abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51051157
quote:
Op maandag 2 juli 2007 01:01 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik vind dat TS wat pics van haarzelf moet plaatsen, zodat ik een visueel beeld krijg van een 'woonwagenbewoner'.
Ik denk dat je niet zal zeggen dat ik van het woonwagenkamp kom
  maandag 2 juli 2007 @ 10:35:15 #102
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_51051183
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:23 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

die zitten er ook genoeg onder je eigen volk...alleen hoor je daar niet zoveel over
Jawel hoor, check de probleemwijken-topics maar eens
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_51051365
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Jawel hoor, check de probleemwijken-topics maar eens
oke maar daar word dan niet zo zwaar aan getilt?
  maandag 2 juli 2007 @ 10:51:03 #104
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_51051557
Jawel hoor, daar wordt net zo hard op gekotst op uitkeringsfraudeurs, criminelen, stroomaftappers, helers etc.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_51051680
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:34 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

Nou, prove me wrong dan.
pi_51053624
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:56 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Nou, prove me wrong dan.
daar heb ik even geen zin in
pi_51055075
http://www.nieuwnieuws.nl(...)rtij_op_vinkens.html

Nu ga je vast zeggen dat dit een incident is, dat dit overal voorkomt. Of niet?
pi_51055179
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:06 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

Pff, kamper.
pi_51055832
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:54 schreef koudhier het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)rtij_op_vinkens.html

Nu ga je vast zeggen dat dit een incident is, dat dit overal voorkomt. Of niet?
Jip kan overal voor komen
pi_51056141
Goed, even mijn vooroordeel over kampers:

De mannen hebben allemaal een matje in hun nek en een snor, een beetje het Rudi Voller-kapsel. Uiteraard wat gouden kettingen om en allemaal in de oud-ijzer/auto handel.

De vrouwen hebben allemaal van dat glorixblonde haar, veel make-up en felrode lippenstift en uiteraard ontbreken hier ook de gouden sieraden niet.

De auto's: De Mercedes 190 D in de kleur dof-wit met grauwe oude sportvelgen en een spoiler op de kofferbak. Uiteraard voorzien van trekhaak en dobbelstenen aan de spiegel.
Oook de Opel Ascona 1.6 s met Opel Sport-stickers en jalouzie op de achterruit is immer favoriet, evenals de good old Opel Manta.

De muziek: het hele piratengenre.

Uiteraard ken ik niet echt woonwagenbewoners, maar de paar die ik ken voldeden aan al mijn vooroordelen en het waren niet de meest leuke mensen.

Ik denk trouwens wel dat als je kamper bent het anders ligt. Je mede-kampers zullen je nooit laten vallen, dus in dat opzicht wil ik ze niet asociaal noemen.

Maar ze zijn wel anders.
pi_51057069
Een van mijn leukste collega's woont op een kamp. Hij heeft een hardstikke leuk plekje, gezellig, leuke vrouw. Ik kan er geen aso in bespeuren, die vent is netjes als wat.
Mijn bekakte tante (die heel erg op de centen let, dus misschien vandaar), woont in een stacaravan. Of zoals zij zegt, een 'chalet'. Maar het is gewoon een opgepimpte woonwagen.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  maandag 2 juli 2007 @ 14:32:37 #112
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_51058324
ik wil wel eens over een woonwagen kampster heen gaan
pi_51060226
quote:
Op maandag 2 juli 2007 13:30 schreef RealZeus het volgende:

De mannen hebben allemaal een matje in hun nek en een snor, een beetje het Rudi Voller-kapsel. Uiteraard wat gouden kettingen om en allemaal in de oud-ijzer/auto handel.

De vrouwen hebben allemaal van dat glorixblonde haar, veel make-up en felrode lippenstift en uiteraard ontbreken hier ook de gouden sieraden niet.

De auto's: De Mercedes 190 D in de kleur dof-wit met grauwe oude sportvelgen en een spoiler op de kofferbak. Uiteraard voorzien van trekhaak en dobbelstenen aan de spiegel.
Oook de Opel Ascona 1.6 s met Opel Sport-stickers en jalouzie op de achterruit is immer favoriet, evenals de good old Opel Manta.

Uiteraard ken ik niet echt woonwagenbewoners, maar de paar die ik ken voldeden aan al mijn vooroordelen en het waren niet de meest leuke mensen.

Ik denk trouwens wel dat als je kamper bent het anders ligt. Je mede-kampers zullen je nooit laten vallen, dus in dat opzicht wil ik ze niet asociaal noemen.

Maar ze zijn wel anders.
Je vergeet de hoefijzers lul!
  maandag 2 juli 2007 @ 16:05:56 #114
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_51061512
quote:
Op maandag 2 juli 2007 09:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Schijnbaar wel. Mijn halve familie is verhuisd van een normaal rijtjeshuis dan wel flatje naar een woonwagen. Wel op een camping, dat wel. Maar ze wonen er wel het hele jaar, zonder problemen. Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik er zelf niet zou willen wonen, maar goed, zij zijn er gelukkig.
Permanent op een camping wonen is wel iets heel anders dan op een woonwagenkamp zitten. Het eerste is permanent verblijven in een recreatiewoning, wat officieel niet mag, maar op veel plekken gedoogd wordt.
het tweede is permanent wonen in een stacaravan op een daarvoor bestemde plek.

Als je in de eerste situatie wiet gaat telen, of voor lawaaioverlast zorgt, stroom aftapt of je anderszins niet aan de regels houdt, wordt van het terrein gegooid. In de tweede situatie wordt volgens mij iedereen die zelfs maar wil controleren of bepaalde regels worden gebroken, met geweld van het kamp gegooid. Dus je snapt kenelijk niet helemaal wat ik bedoel....

Dus mijn vraag aan de 'echte' kampers op dit topic, als een burger denkt, ik wil ook graag wat vrijer wonen, kan hij/zij dan naar een kamp verhuizen?
En hoeveel tolerantie is er als je dus niet van die nederlandse dweilmuziek houdt, wel je deur op slot wil doen, en zo meer van dat soort zaken?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_51104420
Als je ze niet in de weg loopt zal het wel goed volk zijn. Ik heb er echter niks mee!
pi_51106004
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:34 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:06 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

Wedje maken?

Overigens vind ik kampers maar zielig. Zie bovenstaande vooroordelen en de achterlijk taal . Je bent in Nederland, lul het dan ook.
pi_51118974
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Dus mijn vraag aan de 'echte' kampers op dit topic, als een burger denkt, ik wil ook graag wat vrijer wonen, kan hij/zij dan naar een kamp verhuizen?
En hoeveel tolerantie is er als je dus niet van die nederlandse dweilmuziek houdt, wel je deur op slot wil doen, en zo meer van dat soort zaken?
Volgens mij kan je alleen op een kamp wonen als je van het kamp zelf bent of als je met iemand van een kamp trouwt.
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
pi_51119353
Mijn basisschool stond naast een woonwagenkamp, ik heb er niet een echt positieve indruk over kampers gekregen...
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:36:55 #119
153506 Captain_Fabulous
pi_51121956
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 07:50 schreef ThaSandman het volgende:

[..]

Volgens mij kan je alleen op een kamp wonen als je van het kamp zelf bent of als je met iemand van een kamp trouwt.
Dat denk ik ook, maar wil het graag van een kamper zelf horen...sommige mensen in dit topic kunnen het verschil niet zien tussen mensen die permanent op een camping wonen, en kampers die in een mini vrijstaat willen wonen waar ze lekker hun gang gaan.
(en voor de duidelijkheid, ik heb net zo'n hekel aan kampers die zich zo gedragen als aan links Arrafat sjaaltjes tuig dat 'vrijstaten' uitroept. Uiteindenlijk gaan dit soort dingen altijd om belasting ontduiken, illegale plantjes kweken en andere zaken waar ik tegen ben....)
pi_51122138
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 07:50 schreef ThaSandman het volgende:

[..]

tegen woordig niet meer...de woonwagenwet is vervalen..dus iedereen kan nu op het kamp gaan wonen als ze dat willen
pi_51122202
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 20:20 schreef Tha_T het volgende:

[..]

[..]

Wedje maken?

Overigens vind ik kampers maar zielig. Zie bovenstaande vooroordelen en de achterlijk taal . Je bent in Nederland, lul het dan ook.
wat bedoel je met achterlijke taal?
pi_51122206
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:42 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

tegen woordig niet meer...de woonwagenwet is vervalen..dus iedereen kan nu op het kamp gaan wonen als ze dat willen
Misschien wettelijk, maar ik denk niet dat het zo simpel ligt.
pi_51122315
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:45 schreef Mindstate het volgende:

[..]

Misschien wettelijk, maar ik denk niet dat het zo simpel ligt.
wettelijk gezien kan het ja...
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:52:53 #124
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_51122458
Jullie zijn toch Niet Te Breken?
Secrets never die. Only people.
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:00:29 #125
153506 Captain_Fabulous
pi_51122693
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:48 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

Praktich zal het wel niet aan te raden zijn, zeg je dus.
pi_51123274
Mijn ervaring met 'kampers':
- als kind een 'vriendinnetje' gehad die (soms letterlijk) over me heen liep. Ja, ik was een stil, verlegen meisje. Bleek achteraf op het kamp te wonen. Maar dat wil niet veel zeggen, er zijn genoeg rotmeiden die in een rijtjeshuis of villa wonen.
- tijdens mijn werk (wijkverpleegkundige) vaker in een woonwagen (klein kampje) geweest om iemand te verzorgen. De ene wagen is wat mooier of netter opgeruimd/hygiënscher dan de andere, maar de mensen waren stuk voor stuk erg aardig en behandelenden me respectvol.
- in de buurt van Vinkenslag gewoond. Wat een stelletje asosicalen die hun eigen wetten maken waar de burgemeester omwille van de lieve vrede maar op in gaat. Dan maar geen belasting vragen (tot voor kort dan en we hebben in het nieuws gezien hoe vriendelijk de bewoners reageerden toen hun werd gevraagd te betalen wat de rest van Nederland al jaaaren doet)). En maar vage bedrijfjes opzetten. Kan allemaal.
Een aantal jaar geleden was de openbare weg door Vinkenslag een mooie afkorting als je naar de stad wilde. Sinds een paar jaar durft bijna niemand van buiten het kamp er te komen. Waarom zou dat toch zijn?

Kortom: je kunt niet zeggen dat woonwagenbewoners goed of slecht zijn. Maar het is mij wel opgevallen dat, zeker als ze in een groter kamp wonen, ze een gesloten front vormen tegen de rest van de maatschappij en graag de lusten genieten, maar niet de lasten. En dan kunnen het stuk voor stuk nog aardige mensen zijn, als je probeert dezelfde afspraken met hen te maken als je doet met de overige nederlanders, dan komen ze in opstand. Behalve als die afspraken het ontvangen van een uitkering behelzen. En dan nog grijpen de grootste raddraaiers iedere gelegenheid aan om te mekkeren dat ze gediscimineerd worden.
Dit is een zware generalisatie en er zullen ongetwijfeld een hoop mensen zijn die hard werken voor hun brood en zich houden aan de afspraken. Als die mensen nu eens (vanuit dat befaamde groepsgevoel) die raddraaiers zouden corrigeren. Dan zouden de vooroordelen al gauw een stuk minder worden.

Pfew! Heel stuk tekst geworden!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_51123282
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Praktich zal het wel niet aan te raden zijn, zeg je dus.
jawel hoor ,waarom niet ...ik denk dat het alleen moeilijk aanpassen word...
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:25:15 #128
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_51123535
Er is hier in de buurt ook wel ergens zo'n kamp. Moet zeggen dat de mensen daar aardig aan alle vooroordelen voldoen, al heb ik er nooit problemen mee. Paar mensen ervan ken ik wel en als je ze een beetje kent zijn het prima mensen. Echt lieverdjes zijn het niet, maar goed. Om de paar jaar lopen de gemoederen wat hoger op en dan is er een schietpartij. Zelfreinigend vermogen noemen ze dat volgens mij. Voor de rest geen last van hoor .
Secrets never die. Only people.
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:44:17 #129
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_51126335
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:18 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

jawel hoor ,waarom niet ...ik denk dat het alleen moeilijk aanpassen word...
Waarom eigenlijk? Ik kom zelf uit een volksbuurt en ken ook best veel mensen van het kamp (nee, niet alleen die nu op een camping wonen ) en merk in de praktijk weinig verschil. Het hangt er volgens mij een beetje vanaf wat je eigen culturele achtergrond is.
Ik zelf zou niet op het kamp kunnen wonen omdat ik gewoon te "anders" ben, maar mijn zusje en moeder (die dus op de camping wonen) zouden het er best naar hun zin hebben en goed intergreren denk ik.

Wat betreft de kampen: volgens mij is het net als met volksbuurten. Je hebt buurten en kampen waar het wel goed vertoeven is en normale mensen wonen en je hebt buurten en kampen waar vooral uitschot zit.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_51131747
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:26 schreef mike4141 het volgende:

[..]

Je vergeet de hoefijzers lul!
Kut.

De auto-ambulances was ik ook vergeten. En de waakpoedel die in de woonwagen huist.
  woensdag 4 juli 2007 @ 15:20:53 #131
153506 Captain_Fabulous
pi_51132909
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wat betreft de kampen: volgens mij is het net als met volksbuurten. Je hebt buurten en kampen waar het wel goed vertoeven is en normale mensen wonen en je hebt buurten en kampen waar vooral uitschot zit.
Daar heb je natuurlijk wel een punt. Ik kan vrij makkelijk zien of iets een nette straat is waar mensen wonen die gewoon weinig geld hebben, of een asobuurt, ook al zouden de huizen identiek zijn. Bij een kamp zou ik niet weten waar ik op moet letten.
pi_51133714
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:20 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Daar heb je natuurlijk wel een punt. Ik kan vrij makkelijk zien of iets een nette straat is waar mensen wonen die gewoon weinig geld hebben, of een asobuurt, ook al zouden de huizen identiek zijn. Bij een kamp zou ik niet weten waar ik op moet letten.
je hoeft ook nergens op te letten,je ziet het van zelf
pi_51134002
Ik weet dat je je wiet er kwijt kan.
FU
pi_51137286
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:44 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

wat bedoel je met achterlijke taal?
Je weet wel. Dat brabbel-taaltje. Je komt van het kamp dus dat moet je wel kennen. Punt is iig dat ik het niet kan verstaan 'nuff said
  woensdag 4 juli 2007 @ 17:47:30 #135
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_51137910
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:25 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Je weet wel. Dat brabbel-taaltje. Je komt van het kamp dus dat moet je wel kennen. Punt is iig dat ik het niet kan verstaan 'nuff said
Ik kobie waus een raas van de rolleman?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 4 juli 2007 @ 18:31:00 #136
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_51139646
Mijn oordeel over woonwagenbewoners dan.

Over het algemeen van het type "ruwe bolster blanke pit". Recht voor de raap en geen scrupulus.
Ik mag ze wel. En waarom? Omdat ikzelf enkele "kampers" kende. En als je ze een beetje leert kennen, en hun manier van wonen en leven begrijpt dan vallen enkele oogkleppen wel af.

Er zitten idd niet altijd lieferdjes tussen. is waar. Maar daar zorgt de eigen leefgemeenschap dan ook vaak voor een passende oplossing. En dat is niet altijd zachtzinnig.

Maar nogmaals, over het algemeen kan ik wel rdelijk overweg met "kampers".
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  woensdag 4 juli 2007 @ 18:42:28 #137
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_51140030
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:48 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

ff een vraag aan jou dan.
Stel dat ik met m;n vrouw op een woonwagenkamp wil wonen, en ik pas me aan aan de daar geldende regels (die vaak onderling bepaald worden), laat men mij dan gemakkelijk toe?
het zal zeker en vast ook te maken hebben met het aantal beschikbare plaatsen die er op een kamp zijn, maar is er plek vrij, laat men dan ook "buitenstaanders" toe? Die willen leven comform de regels en wetten die er gelden op het kamp?

Het lijkt mij in elk geval een mooi idee mocht ik eens nog naar NL terugkomen om wat voor reden dan ook. Het leven staat me wel aan. En de sociale omgang met elkaar ook. Misschien dat ik ooit nog eens daar zulke kameraadschap tegenkom zoals ik in het leger kende.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  woensdag 4 juli 2007 @ 19:29:11 #138
153506 Captain_Fabulous
pi_51141726
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 18:42 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]
willen leven comform de regels en wetten die er gelden op het kamp?
en vaak schijt hebben aan de regels die er buiten het kamp gelden?
pi_51142372
Huh?
pi_51142653
Mijn pa is een keer door een roedel moordlustige kampers achternagezeten omdat hij het een kamper verbood aan zijn gitaar te zitten, na een optreden. Niet echt positief dus.
pi_51142857
Ik heb een keer ruzie gehad met een stel kampers.

En rennen dat die kampers konden!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_51142872
quote:
En rennen dat die kampers konden!!!
Achter mij aan
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 5 juli 2007 @ 00:33:19 #143
150345 Reemster
De broer van Sinterklaas.
pi_51153505
gezelligste mensen, en beste ''wijk'' om te wonen.
altijd lachen, altijd auto voor de deur parkeren enzo
ik woon er ook
Sinterhenk!
  donderdag 5 juli 2007 @ 08:47:41 #144
153506 Captain_Fabulous
pi_51157474
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:46 schreef Frrreek het volgende:
Huh?
als je 't niet snapt, ga ik m'n tijd niet verspillen om het je uit te leggen.
  donderdag 5 juli 2007 @ 23:20:10 #145
6496 psv
kampioen 2001/2002
pi_51185088
Bewoner van regio 040 meld zich
"fuk a duk""
  donderdag 5 juli 2007 @ 23:25:26 #146
6496 psv
kampioen 2001/2002
pi_51185292
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:53 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Kut.

De auto-ambulances was ik ook vergeten. En de waakpoedel die in de woonwagen huist.
En om ff verder te zeikuh, trek wel je schoenen uit als je binnen wilt.....
"fuk a duk""
  donderdag 5 juli 2007 @ 23:26:01 #147
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_51185322
quote:
Op maandag 2 juli 2007 13:30 schreef RealZeus het volgende:

Maar ze zijn wel anders.
Heel vreemd, maar ik herken het op het autosloop verhaal na, helemaal niet in je verhaal.
Mijn toenmalige vriendje zag er altijd keurig uit; zijn zus was een natuurlijke blondine ( en deed zelfs het gym ) , net als moeders.
Misschien heb ik door mijn ervaring een ander beeld van ze, maar ik zou willen dat meer mensen kamper bloed zouden hebben.
ok; ze barsten van het goud en ja, ze houden zich niet aan alle regels...maar de liefde en oprechte interesse die ze tentoon spreiden is onnavolgbaar.

Ik heb van ze genoten en ben blij dat ik de ervaring heb meegekregen!
Het is jammer dat mijn ouders de klik niet zo zagen zitten, maar ook zij bekenden onlangs dat hij een allerliefste puberpartner was.

Ik heb mensen in hogere kringen, smerigere dingen zien doen.
Mensen zijn mensen, en waar ze ook vandaan komen, uiteindelijk kun je ze alleen beoordelen op wat ze doen.
pi_51186471
Woonwagen is wel een goedkope manier om toch riant te kunnen wonen
La derecha oprime, la izquierda libera
  vrijdag 6 juli 2007 @ 00:12:20 #149
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_51186885
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:30 schreef PushyGurl het volgende:
wat vinden jullie van woonwagenbewoners?

ik vroeg me dat af omdat ik zelf een woonwagen bewoonster ben
Welk kamp ? Ik ken er een paar uit Alblassredam en dat zijn echt toffe gasten . Die hier uit het dorp heb ik wat minder mee .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_51189177
Kampers? Nee, ik noem ze liever mensen.
Ik was vroeger ooit bevriend met een vriendin die van het kamp af kwam.
En ik ken nog steeds veel mensen die op een kamp wonen en nog steeds met diezelde vriendin bevriend.

Ouders van mij hadden vooroordelen, ik, ik liet het maar over me heen komen.

Mijn eerste indruk was waaauuuwww!!!!!!

Ik ging mee voor het eerst met mijn vriendin en eerste wat ik zag, een oudere man op ons afkomen. Ik dacht ?? Bleek de oudste van het kamp te zijn en toen leerde ik hoe hun leven.
Later keek ik om me heen toen we verder gingen en zag daar een groepje muziek en lol maken, heerlijk! Ik genoot van die muziek.
Verder op,mannen en jongens , sleutelen aan auto's.
Die moeder, het gezin, die opa en oma, heerlijk!
Zo 1. Zo zorgzaam voor elkaar.
Het is gezellig onder elkaar. De zomeravonden, ik keek toen, en kijk er naar uit.

Criminelen? Ja en nee.

Zitten die ook, die in betonnen gebouwden wonen?
Ja ook.

Wat mij zo aan spreekt is dat die mensen zijn voor elkaar.
Zie je weinig in de maatschappij!

Dus waar praten we over?
Vuile kampers? Criminelen?

Vandaag toen ik er was hoorde ik een kind een ander kind van het kamp uitschelden, vuile woonwagenbewoner.
Kind huilde en vroeg , waarom doen ze zo tegen mij?

Mentaliteit van de niet woonwagenbewoners????????????????

Heyyy, gewoon deur donderen................ ondanks alles!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')