abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51496241
quote:
Op zondag 15 juli 2007 17:49 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Of Priscilla, Rebecca, Destiny etc.
Het zijn geen Antillianen hoor. Kampwijven heten meestal Ans, Janske, Margritha of Hannie .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_51496982
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:17 schreef cultheld het volgende:

[..]

Het zijn geen Antillianen hoor. Kampwijven heten meestal Ans, Janske, Margritha of Hannie .
wij hebben het over de generatie erna niet over de kamp oma's
pi_51497078
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:42 schreef jovink het volgende:

[..]

wij hebben het over de generatie erna niet over de kamp oma's
Ik heb het over twintigers.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_51497391
die hebben ook echt wel modernere namen
  zondag 15 juli 2007 @ 19:47:28 #255
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_51498750
quote:
Op zondag 15 juli 2007 01:23 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

duidelijk, bij die kampen durft de politie niet eens te komen, die achterlijke kampers kunnen niet eens t verschil lezen in een supermarkt tussen hondenvoer of ragout. nu jij.
Bij die kampen hoeft de politie niet eens te komen, die hebben al genoeg werk aan de sjonnies/hassans.

En over de intelligentie van de mensen heb ik het btw niet gehad.
  zondag 15 juli 2007 @ 22:56:22 #256
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_51504807
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:17 schreef cultheld het volgende:

[..]

in de klas hadden wij ook een meisje van kamp zitten
het leuke was dat bijna niemand dat wist ( dood normaal netjes gekleed knap meisje )
totdat een leraar een keer woonwagen bewoners zat af te kraken
en zij zegt maar ik woon ook op een woonwagen kamp problemen mee ?
savonds kwamen die ouders op school helemaal netjes gekleed en vroegen ze waarom die leraar zich on professioneel gedraagde en bood die leraar zijn verontschuldigingen aan

ownd
happen naar de baas
pi_51507045
quote:
Op zondag 15 juli 2007 19:47 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Bij die kampen hoeft de politie niet eens te komen, die hebben al genoeg werk aan de sjonnies/hassans.

nja, ik wel bij deze.
De Puta Madre
pi_52627436
quote:
Op zondag 15 juli 2007 19:47 schreef Ixnay het volgende:

[..]

wat is er dan mis met hun intelligentie?
pi_52628477
Dat ze vaak pas na een maand op een post reageren
pi_52632435
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:30 schreef PushyGurl het volgende:
wat vinden jullie van woonwagenbewoners?

ik vroeg me dat af omdat ik zelf een woonwagen bewoonster ben
Op welke manier onderscheiden woonwagenbewoners zich van de rest van de bevolking, anders dan door te wonen in een woonwagen i.p.v. een huis of appartement?

Dat is wel essentieel om een mening te kunnen vormen er over denk ik.
pi_52668118
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 21:18 schreef Alicey het volgende:

[..]

Op welke manier onderscheiden woonwagenbewoners zich van de rest van de bevolking, anders dan door te wonen in een woonwagen i.p.v. een huis of appartement?

Dat is wel essentieel om een mening te kunnen vormen er over denk ik.
doe er onderzoek naar, ik hoef alleen maar de steden in te gaan en ik weet genoeg. nu jij,,,,,,,,,,,,,,,,,
De Puta Madre
pi_52668155
Kampers zouden net als Marokannen en sociale werkplaats werknemers geen fok! accaunt mogen maken.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_52668351
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 01:37 schreef Canisfire het volgende:
Kampers zouden net als Marokannen en sociale werkplaats werknemers geen fok! accaunt mogen maken.
hebben wij kampers op FOK? Nei, alleen maar elite en NERDS , dadelijk zeg je ook dat we maroks of turken met een Status als user op FOK hebben, ga je schamen.
De Puta Madre
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:03:08 #264
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_52675406
razzia's houden, hop zuiveren hierzo
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_52691075
weetje wel zeker dat je een kamper bent pushy girl je klinkt weinig overtuigend.
AFC AJAX
pi_52691119
Kampers die als je te lang naar ze kijkt zeggen:
WAT???????
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 26 augustus 2007 @ 03:00:10 #267
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_52691436
Wat ik zo krom vind, is dat ze constant beweren vrij te willen zijn en dus in een 'wagen' te willen wonen. Maar dan vervolgens wel een enorme villa op hun staanplek bouwen.. alsof die ooit nog makkelijk rond te rijden is .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_52691459
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 03:00 schreef SEMTEX het volgende:
Wat ik zo krom vind, is dat ze constant beweren vrij te willen zijn en dus in een 'wagen' te willen wonen. Maar dan vervolgens wel een enorme villa op hun staanplek bouwen.. alsof die ooit nog makkelijk rond te rijden is .
er zitten toch nepwielen onder ofzo?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_52691467
quote:
makkelijk niet , maar een kraan en n vrachtwagen en rijden maar
046
Dank aan Yeahinho
pi_53983982
schopt
pi_53984888
Slotje
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_53985134
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 10:58 schreef Slappy het volgende:
Slotje
nu misschien
  woensdag 17 oktober 2007 @ 11:44:04 #273
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_53985921
Nou ik ben in de vakantie op bezoek geweest bij een aantal kampen. In Berlijn was het erg gezellig, leuke mensen, was een erg groot kamp waarvan de bewoners niet eens iedereen konden. Geloof wel dat iedereen via via binnen kwam en als je niet een naam kon noemen bij wie je bekend bent dat je dan weer vertrekken mocht.
Ondanks dat ze erg aardig waren (tegen ons) was het wel het volk dat snel losbandig wordt en druk is. Kan erg gezellig zijn maar soms moeten mensen zich wat inhouden. In dit geval was dat nergens voor nodig want ze waren in hun kamp. Waarschijnlijk ga ik daar nog wel terug komen. (moest er spelen met een bandje en ze wilde ons graag terug zien)
In Denemarken vond ik de sfeer wat grimmiger. Het ging daar vooral om drugs verkoop. De politie was de grootste vijand. Zaten ook wel weer aardige mensen tussen maar het was daar meer een sfeer van, wij kennen je niet dus koop wiet of rot op.

In Nederland, iig de kampen die ik gezien heb, zijn vaak wel wat asocialer tokkie volk. Ik vind het vaak, als je ze kent zijn het top mensen die altijd voor je klaar staan. Als je ze niet kent hoef je maar 1 verkeerd iets te zeggen en je hebt ruzie en dan is het ook gelijk goed stront aan de knikker.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 12:39:30 #274
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_53987141
helemaal eens kain , ben je trouwens gewoon naar de eerste kamp gegaan en ging je zomaar spelen of had je het van te voren ingepland oid
happen naar de baas
  woensdag 17 oktober 2007 @ 15:21:10 #275
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_53989994
We waren zomaar gegaan en wat lokale mensen gevraagd waar we eventueel konden spelen. Beetje barretjes af en kroegen, clubs enzo. Kregen contact met wat mensen en zo optredens geregeld. Was trouwens stuk lastiger dan in eerste instantie gedacht. In Berlijn kwamen we dus meer via via in dat kamp. In Kopenhagen heb je Cristiania, vond het een soort verstedelijkt sigeuner kamp, daar zijn we ook heen gegaan en dingen proberen te regelen.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 19:46:35 #276
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_53994985
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 01:36 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

doe er onderzoek naar, ik hoef alleen maar de steden in te gaan en ik weet genoeg. nu jij,,,,,,,,,,,,,,,,,
Dan zie ik ze zeker niet.
pi_54128141
quote:
er zitten nog steeds wielen onder
pi_54128160
Anders blijf je dit kuttopic effe kicken. M'n MyAT uit met dit ding.
pi_54128311
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 09:19 schreef Tuvai.net het volgende:
Anders blijf je dit kuttopic effe kicken. M'n MyAT uit met dit ding.
valt wel mee hoor
  woensdag 24 oktober 2007 @ 10:37:20 #280
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54129663
quote:
Ik denk dat je "vrij" meer moet interpreteren als: vrij om je binnen je leefomgeving te gedragen en de normen aan te houden zoals je zelf graag wilt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_54129928
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:58 schreef Skic. het volgende:
Ik haat vooral die kermiskampers.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 10:51:11 #282
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_54129955
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 10:37 schreef soylent het volgende:

[..]

Ik denk dat je "vrij" meer moet interpreteren als: vrij om je binnen je leefomgeving te gedragen en de normen aan te houden zoals je zelf graag wilt.
Voor kampers betekent dat dus vaak: ik trek me geen reet aan van de wet, de buren of andere beschavingsnormen.

Dat soort vrijheid betekent nogal een aanslag op ieder anders vrijheid.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_54129959
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 10:50 schreef Bastardi het volgende:

[..]
waarom dat zo?
pi_54129991
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 10:51 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

waarom dat zo?
Asociaal tokkievolk, ik heb daar persoonlijk niet zoveel mee.
pi_54131043
Die mensen die met een peuk in de bek achter de kassa van de draaimolen staan bedoel je.
Vreselijk ja en Frans Bauer wat maar uit de boxen klinkt.

btw :

|| K ben kellieey A.K.A Kleine Zigeunerin ||
|| Ben 17 jaar jong ||
|| Ben geboren in roermond ||
|| Woon bij mijn vriend ||
|| ik werk... ||
|| Hou niet van Liegen.&.Bedriegen ||
|| Sta altijd klaar voor mensen ||
|| Hou van eerlijkheid.&.Oprechtigheid ||
|| Hou van mijn moppiej voor heel me leven ||
|| En zal door het vuur gaan voor jou Schatjj ||
|| Hou Niet playen ||
|| Ben de gelukkigste op aarde ||
|| Wil mijn schatjj nooit meer kwijt ||
|| Heb een doel voor ogen en die ga ik redden ||
|| Ben een rustig persoon ||
|| Ben een en al luisterend oor ||
|| Ben soms wel is jaloers ||
|| K Geef om mensen & wil altijd helpen ||
|| Uit me gevoelens uit in gedichten.&.Teksten ||
|| Verwerk het het liefs alleen en met muziek ||
|| Praten in een relatie is een hele kunst ||
|| Dan wel face to face en niet via msn of phone
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  zaterdag 10 november 2007 @ 17:05:11 #286
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_54507441
't Blijft natuurlijk jammer dat de gemiddelde nederlander te achterbaks is om in real life uiting te geven aan die sluimerende haat jegens kampers ,turken ,marokkanen ,duitsers en andere vreemde vogels.
Daarom runnen de minderheden nu de show.
Nederlanders zijn heikneuters. Ze zeuren anoniem ,zijn kleinzielig ,jaloers en vooral laf.
's Zomers als ze lekker uit kamperen gaan met hun huisje op wielen die ze volduwen met hagelslag en mayonaise.. dan vinden ze frans bauer ineens gezellig en gaan ze groepjes vormen. (goh... wie doen dat nog meer?)
Wat is dat? Kudde gedrag of gewoon het ontbreken van een eigen identiteit?
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
pi_54518427
Ik denk eigenlijk dat t bij de gemiddelde nederlander wel meevalt met de sluimerende haatgevoelens
  zondag 11 november 2007 @ 13:39:52 #288
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_54524579
Klopt ,maar de gemiddelde nederlander (middenklasse) heeft zijn/haar leven zodanig ingericht dat ze wel wat beters te doen hebben... ik stelde het een beetje chargerend.
Ik bedoelde eigenlijk die 'zwijgende meerderheid' (arbeiders ,laaggeschoolden) die anoniem hun bek wel los durven te trekken.
De mensen met de sluimerende haat leven over het algemeen beneden modaal en leggen graag de schuld van hun zielige bestaan bij andere groepen die het financieel wat beter hebben.
Net zoals de duitsers met de joden deden.

[ Bericht 11% gewijzigd door jehovaguerilla op 11-11-2007 19:43:54 ]
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
  zondag 11 november 2007 @ 14:19:28 #289
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_54525613
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 21:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Maar daar ging dit topic helemaal niet over
Jezelf quoten
pi_54533720
Zal Rafael van der Vaart, nu hij hier een stuk grond heeft gekocht in een poepiesjieke straat, ook woonwagens op z'n terrein gaan zetten?

[ Bericht 2% gewijzigd door Minnie_ op 11-11-2007 20:14:53 ]
pi_54534646
Kampers

Snui volk
Alle mine.nu-domeinen werken weer o/
pi_54535752
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 10:51 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Voor kampers betekent dat dus vaak: ik trek me geen reet aan van de wet, de buren of andere beschavingsnormen.

Dat soort vrijheid betekent nogal een aanslag op ieder anders vrijheid.
heel dat romantische sigeunervolk moet je dus met rust laten. man. die sigeuners op t kamp hier hebben wel verrekt veel verstand van stroom. onderkeldes maken onder hun woonhut, van auto' s en niet werken, hallo, bescherm dit volk tegen de boze buitenwereld.......... ..sure. die spuchten moet jij maar eens uithalen al brave burger, j
De Puta Madre
  zondag 11 november 2007 @ 22:14:51 #293
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54537719
quote:
Op zondag 11 november 2007 21:00 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

heel dat romantische sigeunervolk moet je dus met rust laten. man. die sigeuners op t kamp hier hebben wel verrekt veel verstand van stroom. onderkeldes maken onder hun woonhut, van auto' s en niet werken, hallo, bescherm dit volk tegen de boze buitenwereld.......... ..sure. die spuchten moet jij maar eens uithalen al brave burger, j
Wat een malle post.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_54538116
quote:
Op zondag 11 november 2007 22:14 schreef soylent het volgende:

[..]

Wat een malle post.
als je hem 10 keer leest dan is ie best te snappen
pi_54538730
quote:
Op zondag 11 november 2007 22:25 schreef jovink het volgende:

[..]

als je hem 10 keer leest dan is ie best te snappen
he he
De Puta Madre
pi_54538823
quote:
Op zondag 11 november 2007 19:44 schreef Minnie_ het volgende:
Zal Rafael van der Vaart, nu hij hier een stuk grond heeft gekocht in een poepiesjieke straat, ook woonwagens op z'n terrein gaan zetten?
dat mag, kamperen bij een boer
De Puta Madre
  maandag 12 november 2007 @ 17:54:07 #297
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_54554953
Maarreh killer mamma... ik zie dat je uit Helmond komt.
Dat is toch 1 groot kamp met drugscriminaliteit en veél trainingspakken?
Heb jij niet stiekem een paar tijgerprint leggings in je kast hangen of moest die kast plaatsmaken voor een klein kwekerijtje?
Mensen uit Helmond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')