abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51189192
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 23:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Woonwagen is wel een goedkope manier om toch riant te kunnen wonen
Denk jij dat nu echt?
Heyyy, gewoon deur donderen................ ondanks alles!
pi_51189281
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 02:08 schreef suzie_01 het volgende:

[..]

Denk jij dat nu echt?
Is zo. Ik ken genoeg kampers. Die pompen zo 2 ton aan zwartgeld in een wagen en hebben dan een superdure keuken, badkamer en meubels die de meeste burgers alleen met hulp van Scheringa kunnen kopen. Ik ben er overigens niet jaloers op, ze hebben groot gelijk.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_51189468
Leg dat dan ff op tafel als je wilt.

Ik ben er ook niet jaloers op nee.
Maar vertel me, welke doorsnee burger doet alles volgens de wet?

Ik ken ook zat betonnen bewoner die ook hetzelfde doen en soms zelfs erger.

pi_51189486
En ik ken ok trietse gevallen van die mensen, de woonwagenbewoners.
Dus zijn niet allemaal zo.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 11:09:44 #155
184614 Olep
Semper Fi.
pi_51194075
nou ik denk dat veel doorsnee burgers wel alles volgens de wet doen...
Fuck today, it's tomorrow.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 20:19:15 #156
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_51212747
Burgers zijn van jongs af aan geïndoctrineerd met de gedachte dat 'kampers' minderwaardig zijn.
Stukje angst ,stukje jaloezie ,stukje bekrompenheid.
Ik snap dat veel mensen zich niet prettig zullen voelen op een kamp.
Het is een feit dat wanneer je een grote groep mensen van welke afkomst dan ook bij elkaar zet excessen eerder voorkomen en het 'wij tegen jullie' gevoel sterker wordt.
Kijk maar in kanaleneiland of een AZC.
Maar zoals altijd is een minderheidsgroep altijd een dankbaar object om zwart te maken.
Als het heersende beeld van kampers bestond uit in lompen geklede armoedzaaiers ,had niemand er een probleem mee gehad.
Dat is de Nederlandsche mentaliteit.
Daarom was de NSB ook zo populair hier.
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 20:37:56 #157
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_51213314
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 20:19 schreef jehovaguerilla het volgende:

Jammer van dit stukje. Heel jammer.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 20:57:12 #158
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_51213869
quote:

Als het heersende beeld van kampers bestond uit in lompen geklede armoedzaaiers ,had niemand er een probleem mee gehad.
'Mijn beeld is ook van een in de grond misdadige woongemeenschap, die vastbesloten is iedereen met een 'normale' baan zoveel mogelijk uit te zuigen door uitkeringen te trekken en als die op zijn zoveel mogelijk te jatten omdat ze te bedonderd zijn om te werken, allemaal in de drugshandel zitten, en bovendien maar 1 keer per jaar in bad gaan. Van tandenpoetsen hebben ze ook nooit gehoord'
tevreden zo, calimero? Je bent nog dommer dan die poolse inteelttweeling laatst bij de EU top:
'wij moeten meer stemmen hebben, want als die vieze duitsers niet de helft van onze mensen hadden vermoord hadden we nu meer inwoners gehad,,,,(huil, huil richting EU voorzitter Angela Merkel.....)
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_51227726
quote:
Volgens mij heb je geen idee waar je over praat . Je redevoering was oke tot dit gedeelte hier
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:04:13 #160
52841 TomHoofd
Rehab Is for Quitters
pi_51228662
MIjn ervaringen met mensen van het kamp zijn heel gemengt.

Op persoonlijk gebied top lui. Erg gezellig, sympatiek en je bent altijd welkom en dergelijke.

Op zakeljk gebied is het een ramp. Ze betalen nooit! (en als ze nog eens betalen in iedergeval niet op tijd ) Het lijkt erop dat ze gewoon totaal lak hebben aan alle regels en normen die zich er buiten het kamp heersen.
Grijp je kans, grijp die fles en aan de slag!
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:59:59 #161
118683 Siriusje
www.lolman.tk ^^
pi_51230150
We mogen de kampers niet discrimineren, maar dan vraag ik me toch af waarom dat ze veel meer in aanraking komen met de politie en justitie dan andere mensen
I swear I hear your voice, driving me insane
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:59:45 #162
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_51231501
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 20:37 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Jammer van dit stukje. Heel jammer.
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 20:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

'Mijn beeld is ook van een in de grond misdadige woongemeenschap, die vastbesloten is iedereen met een 'normale' baan zoveel mogelijk uit te zuigen door uitkeringen te trekken en als die op zijn zoveel mogelijk te jatten omdat ze te bedonderd zijn om te werken, allemaal in de drugshandel zitten, en bovendien maar 1 keer per jaar in bad gaan. Van tandenpoetsen hebben ze ook nooit gehoord'
tevreden zo, calimero? Je bent nog dommer dan die poolse inteelttweeling laatst bij de EU top:
'wij moeten meer stemmen hebben, want als die vieze duitsers niet de helft van onze mensen hadden vermoord hadden we nu meer inwoners gehad,,,,(huil, huil richting EU voorzitter Angela Merkel.....)
hehe..... additieven als calimero ,inteelttweeling etc. zijn het zwaktebod van iemand die niet kan argumenteren. lachuh mèn
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:27 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Volgens mij heb je geen idee waar je over praat . Je redevoering was oke tot dit gedeelte hier
Jaa..... generalisatie is een bitch.
Dat van de NSB is een feit en ik moet nog altijd lachen om de gepikeerde reactie van veel mensen als ze hiermee om de oren geslagen worden..
Maar gelukkig gingen al die moedige mensen tegen het eind van de oorlog bij het verzet
Het probleem met nederlanders is dat 90% de kloten niet heeft om ergens voor te staan als er gevaar/tegenwerking whatever is.
Maar klagen dat ze kunnen

bedankt voor de nieuwe huilies

[ Bericht 5% gewijzigd door jehovaguerilla op 07-07-2007 15:20:09 ]
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
pi_51231866
PIKEYS! wij hebben dr ook 1 in de klas zitten. beste kerel alleen je verstaat m nie

en ik meost m uitleggen wat reud keuper was hahaha
  zaterdag 7 juli 2007 @ 15:20:56 #164
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_51232070
whehehe.......... you laik dags?

geweldige film
pi_51233146
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:59 schreef Siriusje het volgende:
We mogen de kampers niet discrimineren, maar dan vraag ik me toch af waarom dat ze veel meer in aanraking komen met de politie en justitie dan andere mensen
waar bazeer jij dat op?
pi_51233689
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:59 schreef jehovaguerilla het volgende:

[..]

Jaa..... generalisatie is een bitch.
Dat van de NSB is een feit en ik moet nog altijd lachen om de gepikeerde reactie van veel mensen als ze hiermee om de oren geslagen worden..
Maar gelukkig gingen al die moedige mensen tegen het eind van de oorlog bij het verzet
Het probleem met nederlanders is dat 90% de kloten niet heeft om ergens voor te staan als er gevaar/tegenwerking whatever is.
Maar klagen dat ze kunnen

bedankt voor de nieuwe huilies
Dan kan ik ook zeggen dat Hitler eik wel gelijk had met vergassen met alles wat zich in een woonwagen ophoudt. Maar goed, we zijn geciviliseerd dus dat doen we dan ook maar lekker niet.

Om even je absurdistische vergelijking maar even te evenaren
  zaterdag 7 juli 2007 @ 16:27:16 #167
153506 Captain_Fabulous
pi_51233812
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:59 schreef jehovaguerilla het volgende:
hehe..... additieven als calimero ,inteelttweeling etc. zijn het zwaktebod van iemand die niet kan argumenteren. lachuh mèn
[..]
Je vergist je, Calimero gebruik ik alleen voor hele zielige types die altijd verongelijkt zijn omdat de wereld tegen hun is.
Herkenbaar, toch, in jouw geval?
  zaterdag 7 juli 2007 @ 16:32:38 #168
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51233989
quote:
Burgers zijn van jongs af aan geïndoctrineerd met de gedachte dat 'kampers' minderwaardig zijn.
Andersom geldt dat gelukkig niet.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 7 juli 2007 @ 16:55:39 #169
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_51234544
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:22 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Dan kan ik ook zeggen dat Hitler eik wel gelijk had met vergassen met alles wat zich in een woonwagen ophoudt. Maar goed, we zijn geciviliseerd dus dat doen we dan ook maar lekker niet.

Om even je absurdistische vergelijking maar even te evenaren
Wauw.... ja en Hitler had ook gelijk dat ie alle geestelijk gehandicapten ombracht of steriliseerde.
Jouw bestaan is een direct gevolg van zijn falende beleid op dat gebied.
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:27 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Je vergist je, Calimero gebruik ik alleen voor hele zielige types die altijd verongelijkt zijn omdat de wereld tegen hun is.
Herkenbaar, toch, in jouw geval?
Het feit dat je aan mij uitlegt hoe je het bedoelde geeft dus weer aan dat jouw geestelijke vermogens niet echt denderend zijn en je waarschijnlijk in de waan bent dat andere mensen eenzelfde kortsluiting in hun schedel hebben.
In jouw beleving heb ik zeker ook een eierschaal op mijn kop?
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:32 schreef soylent het volgende:

[..]

Andersom geldt dat gelukkig niet.
Zou ik niet kunnen zeggen.
pi_51235185
Mijn "zwager" is er eentje van het kamp, ik ken die gast al zo'n 20 jaar en dat is gewoon een topgozer. Ook de rest van het kamp waar hij vandaan komt zijn hele aardige mensen.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 18:04:04 #171
153506 Captain_Fabulous
pi_51236190
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:55 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
[..]
Om jou te beleven zou ik een beeld van je moeten oproepen in m'n geest , en dat doe ik mezelf liever niet aan.

Maar dat jij me gelijk een geestelijke afwijking toeschrijft, zegt gelukkig al genoeg over jezelf....
  zaterdag 7 juli 2007 @ 18:27:18 #172
83951 rashudo
project 2501
pi_51236768
Kampers? Ik ken er maar één, die wilde iets van mij stelen en toen sloeg ik hem in elkaar. Verder ben ik jaloers op de diverse voordelen die ze krijgen van het rijk.

Maar daardoor heb ik geen vooroordeel en beschouw ik ze nog steeds gewoon als individuen welke goed of slecht kunnen zijn, en alles er tussen in.
Their eyes opaque.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 18:56:09 #173
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_51237557
Waarom wonen jullie in een woonwagen en niet in een normaal huis?
  zondag 8 juli 2007 @ 00:59:29 #174
118683 Siriusje
www.lolman.tk ^^
pi_51249402
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:03 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

waar bazeer jij dat op?
Dat baseer ik op algemeen bekende statistieken van hier en omstreken, en hoogstwaarschijnlijk ook voor de rest van het land. Kijk eens hoevaak er invallen gedaan worden op woonwagenkampen en er allemaal illegale en criminele praktijken plaatsvinden daar. Jij weet net zo goed als ik dat dat veel meer is dan in de 'normale' samenleving.

Begrijp me niet verkeerd, zodra ik hoor dat iemand in een woonwagenkamp woont heb ik niet gelijk een totaal negatief oordeel over hem of haar, want er zijn ook kampers die ik ken die wel aardig zijn, maar er is een groot gedeelte, en dat is een veel hoger percentage dan bij normale burgers, die wel agressief zijn en zich bezig houden met criminele zaken. En dan is het niet vreemd dat de overige bevolking hun vaak uit de weg gaan en argwanend aankijken.
I swear I hear your voice, driving me insane
pi_51250216
quote:
Het feit dat je aan mij uitlegt hoe je het bedoelde geeft dus weer aan dat jouw geestelijke vermogens niet echt denderend zijn en je waarschijnlijk in de waan bent dat andere mensen eenzelfde kortsluiting in hun schedel hebben.
Het feit dat hij het aan je moet uitleggen omdat jij blijkbaar het gebruik van "Calimero" als metafoor niet snapt is nog droeviger .

Overigens vind ik het grappig dat je andere mensen ervan beschuldigt met zwakke argumenten te komen, terwijl je zijn stukje onderuit probeert te schoppen door hem te wijzen op zogenaamde "zwakke argumentering door gebruik van additieven (waarschijnlijk bedoel je een vorm van ad hominem)", hoewel deze geen non-sequitur is, waardoor je beschuldiging geen afbreuk doet aan zijn logica, maar eerder een fout van jezelf is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')