Mja damesboxers hebben te korte pijpjes denk ik. Het sportbroekje wat ik onder een rok draagt komt ong, 10 cm boven mijn knie en dan pas rolt het niet meer op.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik was dus net aan het klagen over dames boxers die gewoon oprollen, en dientengevolge pijnlijke benen
Nestosylzalf smeren op de pijnlijke plekken. Werkt heel goed.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik was dus net aan het klagen over dames boxers die gewoon oprollen, en dientengevolge pijnlijke benen
sportbroekjes zijn vaak langer en blijven daarom ook beter zittenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
Ah troel , wat rot dat je je nu zo moet voelen , kom hierquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef Troel het volgende:
Tof! Dank je wel!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:52 schreef Troel het volgende:
Nou, vooruit, je bent gespaard Lianne, ik heb een ander slachtoffer gevonden
Mijn week was ook dramatisch.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:01 schreef BlueCurl het volgende:
zo ik afgelopen week niet zo actief. ga ik nu wel actief mee doen hierverkapte tvp
Lang weekend?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:25 schreef Liejannuh het volgende:
Ik wil dit weekend een eerste versie van mijn scriptie afmaken.
Dus ik heb nog wel wat te doen morgen. En maandag ook vrees ik.
Deadline.quote:
oi, da's minderquote:Op zondag 1 juli 2007 00:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Schoonmaken met miss_d [afbeelding]:
Al honderd jaar vlekjes op de keukenkasten, nergens mee te verwijderen, yuk yuk yuk, geen mooi gezicht.
Jippie, middeltje gevonden dat werkt, vlekken verdwijnen, lijkt het.
Nat doekje om het schoonmaakmiddel te verwijderen... komt de verf mee
Haha, sorry ik moest lachenquote:Op zondag 1 juli 2007 00:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Al honderd jaar vlekjes op de keukenkasten, nergens mee te verwijderen, yuk yuk yuk, geen mooi gezicht.
Yep, ik heb een deur in de keuken met vreemde lichte vegen. Dat was van een (ajax?) schoonmaakmiddel met bleekmiddel. Ook dag verfquote:Op zondag 1 juli 2007 00:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik was eergisteren ook een beetje ziek, maar daar had ik idd geen tijd voor.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:35 schreef Isabeau het volgende:
freecell, neem jij wel de tijd om je lichaam te laten genezen als je ziek bent? Als ik zo aan de afgelopen weken/maanden denk ben je langdurig een beetje ziek, maar je werkt ook heel hard en hebt het erg druk met allerlei activiteiten. Neem eens wat langer rust tot je goed opgeknapt bent...
En nee, het is niet het seizoen voor griep, maar zolang je niet hoest, geen keelpijn hebt of andere luchtweginfectieverschijnselen dan heb je geen griepDit klinkt meer als een maag-darmprobleem. Spierpijn bij een ziek gevoel past vooral bij een viraal infect. Gaat niet altijd op trouwens.
Drinken niet opgeven, kleine slokjes water drinken. Glas hoeft niet leeg, maar steeds een beetje is goed. Maar ik vertel je vast niets nieuwsBeterschap, lieverd.
Jaquote:
Ik heb vanochtend een krentenbol gegeten, die zit er nog in. Bert zit aan verse broodjes met zalm. Ik ben maar boven gaan zitten, want daar ga ik normaal al van over mijn nekquote:
Wat Teigan zegt! Duidelijk zijn!quote:Op zondag 1 juli 2007 12:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend een krentenbol gegeten, die zit er nog in. Bert zit aan verse broodjes met zalm. Ik ben maar boven gaan zitten, want daar ga ik normaal al van over mijn nek
Verder ben ik boven aan het opruimen geweest in de hoop dat het aanstekelijk werkt enzo, maar dat werkt dus niet helaas
Ik zou in het chocoladeforum even de ballenbak induiken (eh, chocoladeforum = troel's forum)quote:Op zondag 1 juli 2007 12:30 schreef Faat het volgende:
Ohw ja en vraagje voor Troel, wat gaat er in januari gebeuren? Dat begreep ik nergens uit![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 12:53 schreef teigan het volgende:
kun je geen filmpje kijken op je laptop freecell?
Ik heb anders nog wel wat te leen als je wilt...
Aha!!! Ik heb al vaker iets over "het chocoladeforum" gelezen, maar wist niet wat dat wasquote:Op zondag 1 juli 2007 12:44 schreef Isabeau het volgende:
........eh, chocoladeforum = troel's forum)
Oh jee, dit lees ik nu pas. Voel je je al weer iets beter nu Maarten terug is?quote:Op zondag 1 juli 2007 12:50 schreef freecell het volgende:
Hey, isa, kom je nog eens langs hier
Ik heb ook MSN
En dit lees ik nu pasquote:Op zondag 1 juli 2007 16:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh jee, dit lees ik nu pas. Voel je je al weer iets beter nu Maarten terug is?
kuch ... hints zijn te subtiel, wees direct dat helpt... kuchquote:Op zondag 1 juli 2007 12:10 schreef teigan het volgende:
Troel, je weet dat de meeste mannen heel ongevoelig zijn voor hints hè? En dat als je ze vraagt of ze iets willen doen, ze denken dat je bedoeld of het deze week een keer gaat gebeuren?
Mannen zijn soms net kleine kinderen, je moet duidelijk zijn...
Jaina is lief!quote:Op zondag 1 juli 2007 19:22 schreef freecell het volgende:
[..]
En dit lees ik nu pas
Ik lig te pitten op de bank, Maarten brengt mij koppen soep (hollee! die houd ik binnen, zei het met wat moeite) en kopjes thee.
Ik heb mijn vak gehaald (kreeg net de mail) dus ik heb officieel vakantie)
En de kat vindt mij helemaal tof! Die kruipt gezellig bij me op de bank
Mailen bij jullie de docenten op zondag? Of snap ik het nou nietquote:Op zondag 1 juli 2007 19:22 schreef freecell het volgende:
Ik heb mijn vak gehaald (kreeg net de mail) dus ik heb officieel vakantie)
Ja, onze docente zou vandaag voor 20.00 mailen, werd dus 19.00.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mailen bij jullie de docenten op zondag? Of snap ik het nou niet
Hij heeft 3 slaapkamers, dus vast welquote:
Mijn referentiekader hier was Vork wonende in een groot huis in Arnhemquote:Op maandag 2 juli 2007 09:35 schreef Liejannuh het volgende:
Tja, maar jouw referentiekader is Hoogeveen Isa.
Maar dat is anti-kraak.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn referentiekader hier was Vork wonende in een groot huis in Arnhem![]()
dank je.quote:Op maandag 2 juli 2007 08:45 schreef teigan het volgende:
Sterkte met leren omearos..
ging jij nou deze week weer verder met hardlopen?
Zijn ruime woningen en hij woont er al zo'n 3 jaarquote:Op maandag 2 juli 2007 09:43 schreef Liejannuh het volgende:
Maar dat is anti-kraak.
Telt ook niet echt mee.
Ben je veel aangekomen , of is het nog te overzien?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:19 schreef BlueCurl het volgende:ben weer aangekomen. had echt een down weekje. Deze week gaan we weer voor al het positieve
Als het teentje helemaal blauw is dan heb je je flink gestoten zeg!quote:Op maandag 2 juli 2007 10:15 schreef Ymke het volgende:
Ik heb vannacht toch mijn kleine teentje gestoten , ai ai ai het is helemaal blauw en doet waanzinnig zeer
dat is echt zo vervelend als je er achter komt dat je in het weekend ook strenger moet zijnquote:Op maandag 2 juli 2007 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
86.2, tegenover 84,9 woensdag
ook in de weekends maar streng doen dus...
Wat doe je in het weekend dan anders dan doordeweeks?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
86.2, tegenover 84,9 woensdag
ook in de weekends maar streng doen dus...
Overgewicht lijkt de kans op dementie sterk te vergroten? Of is dat nog te ver van je bed?quote:Op maandag 2 juli 2007 11:21 schreef Fuente het volgende:
Wie geeft mij even een ongelofelijke schop onder m'n kont?
Hihiquote:Op maandag 2 juli 2007 11:27 schreef Troel het volgende:
* Troel schopt Fuente.
Eigenlijk zou je ons moeten schoppen, bij elke schop weer wat calorietjes verbranden.
als wij dan maar net iets harder wegrennen voor haar, hebben we er allemaal voordeel van...quote:Op maandag 2 juli 2007 11:27 schreef Troel het volgende:
* Troel schopt Fuente.
Eigenlijk zou je ons moeten schoppen, bij elke schop weer wat calorietjes verbranden.
Ow nee, daar schrik ik op zich wel van. Maar dat is het he? Ik zie op mijn werk dagelijks wat de gevolgen zijn (vaatchirurgie) en nog kan ik niet doorzetten. Over het algemeen ging de laatste week heel goed, tot het weekend werdquote:Op maandag 2 juli 2007 11:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Overgewicht lijkt de kans op dementie sterk te vergroten? Of is dat nog te ver van je bed?
Kom je dat tegen bij je onderzoek?quote:Op maandag 2 juli 2007 11:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Overgewicht lijkt de kans op dementie sterk te vergroten? Of is dat nog te ver van je bed?
Maar mijn opa en zijn oma waren helemaal niet te dik en leden ook aan dementie, dus tjaquote:Op maandag 2 juli 2007 11:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat komt niet uit mijn onderzoek, maar heb het afgelopen week wel gevonden in de literatuuranalyses over dementie.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:32 schreef Liejannuh het volgende:
Kom je dat tegen bij je onderzoek?
Daar zitten dan natuurlijk nog gelijk 100 vragen aan vast, maar dat is best een opvallende waarneming!
Jouw onderzoek klinkt nu al een stuk zinniger dan mijn gemier over competentiemanagement en telewerken.
Ok, maar dat maakt jouw onderzoek nog steeds een stuk relevanter dan dat competentiemanagement gedoe.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat komt niet uit mijn onderzoek, maar heb het afgelopen week wel gevonden in de literatuuranalyses over dementie.
Geen idee, dat heb ik verder niet onderzocht, ik was op zoek naar iets anders en kwam dit tegen.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:40 schreef Liejannuh het volgende:
Ok, maar dat maakt jouw onderzoek nog steeds een stuk relevanter dan dat competentiemanagement gedoe.
Ik wist het trouwens niet. Maakt de mate van overgewicht dan nog uit? En hoe lang je het overgewicht hebt?
Vroegah, alleen hele oude mensen weten het nog, had je van die piepschuimvliegtuigjes die je zelf in elkaar moest zetten en die ontzettend cool waren.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:36 schreef Rewimo het volgende:
Christan gaat morgen trakteren, en ik weet nog steeds niet watIk ben nog niet verder gekomen dan twee potjes vergeet-mij-nietjes voor de juffen. Ik wil iets met een vlaggetje maken of zo. En bij voorkeur iets wat ook Christans vriendje met diabetes kan eten, dus iets met kaas of zo, of iets zonder snoep, dat kan natuurlijk ook
Ik bedoel dus met een klein speeltje of iets dergelijks.
Pfff moeilijk hoor. Ik zou in ieder geval iets met vlaggetjes doen, dat de ene kant NL is en de andere kant D ofzo. Maarre, dit had je wat eerder moeten zeggen, dan hadden we flink voor je kunnen gaan zoeken, nu wordt het laat dag natuurlijkquote:Op maandag 2 juli 2007 11:36 schreef Rewimo het volgende:
Christan gaat morgen trakteren, en ik weet nog steeds niet watIk ben nog niet verder gekomen dan twee potjes vergeet-mij-nietjes voor de juffen. Ik wil iets met een vlaggetje maken of zo. En bij voorkeur iets wat ook Christans vriendje met diabetes kan eten, dus iets met kaas of zo, of iets zonder snoep, dat kan natuurlijk ook
Ik bedoel dus met een klein speeltje of iets dergelijks.
Ja, het is ook wat onverwacht allemaal natuurlijkquote:Op maandag 2 juli 2007 11:36 schreef Rewimo het volgende:
Christan gaat morgen trakteren, en ik weet nog steeds niet wat![]()
heb je daar nog wel genoeg tijd voor om te maken?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:18 schreef Rewimo het volgende:
Heb inmiddels met Christan overlegd: ik ga spookjes maken van stuiterballenMet een spookkasteel van een schoenendoos om ze in te prikken.
nee oke maar hier hebben mensen altijd zo weinig tijd dus sta dan wel versteld dat zoiets een dag van te voren nog wel ff gemaakt kan wordenquote:Op maandag 2 juli 2007 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
zulke dingen staan vaak bekend om hun eenvoud Miss_Secht.. helaasben ik niet zo creatief,maar er zijnmensen, die kunnen dat
Leuk idee joh! Ik ben echt totaal niet creabea. Als ik soms zie wat andere moeders bij Sara op het kdv allemaal voor traktaties in elkaar flansen, daar komt dat van mij niet eens bij in de buurt!quote:Op maandag 2 juli 2007 12:18 schreef Rewimo het volgende:
Heb inmiddels met Christan overlegd: ik ga spookjes maken van stuiterballenMet een spookkasteel van een schoenendoos om ze in te prikken.
ik heb vroeger voor de traktaties van mijn zusje altijd uren zitten knippen..quote:Op maandag 2 juli 2007 12:25 schreef Fuente het volgende:
[..]
Leuk idee joh! Ik ben echt totaal niet creabea. Als ik soms zie wat andere moeders bij Sara op het kdv allemaal voor traktaties in elkaar flansen, daar komt dat van mij niet eens bij in de buurt!
Het is super! Maar zoveel tijd heb ik idd nietquote:Op maandag 2 juli 2007 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb vroeger voor de traktaties van mijn zusje altijd uren zitten knippen..
een keer hadden we onderstaande mickey mouse gemaakt van karton, met een basisvorm (de omtrek) en allemaal oplegstukken zeg maar, zodat het net echt was..
[afbeelding]
sinterklaasmutsenvan karton gevuld met lekkers (ze is eind november jarig) envolgens mij nog meer van dat soort inspannende dingenhet resultaat was wel mooi overigens, maar veel te veel werk
Doe je leuk! Nu alweer 2....quote:Op maandag 2 juli 2007 11:34 schreef Troel het volgende:
Tja, dames, aan de slag! Hup verslagen maken!
De teller staat ondertussen op 2
Ik zou denken: wit lapje of tissuetje, omheen knuppen, gezichtje en klaarquote:Op maandag 2 juli 2007 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
zulke dingen staan vaak bekend om hun eenvoud Miss_Secht.. helaasben ik niet zo creatief,maar er zijnmensen, die kunnen dat
Gewoon spookjes als in: wit lapje met touwtje er om?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:18 schreef Rewimo het volgende:
Als je nu begint, moet je toch een heel eind kunnen komenquote:Op maandag 2 juli 2007 12:32 schreef Fuente het volgende:
Het is super! Maar zoveel tijd heb ik idd niet![]()
Even teruglezenquote:Op maandag 2 juli 2007 12:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee oke maar hier hebben mensen altijd zo weinig tijd dus sta dan wel versteld dat zoiets een dag van te voren nog wel ff gemaakt kan worden
Ik neem aan dat jij op je stage toch ook wel eens trakterende kinderen gehad hebt, nooit spookjes gezien? Servetje elastiekje en mandarijn of in dit geval stuiterbal?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee oke maar hier hebben mensen altijd zo weinig tijd dus sta dan wel versteld dat zoiets een dag van te voren nog wel ff gemaakt kan worden
quote:Op maandag 2 juli 2007 12:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als je nu begint, moet je toch een heel eind kunnen komengrapje, grapje...
Da's toch ook leuk? En die lieve kleintjes hebben de prachtigste tractaties binnen een minuut gesloopt. Daar sta je dan met je goede gedragquote:Op maandag 2 juli 2007 12:46 schreef Fuente het volgende:
[..]
![]()
We komen er welGelukkig zit ze nog niet op de basisschool en heb ik sch**t aan moeders die afkeurend kijken als ik met een bakje fruit/danoontje/rozijntjes aan kom zetten
Nee, ik zit op mijn werkquote:Op maandag 2 juli 2007 13:21 schreef teigan het volgende:
Troel, heb je je nou nog wel ziekgemeld vandaag, of toch niet?
Ik moet zo naar de uni om te discussieren over mijn PGOO, waar ik nog helemaal niet zover mee ben qua resultaten.
ik heb er dus ook absoluut geen zin in...
Gelukkig kan ik vanavond gewoon mijn restje zelfgemaakte pizza van gisteren opwarmen, scheelt weer koken..
Ik kan het ook niet...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:00 schreef Troel het volgende:
Bert wil graag een opblaasbob
Alleen hebben we geen goed genoege adem
http://www.jebenttopbob.nl/opblaasbob
Klinkt als een goed planquote:Op maandag 2 juli 2007 16:06 schreef ymme het volgende:
Tvp'tje.
Ben veel Kcal aan het verbranden in huis. Ik heb al 2 vuilniszakken vol met allemaal troep wat zich opstapelde in laden en kasten.
Ben er nog lang niet. Maar dan heb ik tenminsten wat te doen in mijn vakantie. Morgen nog één dagje werken, en dan ga ik 5 weken lang, in huis opruimen, veranderen en grondig schoonmaken. En hier en daar een likje verf. Wil zo graag nieuwe meubels en nieuwe badkamer en wc etc. Maar ja ik ben nog student, dus zou het nog ff een paar jaar moeten doen met deze oude troep
hm.. goed idee!quote:Op maandag 2 juli 2007 16:06 schreef ymme het volgende:
Tvp'tje.
Ben veel Kcal aan het verbranden in huis. Ik heb al 2 vuilniszakken vol met allemaal troep wat zich opstapelde in laden en kasten.
Ben er nog lang niet. Maar dan heb ik tenminsten wat te doen in mijn vakantie. Morgen nog één dagje werken, en dan ga ik 5 weken lang, in huis opruimen, veranderen en grondig schoonmaken. En hier en daar een likje verf. Wil zo graag nieuwe meubels en nieuwe badkamer en wc etc. Maar ja ik ben nog student, dus zou het nog ff een paar jaar moeten doen met deze oude troep
Is hartstikke leuk om te maken, maar is wel veel werkquote:Op maandag 2 juli 2007 15:27 schreef YPPY het volgende:
Gisteren een meet gehad, ik zorgde natuurlijk weer voor het fruit.Was erg gezellig en nog sportief gewandeld met de baby's.
We hadden het toevallig over traktaties. Troel, jij had toch ooit eens een taart gemaakt van papier? Heb je daar een tekening van? Die lijkt me wel leuk voor als Anna 1 wordt.
Mijn vriend en ik, wonen in het huis van zijn vader. Een half vrijstaande woningquote:Op maandag 2 juli 2007 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hm.. goed idee!en idd! je verbrandt aardig wat met opruimen, zeker als je ziet wat er allemaal ligt/staat/hang
heb je een kamer of een huisje ?
Bierworsten op een duits broodjequote:Op maandag 2 juli 2007 17:10 schreef Troel het volgende:
Een knakworst met wat patatchipjes en een glaasje appelsap met schuim was wel echt Duits geweest
Normaal gesproken vind ik dit dus echt aantrekkelijk klinken, maar ik hoef nu echt even geen bier en worstquote:Op maandag 2 juli 2007 17:23 schreef ymme het volgende:
[..]
Bierworsten op een duits broodjeMet een halve liter pul met bier.
Wordt dan maar weer snel beter. Dan hou je van mij, duits voer tegoedquote:Op maandag 2 juli 2007 17:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Normaal gesproken vind ik dit dus echt aantrekkelijk klinken, maar ik hoef nu echt even geen bier en worst
Zelfs een martinicoctail zou ik afslaan en jullie weten hoe bijzonder dat is
Wat herkenbaarquote:Op maandag 2 juli 2007 19:15 schreef motorbloempje het volgende:
zo maar eens een pot thee zetten.. gezond gegeten vandaag, alleen niet genoeg gedronken...ben echt niet goed in drinken...
Jericho heeft een heel goed concept, maar ze hebben veel te veel nadruk gelegd op de relaties/drama binnen het dorpje. Ik ben trouwens bij afl. 12 (ben tussendoor the 4400 aan het kijkenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat herkenbaarIk vergeet het ook gewoon. Maar een pot thee is wel erg gezellig
(ook als ik alleen ben vind ik dat gezellig)
Freecell: nee, zoals het er nu naar uitziet ben ik dan nog met mijn onderzoek bezig.
Octopussy: Jericho is op een vreemde manier spannend, maar in wezen heb ik teveel commentaar op de serie om het echt goed te vinden.
haha dat zou wel leuk zijn Liannequote:Op maandag 2 juli 2007 21:57 schreef Liejannuh het volgende:
Ze zijn leuk geworden Rewimo.![]()
En wat klinkt dat onwijs tof Octo!Wat lief van 'm!
Moeten we nog een afscheidsappeltaart inplannen deze week eigenlijk?
jij woont ver wegquote:Op maandag 2 juli 2007 22:20 schreef teigan het volgende:
klinkt leuk, maar waarom wonen jullie toch allemaal zo ver weg zeg....
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:26 schreef Liejannuh het volgende:
We kunnen ook massaal naar de Parade gaan.En daarna appeltaart eten bij Motorbloempje?
Parade is toch in Scheveningen.
ja joh, geef mij maar weer de schuld...quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:29 schreef teigan het volgende:
[..]
ja joh, geef mij maar weer de schuld...![]()
Er klopt gewoon heel veel niet, te veel inconsistenties. Daarbij moet je niet beginnen aan een serie waarvan maar 1 seizoen bestaat en er geen bij gaan komen (beslissing genomen in mei dat er niet meer wordt opgenomen). Niemand weet wat er precies is gebeurd in de VS en zo te lezen kom je daar dus ook niet achterquote:Op maandag 2 juli 2007 21:57 schreef octopussy het volgende:
Jericho heeft een heel goed concept, maar ze hebben veel te veel nadruk gelegd op de relaties/drama binnen het dorpje. Ik ben trouwens bij afl. 12 (ben tussendoor the 4400 aan het kijken). Van jericho skip ik een hele hoop onzinscene's....
quote:Spinvis
Omschrijving:
''Noga'' is de nieuwe voorstelling van Spinvis. "Een vrolijke show voor jong en oud", belooft de popartiest. Vorige jaar debuteerde Spinvis op De Parade met ''De Suikerklok'', toen goed voor staande ovaties, lovende kritieken en huilende meisjes op de banken, zo mooi was die show. Dit keer wordt het nog beter, belooft Erik de Jong, de man die schuilgaat achter Spinvis: "Ik weet nu hoe De Parade werkt en we gaan iets heel moois maken voor dit festijn." Details wenst hij nog niet prijs te geven, behalve dan dat er Nogaaan te pas komt en dat er een striptease
![]()
in zit.
Zo te lezen heb ik al over de appeltaart nagedachtquote:Op maandag 2 juli 2007 22:31 schreef Liejannuh het volgende:
Entree voor de Parade is 6 euro en je bent 5 tot 10 euro per voorstelling kwijt.![]()
Ik wil in ieder geval naar Spinvis.
Lekker duidelijk he?quote:
Jericho may return as soon as October!
Some new intel on Jericho's return. The show could resurface as soon as October (depending on how quickly CBS' first fall casualty croaks), the budget is smaller, and a "great cliffhanger" will cap the seven-episode encore. So executive producer Stephen Chbosky tells the Pittsburgh Post-Gazette .
Speaking to money matters, Chbosky says the tighter wallet will embody itself in less-frequent guest stars and fewer road trips for Jake and the gang. For example, "In Season 2, we want to investigate and explore Cheyenne," he reveals, "and a line producer could say, 'Cheyenne may come to Jericho now.'"
As for the aformentioned cliffhanger, Chbosky tells the paper he won't leave Jericho's passionate fans hanging again if he (alas) doesn't have to: "We know how to wrap up the show if we have to."
nou dit is meer een spontaan ideetje omdat graag nog een keertje appeltaart wil eten voor volgende week maandag. Misschien kan ik het daarna niet meer eten.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:44 schreef Troel het volgende:
Hmm, ik begrijp dat de appeltaart meeting verplaatst wordt
Nouja, ik kan deze week niet. Ik heb al wel voorgeproefd, maar dat bewaar ik dan wel tot een ander keer.
that is so, so true my sister in applepie!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 22:46 schreef Isabeau het volgende:
Elk moment is een goed moment voor appeltaart, Troel
Dat weet ik.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:43 schreef Isabeau het volgende:
Je weet wat ik van spinvis vind, Liejannuh
Ja, he zeg.. zo vallen we natuurlijk nooit afquote:Op maandag 2 juli 2007 22:53 schreef Isabeau het volgende:
Ze hebben overigens ook B&J op Scheveningen
Daar zat ik ook aan te denken.. gewoon kijken wat je leuk vind en elkaar dan daarna weer bij elkaar komen.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:54 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat weet ik.En we hoeven ook niet allemaal naar dezelfde voorstelling te gaan natuurlijk. Er zijn tig voorstellingen die tegelijk beginnen en daar zit altijd wat leuks tussen. Kom je elkaar gewoon weer tegen na die ene voorstelling.
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, he zeg.. zo vallen we natuurlijk nooit aftsk!!!!
Dan zoeken wij iets andersquote:Op maandag 2 juli 2007 22:59 schreef Pandorah het volgende:
Ik denk dat ik ook niet perse naar Spinvis hoef. Ik kan namelijk niet op de site vinden hoe laat die begint en ik wil uiteraard ook wel wat eten als ik vanuit mijn werk kom. Maar misschien kunnen we wel samen reizen Isa
.
Ik zit me sowieso te ergeren over hoeveel leuke series gecanceld worden (Stand offquote:Op maandag 2 juli 2007 22:34 schreef Isabeau het volgende:
Daarbij moet je niet beginnen aan een serie waarvan maar 1 seizoen bestaat en er geen bij gaan komen (beslissing genomen in mei dat er niet meer wordt opgenomen).
Of rondlopen op de parade alleen al is erg leukquote:Op maandag 2 juli 2007 23:01 schreef Isabeau het volgende:
Dan zoeken wij iets anders
(ga je ook mee, freecell? als we het in 1 dag doen kost het 17,50 euro pp heen en terug en zitten we eerste klas)
Er is me nog een serie aangeraden, maar daar is ook maar 1 seizoen van (Eureka). En als Jericho aan een tweede seizoen begint met het meeste alleen in het stadje dan wordt het nog meer een doodgewone soapserie als het al is. Ik was juist zo benieuwd naar de buitenwereld, maar als ze daar niet heengaan dan wordt het niets meer.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zit me sowieso te ergeren over hoeveel leuke series gecanceld worden (Stand off)
Wat een blind vertrouwen in Sonja en weinig vertrouwen in jouquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
collega tegenover me:
"Ja, maar zonder Sonja ga je het niet redden hoor.."
ik heb geen leven meerhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Kan je hem niet mailen? Of de situatie aan een andere docent uitleggen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:05 schreef teigan het volgende:
goed zo omearos!!
Ik baal. Ik wilde dingen gaan regelen voor een van de vakken die ik nog af moet maken..
Is de begeleidende docent er niet... Ze kunnen niet zien waarom niet, maar hij staat ws. tot eind augustus afwezig..
Daar gaat mijn afstuderen in september... Om 2 ects gaat het ook maar...
Ik baal!![]()
![]()
![]()
oh! wat ontzettend balen!!!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:05 schreef teigan het volgende:
goed zo omearos!!
Ik baal. Ik wilde dingen gaan regelen voor een van de vakken die ik nog af moet maken..
Is de begeleidende docent er niet... Ze kunnen niet zien waarom niet, maar hij staat ws. tot eind augustus afwezig..
Ik baal!![]()
![]()
![]()
indd zo irritant. ik heb een vak van 4 ects die ik MOET halen om over te kunnen gaan maar docent zei eerst van zolang het maar voor de zomervakantie is ingeleverd geen probleem. en nu kijkt hij niks meer na omdat hij het te druk heeft... pff ik lever het toch op tijd in... denk ikquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:05 schreef teigan het volgende:
goed zo omearos!!
Ik baal!![]()
![]()
![]()
Ik weet dat Edith Stein slechts drie weken echt gesloten wasquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:17 schreef omearos het volgende:
Verschilt per school, bovendien liggen 8 weken (56 dagen) en 2 maanden (61 dagen) niet zo heel ver uit elkaar en worden dus wel verwisseld bij vakantieperiodes
Het kan zelfs zijn dat de school voor een (langere) tijd echt dicht gaat in de zomer, en dan ben je idd de pineut.
Ik zou zeggen: ga zo snel mogelijk langs je begeleidster/mentor en leg het probleem voor.
Succes*duim*duim*
heerlijk!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:11 schreef Pandorah het volgende:
motorbloempje: lekker is dat he, dat sporten na je werk. Heb je nog de hele avond. Ik ben trouwens ook net naar spinning geweest
Ik heb gisteren kipreepjes gebakken, met champignons en uitjes, krieltjes en spinazie-met-boursin (omdat er dus geen andere te krijgen wasquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:45 schreef motorbloempje het volgende:
iemand nog lekker eten tips (met veel groente?) voor vanavond? Zit beetje door m'n inspiratie heen.. iets met pasta ofzo?
hm...quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb gisteren kipreepjes gebakken, met champignons en uitjes, krieltjes en spinazie-met-boursin (omdat er dus geen andere te krijgen was). Was erg lekker
Alles bij elkaar in 1 pan dus.
is da superieuristisch verantwoord? Die boursin?quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:19 schreef Troel het volgende:
Nee, dat is al kant en klaar. In het vriesvak kun je het vinden, in plaats van a la creme is het dan a la boursin
Dat is best wel laag Troel , zeker erg duizelig ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:02 schreef Troel het volgende:
Liejannuh, is dit wat voor jou?
Pure chocolade goed voor de bloeddruk
Mijn bloeddruk was gisteren trouwens 90/60
En daarna mocht ik nog 6 buisjes inleveren
Veel zwart voor de ogen en duizelig, maar dat schijnt ook te komen door het verwijden van de bloedvaten door de progesteron ofzo. Het hoorde er in ieder geval gewoon bij.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:32 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dat is best wel laag Troel , zeker erg duizelig ?
Lage bloeddruk , kunnen ze ook niet veel mee , wel erg lastig en naar voor je zegquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Veel zwart voor de ogen en duizelig, maar dat schijnt ook te komen door het verwijden van de bloedvaten door de progesteron ofzo. Het hoorde er in ieder geval gewoon bij.
EN ik ben nog niet weer onderuit gegaan, dus dat scheelt
Nee, dat was spinazie-met-boursin uit het vriesvak, er was geen andere spinazie meer te krijgen. Je kunt er pasta bij eten maar dan zou ik de krieltjes weglatenquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:17 schreef motorbloempje het volgende:
hm...
'spinazie-met-boersin' ehm.. gewoon bladspinazie mee-wokken/bakken neem ik aan en dan boursin erbij
en dat alles met pasta?![]()
klinkt iig erg lekker
![]()
Pan met heet water erin zetten, dan schiet het tenminste opquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:03 schreef Ymke het volgende:
Ik trok de koelkast open en zag dat er best wel veel ijs in het vroesding zit , gatver kan ik de hele tijd thuis blijven om dat ding te ontdooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |