abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 2 juli 2007 @ 23:04:44 #226
43556 miss_dynastie
pi_51077708
Oe vrijdag is mijn OV nog geldig.... maar ik weet niet of ik wel zo van de spontane reisjes ben
pi_51077709
hm... rene wil wel mee geloof ik,dus 'wij' zijn er ook..ook maar appeltaarten bakken dan denk ik

ga nu maar even slapen.. tot morgen vanaf het 'werk'
Ja doei.
pi_51077736
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zit me sowieso te ergeren over hoeveel leuke series gecanceld worden (Stand off )
Er is me nog een serie aangeraden, maar daar is ook maar 1 seizoen van (Eureka). En als Jericho aan een tweede seizoen begint met het meeste alleen in het stadje dan wordt het nog meer een doodgewone soapserie als het al is. Ik was juist zo benieuwd naar de buitenwereld, maar als ze daar niet heengaan dan wordt het niets meer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_51078003
Kidnapped... Ik d8 zo'n heuse rip off serie van weet ik hoeveel andere... was om half 10 op rtl4... maa lijkt net kort filmpje en vind het wel jammie! straks ff meer info over zien wanneer hoe en of het al gecancelled is ooit hihi

zolang CSI x 3 en Without a Trace op de buis blijven blijf ik gewoon ademhalen!

spinvis.. was ook een schoolvriend helemaal weg van. het is niet echt mijn smaak moek zeggen!
pi_51078033
Over welke vrijdag gaat dit? Komende? Ik heb zaterdag namelijk de hele dag een bruiloft, dus wil vrijdagavond thuis zijn.
pi_51078054
Kyle XY is ook een leuke maar zoetsappige serie voor wat verloren uurtjes

miss-d, waarom niet eens een spontaan reisje doen dan? Het zou best wel eens mee kunnen vallen
pi_51083214
hihihi

een van mn broeken zit flink minder strak

en de weegschaal gaf ineens 85.1 aan

sportkleren zitten in mn tas, lekker spinnen na het werk
Ja doei.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 08:33:03 #233
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_51083623
Oe jammer, de Parade lijkt me nog steeds leuk om een keer heen te gaan maar ik kan vrijdag echt niet.
pi_51085378
collega tegenover me:

"Ja, maar zonder Sonja ga je het niet redden hoor.. "

ik heb geen leven meer huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Ja doei.
pi_51085622
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
collega tegenover me:

"Ja, maar zonder Sonja ga je het niet redden hoor.. "

ik heb geen leven meer huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Wat een blind vertrouwen in Sonja en weinig vertrouwen in jou

Mijn resultaat na afgelopen cursusweek: 91,6 eindelijk een BMI van (net) onder de 30
pi_51085749
collega 'kent' me ook pas ik denk 5 dagen ofzo

maar het is een echte sonja-bakker-50er zeg maar
Ja doei.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:43:39 #237
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_51086082
Alsof er nog nooit iemand is afgevallen voordat Sonja Bakker een hype werd
pi_51086173
nou ja, om een nog chagerijniger kop te vermijden heb ik dat maar niet gezegd
Ja doei.
pi_51088657
goed zo omearos!!

Ik baal. Ik wilde dingen gaan regelen voor een van de vakken die ik nog af moet maken..
Is de begeleidende docent er niet... Ze kunnen niet zien waarom niet, maar hij staat ws. tot eind augustus afwezig..
Daar gaat mijn afstuderen in september... Om 2 ects gaat het ook maar...
Ik baal!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_51088761

Whaha
Sonja heeft vaste voet aan de grond inmiddels
pi_51088765
hihi en ik lees steeds overal sonja sonja sonja dit zus zo... en dan maar te denken wat mijn voornaam nu is...
pi_51088827
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:05 schreef teigan het volgende:
goed zo omearos!!

Ik baal. Ik wilde dingen gaan regelen voor een van de vakken die ik nog af moet maken..
Is de begeleidende docent er niet... Ze kunnen niet zien waarom niet, maar hij staat ws. tot eind augustus afwezig..
Ik baal!
Kan je hem niet mailen? Of de situatie aan een andere docent uitleggen?
Dat wil bij ons op school nog wel eens helpen.

Wel balen anders...
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:10:51 #243
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51088837
Jemig, wat ontzettend waardeloos Teigan.
Zeker geen andere docent die het werk overneemt? Bezopen trouwens dat iemand zo lang afwezig kan zijn zonder vervanging.
pi_51088863
quote:
goed zo omearos!!

Ik baal!
oh! wat ontzettend balen!!!!!

Ja doei.
pi_51088987
quote:
goed zo omearos!!

Ik baal!
indd zo irritant. ik heb een vak van 4 ects die ik MOET halen om over te kunnen gaan maar docent zei eerst van zolang het maar voor de zomervakantie is ingeleverd geen probleem. en nu kijkt hij niks meer na omdat hij het te druk heeft... pff ik lever het toch op tijd in... denk ik hopelijk

nu even tentamen maken dat ik niet heb geleerd. ik ga voor een 2
pi_51089083
Ik weet nog niet wat ik het beste kan doen nu.. Vervanging is er ws. niet, ik was ook de enige die mijn vrije keuze bij hem deed.. Misschien dat mijn vakdidacticus nog wat kan doen, maar ik vrees het ergste..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:20:14 #247
35189 Troel
scherp en bot
pi_51089169
Mijn P hing op een gegeven moment af van iemand die overspannen thuis zat. Gelukkig is die persoon zo lief geweest om me een voldoende te geven, volgens mij zelfs zonder te bekijken wat ik ingeleverd had
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 juli 2007 @ 12:25:09 #248
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_51089332
Dat is rot teigan, ik vind eigenlijk dat de school daar maar een oplossing voor moet bedenken. Die hebben het probleem gecreëerd tenslotte door hem zo lang vrij te geven.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_51089708
Balen teigan, maar ik vind ook dat de school dit moet kunnen oplossen.
pi_51089964
Jeetje, balen zeg teigan. Ik zou het probleem op school neerleggen en vragen hoe ze dit denken op te lossen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')