abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51051278
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:15 schreef Ymke het volgende:
Ik heb vannacht toch mijn kleine teentje gestoten , ai ai ai het is helemaal blauw en doet waanzinnig zeer
Als het teentje helemaal blauw is dan heb je je flink gestoten zeg! Arm teentje. En arme jij!

Bubseltje, het is wel fijn dat je nu gewoon een heel stuk weg kan. Dan is een rolstoel wel handig
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 juli 2007 @ 10:41:08 #102
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_51051319
Bubsel, dat is naar joh. Ik loop ook nog steeds bij de fysio door klachten die na mijn operatie zijn ontstaan Hopelijk helpt het bij jou, pijn is niet fijn

motorbloempje, ik duim voor je
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_51051397
als er iets naar is, is dat je kleine teen stoten.. zo klein,maar het kan zooooooooo veel pijn doen.. voor Ymke, niet op de teen, want ben geen voetfetishist en zelfs dat kan pijn doen..

bedankt voor 't duimen Rewimo wil zo graag een huisje zin om te verven en te verhuizen en en enzo
Ja doei.
  maandag 2 juli 2007 @ 10:46:34 #104
35189 Troel
scherp en bot
pi_51051440
Bubsel, wat jammer dat hij denkt dat het zo lang gaat duren, maar wel fijn dat er actie ondernomen wordt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51051657
86.2, tegenover 84,9 woensdag

ook in de weekends maar streng doen dus...
Ja doei.
pi_51051747
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:55 schreef motorbloempje het volgende:

dat is echt zo vervelend als je er achter komt dat je in het weekend ook strenger moet zijn
als ik dat zou kunnen was ik nu al 10 kilo lichter
pi_51051936
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:55 schreef motorbloempje het volgende:

Wat doe je in het weekend dan anders dan doordeweeks?
Probeer ook daarin kleine veranderingen te doen, zodat het afvallen geen domper gaat zetten op je weekend-met-je-vriend
  maandag 2 juli 2007 @ 11:21:49 #108
105850 Fuente
mamamuts
pi_51052357
Wie geeft mij even een ongelofelijke schop onder m'n kont?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_51052421
was echt super ongezond maar dat gebeurt eigenlijk bijna nooit, want meestal eten we wel iets van groente altijd..

maar vrijdag mac omdat we wel onderweg naar iets moesten eten (chickenburger), zaterdag uit eten bij de chinees om half jaar samen te vieren en gisteren patat met frikadel: vriend wilde naar de snackbar want had geen boodschappen gehaald, en ik kon het niet weerstaan

het is mijn eigen stomme rotschuld, maar voel me wel stom
Ja doei.
pi_51052427
* teigan schopt Fuente

even doorzetten, het gaat je lukken!

Ennuh motorbloempje, jammer van de schade, maar het valt nog wel een beetje mee. Als je je nu weer netjes aan de regels houdt, ben je het grootste deel ook zo weer kwijt, en de rest lukt dan ook wel..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_51052464
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:21 schreef Fuente het volgende:
Wie geeft mij even een ongelofelijke schop onder m'n kont?
Overgewicht lijkt de kans op dementie sterk te vergroten? Of is dat nog te ver van je bed?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 2 juli 2007 @ 11:27:29 #112
35189 Troel
scherp en bot
pi_51052504
* Troel schopt Fuente.

Eigenlijk zou je ons moeten schoppen, bij elke schop weer wat calorietjes verbranden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 2 juli 2007 @ 11:27:55 #113
105850 Fuente
mamamuts
pi_51052511
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:27 schreef Troel het volgende:
* Troel schopt Fuente.

Eigenlijk zou je ons moeten schoppen, bij elke schop weer wat calorietjes verbranden.
Hihi
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_51052518
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:27 schreef Troel het volgende:
* Troel schopt Fuente.

als wij dan maar net iets harder wegrennen voor haar, hebben we er allemaal voordeel van...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 2 juli 2007 @ 11:28:56 #115
105850 Fuente
mamamuts
pi_51052544
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Overgewicht lijkt de kans op dementie sterk te vergroten? Of is dat nog te ver van je bed?
Ow nee, daar schrik ik op zich wel van. Maar dat is het he? Ik zie op mijn werk dagelijks wat de gevolgen zijn (vaatchirurgie) en nog kan ik niet doorzetten. Over het algemeen ging de laatste week heel goed, tot het weekend werd
Sara
Merel
Ukje
  maandag 2 juli 2007 @ 11:32:15 #116
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51052616
quote:

[..]

Kom je dat tegen bij je onderzoek?
Daar zitten dan natuurlijk nog gelijk 100 vragen aan vast, maar dat is best een opvallende waarneming!

Jouw onderzoek klinkt nu al een stuk zinniger dan mijn gemier over competentiemanagement en telewerken.
  maandag 2 juli 2007 @ 11:34:06 #117
35189 Troel
scherp en bot
pi_51052675
Tja, dames, aan de slag! Hup verslagen maken!

De teller staat ondertussen op 2
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 2 juli 2007 @ 11:34:37 #118
43556 miss_dynastie
pi_51052688
quote:

[..]

Maar mijn opa en zijn oma waren helemaal niet te dik en leden ook aan dementie, dus tja
zo doen rokers dat toch ook? Roken is niet slecht, 'want mijn oma is 100 geworden en rookte als een schoorsteen'
pi_51052694
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:32 schreef Liejannuh het volgende:
Kom je dat tegen bij je onderzoek?
Daar zitten dan natuurlijk nog gelijk 100 vragen aan vast, maar dat is best een opvallende waarneming!

Jouw onderzoek klinkt nu al een stuk zinniger dan mijn gemier over competentiemanagement en telewerken.
Nee, dat komt niet uit mijn onderzoek, maar heb het afgelopen week wel gevonden in de literatuuranalyses over dementie.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 juli 2007 @ 11:36:17 #120
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_51052732
Christan gaat morgen trakteren, en ik weet nog steeds niet wat Ik ben nog niet verder gekomen dan twee potjes vergeet-mij-nietjes voor de juffen. Ik wil iets met een vlaggetje maken of zo. En bij voorkeur iets wat ook Christans vriendje met diabetes kan eten, dus iets met kaas of zo, of iets zonder snoep, dat kan natuurlijk ook Ik bedoel dus met een klein speeltje of iets dergelijks.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 2 juli 2007 @ 11:40:31 #121
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51052838
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, dat komt niet uit mijn onderzoek, maar heb het afgelopen week wel gevonden in de literatuuranalyses over dementie.
Ok, maar dat maakt jouw onderzoek nog steeds een stuk relevanter dan dat competentiemanagement gedoe.

Ik wist het trouwens niet. Maakt de mate van overgewicht dan nog uit? En hoe lang je het overgewicht hebt?
pi_51052867
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:40 schreef Liejannuh het volgende:
Ok, maar dat maakt jouw onderzoek nog steeds een stuk relevanter dan dat competentiemanagement gedoe.

Ik wist het trouwens niet. Maakt de mate van overgewicht dan nog uit? En hoe lang je het overgewicht hebt?
Geen idee, dat heb ik verder niet onderzocht, ik was op zoek naar iets anders en kwam dit tegen.
  maandag 2 juli 2007 @ 11:43:33 #123
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51052917
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:36 schreef Rewimo het volgende:
Christan gaat morgen trakteren, en ik weet nog steeds niet wat Ik ben nog niet verder gekomen dan twee potjes vergeet-mij-nietjes voor de juffen. Ik wil iets met een vlaggetje maken of zo. En bij voorkeur iets wat ook Christans vriendje met diabetes kan eten, dus iets met kaas of zo, of iets zonder snoep, dat kan natuurlijk ook Ik bedoel dus met een klein speeltje of iets dergelijks.
Vroegah, alleen hele oude mensen weten het nog, had je van die piepschuimvliegtuigjes die je zelf in elkaar moest zetten en die ontzettend cool waren.
Past leuk in het thema dat Christan gaat verhuizen naar een ander land enzo. Ik heb die dingen een paar jaar geleden nog gezien in een speelgoedwinkel. Misschien is het wat.
  maandag 2 juli 2007 @ 11:45:20 #124
35189 Troel
scherp en bot
pi_51052964
quote:
Pfff moeilijk hoor. Ik zou in ieder geval iets met vlaggetjes doen, dat de ene kant NL is en de andere kant D ofzo. Maarre, dit had je wat eerder moeten zeggen, dan hadden we flink voor je kunnen gaan zoeken, nu wordt het laat dag natuurlijk Da's best zonde.

Ik heb ooit wel een traktatie gezien in de vorm van een kaastrein, als je nou een grote kaart maakt met een spoor van NL naar D met daar die trein op ofzo?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 2 juli 2007 @ 11:47:21 #125
43556 miss_dynastie
pi_51053010
quote:
Christan gaat morgen trakteren, en ik weet nog steeds niet wat
Ja, het is ook wat onverwacht allemaal natuurlijk
Ehm, ff denken... babybelkaasjes doen het wel goed denk ik, als eetbaar ding. Of van die smeerkaas met stengeltjes en daar een vlaggetje op. Als klein cadeautje erbij een stuiterbal? Action heeft die dingen voor niet al teveel geld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')