Denk jij dat nu echt?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Woonwagen is wel een goedkope manier om toch riant te kunnen wonen![]()
Is zo. Ik ken genoeg kampers. Die pompen zo 2 ton aan zwartgeld in een wagen en hebben dan een superdure keuken, badkamer en meubels die de meeste burgers alleen met hulp van Scheringa kunnen kopen. Ik ben er overigens niet jaloers op, ze hebben groot gelijk.quote:
Jammer van dit stukje. Heel jammer.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:19 schreef jehovaguerilla het volgende:
Dat is de Nederlandsche mentaliteit.
Daarom was de NSB ook zo populair hier.
'Mijn beeld is ook van een in de grond misdadige woongemeenschap, die vastbesloten is iedereen met een 'normale' baan zoveel mogelijk uit te zuigen door uitkeringen te trekken en als die op zijn zoveel mogelijk te jatten omdat ze te bedonderd zijn om te werken, allemaal in de drugshandel zitten, en bovendien maar 1 keer per jaar in bad gaan. Van tandenpoetsen hebben ze ook nooit gehoord'quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:19 schreef jehovaguerilla het volgende:
Als het heersende beeld van kampers bestond uit in lompen geklede armoedzaaiers ,had niemand er een probleem mee gehad.
Volgens mij heb je geen idee waar je over praatquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:19 schreef jehovaguerilla het volgende:
quote:
hehe..... additieven als calimero ,inteelttweeling etc. zijn het zwaktebod van iemand die niet kan argumenteren.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
'Mijn beeld is ook van een in de grond misdadige woongemeenschap, die vastbesloten is iedereen met een 'normale' baan zoveel mogelijk uit te zuigen door uitkeringen te trekken en als die op zijn zoveel mogelijk te jatten omdat ze te bedonderd zijn om te werken, allemaal in de drugshandel zitten, en bovendien maar 1 keer per jaar in bad gaan. Van tandenpoetsen hebben ze ook nooit gehoord'
tevreden zo, calimero? Je bent nog dommer dan die poolse inteelttweeling laatst bij de EU top:
'wij moeten meer stemmen hebben, want als die vieze duitsers niet de helft van onze mensen hadden vermoord hadden we nu meer inwoners gehad,,,,(huil, huil richting EU voorzitter Angela Merkel.....)
Jaa..... generalisatie is een bitch.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:27 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Volgens mij heb je geen idee waar je over praat. Je redevoering was oke tot dit gedeelte hier
waar bazeer jij dat op?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:59 schreef Siriusje het volgende:
We mogen de kampers niet discrimineren, maar dan vraag ik me toch af waarom dat ze veel meer in aanraking komen met de politie en justitie dan andere mensen
Dan kan ik ook zeggen dat Hitler eik wel gelijk had met vergassen met alles wat zich in een woonwagen ophoudt. Maar goed, we zijn geciviliseerd dus dat doen we dan ook maar lekker niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:59 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
Jaa..... generalisatie is een bitch.
Dat van de NSB is een feit en ik moet nog altijd lachen om de gepikeerde reactie van veel mensen als ze hiermee om de oren geslagen worden..
Maar gelukkig gingen al die moedige mensen tegen het eind van de oorlog bij het verzet
Het probleem met nederlanders is dat 90% de kloten niet heeft om ergens voor te staan als er gevaar/tegenwerking whatever is.
Maar klagen dat ze kunnen
bedankt voor de nieuwe huilies
Je vergist je, Calimero gebruik ik alleen voor hele zielige types die altijd verongelijkt zijn omdat de wereld tegen hun is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:59 schreef jehovaguerilla het volgende:
hehe..... additieven als calimero ,inteelttweeling etc. zijn het zwaktebod van iemand die niet kan argumenteren.lachuh mèn
[..]
Andersom geldt dat gelukkig niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:19 schreef jehovaguerilla het volgende:
Burgers zijn van jongs af aan geïndoctrineerd met de gedachte dat 'kampers' minderwaardig zijn.
Wauw.... ja en Hitler had ook gelijk dat ie alle geestelijk gehandicapten ombracht of steriliseerde.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:22 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan kan ik ook zeggen dat Hitler eik wel gelijk had met vergassen met alles wat zich in een woonwagen ophoudt. Maar goed, we zijn geciviliseerd dus dat doen we dan ook maar lekker niet.
Om even je absurdistische vergelijking maar even te evenaren
Het feit dat je aan mij uitlegt hoe je het bedoelde geeft dus weer aan dat jouw geestelijke vermogens niet echt denderend zijn en je waarschijnlijk in de waan bent dat andere mensen eenzelfde kortsluiting in hun schedel hebben.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:27 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Je vergist je, Calimero gebruik ik alleen voor hele zielige types die altijd verongelijkt zijn omdat de wereld tegen hun is.
Herkenbaar, toch, in jouw geval?
Zou ik niet kunnen zeggen.quote:
Om jou te beleven zou ik een beeld van je moeten oproepen in m'n geest , en dat doe ik mezelf liever niet aan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:55 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
In jouw beleving heb ik zeker ook een eierschaal op mijn kop?
[..]
Dat baseer ik op algemeen bekende statistieken van hier en omstreken, en hoogstwaarschijnlijk ook voor de rest van het land. Kijk eens hoevaak er invallen gedaan worden op woonwagenkampen en er allemaal illegale en criminele praktijken plaatsvinden daar. Jij weet net zo goed als ik dat dat veel meer is dan in de 'normale' samenleving.quote:
Het feit dat hij het aan je moet uitleggen omdat jij blijkbaar het gebruik van "Calimero" als metafoor niet snapt is nog droevigerquote:Het feit dat je aan mij uitlegt hoe je het bedoelde geeft dus weer aan dat jouw geestelijke vermogens niet echt denderend zijn en je waarschijnlijk in de waan bent dat andere mensen eenzelfde kortsluiting in hun schedel hebben.
In jouw beleving heb ik zeker ook een eierschaal op mijn kop?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |