Ik weet dat Edith Stein slechts drie weken echt gesloten wasquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:17 schreef omearos het volgende:
Verschilt per school, bovendien liggen 8 weken (56 dagen) en 2 maanden (61 dagen) niet zo heel ver uit elkaar en worden dus wel verwisseld bij vakantieperiodes
Het kan zelfs zijn dat de school voor een (langere) tijd echt dicht gaat in de zomer, en dan ben je idd de pineut.
Ik zou zeggen: ga zo snel mogelijk langs je begeleidster/mentor en leg het probleem voor.
Succes*duim*duim*
heerlijk!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:11 schreef Pandorah het volgende:
motorbloempje: lekker is dat he, dat sporten na je werk. Heb je nog de hele avond. Ik ben trouwens ook net naar spinning geweest
Ik heb gisteren kipreepjes gebakken, met champignons en uitjes, krieltjes en spinazie-met-boursin (omdat er dus geen andere te krijgen wasquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:45 schreef motorbloempje het volgende:
iemand nog lekker eten tips (met veel groente?) voor vanavond? Zit beetje door m'n inspiratie heen.. iets met pasta ofzo?
hm...quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb gisteren kipreepjes gebakken, met champignons en uitjes, krieltjes en spinazie-met-boursin (omdat er dus geen andere te krijgen was). Was erg lekker
Alles bij elkaar in 1 pan dus.
is da superieuristisch verantwoord? Die boursin?quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:19 schreef Troel het volgende:
Nee, dat is al kant en klaar. In het vriesvak kun je het vinden, in plaats van a la creme is het dan a la boursin
Dat is best wel laag Troel , zeker erg duizelig ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:02 schreef Troel het volgende:
Liejannuh, is dit wat voor jou?
Pure chocolade goed voor de bloeddruk
Mijn bloeddruk was gisteren trouwens 90/60
En daarna mocht ik nog 6 buisjes inleveren
Veel zwart voor de ogen en duizelig, maar dat schijnt ook te komen door het verwijden van de bloedvaten door de progesteron ofzo. Het hoorde er in ieder geval gewoon bij.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:32 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dat is best wel laag Troel , zeker erg duizelig ?
Lage bloeddruk , kunnen ze ook niet veel mee , wel erg lastig en naar voor je zegquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Veel zwart voor de ogen en duizelig, maar dat schijnt ook te komen door het verwijden van de bloedvaten door de progesteron ofzo. Het hoorde er in ieder geval gewoon bij.
EN ik ben nog niet weer onderuit gegaan, dus dat scheelt
Nee, dat was spinazie-met-boursin uit het vriesvak, er was geen andere spinazie meer te krijgen. Je kunt er pasta bij eten maar dan zou ik de krieltjes weglatenquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:17 schreef motorbloempje het volgende:
hm...
'spinazie-met-boersin' ehm.. gewoon bladspinazie mee-wokken/bakken neem ik aan en dan boursin erbij
en dat alles met pasta?![]()
klinkt iig erg lekker
![]()
Pan met heet water erin zetten, dan schiet het tenminste opquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:03 schreef Ymke het volgende:
Ik trok de koelkast open en zag dat er best wel veel ijs in het vroesding zit , gatver kan ik de hele tijd thuis blijven om dat ding te ontdooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |