Als het teentje helemaal blauw is dan heb je je flink gestoten zeg!quote:Op maandag 2 juli 2007 10:15 schreef Ymke het volgende:
Ik heb vannacht toch mijn kleine teentje gestoten , ai ai ai het is helemaal blauw en doet waanzinnig zeer
dat is echt zo vervelend als je er achter komt dat je in het weekend ook strenger moet zijnquote:Op maandag 2 juli 2007 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
86.2, tegenover 84,9 woensdag
ook in de weekends maar streng doen dus...
Wat doe je in het weekend dan anders dan doordeweeks?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
86.2, tegenover 84,9 woensdag
ook in de weekends maar streng doen dus...
Overgewicht lijkt de kans op dementie sterk te vergroten? Of is dat nog te ver van je bed?quote:Op maandag 2 juli 2007 11:21 schreef Fuente het volgende:
Wie geeft mij even een ongelofelijke schop onder m'n kont?
Hihiquote:Op maandag 2 juli 2007 11:27 schreef Troel het volgende:
* Troel schopt Fuente.
Eigenlijk zou je ons moeten schoppen, bij elke schop weer wat calorietjes verbranden.
als wij dan maar net iets harder wegrennen voor haar, hebben we er allemaal voordeel van...quote:Op maandag 2 juli 2007 11:27 schreef Troel het volgende:
* Troel schopt Fuente.
Eigenlijk zou je ons moeten schoppen, bij elke schop weer wat calorietjes verbranden.
Ow nee, daar schrik ik op zich wel van. Maar dat is het he? Ik zie op mijn werk dagelijks wat de gevolgen zijn (vaatchirurgie) en nog kan ik niet doorzetten. Over het algemeen ging de laatste week heel goed, tot het weekend werdquote:Op maandag 2 juli 2007 11:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Overgewicht lijkt de kans op dementie sterk te vergroten? Of is dat nog te ver van je bed?
Kom je dat tegen bij je onderzoek?quote:Op maandag 2 juli 2007 11:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Overgewicht lijkt de kans op dementie sterk te vergroten? Of is dat nog te ver van je bed?
Maar mijn opa en zijn oma waren helemaal niet te dik en leden ook aan dementie, dus tjaquote:Op maandag 2 juli 2007 11:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat komt niet uit mijn onderzoek, maar heb het afgelopen week wel gevonden in de literatuuranalyses over dementie.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:32 schreef Liejannuh het volgende:
Kom je dat tegen bij je onderzoek?
Daar zitten dan natuurlijk nog gelijk 100 vragen aan vast, maar dat is best een opvallende waarneming!
Jouw onderzoek klinkt nu al een stuk zinniger dan mijn gemier over competentiemanagement en telewerken.
Ok, maar dat maakt jouw onderzoek nog steeds een stuk relevanter dan dat competentiemanagement gedoe.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat komt niet uit mijn onderzoek, maar heb het afgelopen week wel gevonden in de literatuuranalyses over dementie.
Geen idee, dat heb ik verder niet onderzocht, ik was op zoek naar iets anders en kwam dit tegen.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:40 schreef Liejannuh het volgende:
Ok, maar dat maakt jouw onderzoek nog steeds een stuk relevanter dan dat competentiemanagement gedoe.
Ik wist het trouwens niet. Maakt de mate van overgewicht dan nog uit? En hoe lang je het overgewicht hebt?
Vroegah, alleen hele oude mensen weten het nog, had je van die piepschuimvliegtuigjes die je zelf in elkaar moest zetten en die ontzettend cool waren.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:36 schreef Rewimo het volgende:
Christan gaat morgen trakteren, en ik weet nog steeds niet watIk ben nog niet verder gekomen dan twee potjes vergeet-mij-nietjes voor de juffen. Ik wil iets met een vlaggetje maken of zo. En bij voorkeur iets wat ook Christans vriendje met diabetes kan eten, dus iets met kaas of zo, of iets zonder snoep, dat kan natuurlijk ook
Ik bedoel dus met een klein speeltje of iets dergelijks.
Pfff moeilijk hoor. Ik zou in ieder geval iets met vlaggetjes doen, dat de ene kant NL is en de andere kant D ofzo. Maarre, dit had je wat eerder moeten zeggen, dan hadden we flink voor je kunnen gaan zoeken, nu wordt het laat dag natuurlijkquote:Op maandag 2 juli 2007 11:36 schreef Rewimo het volgende:
Christan gaat morgen trakteren, en ik weet nog steeds niet watIk ben nog niet verder gekomen dan twee potjes vergeet-mij-nietjes voor de juffen. Ik wil iets met een vlaggetje maken of zo. En bij voorkeur iets wat ook Christans vriendje met diabetes kan eten, dus iets met kaas of zo, of iets zonder snoep, dat kan natuurlijk ook
Ik bedoel dus met een klein speeltje of iets dergelijks.
Ja, het is ook wat onverwacht allemaal natuurlijkquote:Op maandag 2 juli 2007 11:36 schreef Rewimo het volgende:
Christan gaat morgen trakteren, en ik weet nog steeds niet wat![]()
heb je daar nog wel genoeg tijd voor om te maken?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:18 schreef Rewimo het volgende:
Heb inmiddels met Christan overlegd: ik ga spookjes maken van stuiterballenMet een spookkasteel van een schoenendoos om ze in te prikken.
nee oke maar hier hebben mensen altijd zo weinig tijd dus sta dan wel versteld dat zoiets een dag van te voren nog wel ff gemaakt kan wordenquote:Op maandag 2 juli 2007 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
zulke dingen staan vaak bekend om hun eenvoud Miss_Secht.. helaasben ik niet zo creatief,maar er zijnmensen, die kunnen dat
Leuk idee joh! Ik ben echt totaal niet creabea. Als ik soms zie wat andere moeders bij Sara op het kdv allemaal voor traktaties in elkaar flansen, daar komt dat van mij niet eens bij in de buurt!quote:Op maandag 2 juli 2007 12:18 schreef Rewimo het volgende:
Heb inmiddels met Christan overlegd: ik ga spookjes maken van stuiterballenMet een spookkasteel van een schoenendoos om ze in te prikken.
ik heb vroeger voor de traktaties van mijn zusje altijd uren zitten knippen..quote:Op maandag 2 juli 2007 12:25 schreef Fuente het volgende:
[..]
Leuk idee joh! Ik ben echt totaal niet creabea. Als ik soms zie wat andere moeders bij Sara op het kdv allemaal voor traktaties in elkaar flansen, daar komt dat van mij niet eens bij in de buurt!
Het is super! Maar zoveel tijd heb ik idd nietquote:Op maandag 2 juli 2007 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb vroeger voor de traktaties van mijn zusje altijd uren zitten knippen..
een keer hadden we onderstaande mickey mouse gemaakt van karton, met een basisvorm (de omtrek) en allemaal oplegstukken zeg maar, zodat het net echt was..
[afbeelding]
sinterklaasmutsenvan karton gevuld met lekkers (ze is eind november jarig) envolgens mij nog meer van dat soort inspannende dingenhet resultaat was wel mooi overigens, maar veel te veel werk
Doe je leuk! Nu alweer 2....quote:Op maandag 2 juli 2007 11:34 schreef Troel het volgende:
Tja, dames, aan de slag! Hup verslagen maken!
De teller staat ondertussen op 2
Ik zou denken: wit lapje of tissuetje, omheen knuppen, gezichtje en klaarquote:Op maandag 2 juli 2007 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
zulke dingen staan vaak bekend om hun eenvoud Miss_Secht.. helaasben ik niet zo creatief,maar er zijnmensen, die kunnen dat
Gewoon spookjes als in: wit lapje met touwtje er om?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:18 schreef Rewimo het volgende:
Als je nu begint, moet je toch een heel eind kunnen komenquote:Op maandag 2 juli 2007 12:32 schreef Fuente het volgende:
Het is super! Maar zoveel tijd heb ik idd niet![]()
Even teruglezenquote:Op maandag 2 juli 2007 12:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee oke maar hier hebben mensen altijd zo weinig tijd dus sta dan wel versteld dat zoiets een dag van te voren nog wel ff gemaakt kan worden
Ik neem aan dat jij op je stage toch ook wel eens trakterende kinderen gehad hebt, nooit spookjes gezien? Servetje elastiekje en mandarijn of in dit geval stuiterbal?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee oke maar hier hebben mensen altijd zo weinig tijd dus sta dan wel versteld dat zoiets een dag van te voren nog wel ff gemaakt kan worden
quote:Op maandag 2 juli 2007 12:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als je nu begint, moet je toch een heel eind kunnen komengrapje, grapje...
Da's toch ook leuk? En die lieve kleintjes hebben de prachtigste tractaties binnen een minuut gesloopt. Daar sta je dan met je goede gedragquote:Op maandag 2 juli 2007 12:46 schreef Fuente het volgende:
[..]
![]()
We komen er welGelukkig zit ze nog niet op de basisschool en heb ik sch**t aan moeders die afkeurend kijken als ik met een bakje fruit/danoontje/rozijntjes aan kom zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |