Ik denk dat je niet zal zeggen dat ik van het woonwagenkamp komquote:Op maandag 2 juli 2007 01:01 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik vind dat TS wat pics van haarzelf moet plaatsen, zodat ik een visueel beeld krijg van een 'woonwagenbewoner'.
Jawel hoor, check de probleemwijken-topics maar eensquote:Op maandag 2 juli 2007 10:23 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
die zitten er ook genoeg onder je eigen volk...alleen hoor je daar niet zoveel over
oke maar daar word dan niet zo zwaar aan getilt?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Jawel hoor, check de probleemwijken-topics maar eens
Nou, prove me wrong dan.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:34 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet zal zeggen dat ik van het woonwagenkamp kom
Jip kan overal voor komenquote:Op maandag 2 juli 2007 12:54 schreef koudhier het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)rtij_op_vinkens.html
Nu ga je vast zeggen dat dit een incident is, dat dit overal voorkomt. Of niet?
Je vergeet de hoefijzers lul!quote:Op maandag 2 juli 2007 13:30 schreef RealZeus het volgende:
Goed, even mijn vooroordeel over kampers:
De mannen hebben allemaal een matje in hun nek en een snor, een beetje het Rudi Voller-kapsel. Uiteraard wat gouden kettingen om en allemaal in de oud-ijzer/auto handel.
De vrouwen hebben allemaal van dat glorixblonde haar, veel make-up en felrode lippenstift en uiteraard ontbreken hier ook de gouden sieraden niet.
De auto's: De Mercedes 190 D in de kleur dof-wit met grauwe oude sportvelgen en een spoiler op de kofferbak. Uiteraard voorzien van trekhaak en dobbelstenen aan de spiegel.
Oook de Opel Ascona 1.6 s met Opel Sport-stickers en jalouzie op de achterruit is immer favoriet, evenals de good old Opel Manta.
De muziek: het hele piratengenre.
Uiteraard ken ik niet echt woonwagenbewoners, maar de paar die ik ken voldeden aan al mijn vooroordelen en het waren niet de meest leuke mensen.
Ik denk trouwens wel dat als je kamper bent het anders ligt. Je mede-kampers zullen je nooit laten vallen, dus in dat opzicht wil ik ze niet asociaal noemen.
Maar ze zijn wel anders.
Permanent op een camping wonen is wel iets heel anders dan op een woonwagenkamp zitten. Het eerste is permanent verblijven in een recreatiewoning, wat officieel niet mag, maar op veel plekken gedoogd wordt.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Schijnbaar wel. Mijn halve familie is verhuisd van een normaal rijtjeshuis dan wel flatje naar een woonwagen. Wel op een camping, dat wel. Maar ze wonen er wel het hele jaar, zonder problemen. Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik er zelf niet zou willen wonen, maar goed, zij zijn er gelukkig.
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:34 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet zal zeggen dat ik van het woonwagenkamp kom
Wedje maken?quote:
Volgens mij kan je alleen op een kamp wonen als je van het kamp zelf bent of als je met iemand van een kamp trouwt.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dus mijn vraag aan de 'echte' kampers op dit topic, als een burger denkt, ik wil ook graag wat vrijer wonen, kan hij/zij dan naar een kamp verhuizen?
En hoeveel tolerantie is er als je dus niet van die nederlandse dweilmuziek houdt, wel je deur op slot wil doen, en zo meer van dat soort zaken?
Dat denk ik ook, maar wil het graag van een kamper zelf horen...sommige mensen in dit topic kunnen het verschil niet zien tussen mensen die permanent op een camping wonen, en kampers die in een mini vrijstaat willen wonen waar ze lekker hun gang gaan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 07:50 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Volgens mij kan je alleen op een kamp wonen als je van het kamp zelf bent of als je met iemand van een kamp trouwt.
tegen woordig niet meer...de woonwagenwet is vervalen..dus iedereen kan nu op het kamp gaan wonen als ze dat willenquote:Op woensdag 4 juli 2007 07:50 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Volgens mij kan je alleen op een kamp wonen als je van het kamp zelf bent of als je met iemand van een kamp trouwt.
wat bedoel je met achterlijke taal?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:20 schreef Tha_T het volgende:
[..]
[..]
Wedje maken?
Overigens vind ik kampers maar zielig. Zie bovenstaande vooroordelen en de achterlijk taal. Je bent in Nederland, lul het dan ook.
Misschien wettelijk, maar ik denk niet dat het zo simpel ligt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:42 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
tegen woordig niet meer...de woonwagenwet is vervalen..dus iedereen kan nu op het kamp gaan wonen als ze dat willen
wettelijk gezien kan het ja...quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:45 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Misschien wettelijk, maar ik denk niet dat het zo simpel ligt.
Praktich zal het wel niet aan te raden zijn, zeg je dus.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |