook rotte appels zitten, maar er wonen er ook in mijn straat, en wat wietkwekers betreft hetzelfde verhaal.
Oke, een gedeelte van mijn familie woont in een grote caravan (wij noemen het geen woonwagen) op een camping. Zij zijn geen reizigers, maar gewoon burgers die, als ze mogen kiezen, liever een tuin van 500 m² en een vrijstaand huisje hebben (want dat is het eigenlijk), dan op een flat wonen.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:06 schreef RedBitch het volgende:
Woonwagenbewoners zijn ook mensen, ze schijten ook stront en werken ook voor hun geld.
Het is wel eens jammer dat ze zichzelf zo snel in een hokje proppen, maar ik persoonlijk heb er alleen maar goede ervaringen mee.
Mijn jongste is er kind aan huis en speelt graag met de kinderen van het kamp, ikzelf heb een leuke auto voor een mooie prijs van hen.
Het is maar net hoe je hen behandeld, ze zijn niks meer of minder als mij en ik zal ook absoluut niet op ze neer kijken omdat zij toevallig in een woonwagen wonen.
Tuurlijk heb je er ook rotte appels zitten, maar er wonen er ook in mijn straat, en wat wietkwekers betreft hetzelfde verhaal.
Reizigers bestaan niet meer. Er betsaan nu alleen nog mensen die in groepen in onverplaatsbare stacaravans wonen. En ik heb alleen maar negatieve ervaringen met ze. Zoals:quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:40 schreef cultheld het volgende:
Reizigers kunnen best aardig zijn.
quote:Op zondag 1 juli 2007 15:16 schreef Olep het volgende:
Ze bedreigen mensen, ze verkopen gestolen spullen, ze gaan niet naar school/werk.
ja, maar dat zijn woonwagenbewoners meestal ook, dus zijn het kampers.quote:Op zondag 1 juli 2007 07:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oke, een gedeelte van mijn familie woont in een grote caravan (wij noemen het geen woonwagen) op een camping. Zij zijn geen reizigers, maar gewoon burgers die, als ze mogen kiezen, liever een tuin van 500 m² en een vrijstaand huisje hebben (want dat is het eigenlijk), dan op een flat wonen.
Verder zijn het heel normale mensen, met heel normale beroepen zoals verkoopster, eigenaresse van een winkel, chauffeur, loodgieter, timmerman etc. Ze kweken geen wiet, doen niets illegaals, hebben niet honderd tattoo's, dragen normale kleren en communiceren ook op een normale manier. Gewoon normale mensen dus.
Ja, maar als jij als niet-kamper denkt, ik wil ook zoiets, en geen pauper-flat, kan ik dat dan ook? Naar mijn gevoel wordt iedereen die geen kamper-achtergrond heeft niet echt warm onthaald op zo'n kamp. Om maar eens zacht uit te drukken.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:39 schreef Tinkepink het volgende:
Zie mijn post. Wordt in de post boven de jouwe nog gequote. Als je weinig geld hebt, maar wel iets wilt kopen, maar geen huis kunt betalen, zijn er mensen die de voorkeur geven aan een grote caravan van zo'n 80 m² en een stuk grond van 500 m² boven een flatje in een achterbuurt.
Schijnbaar wel. Mijn halve familie is verhuisd van een normaal rijtjeshuis dan wel flatje naar een woonwagen. Wel op een camping, dat wel. Maar ze wonen er wel het hele jaar, zonder problemen. Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik er zelf niet zou willen wonen, maar goed, zij zijn er gelukkig.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:45 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ja, maar als jij als niet-kamper denkt, ik wil ook zoiets, en geen pauper-flat, kan ik dat dan ook?
Maar je moet ze niet tegen je hebben. Iedereen is okay als je ze helpt met hun wietplantage.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:06 schreef Xebrozius het volgende:
Beetje simpel wel, maar een gouden hart als je normaal tegen ze doet en ze gewoon ziet zoals ze zijn: als mensen.
die zitten er ook genoeg onder je eigen volk...alleen hoor je daar niet zoveel overquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:16 schreef whosvegas het volgende:
[..]
O Nee, paar jaar geleden was het nog in het nieuws
En maar janken dat ze worden achtergesteld, gedisrimineerd of wat dan ook. Maar belasting betalen en netjes je elektriciteit rekening betalen, ho maar.![]()
het gaat toch vaak over de vrijheid die je hebt...er zijn geen mensen die klagen over burenoverlastquote:Op zondag 1 juli 2007 20:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Waarom zou je eigenlijk in een woonwagen gaan wonen? Omdat je geen geld hebt voor een huis of .. waarom eigenlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |