abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51051157
quote:
Op maandag 2 juli 2007 01:01 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik vind dat TS wat pics van haarzelf moet plaatsen, zodat ik een visueel beeld krijg van een 'woonwagenbewoner'.
Ik denk dat je niet zal zeggen dat ik van het woonwagenkamp kom
  maandag 2 juli 2007 @ 10:35:15 #102
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_51051183
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:23 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

die zitten er ook genoeg onder je eigen volk...alleen hoor je daar niet zoveel over
Jawel hoor, check de probleemwijken-topics maar eens
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_51051365
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Jawel hoor, check de probleemwijken-topics maar eens
oke maar daar word dan niet zo zwaar aan getilt?
  maandag 2 juli 2007 @ 10:51:03 #104
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_51051557
Jawel hoor, daar wordt net zo hard op gekotst op uitkeringsfraudeurs, criminelen, stroomaftappers, helers etc.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_51051680
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:34 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

Nou, prove me wrong dan.
pi_51053624
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:56 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Nou, prove me wrong dan.
daar heb ik even geen zin in
pi_51055075
http://www.nieuwnieuws.nl(...)rtij_op_vinkens.html

Nu ga je vast zeggen dat dit een incident is, dat dit overal voorkomt. Of niet?
pi_51055179
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:06 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

Pff, kamper.
pi_51055832
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:54 schreef koudhier het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)rtij_op_vinkens.html

Nu ga je vast zeggen dat dit een incident is, dat dit overal voorkomt. Of niet?
Jip kan overal voor komen
pi_51056141
Goed, even mijn vooroordeel over kampers:

De mannen hebben allemaal een matje in hun nek en een snor, een beetje het Rudi Voller-kapsel. Uiteraard wat gouden kettingen om en allemaal in de oud-ijzer/auto handel.

De vrouwen hebben allemaal van dat glorixblonde haar, veel make-up en felrode lippenstift en uiteraard ontbreken hier ook de gouden sieraden niet.

De auto's: De Mercedes 190 D in de kleur dof-wit met grauwe oude sportvelgen en een spoiler op de kofferbak. Uiteraard voorzien van trekhaak en dobbelstenen aan de spiegel.
Oook de Opel Ascona 1.6 s met Opel Sport-stickers en jalouzie op de achterruit is immer favoriet, evenals de good old Opel Manta.

De muziek: het hele piratengenre.

Uiteraard ken ik niet echt woonwagenbewoners, maar de paar die ik ken voldeden aan al mijn vooroordelen en het waren niet de meest leuke mensen.

Ik denk trouwens wel dat als je kamper bent het anders ligt. Je mede-kampers zullen je nooit laten vallen, dus in dat opzicht wil ik ze niet asociaal noemen.

Maar ze zijn wel anders.
pi_51057069
Een van mijn leukste collega's woont op een kamp. Hij heeft een hardstikke leuk plekje, gezellig, leuke vrouw. Ik kan er geen aso in bespeuren, die vent is netjes als wat.
Mijn bekakte tante (die heel erg op de centen let, dus misschien vandaar), woont in een stacaravan. Of zoals zij zegt, een 'chalet'. Maar het is gewoon een opgepimpte woonwagen.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  maandag 2 juli 2007 @ 14:32:37 #112
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_51058324
ik wil wel eens over een woonwagen kampster heen gaan
pi_51060226
quote:
Op maandag 2 juli 2007 13:30 schreef RealZeus het volgende:
Goed, even mijn vooroordeel over kampers:

De mannen hebben allemaal een matje in hun nek en een snor, een beetje het Rudi Voller-kapsel. Uiteraard wat gouden kettingen om en allemaal in de oud-ijzer/auto handel.

De vrouwen hebben allemaal van dat glorixblonde haar, veel make-up en felrode lippenstift en uiteraard ontbreken hier ook de gouden sieraden niet.

De auto's: De Mercedes 190 D in de kleur dof-wit met grauwe oude sportvelgen en een spoiler op de kofferbak. Uiteraard voorzien van trekhaak en dobbelstenen aan de spiegel.
Oook de Opel Ascona 1.6 s met Opel Sport-stickers en jalouzie op de achterruit is immer favoriet, evenals de good old Opel Manta.

De muziek: het hele piratengenre.

Uiteraard ken ik niet echt woonwagenbewoners, maar de paar die ik ken voldeden aan al mijn vooroordelen en het waren niet de meest leuke mensen.

Ik denk trouwens wel dat als je kamper bent het anders ligt. Je mede-kampers zullen je nooit laten vallen, dus in dat opzicht wil ik ze niet asociaal noemen.

Maar ze zijn wel anders.
Je vergeet de hoefijzers lul!
  maandag 2 juli 2007 @ 16:05:56 #114
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_51061512
quote:
Op maandag 2 juli 2007 09:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Schijnbaar wel. Mijn halve familie is verhuisd van een normaal rijtjeshuis dan wel flatje naar een woonwagen. Wel op een camping, dat wel. Maar ze wonen er wel het hele jaar, zonder problemen. Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik er zelf niet zou willen wonen, maar goed, zij zijn er gelukkig.
Permanent op een camping wonen is wel iets heel anders dan op een woonwagenkamp zitten. Het eerste is permanent verblijven in een recreatiewoning, wat officieel niet mag, maar op veel plekken gedoogd wordt.
het tweede is permanent wonen in een stacaravan op een daarvoor bestemde plek.

Als je in de eerste situatie wiet gaat telen, of voor lawaaioverlast zorgt, stroom aftapt of je anderszins niet aan de regels houdt, wordt van het terrein gegooid. In de tweede situatie wordt volgens mij iedereen die zelfs maar wil controleren of bepaalde regels worden gebroken, met geweld van het kamp gegooid. Dus je snapt kenelijk niet helemaal wat ik bedoel....

Dus mijn vraag aan de 'echte' kampers op dit topic, als een burger denkt, ik wil ook graag wat vrijer wonen, kan hij/zij dan naar een kamp verhuizen?
En hoeveel tolerantie is er als je dus niet van die nederlandse dweilmuziek houdt, wel je deur op slot wil doen, en zo meer van dat soort zaken?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_51104420
Als je ze niet in de weg loopt zal het wel goed volk zijn. Ik heb er echter niks mee!
pi_51106004
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:34 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:06 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

Wedje maken?

Overigens vind ik kampers maar zielig. Zie bovenstaande vooroordelen en de achterlijk taal . Je bent in Nederland, lul het dan ook.
pi_51118974
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Dus mijn vraag aan de 'echte' kampers op dit topic, als een burger denkt, ik wil ook graag wat vrijer wonen, kan hij/zij dan naar een kamp verhuizen?
En hoeveel tolerantie is er als je dus niet van die nederlandse dweilmuziek houdt, wel je deur op slot wil doen, en zo meer van dat soort zaken?
Volgens mij kan je alleen op een kamp wonen als je van het kamp zelf bent of als je met iemand van een kamp trouwt.
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
pi_51119353
Mijn basisschool stond naast een woonwagenkamp, ik heb er niet een echt positieve indruk over kampers gekregen...
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:36:55 #119
153506 Captain_Fabulous
pi_51121956
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 07:50 schreef ThaSandman het volgende:

[..]

Volgens mij kan je alleen op een kamp wonen als je van het kamp zelf bent of als je met iemand van een kamp trouwt.
Dat denk ik ook, maar wil het graag van een kamper zelf horen...sommige mensen in dit topic kunnen het verschil niet zien tussen mensen die permanent op een camping wonen, en kampers die in een mini vrijstaat willen wonen waar ze lekker hun gang gaan.
(en voor de duidelijkheid, ik heb net zo'n hekel aan kampers die zich zo gedragen als aan links Arrafat sjaaltjes tuig dat 'vrijstaten' uitroept. Uiteindenlijk gaan dit soort dingen altijd om belasting ontduiken, illegale plantjes kweken en andere zaken waar ik tegen ben....)
pi_51122138
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 07:50 schreef ThaSandman het volgende:

[..]

tegen woordig niet meer...de woonwagenwet is vervalen..dus iedereen kan nu op het kamp gaan wonen als ze dat willen
pi_51122202
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 20:20 schreef Tha_T het volgende:

[..]

[..]

Wedje maken?

Overigens vind ik kampers maar zielig. Zie bovenstaande vooroordelen en de achterlijk taal . Je bent in Nederland, lul het dan ook.
wat bedoel je met achterlijke taal?
pi_51122206
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:42 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

tegen woordig niet meer...de woonwagenwet is vervalen..dus iedereen kan nu op het kamp gaan wonen als ze dat willen
Misschien wettelijk, maar ik denk niet dat het zo simpel ligt.
pi_51122315
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:45 schreef Mindstate het volgende:

[..]

Misschien wettelijk, maar ik denk niet dat het zo simpel ligt.
wettelijk gezien kan het ja...
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:52:53 #124
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_51122458
Jullie zijn toch Niet Te Breken?
Secrets never die. Only people.
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:00:29 #125
153506 Captain_Fabulous
pi_51122693
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:48 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

wettelijk gezien kan het ja...
Praktich zal het wel niet aan te raden zijn, zeg je dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')