Mja damesboxers hebben te korte pijpjes denk ik. Het sportbroekje wat ik onder een rok draagt komt ong, 10 cm boven mijn knie en dan pas rolt het niet meer op.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik was dus net aan het klagen over dames boxers die gewoon oprollen, en dientengevolge pijnlijke benen
Nestosylzalf smeren op de pijnlijke plekken. Werkt heel goed.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik was dus net aan het klagen over dames boxers die gewoon oprollen, en dientengevolge pijnlijke benen
sportbroekjes zijn vaak langer en blijven daarom ook beter zittenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
Ah troel , wat rot dat je je nu zo moet voelen , kom hierquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef Troel het volgende:
Tof! Dank je wel!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:52 schreef Troel het volgende:
Nou, vooruit, je bent gespaard Lianne, ik heb een ander slachtoffer gevonden
Mijn week was ook dramatisch.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:01 schreef BlueCurl het volgende:
zo ik afgelopen week niet zo actief. ga ik nu wel actief mee doen hierverkapte tvp
Lang weekend?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:25 schreef Liejannuh het volgende:
Ik wil dit weekend een eerste versie van mijn scriptie afmaken.
Dus ik heb nog wel wat te doen morgen. En maandag ook vrees ik.
Deadline.quote:
oi, da's minderquote:Op zondag 1 juli 2007 00:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Schoonmaken met miss_d [afbeelding]:
Al honderd jaar vlekjes op de keukenkasten, nergens mee te verwijderen, yuk yuk yuk, geen mooi gezicht.
Jippie, middeltje gevonden dat werkt, vlekken verdwijnen, lijkt het.
Nat doekje om het schoonmaakmiddel te verwijderen... komt de verf mee
Haha, sorry ik moest lachenquote:Op zondag 1 juli 2007 00:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Al honderd jaar vlekjes op de keukenkasten, nergens mee te verwijderen, yuk yuk yuk, geen mooi gezicht.
Yep, ik heb een deur in de keuken met vreemde lichte vegen. Dat was van een (ajax?) schoonmaakmiddel met bleekmiddel. Ook dag verfquote:Op zondag 1 juli 2007 00:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik was eergisteren ook een beetje ziek, maar daar had ik idd geen tijd voor.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:35 schreef Isabeau het volgende:
freecell, neem jij wel de tijd om je lichaam te laten genezen als je ziek bent? Als ik zo aan de afgelopen weken/maanden denk ben je langdurig een beetje ziek, maar je werkt ook heel hard en hebt het erg druk met allerlei activiteiten. Neem eens wat langer rust tot je goed opgeknapt bent...
En nee, het is niet het seizoen voor griep, maar zolang je niet hoest, geen keelpijn hebt of andere luchtweginfectieverschijnselen dan heb je geen griepDit klinkt meer als een maag-darmprobleem. Spierpijn bij een ziek gevoel past vooral bij een viraal infect. Gaat niet altijd op trouwens.
Drinken niet opgeven, kleine slokjes water drinken. Glas hoeft niet leeg, maar steeds een beetje is goed. Maar ik vertel je vast niets nieuwsBeterschap, lieverd.
Jaquote:
Ik heb vanochtend een krentenbol gegeten, die zit er nog in. Bert zit aan verse broodjes met zalm. Ik ben maar boven gaan zitten, want daar ga ik normaal al van over mijn nekquote:
Wat Teigan zegt! Duidelijk zijn!quote:Op zondag 1 juli 2007 12:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend een krentenbol gegeten, die zit er nog in. Bert zit aan verse broodjes met zalm. Ik ben maar boven gaan zitten, want daar ga ik normaal al van over mijn nek
Verder ben ik boven aan het opruimen geweest in de hoop dat het aanstekelijk werkt enzo, maar dat werkt dus niet helaas
Ik zou in het chocoladeforum even de ballenbak induiken (eh, chocoladeforum = troel's forum)quote:Op zondag 1 juli 2007 12:30 schreef Faat het volgende:
Ohw ja en vraagje voor Troel, wat gaat er in januari gebeuren? Dat begreep ik nergens uit![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 12:53 schreef teigan het volgende:
kun je geen filmpje kijken op je laptop freecell?
Ik heb anders nog wel wat te leen als je wilt...
Aha!!! Ik heb al vaker iets over "het chocoladeforum" gelezen, maar wist niet wat dat wasquote:Op zondag 1 juli 2007 12:44 schreef Isabeau het volgende:
........eh, chocoladeforum = troel's forum)
Oh jee, dit lees ik nu pas. Voel je je al weer iets beter nu Maarten terug is?quote:Op zondag 1 juli 2007 12:50 schreef freecell het volgende:
Hey, isa, kom je nog eens langs hier
Ik heb ook MSN
En dit lees ik nu pasquote:Op zondag 1 juli 2007 16:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh jee, dit lees ik nu pas. Voel je je al weer iets beter nu Maarten terug is?
kuch ... hints zijn te subtiel, wees direct dat helpt... kuchquote:Op zondag 1 juli 2007 12:10 schreef teigan het volgende:
Troel, je weet dat de meeste mannen heel ongevoelig zijn voor hints hè? En dat als je ze vraagt of ze iets willen doen, ze denken dat je bedoeld of het deze week een keer gaat gebeuren?
Mannen zijn soms net kleine kinderen, je moet duidelijk zijn...
Jaina is lief!quote:Op zondag 1 juli 2007 19:22 schreef freecell het volgende:
[..]
En dit lees ik nu pas
Ik lig te pitten op de bank, Maarten brengt mij koppen soep (hollee! die houd ik binnen, zei het met wat moeite) en kopjes thee.
Ik heb mijn vak gehaald (kreeg net de mail) dus ik heb officieel vakantie)
En de kat vindt mij helemaal tof! Die kruipt gezellig bij me op de bank
Mailen bij jullie de docenten op zondag? Of snap ik het nou nietquote:Op zondag 1 juli 2007 19:22 schreef freecell het volgende:
Ik heb mijn vak gehaald (kreeg net de mail) dus ik heb officieel vakantie)
Ja, onze docente zou vandaag voor 20.00 mailen, werd dus 19.00.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mailen bij jullie de docenten op zondag? Of snap ik het nou niet
Hij heeft 3 slaapkamers, dus vast welquote:
Mijn referentiekader hier was Vork wonende in een groot huis in Arnhemquote:Op maandag 2 juli 2007 09:35 schreef Liejannuh het volgende:
Tja, maar jouw referentiekader is Hoogeveen Isa.
Maar dat is anti-kraak.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn referentiekader hier was Vork wonende in een groot huis in Arnhem![]()
dank je.quote:Op maandag 2 juli 2007 08:45 schreef teigan het volgende:
Sterkte met leren omearos..
ging jij nou deze week weer verder met hardlopen?
Zijn ruime woningen en hij woont er al zo'n 3 jaarquote:Op maandag 2 juli 2007 09:43 schreef Liejannuh het volgende:
Maar dat is anti-kraak.
Telt ook niet echt mee.
Ben je veel aangekomen , of is het nog te overzien?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:19 schreef BlueCurl het volgende:ben weer aangekomen. had echt een down weekje. Deze week gaan we weer voor al het positieve
Als het teentje helemaal blauw is dan heb je je flink gestoten zeg!quote:Op maandag 2 juli 2007 10:15 schreef Ymke het volgende:
Ik heb vannacht toch mijn kleine teentje gestoten , ai ai ai het is helemaal blauw en doet waanzinnig zeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |