abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50996551
Ik sloot de vorige
FoK! Dieetclub #173

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_50996606
ik was dus net aan het klagen over dames boxers die gewoon oprollen, en dientengevolge pijnlijke benen
  zaterdag 30 juni 2007 @ 12:29:03 #3
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_50996765
Balen MM, dat die dingen toch nog gewoon oprollen.

De weegschaal op de sportschool was trouwens aardig voor me vanochtend -0.9 kilo. Ik kom dus weer richting de 85.
pi_50997051
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik was dus net aan het klagen over dames boxers die gewoon oprollen, en dientengevolge pijnlijke benen
Mja damesboxers hebben te korte pijpjes denk ik. Het sportbroekje wat ik onder een rok draagt komt ong, 10 cm boven mijn knie en dan pas rolt het niet meer op.

Maar damesboxers onder een witte broek
pi_50997060
Cutie

MissieMirjam: als ze oprollen ligt het bij mij vaak aan de maat. Vaak helpt een maatje groter wel
pi_50997407
Zoo ik kom ook weer ff langsgluren. Maar eerst koffie ^^
pi_50998511
quote:
Nestosylzalf smeren op de pijnlijke plekken. Werkt heel goed.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 14:00:49 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_50999565
Calendula werkt ook prima, gewoon van VSM
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 30 juni 2007 @ 14:02:06 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_50999608
Owja en Cutie gefeliciteerd, wat een opluchting

Enne MM, echt waar, gewoon die Ten Cate broekjes halen, dat is een verademing!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51001169
Heel fijn, Cutie!
  zaterdag 30 juni 2007 @ 15:19:37 #11
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51001569
Cutie, wat fijn.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_51002890
tvp'tje..

Net een heleboel groenten en fruit gehaald, en vanavond een zelfgemaakt pizza eten, volgeladen met groenten..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_51003799
quote:
sportbroekjes zijn vaak langer en blijven daarom ook beter zitten
maarja ligt eraan hoe kort rokje het is.....anders kan je er geen broekjes met langere pijpjes onder doen
pi_51005293
Bedankt voor alle cheers!*O*

Ik heb eigenlijk nooit last van oprollende boxershortjes. Misschien is het het merk ofzo?

Klinkt lekker die zelfgemaakte pizza teigan! Sowieso vind ik het altijd een fijn idee lekker wat groente en fruit in huis te hebben!
pi_51005899
sinds wij zelf pizza's beleggen eten we ook eigenlijk geen pizza meer uit de winkel..

We nemen zo'n turks brood als bodem, wat pastasaus erop, en beleggen maar... Meestal zit er ook een enorme berg groentes op..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_51006012
Nog even een verlate voor Cutie!
Wat moet jij blij zijn geweest gister!
pi_51008091
tvp
It is your friends who make your world!
pi_51009593
Cutie, da's goed nieuws !
  zaterdag 30 juni 2007 @ 20:06:03 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_51009860
Ik voel me supergoed vandaag

Ik heb de hele dag al het gevoel dat ik alles fout doe, dat ik alles fout ga doen en weet ik veel wat nog meer. Mijn ouders zijn terug van vakantie en ik had gehoopt dat mijn moeder dinsdag mee zou gaan naar het ziekenhuis, maar ze moet oppassen en reageerde een beetje zo van "ach nee joh, dat moet helemaal niet". Ik kreeg een beetje het gevoel dat ze dacht dat ik het vroeg omdat zij dat misschien zou willen, in plaats dat ik het graag wil.
Met de misselijkheid gaat het wel beter, maar dat is ook niet gek, want ik slaap zowat driekwart van de dag en tja, als je slaapt, dan eet je niet en dan kots je niet.
Voor eind januari moet ik mantelzorg gaan zoeken, want ja, er komt natuurlijk niet de hele dag iemand helpen, maar ik heb geen flauw idee waar ik die zou moeten zoeken. Bert zegt dan wel heel stoer dat hij wel kan koken, maar hij doet altijd zo moeilijk als ik vraag of hij wil koken. Als ik er niet ben en hij kookt, dan zijn het of stoomgroenten, of van die wokgroenten die hij in de pan mietert. En laat dat nou net niet echt mijn kostje zijn. Maar het zal allemaal wel loslopen zegt ie dan, want misschien voel ik me wel weer goed en lig ik niet twee weken voor pampus zoals mijn schoonzusje.
Ik baal gewoon zoals mijn leven er op dit moment uitziet. Ik weet me gewoon geen raad met dat gezeik met mijn schoonfamilie.
Ik voel me gewoon verdrietig en zielig.

En om nou te zeggen dat het typen oplucht, nee niet echt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51010331
He meid, wat vervelend joh..

Ik wil wel heel veel antwoordden op dit moment, maar ik weet de woorden niet te vinden.

In ieder geval een hele dikke knuffel vanaf hier...
  zaterdag 30 juni 2007 @ 20:22:19 #21
79550 Ymke
your ghost
pi_51010416
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef Troel het volgende:
Ah troel , wat rot dat je je nu zo moet voelen , kom hier
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_51010419
Als jij eind januari heel erg dringend hulp nodig hebt, dan is er altijd wel iemand die kan komen helpen. Echt waar Troel.
En anders bel je mij maar.
* Liejannuh geeft een dikke knuffel!
  zaterdag 30 juni 2007 @ 20:30:49 #23
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51010685
Troel, niet te veel panieken nu, leef bij de dag, ook al is dat moeilijk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  zaterdag 30 juni 2007 @ 20:39:10 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_51010907
Ik heb trouwens nog een serviesset in de aanbieding. Iets voor jou Liejannuh

Hij staat hier in de weg, 8 delig, grote borden zelfs 12 geloof ik. Soepkommen, kleine borden, grote borden, mokken en kop en schotels.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51011013
Hoezo? Vond je mijn borden niet mooi?
  zaterdag 30 juni 2007 @ 20:44:43 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_51011068
Ik wel, Christan wat minder
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51011152
Ik heb nog 11 platte borden staan.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 20:49:26 #28
35189 Troel
scherp en bot
pi_51011171
Bert zegt: daar kunnen er best 12 bij

23 is een veel mooier getal dan 11!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51011333
Krijg ik er dan ook een grotere keuken bij van Bert?
  zaterdag 30 juni 2007 @ 21:28:11 #30
4177 Jojogirl
pi_51012167
Troel Het komt echt goed
  zaterdag 30 juni 2007 @ 21:47:08 #31
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51012637
Ik heb je maar gemaild Troel.

Morgen ga ik meeten, mijn aandeel daarin is het fruit. Lekker gezond.
*OUD heilige*
  zaterdag 30 juni 2007 @ 22:52:02 #32
35189 Troel
scherp en bot
pi_51014371
Nou, vooruit, je bent gespaard Lianne, ik heb een ander slachtoffer gevonden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51014526
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 22:52 schreef Troel het volgende:
Nou, vooruit, je bent gespaard Lianne, ik heb een ander slachtoffer gevonden
Tof! Dank je wel!
pi_51014618
zo ik afgelopen week niet zo actief. ga ik nu wel actief mee doen hier verkapte tvp
pi_51014720
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 23:01 schreef BlueCurl het volgende:
zo ik afgelopen week niet zo actief. ga ik nu wel actief mee doen hier verkapte tvp
Mijn week was ook dramatisch.
Maandag en dinsdag de hele dag in overleg gezeten buiten de deur, maandagavond uit eten geweest met collega's. Woensdag een dagje naar Heerlen voor mijn werk en donderdag en vrijdag mocht ik eindelijk weer gewoon op kantoor zitten.
Heb dus maar 2 dagen gefietst deze week, niet hardgelopen en mijn voetbaltraining ook maar overgeslagen.

Morgenochtend weer hardlopen.

Kortom: ik doe met je mee BlueCurl!
pi_51015182
hihi. nou ik had echt en enorme dip. echt geen bal aan school gedaan terwijl ik best wel moet stressen! kung fu moest ik wel want ik moest lesgeven anders stond er niemand. maar wel last van me knie.. maargoed dan maar wat minder voor doen en meer roepen zielige mensjes vanaf vandaag weer beetje positief! morgen word het dus hele dag lekker school bikkelen! en dan de rest van de aankomende 4 weken volgens mij heb ik nog een week of 4 school ofzo kan ook 5 weken zijn!
pi_51015254
Ik wil dit weekend een eerste versie van mijn scriptie afmaken.
Dus ik heb nog wel wat te doen morgen. En maandag ook vrees ik.
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2007 @ 23:27:30 #38
43556 miss_dynastie
pi_51015323
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 23:25 schreef Liejannuh het volgende:
Ik wil dit weekend een eerste versie van mijn scriptie afmaken.
Dus ik heb nog wel wat te doen morgen. En maandag ook vrees ik.
Lang weekend?
pi_51015442
Hier gaat t met dieeten niet echt voorspoedig, maar in ieder geval val ik nog steeds wel af. Het geeft alleen een rotgevoel als je er veel moeite voor doet maar dan na een week weinig resultaat ziet :S
pi_51015529
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 23:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Lang weekend?
Deadline.
  † In Memoriam † zondag 1 juli 2007 @ 00:41:25 #41
43556 miss_dynastie
pi_51017281
Schoonmaken met miss_d :
Al honderd jaar vlekjes op de keukenkasten, nergens mee te verwijderen, yuk yuk yuk, geen mooi gezicht.
Jippie, middeltje gevonden dat werkt, vlekken verdwijnen, lijkt het.
Nat doekje om het schoonmaakmiddel te verwijderen... komt de verf mee
  zondag 1 juli 2007 @ 00:42:15 #42
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_51017302
quote:
Op zondag 1 juli 2007 00:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Schoonmaken met miss_d [afbeelding]:
Al honderd jaar vlekjes op de keukenkasten, nergens mee te verwijderen, yuk yuk yuk, geen mooi gezicht.
oi, da's minder
pi_51021117
hm, dat wordt dus keukenkastjes verven miss_d?

mijn maandweging was een beetje negatief, 5 ons erbij, maar dat was ook wel te verwachten, ook al heb ik veel gesport. volgende maand beter zal ik maar zeggen.
  zondag 1 juli 2007 @ 09:53:49 #44
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_51021334
quote:
Haha, sorry ik moest lachen

Ik had laatst ook iets leuks. Had mijn muren in de keuken wat grondig schoongemaakt en hier
en daar was er ook verf meegekomen. Toen ik paar weken geleden beetje creatief een kistje
stond te beitsen viel het me ineens op dat de kleur van de beits zo goed als dezelfde was als
van mijn keukenmuur. Hey das handig, dacht ik nog, neem ik meteen even alle plekjes mee

Het viel wel op dat er zoveel glans opzat toen ik alle lelijke plekjes had weggewerkt, maar ik
nam aan dat het gewoon was omdat het nat was en dat het wel mooi op zou drogen.
Nou niet natuurlijk!!! Muurverf is mat en de beits die ik eroverheen gesmeerd heb die blijft dus
zwaar glansen. Tis geen gezicht en ik kan dus nu mijn hele keukenmuren opnieuw doen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_51022081
quote:
Yep, ik heb een deur in de keuken met vreemde lichte vegen. Dat was van een (ajax?) schoonmaakmiddel met bleekmiddel. Ook dag verf Maar zijn je vlekken weg?

En dat van jou, Faat, is wel heel knullig Je kan altijd zeggen dat het zo bedoeld is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_51022631
Whaha! Wat maken jullie allemaal grondig schoon zeg
Miss_d, ik moest ook lachen

Ik ben trouwens ziek. Echt ziek deze keer. Spierpijn, hoofdpijn en extreem misselijk.
En alles wat ik eet of drink komt er 5 à 10 minuten later na veel kramp, koffiemetmelk-kleurig weer uit
Eten en drinken voorlopig maar opgegeven.

Ik lig nu dus op mn zij in bed te tikken (best lastig ) Als ik opsta is het duizelig en misselijk en zweten, dus opstaan heb ik ook opgegeven.
Het is toch helemaal geen seizoen voor griep??

Jaina vindt het wel tof trouwens. Lekker bij vrouwtje op bed liggen, af en toe een aai, volmaakt tevreden
pi_51022755
freecell, neem jij wel de tijd om je lichaam te laten genezen als je ziek bent? Als ik zo aan de afgelopen weken/maanden denk ben je langdurig een beetje ziek, maar je werkt ook heel hard en hebt het erg druk met allerlei activiteiten. Neem eens wat langer rust tot je goed opgeknapt bent...

En nee, het is niet het seizoen voor griep, maar zolang je niet hoest, geen keelpijn hebt of andere luchtweginfectieverschijnselen dan heb je geen griep Dit klinkt meer als een maag-darmprobleem. Spierpijn bij een ziek gevoel past vooral bij een viraal infect. Gaat niet altijd op trouwens.

Drinken niet opgeven, kleine slokjes water drinken. Glas hoeft niet leeg, maar steeds een beetje is goed. Maar ik vertel je vast niets nieuws Beterschap, lieverd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_51022764
Hm, het heeft dus echt flink doorgezet freecell.
Wat vervelend zeg. Heb je al vakantie?

Beterschap in ieder geval..
  zondag 1 juli 2007 @ 11:45:18 #49
4177 Jojogirl
pi_51022977
beterschap Freecell. En wat Isa zegt, wel goed uitzieken anders blijf je maar kwakkelen.
  zondag 1 juli 2007 @ 11:51:28 #50
35189 Troel
scherp en bot
pi_51023099
Beterschap freecell. Klinkt niet fijn in ieder geval
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51023120
Hoe is het vandaag met jou, Troel?
pi_51023300
quote:
Op zondag 1 juli 2007 11:35 schreef Isabeau het volgende:
freecell, neem jij wel de tijd om je lichaam te laten genezen als je ziek bent? Als ik zo aan de afgelopen weken/maanden denk ben je langdurig een beetje ziek, maar je werkt ook heel hard en hebt het erg druk met allerlei activiteiten. Neem eens wat langer rust tot je goed opgeknapt bent...

En nee, het is niet het seizoen voor griep, maar zolang je niet hoest, geen keelpijn hebt of andere luchtweginfectieverschijnselen dan heb je geen griep Dit klinkt meer als een maag-darmprobleem. Spierpijn bij een ziek gevoel past vooral bij een viraal infect. Gaat niet altijd op trouwens.

Drinken niet opgeven, kleine slokjes water drinken. Glas hoeft niet leeg, maar steeds een beetje is goed. Maar ik vertel je vast niets nieuws Beterschap, lieverd.
Ik was eergisteren ook een beetje ziek, maar daar had ik idd geen tijd voor.
maar daarvoor niet echt geloof ik Voel me best prima de laatste tijd.

Kleine slokjes? Dacht het niet Die komen er ook net zo hard weer uit. Het doet dus niets positiefs voor me en levert me wel een boel ellende op.

Ik heb waarschijnlijk vakantie. Dat hoor ik vanavond, dan krijg ik mn laatste cijfer terug.Als dat een onvoldoende is MOET ik morgen en overmorgen naar school voor de herkansing, anders heeft mn hele groepje een onvoldoende... en het is het grootste vak van het laatste half jaar.
  † In Memoriam † zondag 1 juli 2007 @ 12:02:19 #53
43556 miss_dynastie
pi_51023332
quote:
Op zondag 1 juli 2007 11:01 schreef Isabeau het volgende:
Maar zijn je vlekken weg?
Ja
En de keukenkastjes moesten toch worden geverfd. Nou ja, eigenlijk moet de hele keuken nieuw, maar dat laten we maar even Jullie mogen lachen hoor, dat moest ik zelf ook wel. Dit was iets té grondig

Freecell, beterschap!
  zondag 1 juli 2007 @ 12:05:21 #54
35189 Troel
scherp en bot
pi_51023387
quote:
Op zondag 1 juli 2007 11:52 schreef Isabeau het volgende:
Hoe is het vandaag met jou, Troel?
Ik heb vanochtend een krentenbol gegeten, die zit er nog in. Bert zit aan verse broodjes met zalm. Ik ben maar boven gaan zitten, want daar ga ik normaal al van over mijn nek

Verder ben ik boven aan het opruimen geweest in de hoop dat het aanstekelijk werkt enzo, maar dat werkt dus niet helaas
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51023485
Troel, je weet dat de meeste mannen heel ongevoelig zijn voor hints hè? En dat als je ze vraagt of ze iets willen doen, ze denken dat je bedoeld of het deze week een keer gaat gebeuren?
Mannen zijn soms net kleine kinderen, je moet duidelijk zijn...
pi_51023550
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:05 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik heb vanochtend een krentenbol gegeten, die zit er nog in. Bert zit aan verse broodjes met zalm. Ik ben maar boven gaan zitten, want daar ga ik normaal al van over mijn nek

Verder ben ik boven aan het opruimen geweest in de hoop dat het aanstekelijk werkt enzo, maar dat werkt dus niet helaas
Wat Teigan zegt! Duidelijk zijn!
Als je straks tegen hem zegt dat je alles alleen hebt gedaan voelt hij zich wrs nog schuldig ook
  zondag 1 juli 2007 @ 12:30:28 #57
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_51023935
Whehe, zoals gewoonlijk loop ik weer achter de feiten aan, omdat ik altijd pas later de
topics teruglees. Alle zieken bij deze in één keer maar beterschap gewenst

En Teigan nog gefeliciteerd, super gedaan met die moeilijke studie van je

Ohw ja en vraagje voor Troel, wat gaat er in januari gebeuren? Dat begreep ik nergens uit
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_51024298
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:30 schreef Faat het volgende:
Ohw ja en vraagje voor Troel, wat gaat er in januari gebeuren? Dat begreep ik nergens uit
Ik zou in het chocoladeforum even de ballenbak induiken (eh, chocoladeforum = troel's forum)
pi_51024464
Hey, isa, kom je nog eens langs hier
Ik heb ook MSN

En ik verveel me
Maarten is nog niet terug uit de kerk...
pi_51024538
kun je geen filmpje kijken op je laptop freecell?

Ik heb anders nog wel wat te leen als je wilt...
pi_51024651
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:53 schreef teigan het volgende:
kun je geen filmpje kijken op je laptop freecell?

Ik heb anders nog wel wat te leen als je wilt...

bedankt voor het aanbod!
Ik denk dat Maarten zo terug is, meestal wordt het niet later dan kwart over 1.
Dan vermaak ik me wel weer.
  zondag 1 juli 2007 @ 13:04:56 #62
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_51024807
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:44 schreef Isabeau het volgende:
........eh, chocoladeforum = troel's forum)
Aha!!! Ik heb al vaker iets over "het chocoladeforum" gelezen, maar wist niet wat dat was
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  zondag 1 juli 2007 @ 15:28:27 #63
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_51029057
Met dank aan Teigan heb ik dan nu eindelijk het echte chocoladeforum gevonden

Nadat ik eerder vandaag op de site van Troel heb rondgekeken en las in "Zin en Onzin" dat
getrouwd niet anders aanvoelde dan niet getrouwd begon ik echt aan jullie te twijfelen

Blijkt er gewoon nog een heel forum te zijn waar jullie met z'n allen zitten
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_51029776
Troel: Zoals teigan al zei, mannen zijn ongevoelig voor hints Je moet Bert dan ook expliciet vertellen dat je een taakje voor hem heeft. Verder een dikke knuffel

Freecell: beterschap!
pi_51030850
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:50 schreef freecell het volgende:
Hey, isa, kom je nog eens langs hier
Ik heb ook MSN
Oh jee, dit lees ik nu pas. Voel je je al weer iets beter nu Maarten terug is?
pi_51034989
quote:
Op zondag 1 juli 2007 16:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh jee, dit lees ik nu pas. Voel je je al weer iets beter nu Maarten terug is?
En dit lees ik nu pas
Ik lig te pitten op de bank, Maarten brengt mij koppen soep (hollee! die houd ik binnen, zei het met wat moeite ) en kopjes thee.

Ik heb mijn vak gehaald (kreeg net de mail) dus ik heb officieel vakantie)
En de kat vindt mij helemaal tof! Die kruipt gezellig bij me op de bank
  zondag 1 juli 2007 @ 20:23:08 #67
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_51036853
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:10 schreef teigan het volgende:
Troel, je weet dat de meeste mannen heel ongevoelig zijn voor hints hè? En dat als je ze vraagt of ze iets willen doen, ze denken dat je bedoeld of het deze week een keer gaat gebeuren?
Mannen zijn soms net kleine kinderen, je moet duidelijk zijn...
kuch ... hints zijn te subtiel, wees direct dat helpt... kuch
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 1 juli 2007 @ 20:42:25 #68
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_51037458
Beterschap voor de zieken hier, en een extra aai voor Cutie, fijn joh

Ben weer in het land dus Vanmiddag lekker ge-bbq-d met wat mensen van het WLS-forum
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 1 juli 2007 @ 21:04:04 #69
35189 Troel
scherp en bot
pi_51038149
Zo, we hebben net bij de wok gegeten. Dat ging goed, maar toen ik thuis kwam nam ik twee glazen melk. Pas toen ik daarna boven het toilet hing bedacht ik me dat als ik veel melk drink dat ik dat doe omdat ik niet lekker ben en wil overgeven. Dat bedenk ik me altijd te laat. Maarja, de teller staat voor vandaag gelukkig pas op 3.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 1 juli 2007 @ 21:25:11 #70
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_51038922
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:22 schreef freecell het volgende:

[..]

En dit lees ik nu pas
Ik lig te pitten op de bank, Maarten brengt mij koppen soep (hollee! die houd ik binnen, zei het met wat moeite ) en kopjes thee.

En de kat vindt mij helemaal tof! Die kruipt gezellig bij me op de bank
Jaina is lief!

Brammetje zit meer in deze fase

maar dat schijnt bij 10-11 weken wel vaker voor te komen
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_51042447
even een trugvindpost

over een week zit ik al lekker in het warme turkije we weten alleen nog steeds niet wanneer we moeten vliegen... Als mijn vriend morgen nog niks binnen heeft met de post gaat hij eens bellen. Ik wil dat nu onderhand ook wel eens weten....
  † In Memoriam † zondag 1 juli 2007 @ 22:51:05 #72
43556 miss_dynastie
pi_51042475
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:22 schreef freecell het volgende:
Mailen bij jullie de docenten op zondag? Of snap ik het nou niet
pi_51043588
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:51 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Mailen bij jullie de docenten op zondag? Of snap ik het nou niet
Ja, onze docente zou vandaag voor 20.00 mailen, werd dus 19.00.
Sterker nog: als we het niet hadden gehaald, hadden we er morgen én overmorgen moeten zijn voor de laatste herkansing. Als er dan één niet geweest was, had de hele groep het vak niet gehaald.

Gestoorde opleiding.

Als je nog wilt zien hoe Jaina vandaag lag, moet je ff hier kijken:
(Centraal) Katten met foto's #41

En iedereen bedankt voor de beterschapjes

En Troel: Gauw ontmisselijken!
pi_51044329
freecell, ga jij eens even naar bed en beter worden.!!!

Lekker dat je vakantie hebt, en Jaina is schattig

Ik ga morgenvroeg eerst zwemmen, en daarna nog 10000 dingen doen.. Ik hoop alleen dat het een beetje droog blijft..
pi_51049343
Goedemorgen allemaal
Cursusweek was leuk Ik weeg me morgen weer, dus zie dan wel wat de schade is
Nu mag ik weer fijn gaan leren voor een tentamen vrijdag
pi_51049400
Sterkte met leren omearos..

ging jij nou deze week weer verder met hardlopen?

ik heb net 50 baantjes gezwommen, voelt goed, en ik ga fit de dag in zo!
  maandag 2 juli 2007 @ 08:56:48 #77
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51049546
Hier nog eentje die de boeken in moet.
pi_51049643
hey hoi

terug online na een weekendje Nijmegen bij mn vriend

zit nu ziek thuis, hoofdpijn, keelpijn... maar moet nog even wachten met weer naar bed gaan..

heb een huis gezien via een verhuurmakelaar...

half 10 gaat die toko open en ik moetmoetmoet dat huis hebben het is gewoon perfect

beter is het nog niet verhuurd
Ja doei.
  maandag 2 juli 2007 @ 09:11:44 #79
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51049695
Linkje?

Wel waardeloos dat half zieke trouwens. Beterschap Motorbloempje.
Freecell hoe is het met jou vandaag?
pi_51049710
Ja doei.
  maandag 2 juli 2007 @ 09:17:02 #81
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51049780
ziet er mooi uit motorbloempje!!

pi_51049793
Jeetje, wat duur voor zo'n klein huisje (en dan ook nog in Klarendal..) Ik weet dat Vork in Arnhem een heel huis voor heel weinig heeft. Dat is via een soort anti-kraakorganisatie en die verhuurt alleen aan studenten.
  maandag 2 juli 2007 @ 09:21:51 #84
35189 Troel
scherp en bot
pi_51049820
Misschien heeft Vork nog wel een kamer over
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51049846
quote:
Op maandag 2 juli 2007 09:21 schreef Troel het volgende:
Misschien heeft Vork nog wel een kamer over
Hij heeft 3 slaapkamers, dus vast wel (en z'n vriendin is ergens anders gaan wonen ook via die organisatie en die heeft gewoon een groot appartement...)
pi_51049933
ik betaal nu 340 voor ongeveer hetzelfde

maar van die 325 gaat nog rond de 100 af aan huursubsidie he

dus woon ik daar dan voor ongeveer 200 euro
Ja doei.
pi_51049967
ah, okay, dat is al een normalere prijs voor een huisje Maar dan nog vind ik het een hoge huurprijs voor de grootte.
  maandag 2 juli 2007 @ 09:35:56 #88
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51050027
Tja, maar jouw referentiekader is Hoogeveen Isa.
Ik heb trouwens geen idee hoe het zit met huurprijzen. Ik heb gekocht. Ik weet alleen dat studentenhuisvesting vaak buitenproportioneel duur is.
pi_51050047
quote:
Op maandag 2 juli 2007 09:35 schreef Liejannuh het volgende:
Tja, maar jouw referentiekader is Hoogeveen Isa.
Mijn referentiekader hier was Vork wonende in een groot huis in Arnhem
  maandag 2 juli 2007 @ 09:43:03 #90
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51050137
quote:
Op maandag 2 juli 2007 09:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn referentiekader hier was Vork wonende in een groot huis in Arnhem
Maar dat is anti-kraak.
Telt ook niet echt mee.

En nu ga ik schrijven. Anders wordt het nooit wat.
pi_51050162
nou.. zijn al meer mensen voor, en is nu wachten tot ik gebeld word voor een afspraak...

*spannend*

gelukkig hebben zij nog wel meer huizen daar, dus wie weet
Ja doei.
pi_51050193
quote:
Op maandag 2 juli 2007 08:45 schreef teigan het volgende:
Sterkte met leren omearos..

ging jij nou deze week weer verder met hardlopen?
dank je.
Ja, ik ga weer hardlopen, als het leren vandaag lekker gaat doe ik vanmiddag les 3, en anders morgenmiddag.

Liejannuh, ook succes met leren

Motorbloempje. ik zal voor je duimen dat je die woning krijgt
pi_51050235
quote:
Op maandag 2 juli 2007 09:43 schreef Liejannuh het volgende:

Maar dat is anti-kraak.
Telt ook niet echt mee.
Zijn ruime woningen en hij woont er al zo'n 3 jaar
pi_51050270
morgen maar eens proberen te beginnen met hardlopen 's ochtends..nu natuurlijk ziek thuis, maar ook dus niet de fut om wat actiefs te doen..zo maar eens een lekkere necatrine nuttigen..

bedankt voor 't duimen 't zal vast hopelijk werken
Ja doei.
  maandag 2 juli 2007 @ 10:15:44 #95
79550 Ymke
your ghost
pi_51050771
Ik heb vannacht toch mijn kleine teentje gestoten , ai ai ai het is helemaal blauw en doet waanzinnig zeer
pi_51050850
ben weer aangekomen. had echt een down weekje. Deze week gaan we weer voor al het positieve
  maandag 2 juli 2007 @ 10:22:36 #97
79550 Ymke
your ghost
pi_51050901
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:19 schreef BlueCurl het volgende:
ben weer aangekomen. had echt een down weekje. Deze week gaan we weer voor al het positieve
Ben je veel aangekomen , of is het nog te overzien?
pi_51051007
het is nog te overzien. tis een sloridig kilo-tje!
pi_51051159
ik ben wrsch ook aangekomen.. weer erg onregelmatig weekend.. maargoed.. dat wist ik:ging immers weer naar m'n vriend...

straks maar 's wegen...
Ja doei.
  maandag 2 juli 2007 @ 10:34:09 #100
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_51051166
Stand van mijn heupen is goed geen artrose te zien. Wel staat mijn bekken behoorlijk scheef. Hij denk toch dat het komt door het vele afvallen en dat mijn spieren enzo in dat gebied behoorlijk overbelast zijn. Dus nu veel pijnstilling en fysio en over 3 maanden terug komen of het al effect heeft gehad. Hij heeft al wel gezegd dat het een zeer langdurige kwestie gaat worden.

Het kan natuurlijk nog kraakbeen zijn dat versleten is maar nu eerst het gebied versterken. En dus kijken of het dan beter word. Heb nu voor buiten ook tijdelijk een rolstoel zodat ik ook eens kan winkelen ofzo zonder na een half uur al te moeten afhaken omdat het niet meer gaat.
pi_51051278
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:15 schreef Ymke het volgende:
Ik heb vannacht toch mijn kleine teentje gestoten , ai ai ai het is helemaal blauw en doet waanzinnig zeer
Als het teentje helemaal blauw is dan heb je je flink gestoten zeg! Arm teentje. En arme jij!

Bubseltje, het is wel fijn dat je nu gewoon een heel stuk weg kan. Dan is een rolstoel wel handig
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 juli 2007 @ 10:41:08 #102
13151 crew  Rewimo
pi_51051319
Bubsel, dat is naar joh. Ik loop ook nog steeds bij de fysio door klachten die na mijn operatie zijn ontstaan Hopelijk helpt het bij jou, pijn is niet fijn

motorbloempje, ik duim voor je
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_51051397
als er iets naar is, is dat je kleine teen stoten.. zo klein,maar het kan zooooooooo veel pijn doen.. voor Ymke, niet op de teen, want ben geen voetfetishist en zelfs dat kan pijn doen..

bedankt voor 't duimen Rewimo wil zo graag een huisje zin om te verven en te verhuizen en en enzo
Ja doei.
  maandag 2 juli 2007 @ 10:46:34 #104
35189 Troel
scherp en bot
pi_51051440
Bubsel, wat jammer dat hij denkt dat het zo lang gaat duren, maar wel fijn dat er actie ondernomen wordt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51051657
86.2, tegenover 84,9 woensdag

ook in de weekends maar streng doen dus...
Ja doei.
pi_51051747
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:55 schreef motorbloempje het volgende:

dat is echt zo vervelend als je er achter komt dat je in het weekend ook strenger moet zijn
als ik dat zou kunnen was ik nu al 10 kilo lichter
pi_51051936
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:55 schreef motorbloempje het volgende:

Wat doe je in het weekend dan anders dan doordeweeks?
Probeer ook daarin kleine veranderingen te doen, zodat het afvallen geen domper gaat zetten op je weekend-met-je-vriend
  maandag 2 juli 2007 @ 11:21:49 #108
105850 Fuente
mamamuts
pi_51052357
Wie geeft mij even een ongelofelijke schop onder m'n kont?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_51052421
was echt super ongezond maar dat gebeurt eigenlijk bijna nooit, want meestal eten we wel iets van groente altijd..

maar vrijdag mac omdat we wel onderweg naar iets moesten eten (chickenburger), zaterdag uit eten bij de chinees om half jaar samen te vieren en gisteren patat met frikadel: vriend wilde naar de snackbar want had geen boodschappen gehaald, en ik kon het niet weerstaan

het is mijn eigen stomme rotschuld, maar voel me wel stom
Ja doei.
pi_51052427
* teigan schopt Fuente

even doorzetten, het gaat je lukken!

Ennuh motorbloempje, jammer van de schade, maar het valt nog wel een beetje mee. Als je je nu weer netjes aan de regels houdt, ben je het grootste deel ook zo weer kwijt, en de rest lukt dan ook wel..
pi_51052464
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:21 schreef Fuente het volgende:
Wie geeft mij even een ongelofelijke schop onder m'n kont?
Overgewicht lijkt de kans op dementie sterk te vergroten? Of is dat nog te ver van je bed?
  maandag 2 juli 2007 @ 11:27:29 #112
35189 Troel
scherp en bot
pi_51052504
* Troel schopt Fuente.

Eigenlijk zou je ons moeten schoppen, bij elke schop weer wat calorietjes verbranden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 2 juli 2007 @ 11:27:55 #113
105850 Fuente
mamamuts
pi_51052511
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:27 schreef Troel het volgende:
* Troel schopt Fuente.

Eigenlijk zou je ons moeten schoppen, bij elke schop weer wat calorietjes verbranden.
Hihi
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_51052518
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:27 schreef Troel het volgende:
* Troel schopt Fuente.

als wij dan maar net iets harder wegrennen voor haar, hebben we er allemaal voordeel van...
  maandag 2 juli 2007 @ 11:28:56 #115
105850 Fuente
mamamuts
pi_51052544
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Overgewicht lijkt de kans op dementie sterk te vergroten? Of is dat nog te ver van je bed?
Ow nee, daar schrik ik op zich wel van. Maar dat is het he? Ik zie op mijn werk dagelijks wat de gevolgen zijn (vaatchirurgie) en nog kan ik niet doorzetten. Over het algemeen ging de laatste week heel goed, tot het weekend werd
Sara
Merel
Ukje
  maandag 2 juli 2007 @ 11:32:15 #116
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51052616
quote:

[..]

Kom je dat tegen bij je onderzoek?
Daar zitten dan natuurlijk nog gelijk 100 vragen aan vast, maar dat is best een opvallende waarneming!

Jouw onderzoek klinkt nu al een stuk zinniger dan mijn gemier over competentiemanagement en telewerken.
  maandag 2 juli 2007 @ 11:34:06 #117
35189 Troel
scherp en bot
pi_51052675
Tja, dames, aan de slag! Hup verslagen maken!

De teller staat ondertussen op 2
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 2 juli 2007 @ 11:34:37 #118
43556 miss_dynastie
pi_51052688
quote:

[..]

Maar mijn opa en zijn oma waren helemaal niet te dik en leden ook aan dementie, dus tja
zo doen rokers dat toch ook? Roken is niet slecht, 'want mijn oma is 100 geworden en rookte als een schoorsteen'
pi_51052694
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:32 schreef Liejannuh het volgende:
Kom je dat tegen bij je onderzoek?
Daar zitten dan natuurlijk nog gelijk 100 vragen aan vast, maar dat is best een opvallende waarneming!

Jouw onderzoek klinkt nu al een stuk zinniger dan mijn gemier over competentiemanagement en telewerken.
Nee, dat komt niet uit mijn onderzoek, maar heb het afgelopen week wel gevonden in de literatuuranalyses over dementie.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 juli 2007 @ 11:36:17 #120
13151 crew  Rewimo
pi_51052732
Christan gaat morgen trakteren, en ik weet nog steeds niet wat Ik ben nog niet verder gekomen dan twee potjes vergeet-mij-nietjes voor de juffen. Ik wil iets met een vlaggetje maken of zo. En bij voorkeur iets wat ook Christans vriendje met diabetes kan eten, dus iets met kaas of zo, of iets zonder snoep, dat kan natuurlijk ook Ik bedoel dus met een klein speeltje of iets dergelijks.
  maandag 2 juli 2007 @ 11:40:31 #121
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51052838
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, dat komt niet uit mijn onderzoek, maar heb het afgelopen week wel gevonden in de literatuuranalyses over dementie.
Ok, maar dat maakt jouw onderzoek nog steeds een stuk relevanter dan dat competentiemanagement gedoe.

Ik wist het trouwens niet. Maakt de mate van overgewicht dan nog uit? En hoe lang je het overgewicht hebt?
pi_51052867
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:40 schreef Liejannuh het volgende:
Ok, maar dat maakt jouw onderzoek nog steeds een stuk relevanter dan dat competentiemanagement gedoe.

Ik wist het trouwens niet. Maakt de mate van overgewicht dan nog uit? En hoe lang je het overgewicht hebt?
Geen idee, dat heb ik verder niet onderzocht, ik was op zoek naar iets anders en kwam dit tegen.
  maandag 2 juli 2007 @ 11:43:33 #123
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51052917
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:36 schreef Rewimo het volgende:
Christan gaat morgen trakteren, en ik weet nog steeds niet wat Ik ben nog niet verder gekomen dan twee potjes vergeet-mij-nietjes voor de juffen. Ik wil iets met een vlaggetje maken of zo. En bij voorkeur iets wat ook Christans vriendje met diabetes kan eten, dus iets met kaas of zo, of iets zonder snoep, dat kan natuurlijk ook Ik bedoel dus met een klein speeltje of iets dergelijks.
Vroegah, alleen hele oude mensen weten het nog, had je van die piepschuimvliegtuigjes die je zelf in elkaar moest zetten en die ontzettend cool waren.
Past leuk in het thema dat Christan gaat verhuizen naar een ander land enzo. Ik heb die dingen een paar jaar geleden nog gezien in een speelgoedwinkel. Misschien is het wat.
  maandag 2 juli 2007 @ 11:45:20 #124
35189 Troel
scherp en bot
pi_51052964
quote:
Pfff moeilijk hoor. Ik zou in ieder geval iets met vlaggetjes doen, dat de ene kant NL is en de andere kant D ofzo. Maarre, dit had je wat eerder moeten zeggen, dan hadden we flink voor je kunnen gaan zoeken, nu wordt het laat dag natuurlijk Da's best zonde.

Ik heb ooit wel een traktatie gezien in de vorm van een kaastrein, als je nou een grote kaart maakt met een spoor van NL naar D met daar die trein op ofzo?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 2 juli 2007 @ 11:47:21 #125
43556 miss_dynastie
pi_51053010
quote:
Christan gaat morgen trakteren, en ik weet nog steeds niet wat
Ja, het is ook wat onverwacht allemaal natuurlijk
Ehm, ff denken... babybelkaasjes doen het wel goed denk ik, als eetbaar ding. Of van die smeerkaas met stengeltjes en daar een vlaggetje op. Als klein cadeautje erbij een stuiterbal? Action heeft die dingen voor niet al teveel geld
pi_51053521
hartige shaslickjes ofzo?

met stukjes boerenworst en kaas en komkommer ofzo met een vlaggetje eraan?

kan je met sateprikkers doen en een doosje van die cocktailprikkers en dan even de vlaggetjes overzetten van de cocktailprikkers met vlag naar de sate's met wat plakband?
Ja doei.
  maandag 2 juli 2007 @ 12:11:30 #127
35189 Troel
scherp en bot
pi_51053773
http://vip.troel.nl/trakteren/index.html

Hier mijn klassieke voorbeelden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 juli 2007 @ 12:18:09 #128
13151 crew  Rewimo
pi_51053967
Heb inmiddels met Christan overlegd: ik ga spookjes maken van stuiterballen Met een spookkasteel van een schoenendoos om ze in te prikken.
pi_51054102
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:18 schreef Rewimo het volgende:
Heb inmiddels met Christan overlegd: ik ga spookjes maken van stuiterballen Met een spookkasteel van een schoenendoos om ze in te prikken.
heb je daar nog wel genoeg tijd voor om te maken?
pi_51054153
zulke dingen staan vaak bekend om hun eenvoud Miss_S echt.. helaasben ik niet zo creatief,maar er zijnmensen, die kunnen dat
Ja doei.
pi_51054183
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
zulke dingen staan vaak bekend om hun eenvoud Miss_S echt.. helaasben ik niet zo creatief,maar er zijnmensen, die kunnen dat
nee oke maar hier hebben mensen altijd zo weinig tijd dus sta dan wel versteld dat zoiets een dag van te voren nog wel ff gemaakt kan worden
  maandag 2 juli 2007 @ 12:25:58 #132
105850 Fuente
mamamuts
pi_51054215
quote:
Leuk idee joh! Ik ben echt totaal niet creabea. Als ik soms zie wat andere moeders bij Sara op het kdv allemaal voor traktaties in elkaar flansen, daar komt dat van mij niet eens bij in de buurt!
Sara
Merel
Ukje
pi_51054227
never mind...
Ja doei.
pi_51054315
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:25 schreef Fuente het volgende:

[..]

Leuk idee joh! Ik ben echt totaal niet creabea. Als ik soms zie wat andere moeders bij Sara op het kdv allemaal voor traktaties in elkaar flansen, daar komt dat van mij niet eens bij in de buurt!
ik heb vroeger voor de traktaties van mijn zusje altijd uren zitten knippen..

een keer hadden we onderstaande mickey mouse gemaakt van karton, met een basisvorm (de omtrek) en allemaal oplegstukken zeg maar, zodat het net echt was..

sinterklaasmutsenvan karton gevuld met lekkers (ze is eind november jarig) envolgens mij nog meer van dat soort inspannende dingen het resultaat was wel mooi overigens, maar veel te veel werk
Ja doei.
  maandag 2 juli 2007 @ 12:32:27 #135
105850 Fuente
mamamuts
pi_51054420
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik heb vroeger voor de traktaties van mijn zusje altijd uren zitten knippen..

een keer hadden we onderstaande mickey mouse gemaakt van karton, met een basisvorm (de omtrek) en allemaal oplegstukken zeg maar, zodat het net echt was..

[afbeelding]

sinterklaasmutsenvan karton gevuld met lekkers (ze is eind november jarig) envolgens mij nog meer van dat soort inspannende dingen het resultaat was wel mooi overigens, maar veel te veel werk
Het is super! Maar zoveel tijd heb ik idd niet Ik ga binnenkort maar eens iets verzinnen, want over 2 maandjes is het al zover
Sara
Merel
Ukje
pi_51054437
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:34 schreef Troel het volgende:
Tja, dames, aan de slag! Hup verslagen maken!

De teller staat ondertussen op 2
Doe je leuk! Nu alweer 2....

Ik lig ng steeds met een dekentje op de bank
Gaat ook wel weer over...
  † In Memoriam † maandag 2 juli 2007 @ 12:33:38 #137
43556 miss_dynastie
pi_51054457
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou denken: wit lapje of tissuetje, omheen knuppen, gezichtje en klaar Maar ik ben ook niet creabea
  maandag 2 juli 2007 @ 12:34:07 #138
35189 Troel
scherp en bot
pi_51054471
3
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51054494
quote:
Gewoon spookjes als in: wit lapje met touwtje er om?
Goed idee!
Die zijn heel leuk
  † In Memoriam † maandag 2 juli 2007 @ 12:35:10 #140
43556 miss_dynastie
pi_51054507
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:32 schreef Fuente het volgende:
Het is super! Maar zoveel tijd heb ik idd niet
Als je nu begint, moet je toch een heel eind kunnen komen grapje, grapje...
pi_51054538
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:24 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee oke maar hier hebben mensen altijd zo weinig tijd dus sta dan wel versteld dat zoiets een dag van te voren nog wel ff gemaakt kan worden
Even teruglezen
Ze heeft net vakantie
  maandag 2 juli 2007 @ 12:42:45 #142
35189 Troel
scherp en bot
pi_51054734
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:24 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik neem aan dat jij op je stage toch ook wel eens trakterende kinderen gehad hebt, nooit spookjes gezien? Servetje elastiekje en mandarijn of in dit geval stuiterbal?
Ben je echt geen uren mee bezig hoor!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 2 juli 2007 @ 12:46:22 #143
105850 Fuente
mamamuts
pi_51054842
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:35 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Als je nu begint, moet je toch een heel eind kunnen komen grapje, grapje...

We komen er wel Gelukkig zit ze nog niet op de basisschool en heb ik sch**t aan moeders die afkeurend kijken als ik met een bakje fruit/danoontje/rozijntjes aan kom zetten
Sara
Merel
Ukje
  maandag 2 juli 2007 @ 12:54:54 #144
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51055077
Ik vind de spookjes een geweldig idee Rewimo! Kun je gezellig met Christan samen maken!
Wel een foto van het resultaat posten hoor!
pi_51055084
open, opgeruimd, graag ontopic verder zonder geëmmer

[ Bericht 67% gewijzigd door DarkElf op 02-07-2007 13:18:22 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_51055797
dank voor het opruimen
Ja doei.
  maandag 2 juli 2007 @ 13:20:57 #147
35189 Troel
scherp en bot
pi_51055842
Ah, zo is het ook veilig, dank je wel DE en Dude (nogmaals)

Danoontjes kun je ook heel leuk doen en dat is ook echt gewoon lekker.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 2 juli 2007 @ 13:21:02 #148
43556 miss_dynastie
pi_51055845
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:46 schreef Fuente het volgende:

[..]

We komen er wel Gelukkig zit ze nog niet op de basisschool en heb ik sch**t aan moeders die afkeurend kijken als ik met een bakje fruit/danoontje/rozijntjes aan kom zetten
Da's toch ook leuk? En die lieve kleintjes hebben de prachtigste tractaties binnen een minuut gesloopt. Daar sta je dan met je goede gedrag
pi_51055854
Troel, heb je je nou nog wel ziekgemeld vandaag, of toch niet?

Ik moet zo naar de uni om te discussieren over mijn PGOO, waar ik nog helemaal niet zover mee ben qua resultaten.
ik heb er dus ook absoluut geen zin in...
Gelukkig kan ik vanavond gewoon mijn restje zelfgemaakte pizza van gisteren opwarmen, scheelt weer koken..
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 juli 2007 @ 13:26:32 #150
13151 crew  Rewimo
pi_51056031
Ik ga zo dus maar op stuiterballenjacht Nog geen idee wat ik vanavond ga eten trouwens. Maar ik kom straks langs de slager, daar doe ik vast wel inspiratie op
pi_51056263
@Isabeau: weet je al of je meegaat naar terschelling? Ene J uit G heeft die info nodig
  maandag 2 juli 2007 @ 13:42:32 #152
35189 Troel
scherp en bot
pi_51056500
quote:
Op maandag 2 juli 2007 13:21 schreef teigan het volgende:
Troel, heb je je nou nog wel ziekgemeld vandaag, of toch niet?

Ik moet zo naar de uni om te discussieren over mijn PGOO, waar ik nog helemaal niet zover mee ben qua resultaten.
ik heb er dus ook absoluut geen zin in...
Gelukkig kan ik vanavond gewoon mijn restje zelfgemaakte pizza van gisteren opwarmen, scheelt weer koken..
Nee, ik zit op mijn werk Gaat ook niet zo heel erg denderend, als ik dit werkje af heb ga ik weer naar huis. Mijn concentratie is nul.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 2 juli 2007 @ 14:00:15 #153
35189 Troel
scherp en bot
pi_51057088
Bert wil graag een opblaasbob

Alleen hebben we geen goed genoege adem

http://www.jebenttopbob.nl/opblaasbob
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51058089
echt leuk. nog twee weken les... nu moet ik nog een vak halen om zoiezo over te mogen en de docenten zijn echt nergens te vinden en als je ze mailt zeggen ze: kom eens langs... ja daar heb ik wat aan
pi_51058220
quote:
Op maandag 2 juli 2007 14:00 schreef Troel het volgende:
Bert wil graag een opblaasbob

Alleen hebben we geen goed genoege adem

http://www.jebenttopbob.nl/opblaasbob
Ik kan het ook niet...
pi_51058329
net gebeld door verhuurmakelaar.

kan woensdag naar huis komen kijken, maar is vorm van hospiteren dus zeg maar... hospita moet je dus goedkeuren...

zijn nog meer mensen, dus ligt er maar net aan of de hospita een goede indruk van je heeft in die 10 minuten...

*twijfel*

moet ik vrij nemen, is anderhalf uur rijden en MOET weer in Den Haag zijn 's avonds voor toneel....
Ja doei.
  maandag 2 juli 2007 @ 15:27:56 #157
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51060270
Gisteren een meet gehad, ik zorgde natuurlijk weer voor het fruit. Was erg gezellig en nog sportief gewandeld met de baby's. We hadden het toevallig over traktaties. Troel, jij had toch ooit eens een taart gemaakt van papier? Heb je daar een tekening van? Die lijkt me wel leuk voor als Anna 1 wordt.
*OUD heilige*
pi_51061520
Tvp'tje.

Ben veel Kcal aan het verbranden in huis. Ik heb al 2 vuilniszakken vol met allemaal troep wat zich opstapelde in laden en kasten .
Ben er nog lang niet. Maar dan heb ik tenminsten wat te doen in mijn vakantie. Morgen nog één dagje werken, en dan ga ik 5 weken lang, in huis opruimen, veranderen en grondig schoonmaken. En hier en daar een likje verf. Wil zo graag nieuwe meubels en nieuwe badkamer en wc etc. Maar ja ik ben nog student, dus zou het nog ff een paar jaar moeten doen met deze oude troep
pi_51061571
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:06 schreef ymme het volgende:
Tvp'tje.

Ben veel Kcal aan het verbranden in huis. Ik heb al 2 vuilniszakken vol met allemaal troep wat zich opstapelde in laden en kasten .
Ben er nog lang niet. Maar dan heb ik tenminsten wat te doen in mijn vakantie. Morgen nog één dagje werken, en dan ga ik 5 weken lang, in huis opruimen, veranderen en grondig schoonmaken. En hier en daar een likje verf. Wil zo graag nieuwe meubels en nieuwe badkamer en wc etc. Maar ja ik ben nog student, dus zou het nog ff een paar jaar moeten doen met deze oude troep
Klinkt als een goed plan Misschien ga ik je wel na apen zodra ik vakantie heb, grondig opruimen kan nooit kwaad denk ik

Succes
pi_51061612
Ik wist ook niet dat ik zoveel had verzamelt in 4,5 jaar dat ik nu bij mijn vriend woon. Allerlei prut dingen, en alles wordt achter deuren bewaard zodat niemand 't ziet Maar vandaag had ik er schoongenoeg van. En ben vanochtend in de keuken begonnen (hoop kruiden die over de datum waren etc haha).
pi_51061705
Ja doei.
pi_51061861
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:06 schreef ymme het volgende:
Tvp'tje.

hm.. goed idee! en idd! je verbrandt aardig wat met opruimen, zeker als je ziet wat er allemaal ligt/staat/hang

heb je een kamer of een huisje ?
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 juli 2007 @ 16:41:27 #163
13151 crew  Rewimo
pi_51062558
Nergens kleine stuiterballen te krijgen Gelukkig heb ik een alternatief gevonden: houten tolletjes Daarmee gaat het ook
  maandag 2 juli 2007 @ 16:50:44 #164
35189 Troel
scherp en bot
pi_51062869
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:27 schreef YPPY het volgende:
Gisteren een meet gehad, ik zorgde natuurlijk weer voor het fruit. Was erg gezellig en nog sportief gewandeld met de baby's. We hadden het toevallig over traktaties. Troel, jij had toch ooit eens een taart gemaakt van papier? Heb je daar een tekening van? Die lijkt me wel leuk voor als Anna 1 wordt.
Is hartstikke leuk om te maken, maar is wel veel werk Maar je had je PM al gezien

Berts collega's waren toen heel erg blij met die dingen gevuld met borrelnootjes, het was een keer wat anders en eentje houdt niet van al dat zoete gedoe. Voor de mensen die aan het lijnen waren had ik ook wat dingen met japanse mix gemaakt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51063010
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hm.. goed idee! en idd! je verbrandt aardig wat met opruimen, zeker als je ziet wat er allemaal ligt/staat/hang

heb je een kamer of een huisje ?
Mijn vriend en ik, wonen in het huis van zijn vader. Een half vrijstaande woning
Genoeg kamers en genoeg ruimte om van alles op te slaan. de zolder wil je niet eens zien
Ik ben nu alleen beneden bezig, en heb al 3 vuilniszakken vol.
Donderdag staat in de planning boven de slaapkamers en douche. En daarna de zolder nog
Morgen(waarschijnlijk woensdag) ga ik dus eerst beneden grondig schoonmaken, nu het er netjes opgeruimt is.

Ideaal vakantie, en lijnen Je denkt niet eens aan eten
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 juli 2007 @ 16:59:58 #166
13151 crew  Rewimo
pi_51063147
Oja, en ik heb doosjes Jip & Janneke rozijntjes gehaald, die kan Christan er dan bij uitdelen
pi_51063290
Pff, heb net een half uur op bed gelegen, heb het gevoel alsof ik nu moe word door alle drukte van de afgelopen weken. Ik ben toe aan vakantie Nog 4 dagen...
  maandag 2 juli 2007 @ 17:10:48 #168
35189 Troel
scherp en bot
pi_51063461
Een knakworst met wat patatchipjes en een glaasje appelsap met schuim was wel echt Duits geweest
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51063916
quote:
Op maandag 2 juli 2007 17:10 schreef Troel het volgende:
Een knakworst met wat patatchipjes en een glaasje appelsap met schuim was wel echt Duits geweest
Bierworsten op een duits broodje Met een halve liter pul met bier.
pi_51064813
quote:
Op maandag 2 juli 2007 17:23 schreef ymme het volgende:

[..]

Bierworsten op een duits broodje Met een halve liter pul met bier.
Normaal gesproken vind ik dit dus echt aantrekkelijk klinken, maar ik hoef nu echt even geen bier en worst
Zelfs een martinicoctail zou ik afslaan en jullie weten hoe bijzonder dat is
pi_51065287
oeh, dan ben je wel erg ziek freecell...

Ik heb gisteravond nog een glaasje martini gehad.. Maar gisteren en vandaag heb ik eigenlijk vooral veel fruit gegeten..
pi_51066658
quote:
Op maandag 2 juli 2007 17:50 schreef freecell het volgende:

[..]

Normaal gesproken vind ik dit dus echt aantrekkelijk klinken, maar ik hoef nu echt even geen bier en worst
Zelfs een martinicoctail zou ik afslaan en jullie weten hoe bijzonder dat is
Wordt dan maar weer snel beter. Dan hou je van mij, duits voer tegoed

pi_51067639
zo maar eens een pot thee zetten.. gezond gegeten vandaag, alleen niet genoeg gedronken... ben echt niet goed in drinken...
Ja doei.
pi_51067779
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:15 schreef motorbloempje het volgende:
zo maar eens een pot thee zetten.. gezond gegeten vandaag, alleen niet genoeg gedronken... ben echt niet goed in drinken...
Wat herkenbaar Ik vergeet het ook gewoon. Maar een pot thee is wel erg gezellig (ook als ik alleen ben vind ik dat gezellig)

Freecell: nee, zoals het er nu naar uitziet ben ik dan nog met mijn onderzoek bezig.
Octopussy: Jericho is op een vreemde manier spannend, maar in wezen heb ik teveel commentaar op de serie om het echt goed te vinden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 juli 2007 @ 20:11:06 #175
13151 crew  Rewimo
pi_51069897
De spookjes

pi_51071268
quote:
Op maandag 2 juli 2007 20:11 schreef Rewimo het volgende:
De spookjes

[afbeelding]
wat leuk
Ja doei.
  maandag 2 juli 2007 @ 20:46:55 #177
105850 Fuente
mamamuts
pi_51071356
quote:
Op maandag 2 juli 2007 20:11 schreef Rewimo het volgende:
De spookjes

[afbeelding]
Mooi geworden joh!
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 juli 2007 @ 21:07:27 #178
13151 crew  Rewimo
pi_51072275
Alleen vindt Christan de rozijntjes maar niks Pech voor hem
  maandag 2 juli 2007 @ 21:13:47 #179
4177 Jojogirl
pi_51072643
Echt leuk geworden Rewimo. Gaaf gezicht zo'n hele doos vol.
pi_51072873
Die zijn echt leuk geworden rewimo!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 juli 2007 @ 21:42:56 #181
13151 crew  Rewimo
pi_51073995
Tnx meiden Ik ben niet zo handig maar dit soort dingen lukt me nog wel
pi_51074578
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat herkenbaar Ik vergeet het ook gewoon. Maar een pot thee is wel erg gezellig (ook als ik alleen ben vind ik dat gezellig)

Freecell: nee, zoals het er nu naar uitziet ben ik dan nog met mijn onderzoek bezig.
Octopussy: Jericho is op een vreemde manier spannend, maar in wezen heb ik teveel commentaar op de serie om het echt goed te vinden.
Jericho heeft een heel goed concept, maar ze hebben veel te veel nadruk gelegd op de relaties/drama binnen het dorpje. Ik ben trouwens bij afl. 12 (ben tussendoor the 4400 aan het kijken ). Van jericho skip ik een hele hoop onzinscene's....
Net trouwens op net5 een halve aflevering van 3lbs gezien. Een ziekenhuisserie a la House md. Heeft mijn interesse gewekt.

Oh, jullie willen niet weten hoe schandalig lekker ik heb gegeten zaterdag. Stefan heeft me meegenomen naar Hotel Merlet in Schoorl. We hebben daar het gastronomische -5 gangen- menu gehad en wijnarrangement. Het was werkelijk subliem
Wij dachten bij een kaasplateau aan een paar kaasjes op een bordje, maar er kwam een ober langs met een TAFEL met 30 soorten kaas. We kregen naar persoonlijke voorkeur 6 verschillende kaasjes per bord (en natuurlijk van elkaars kaasjes geproefd). Echt fantastisch
We hebben overdag nog even in de duinen gelopen, maar het ging best hard regenen. De overnachting was een beetje een tegenvaller. Stefan had alleen nog maar het simpelste kamertje kunnen nemen omdat de junior suites (met jacuzzi) allemaal vol waren. Het kamertje was op zich heel netjes, maar er was niets van airco of ventilatie en het werd echt bloedheet 's nachts. Ik heb maar de balkondeur open gezet, waarna we gek werden van de herrie van de regen. Ik heb nauwelijks geslapen, dus gisteren erg brak.

En ik kom er dus net achter dat het restaurant een michelin ster heeft

Echt een dikke aanrader als je eens echt lekker uit eten wilt
  maandag 2 juli 2007 @ 21:57:56 #183
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51074626
Ze zijn leuk geworden Rewimo.
En wat klinkt dat onwijs tof Octo! Wat lief van 'm!

Moeten we nog een afscheidsappeltaart inplannen deze week eigenlijk?
pi_51075278
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:57 schreef Liejannuh het volgende:
Ze zijn leuk geworden Rewimo.
En wat klinkt dat onwijs tof Octo! Wat lief van 'm!

Moeten we nog een afscheidsappeltaart inplannen deze week eigenlijk?
haha dat zou wel leuk zijn Lianne

ik ben deze week lekker vrij dus noem een tijd en een plaats...

wie komen er nog meer appeltaart eten deze week?
pi_51075442

sleep ik wel Rene mee denk ik, 't is Scheveningen-weekend vanaf woensdag

donderdagavond? vrijdagavond? wil ik ook wel een taart bakken (kan alleen vrijdagavond dan, want ben vrijdag vrij )
Ja doei.
pi_51075521
Leuk idee octo. Ik kan op woensdagavond (maar dan kom ik gelijk voor eten want ik moet uit Alkmaar komen ) en vrijdagavond. Donderdag kan ik niet want dan ga ik naar Transformers ...
pi_51075732
klinkt leuk, maar waarom wonen jullie toch allemaal zo ver weg zeg....
  maandag 2 juli 2007 @ 22:21:53 #188
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51075787
Ik ga vrijdag naar de Parade, verder vind ik alles goed.
  maandag 2 juli 2007 @ 22:22:16 #189
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51075813
's Avonds kan ik niet. Donderdag make-up party bij een vriendin en vrijdag komt een andere vriendin eten. Vrijdag overdag komt er bezoek en zaterdag ook de hele dag. Laat maar zitten geloof ik.
*OUD heilige*
pi_51075913
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:20 schreef teigan het volgende:
klinkt leuk, maar waarom wonen jullie toch allemaal zo ver weg zeg....
jij woont ver weg

Misschien is vrijdagavond wel het handigste. Motorbloempje zorgt voor de appeltaart?

edit: vuk, Lianne kan niet op vrijdag.
  maandag 2 juli 2007 @ 22:26:55 #191
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51076009
We kunnen ook massaal naar de Parade gaan. En daarna appeltaart eten bij Motorbloempje?
Parade is toch in Scheveningen.
pi_51076062
Ik vind het prima. Die parade is erg leuk .
pi_51076071
dat kan, vindt mn vent denk ik ook wel hip

hoe duur zijn de kaartjes???
Ja doei.
pi_51076098
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:26 schreef Liejannuh het volgende:
We kunnen ook massaal naar de Parade gaan. En daarna appeltaart eten bij Motorbloempje?
Parade is toch in Scheveningen.
ik zit net even op de website te kijken wat het is...

lijkt me ook best leuk namelijk
pi_51076121
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:24 schreef octopussy het volgende:

[..]

jij woont ver weg

ja joh, geef mij maar weer de schuld...
pi_51076155
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:29 schreef teigan het volgende:

[..]

ja joh, geef mij maar weer de schuld...
je mag altijd bij mij blijven slapen

maandag 2 juli 2007 @ 22:31:55 #197
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51076200
Entree voor de Parade is 6 euro en je bent 5 tot 10 euro per voorstelling kwijt.
Ik wil in ieder geval naar Spinvis.
pi_51076267
wat is de site van de parade
Ja doei.
pi_51076349
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:57 schreef octopussy het volgende:
Jericho heeft een heel goed concept, maar ze hebben veel te veel nadruk gelegd op de relaties/drama binnen het dorpje. Ik ben trouwens bij afl. 12 (ben tussendoor the 4400 aan het kijken ). Van jericho skip ik een hele hoop onzinscene's....
Er klopt gewoon heel veel niet, te veel inconsistenties. Daarbij moet je niet beginnen aan een serie waarvan maar 1 seizoen bestaat en er geen bij gaan komen (beslissing genomen in mei dat er niet meer wordt opgenomen). Niemand weet wat er precies is gebeurd in de VS en zo te lezen kom je daar dus ook niet achter

Wel leuk dat je weekend zo geweldig (op het slapen na) was

En over die appeltaart moet ik nog even nadenken
pi_51076360
http://www.deparade.nl/
quote:
Spinvis
Omschrijving:
''Noga'' is de nieuwe voorstelling van Spinvis. "Een vrolijke show voor jong en oud", belooft de popartiest. Vorige jaar debuteerde Spinvis op De Parade met ''De Suikerklok'', toen goed voor staande ovaties, lovende kritieken en huilende meisjes op de banken, zo mooi was die show. Dit keer wordt het nog beter, belooft Erik de Jong, de man die schuilgaat achter Spinvis: "Ik weet nu hoe De Parade werkt en we gaan iets heel moois maken voor dit festijn." Details wenst hij nog niet prijs te geven, behalve dan dat er Noga aan te pas komt en dat er een striptease in zit.
pi_51076362
deparade.nl

laatmaar
Ja doei.
  maandag 2 juli 2007 @ 22:35:23 #202
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51076381
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:31 schreef Liejannuh het volgende:
Entree voor de Parade is 6 euro en je bent 5 tot 10 euro per voorstelling kwijt.
Ik wil in ieder geval naar Spinvis.
Zo te lezen heb ik al over de appeltaart nagedacht
pi_51076634
Isa...
quote:

Jericho may return as soon as October!

Some new intel on Jericho's return. The show could resurface as soon as October (depending on how quickly CBS' first fall casualty croaks), the budget is smaller, and a "great cliffhanger" will cap the seven-episode encore. So executive producer Stephen Chbosky tells the Pittsburgh Post-Gazette .

Speaking to money matters, Chbosky says the tighter wallet will embody itself in less-frequent guest stars and fewer road trips for Jake and the gang. For example, "In Season 2, we want to investigate and explore Cheyenne," he reveals, "and a line producer could say, 'Cheyenne may come to Jericho now.'"

As for the aformentioned cliffhanger, Chbosky tells the paper he won't leave Jericho's passionate fans hanging again if he (alas) doesn't have to: "We know how to wrap up the show if we have to."
Lekker duidelijk he?

Is dat vanwege Spinvis dat je niet wil meeten vrijdag?
  maandag 2 juli 2007 @ 22:41:25 #205
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51076681
Nu doe je net alsof spinvis niet leuk is!
Er zit een striptease bij hoor!
pi_51076781
Je weet wat ik van spinvis vind, Liejannuh
pi_51076793
Ik ben trouwens bij aflevering 14 van Jericho.
  maandag 2 juli 2007 @ 22:44:04 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_51076803
Hmm, ik begrijp dat de appeltaart meeting verplaatst wordt

Nouja, ik kan deze week niet. Ik heb al wel voorgeproefd, maar dat bewaar ik dan wel tot een ander keer.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51076914
Elk moment is een goed moment voor appeltaart, Troel
pi_51076989
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:44 schreef Troel het volgende:
Hmm, ik begrijp dat de appeltaart meeting verplaatst wordt

Nouja, ik kan deze week niet. Ik heb al wel voorgeproefd, maar dat bewaar ik dan wel tot een ander keer.
nou dit is meer een spontaan ideetje omdat graag nog een keertje appeltaart wil eten voor volgende week maandag. Misschien kan ik het daarna niet meer eten.

Geplande meetings kunnen natuurlijk gewoon doorgaan
pi_51077003
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:46 schreef Isabeau het volgende:
Elk moment is een goed moment voor appeltaart, Troel
that is so, so true my sister in applepie!!!
Ja doei.
pi_51077182
Ze hebben overigens ook B&J op Scheveningen
  maandag 2 juli 2007 @ 22:54:44 #213
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51077235
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:43 schreef Isabeau het volgende:
Je weet wat ik van spinvis vind, Liejannuh
Dat weet ik. En we hoeven ook niet allemaal naar dezelfde voorstelling te gaan natuurlijk. Er zijn tig voorstellingen die tegelijk beginnen en daar zit altijd wat leuks tussen. Kom je elkaar gewoon weer tegen na die ene voorstelling.
pi_51077347
Nog meer mensen die spinvis .... vinden? Anders is het ook zo eenzaam voor me
pi_51077375
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:53 schreef Isabeau het volgende:
Ze hebben overigens ook B&J op Scheveningen
Ja, he zeg.. zo vallen we natuurlijk nooit af tsk!!!!
Ja doei.
pi_51077381
Cola met stukjes sinaasappel. Bijzonder. Toch niet helemaal zoals die cola met sinaasappelsmaak in Luxemburg
pi_51077416
sorry, vind spinvis leuk, heb al 2 concerten gezien en een gesigneerde poster voor geregeld
Maar ik kan vrijdag sowieso niet, helaas
pi_51077452
Ik kén spinvis niet eens
pi_51077454
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:54 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Dat weet ik. En we hoeven ook niet allemaal naar dezelfde voorstelling te gaan natuurlijk. Er zijn tig voorstellingen die tegelijk beginnen en daar zit altijd wat leuks tussen. Kom je elkaar gewoon weer tegen na die ene voorstelling.
Daar zat ik ook aan te denken.. gewoon kijken wat je leuk vind en elkaar dan daarna weer bij elkaar komen.
Daar hapje eten voor de voorstelling?
pi_51077458
Ik denk dat ik ook niet perse naar Spinvis hoef. Ik kan namelijk niet op de site vinden hoe laat die begint en ik wil uiteraard ook wel wat eten als ik vanuit mijn werk kom . Maar misschien kunnen we wel samen reizen Isa .
pi_51077469
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, he zeg.. zo vallen we natuurlijk nooit af tsk!!!!
pi_51077559
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:59 schreef Pandorah het volgende:
Ik denk dat ik ook niet perse naar Spinvis hoef. Ik kan namelijk niet op de site vinden hoe laat die begint en ik wil uiteraard ook wel wat eten als ik vanuit mijn werk kom . Maar misschien kunnen we wel samen reizen Isa .
Dan zoeken wij iets anders

(ga je ook mee, freecell? als we het in 1 dag doen kost het 17,50 euro pp heen en terug en zitten we eerste klas) Laat maar, freecell heeft gratis reizen op vrijdag
  † In Memoriam † maandag 2 juli 2007 @ 23:02:47 #223
43556 miss_dynastie
pi_51077619
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:34 schreef Isabeau het volgende:
Daarbij moet je niet beginnen aan een serie waarvan maar 1 seizoen bestaat en er geen bij gaan komen (beslissing genomen in mei dat er niet meer wordt opgenomen).
Ik zit me sowieso te ergeren over hoeveel leuke series gecanceld worden (Stand off )
pi_51077634
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:01 schreef Isabeau het volgende:
Dan zoeken wij iets anders

(ga je ook mee, freecell? als we het in 1 dag doen kost het 17,50 euro pp heen en terug en zitten we eerste klas)
Of rondlopen op de parade alleen al is erg leuk
Ik ga wel weer op tijd weg want ik moet de volgende dag op tijd weer weg naar de dierentuin
  maandag 2 juli 2007 @ 23:04:18 #225
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51077689
De eerste voorstellingen beginnen rond half 7 op de parade.
  † In Memoriam † maandag 2 juli 2007 @ 23:04:44 #226
43556 miss_dynastie
pi_51077708
Oe vrijdag is mijn OV nog geldig.... maar ik weet niet of ik wel zo van de spontane reisjes ben
pi_51077709
hm... rene wil wel mee geloof ik,dus 'wij' zijn er ook..ook maar appeltaarten bakken dan denk ik

ga nu maar even slapen.. tot morgen vanaf het 'werk'
Ja doei.
pi_51077736
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zit me sowieso te ergeren over hoeveel leuke series gecanceld worden (Stand off )
Er is me nog een serie aangeraden, maar daar is ook maar 1 seizoen van (Eureka). En als Jericho aan een tweede seizoen begint met het meeste alleen in het stadje dan wordt het nog meer een doodgewone soapserie als het al is. Ik was juist zo benieuwd naar de buitenwereld, maar als ze daar niet heengaan dan wordt het niets meer.
pi_51078003
Kidnapped... Ik d8 zo'n heuse rip off serie van weet ik hoeveel andere... was om half 10 op rtl4... maa lijkt net kort filmpje en vind het wel jammie! straks ff meer info over zien wanneer hoe en of het al gecancelled is ooit hihi

zolang CSI x 3 en Without a Trace op de buis blijven blijf ik gewoon ademhalen!

spinvis.. was ook een schoolvriend helemaal weg van. het is niet echt mijn smaak moek zeggen!
pi_51078033
Over welke vrijdag gaat dit? Komende? Ik heb zaterdag namelijk de hele dag een bruiloft, dus wil vrijdagavond thuis zijn.
pi_51078054
Kyle XY is ook een leuke maar zoetsappige serie voor wat verloren uurtjes

miss-d, waarom niet eens een spontaan reisje doen dan? Het zou best wel eens mee kunnen vallen
pi_51083214
hihihi

een van mn broeken zit flink minder strak

en de weegschaal gaf ineens 85.1 aan

sportkleren zitten in mn tas, lekker spinnen na het werk
Ja doei.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 08:33:03 #233
4177 Jojogirl
pi_51083623
Oe jammer, de Parade lijkt me nog steeds leuk om een keer heen te gaan maar ik kan vrijdag echt niet.
pi_51085378
collega tegenover me:

"Ja, maar zonder Sonja ga je het niet redden hoor.. "

ik heb geen leven meer huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Ja doei.
pi_51085622
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
collega tegenover me:

"Ja, maar zonder Sonja ga je het niet redden hoor.. "

ik heb geen leven meer huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Wat een blind vertrouwen in Sonja en weinig vertrouwen in jou

Mijn resultaat na afgelopen cursusweek: 91,6 eindelijk een BMI van (net) onder de 30
pi_51085749
collega 'kent' me ook pas ik denk 5 dagen ofzo

maar het is een echte sonja-bakker-50er zeg maar
Ja doei.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:43:39 #237
4177 Jojogirl
pi_51086082
Alsof er nog nooit iemand is afgevallen voordat Sonja Bakker een hype werd
pi_51086173
nou ja, om een nog chagerijniger kop te vermijden heb ik dat maar niet gezegd
Ja doei.
pi_51088657
goed zo omearos!!

Ik baal. Ik wilde dingen gaan regelen voor een van de vakken die ik nog af moet maken..
Is de begeleidende docent er niet... Ze kunnen niet zien waarom niet, maar hij staat ws. tot eind augustus afwezig..
Daar gaat mijn afstuderen in september... Om 2 ects gaat het ook maar...
Ik baal!
pi_51088761

Whaha
Sonja heeft vaste voet aan de grond inmiddels
pi_51088765
hihi en ik lees steeds overal sonja sonja sonja dit zus zo... en dan maar te denken wat mijn voornaam nu is...
pi_51088827
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:05 schreef teigan het volgende:
goed zo omearos!!

Ik baal. Ik wilde dingen gaan regelen voor een van de vakken die ik nog af moet maken..
Is de begeleidende docent er niet... Ze kunnen niet zien waarom niet, maar hij staat ws. tot eind augustus afwezig..
Ik baal!
Kan je hem niet mailen? Of de situatie aan een andere docent uitleggen?
Dat wil bij ons op school nog wel eens helpen.

Wel balen anders...
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:10:51 #243
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51088837
Jemig, wat ontzettend waardeloos Teigan.
Zeker geen andere docent die het werk overneemt? Bezopen trouwens dat iemand zo lang afwezig kan zijn zonder vervanging.
pi_51088863
quote:
goed zo omearos!!

Ik baal!
oh! wat ontzettend balen!!!!!

Ja doei.
pi_51088987
quote:
goed zo omearos!!

Ik baal!
indd zo irritant. ik heb een vak van 4 ects die ik MOET halen om over te kunnen gaan maar docent zei eerst van zolang het maar voor de zomervakantie is ingeleverd geen probleem. en nu kijkt hij niks meer na omdat hij het te druk heeft... pff ik lever het toch op tijd in... denk ik hopelijk

nu even tentamen maken dat ik niet heb geleerd. ik ga voor een 2
pi_51089083
Ik weet nog niet wat ik het beste kan doen nu.. Vervanging is er ws. niet, ik was ook de enige die mijn vrije keuze bij hem deed.. Misschien dat mijn vakdidacticus nog wat kan doen, maar ik vrees het ergste..
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:20:14 #247
35189 Troel
scherp en bot
pi_51089169
Mijn P hing op een gegeven moment af van iemand die overspannen thuis zat. Gelukkig is die persoon zo lief geweest om me een voldoende te geven, volgens mij zelfs zonder te bekijken wat ik ingeleverd had
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 juli 2007 @ 12:25:09 #248
13151 crew  Rewimo
pi_51089332
Dat is rot teigan, ik vind eigenlijk dat de school daar maar een oplossing voor moet bedenken. Die hebben het probleem gecreëerd tenslotte door hem zo lang vrij te geven.
pi_51089708
Balen teigan, maar ik vind ook dat de school dit moet kunnen oplossen.
pi_51089964
Jeetje, balen zeg teigan. Ik zou het probleem op school neerleggen en vragen hoe ze dit denken op te lossen.
pi_51090074
oh teigan, dat is kut zeg
pi_51090119
ik ben bang dat het ook deels mijn schuld is... Het vak is al in februari ergens begonnen officieel, en ik kwam er maar niet aan toe om er mee aan de slag te gaan..
Maar ik probeer vandaag nog een paar keer of ik die man te pakken kan krijgen, zo niet, dan moet ik iets anders gaan bedenken..
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:06:56 #253
79550 Ymke
your ghost
pi_51090824
Of het nu mede je eigen schuld is of niet , het blijft klote zeg . Je school moet toch wel voor vervanging kunnen zorgen ?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:09:36 #254
35189 Troel
scherp en bot
pi_51090924
UHm, een school heeft toch altijd standaard een vakantieperiode? Dat lijkt me niet 2 complete maanden eigenlijk, meestal is dat een week of 8.

Buiten die standaardperiode zal de school het dus moeten oplossen (my 2 cents)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51091215
Verschilt per school, bovendien liggen 8 weken (56 dagen) en 2 maanden (61 dagen) niet zo heel ver uit elkaar en worden dus wel verwisseld bij vakantieperiodes
Het kan zelfs zijn dat de school voor een (langere) tijd echt dicht gaat in de zomer, en dan ben je idd de pineut.

Ik zou zeggen: ga zo snel mogelijk langs je begeleidster/mentor en leg het probleem voor.
Succes *duim*duim*
pi_51091303
dit is een vak van de universiteit...
Dus ik moet gewoon maar even contact opnemen met de studieadviseur, als die niet ook al op vakantie is..
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:24:08 #257
35189 Troel
scherp en bot
pi_51091434
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:17 schreef omearos het volgende:
Verschilt per school, bovendien liggen 8 weken (56 dagen) en 2 maanden (61 dagen) niet zo heel ver uit elkaar en worden dus wel verwisseld bij vakantieperiodes
Het kan zelfs zijn dat de school voor een (langere) tijd echt dicht gaat in de zomer, en dan ben je idd de pineut.

Ik zou zeggen: ga zo snel mogelijk langs je begeleidster/mentor en leg het probleem voor.
Succes *duim*duim*
Ik weet dat Edith Stein slechts drie weken echt gesloten was
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 13:49:24 #258
43556 miss_dynastie
pi_51092362
De uni draait bij ons gewoon door, ook in de zomermaanden, wel op iets mindere kracht, maar die docenten moeten ook gewoon promoveren en onderzoeken of weet ik wat ze doen
pi_51092572
vakantie vieren...
pi_51100103
Ik 'werk' ook gewoon door, ook als mijn begeleider 2 weken op vakantie is. Is allemaal geen enkel probleem. Gelukkig
pi_51100353
Ik heb een eigen sleutel van mijn stageplek Gelukkig maar, want anders zou ik na de vakantie tijdens mijn stage colleges moeten gaan volgen, mij te druk.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 juli 2007 @ 17:57:48 #262
13151 crew  Rewimo
pi_51100921
Heerst er bij jullie ook spinaziegebrek Hier was alleen nog maar spinazie met boursin in de diepvries te krijgen (niet erg op zich ) en verse was er al helemaal niet. Alleen een briefje dat er geen spinazie was door de slechte oogstomstandigheden.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 18:00:04 #263
35189 Troel
scherp en bot
pi_51100991
Bij ons was pas ook het hele schap leeg, maar nu gelukkig weer gevuld. De diepvries bij mij dus ook nu
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51103774
Hm, de docent die ik nodig heb is 17 juli weer terug van vakantie hoor ik net..
alleen is dan de andere persoon die ik nodig heb weer op vakantie tot half augustus..

pi_51107762
he! er zijn posts weg!!!!!!!!!

maar: wat hebik heerlijk gesport (spinnen)
Ja doei.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 21:08:41 #266
35189 Troel
scherp en bot
pi_51107940
4 oktober heb ik een tupperwareparty
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51108065
motorbloempje: lekker is dat he, dat sporten na je werk. Heb je nog de hele avond. Ik ben trouwens ook net naar spinning geweest
pi_51108371
test
Ja doei.
pi_51108501
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 21:11 schreef Pandorah het volgende:
motorbloempje: lekker is dat he, dat sporten na je werk. Heb je nog de hele avond. Ik ben trouwens ook net naar spinning geweest
heerlijk!!!

eerst bij mn ouders aangeschoven voor het eten, en daarna lekker gaan spinnen

was drie maanden geleden alweer, dus best zwaar, maar het viel me mee kon nog best meekomen eigenlijk

volgende week dinsdag weer: deze instructeur is wel puik, goede opbouw, leuke muziek net lekker gedouched, voel me helemaal fit
Ja doei.
pi_51109661
Dat eten heb ik pas vrij laat gedaan, na het werk en spinning pas. Anders gaat het niet goed .
Met een leuke instructeur en leuke muziek is het altijd erg leuk
pi_51119039
goedemorgen

yay! weer wat eraf, ja, de eerste tijd gaat het hard, ik weet 't,maar 't voelt wel goed

84.5!
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 juli 2007 @ 08:00:40 #272
13151 crew  Rewimo
pi_51119054
Lekker toch, als je resultaat ziet Dat motiveert
  woensdag 4 juli 2007 @ 08:04:55 #273
79550 Ymke
your ghost
pi_51119088
Goed zo , motorbloempje . alles wat eraf is is maar mooi weg

Ben vandaag net een onsje onder de 75
  woensdag 4 juli 2007 @ 08:42:56 #274
79550 Ymke
your ghost
pi_51119459
Vanaf 9/4

buikomtrek - 3cm

beenomtrek- 3cm

kuit-2cm

borst -3cm

kilos 5.7

In totaal nu 11.4 kilo
pi_51119492
gisteren dus gespind en merk echt dat 't motiveert als je echt een doel hebt, ondanks dat ik net zo rood was als m'n shirtje en ik drijfnat was en af en toe geen adem meer had, bleef ik maar breed smilen heerlijk gevoel

vanavond komt mn vriend alweer, dus 's kijken of ik hem ook aan het minder eten krijg.. hij wilde ook buikje kwijt, dus opzich

iemand nog lekker eten tips (met veel groente?) voor vanavond? Zit beetje door m'n inspiratie heen.. iets met pasta ofzo?
Ja doei.
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:02:14 #276
35189 Troel
scherp en bot
pi_51119744
Liejannuh, is dit wat voor jou?

Pure chocolade goed voor de bloeddruk

Mijn bloeddruk was gisteren trouwens 90/60
En daarna mocht ik nog 6 buisjes inleveren
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 juli 2007 @ 09:04:14 #277
13151 crew  Rewimo
pi_51119783
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 08:45 schreef motorbloempje het volgende:
iemand nog lekker eten tips (met veel groente?) voor vanavond? Zit beetje door m'n inspiratie heen.. iets met pasta ofzo?
Ik heb gisteren kipreepjes gebakken, met champignons en uitjes, krieltjes en spinazie-met-boursin (omdat er dus geen andere te krijgen was ). Was erg lekker Alles bij elkaar in 1 pan dus.
pi_51119840
dat klinkt best goed Rewimo..

Ik ga vanavond gewoon voor aardappels, vlees, groente..
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:11:54 #279
35189 Troel
scherp en bot
pi_51119921
Ik heb gisterenavond een waldkornbol gehad

Best stom, want ik heb heerlijke dingen in de koelkast liggen, het staat me alleen niet aan

En ik gebruik de veeel te veeeeel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51120029
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 09:04 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik heb gisteren kipreepjes gebakken, met champignons en uitjes, krieltjes en spinazie-met-boursin (omdat er dus geen andere te krijgen was ). Was erg lekker Alles bij elkaar in 1 pan dus.
hm...

'spinazie-met-boersin' ehm.. gewoon bladspinazie mee-wokken/bakken neem ik aan en dan boursin erbij

en dat alles met pasta? klinkt iig erg lekker
Ja doei.
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:19:24 #281
35189 Troel
scherp en bot
pi_51120055
Nee, dat is al kant en klaar. In het vriesvak kun je het vinden, in plaats van a la creme is het dan a la boursin
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51120070
ach, als het er maar inblijft toch Troel? Je hebt straks de rest van je leven nog om de schade weer in te halen...
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:24:11 #283
35189 Troel
scherp en bot
pi_51120157
Hij bleef er niet in

Maar hij was wel erg lekker
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51120175
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 09:19 schreef Troel het volgende:
Nee, dat is al kant en klaar. In het vriesvak kun je het vinden, in plaats van a la creme is het dan a la boursin
is da superieuristisch verantwoord? Die boursin?
Ja doei.
pi_51120200
je hebt toch wat vetten nodig motorbloempje, de vetten die je eet zijn gewoon nodig voor het goed laten werken van alles.. volgens mijn dietiste was dat de smeerolie, zonder olie loopt de motor niet goed..
pi_51120221
haha nee, dat weet ik
Ja doei.
pi_51120235
En volgens mij zit je ook meestal veel sneller vol als er iets van kaas doorheen zit, dus dat is nog een voordeel..
pi_51120241
eens kijken of onze AH dat heeft, dat spul, en anders doe ik het wel met verse boursin en spinazie
Ja doei.
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:32:14 #289
79550 Ymke
your ghost
pi_51120317
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 09:02 schreef Troel het volgende:
Liejannuh, is dit wat voor jou?

Pure chocolade goed voor de bloeddruk

Mijn bloeddruk was gisteren trouwens 90/60
En daarna mocht ik nog 6 buisjes inleveren
Dat is best wel laag Troel , zeker erg duizelig ?
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:37:07 #290
35189 Troel
scherp en bot
pi_51120431
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 09:32 schreef Ymke het volgende:

[..]

Dat is best wel laag Troel , zeker erg duizelig ?
Veel zwart voor de ogen en duizelig, maar dat schijnt ook te komen door het verwijden van de bloedvaten door de progesteron ofzo. Het hoorde er in ieder geval gewoon bij.

EN ik ben nog niet weer onderuit gegaan, dus dat scheelt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:40:24 #291
79550 Ymke
your ghost
pi_51120508
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 09:37 schreef Troel het volgende:

[..]

Veel zwart voor de ogen en duizelig, maar dat schijnt ook te komen door het verwijden van de bloedvaten door de progesteron ofzo. Het hoorde er in ieder geval gewoon bij.

EN ik ben nog niet weer onderuit gegaan, dus dat scheelt
Lage bloeddruk , kunnen ze ook niet veel mee , wel erg lastig en naar voor je zeg
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 juli 2007 @ 09:56:07 #292
13151 crew  Rewimo
pi_51120858
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 09:17 schreef motorbloempje het volgende:
hm...

'spinazie-met-boersin' ehm.. gewoon bladspinazie mee-wokken/bakken neem ik aan en dan boursin erbij

en dat alles met pasta? klinkt iig erg lekker
Nee, dat was spinazie-met-boursin uit het vriesvak, er was geen andere spinazie meer te krijgen. Je kunt er pasta bij eten maar dan zou ik de krieltjes weglaten
pi_51120897
uh huh was ik ook van plan en er lekker zo'n paddestoelenmix doorheen plempen en een rood uitje in ringen
Ja doei.
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:03:21 #294
79550 Ymke
your ghost
pi_51121030
Ik trok de koelkast open en zag dat er best wel veel ijs in het vroesding zit , gatver kan ik de hele tijd thuis blijven om dat ding te ontdooien

Ik ga vanmiddag tijdens het tennissen kijken maar weer eens op de hometrainer zitten . op naar de 70
pi_51121103
Weet je al iets over je auto ymke?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 juli 2007 @ 10:06:48 #296
13151 crew  Rewimo
pi_51121120
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:03 schreef Ymke het volgende:
Ik trok de koelkast open en zag dat er best wel veel ijs in het vroesding zit , gatver kan ik de hele tijd thuis blijven om dat ding te ontdooien
Pan met heet water erin zetten, dan schiet het tenminste op
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:19:07 #297
79550 Ymke
your ghost
pi_51121431
Ik hoop vandaag iets over de auto te horen , kleine teentje heb ik laten tapen , pan met water staat in de koelkast , nu even heel snel naar de stad even iets ophalen voor mn zussie

Voel me goed
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:21:04 #298
35189 Troel
scherp en bot
pi_51121488
Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed, jullie kunnen mij niets maken
Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed en ik schreeuw het van de daken

Zoiets ymke?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51121522
Ik ben ook happy

Vannacht om 0.00 vertrekken we naar Schiphol
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:24:09 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_51121582
Werd net gebeld door het ziekenhuis

Bloedafnemen is mislukt. Fijn, volgende week weer zes buisjes afleveren dus
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51121595
Ga je nou alweer op vakantie Fannetje?

Het is ook wat zeg, die leraren verdienen veels te veel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')