abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51056263
@Isabeau: weet je al of je meegaat naar terschelling? Ene J uit G heeft die info nodig
  maandag 2 juli 2007 @ 13:42:32 #152
35189 Troel
scherp en bot
pi_51056500
quote:
Op maandag 2 juli 2007 13:21 schreef teigan het volgende:
Troel, heb je je nou nog wel ziekgemeld vandaag, of toch niet?

Ik moet zo naar de uni om te discussieren over mijn PGOO, waar ik nog helemaal niet zover mee ben qua resultaten.
ik heb er dus ook absoluut geen zin in...
Gelukkig kan ik vanavond gewoon mijn restje zelfgemaakte pizza van gisteren opwarmen, scheelt weer koken..
Nee, ik zit op mijn werk Gaat ook niet zo heel erg denderend, als ik dit werkje af heb ga ik weer naar huis. Mijn concentratie is nul.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 2 juli 2007 @ 14:00:15 #153
35189 Troel
scherp en bot
pi_51057088
Bert wil graag een opblaasbob

Alleen hebben we geen goed genoege adem

http://www.jebenttopbob.nl/opblaasbob
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51058089
echt leuk. nog twee weken les... nu moet ik nog een vak halen om zoiezo over te mogen en de docenten zijn echt nergens te vinden en als je ze mailt zeggen ze: kom eens langs... ja daar heb ik wat aan
pi_51058220
quote:
Op maandag 2 juli 2007 14:00 schreef Troel het volgende:
Bert wil graag een opblaasbob

Alleen hebben we geen goed genoege adem

http://www.jebenttopbob.nl/opblaasbob
Ik kan het ook niet...
pi_51058329
net gebeld door verhuurmakelaar.

kan woensdag naar huis komen kijken, maar is vorm van hospiteren dus zeg maar... hospita moet je dus goedkeuren...

zijn nog meer mensen, dus ligt er maar net aan of de hospita een goede indruk van je heeft in die 10 minuten...

*twijfel*

moet ik vrij nemen, is anderhalf uur rijden en MOET weer in Den Haag zijn 's avonds voor toneel....
Ja doei.
  maandag 2 juli 2007 @ 15:27:56 #157
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51060270
Gisteren een meet gehad, ik zorgde natuurlijk weer voor het fruit. Was erg gezellig en nog sportief gewandeld met de baby's. We hadden het toevallig over traktaties. Troel, jij had toch ooit eens een taart gemaakt van papier? Heb je daar een tekening van? Die lijkt me wel leuk voor als Anna 1 wordt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_51061520
Tvp'tje.

Ben veel Kcal aan het verbranden in huis. Ik heb al 2 vuilniszakken vol met allemaal troep wat zich opstapelde in laden en kasten .
Ben er nog lang niet. Maar dan heb ik tenminsten wat te doen in mijn vakantie. Morgen nog één dagje werken, en dan ga ik 5 weken lang, in huis opruimen, veranderen en grondig schoonmaken. En hier en daar een likje verf. Wil zo graag nieuwe meubels en nieuwe badkamer en wc etc. Maar ja ik ben nog student, dus zou het nog ff een paar jaar moeten doen met deze oude troep
pi_51061571
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:06 schreef ymme het volgende:
Tvp'tje.

Ben veel Kcal aan het verbranden in huis. Ik heb al 2 vuilniszakken vol met allemaal troep wat zich opstapelde in laden en kasten .
Ben er nog lang niet. Maar dan heb ik tenminsten wat te doen in mijn vakantie. Morgen nog één dagje werken, en dan ga ik 5 weken lang, in huis opruimen, veranderen en grondig schoonmaken. En hier en daar een likje verf. Wil zo graag nieuwe meubels en nieuwe badkamer en wc etc. Maar ja ik ben nog student, dus zou het nog ff een paar jaar moeten doen met deze oude troep
Klinkt als een goed plan Misschien ga ik je wel na apen zodra ik vakantie heb, grondig opruimen kan nooit kwaad denk ik

Succes
pi_51061612
Ik wist ook niet dat ik zoveel had verzamelt in 4,5 jaar dat ik nu bij mijn vriend woon. Allerlei prut dingen, en alles wordt achter deuren bewaard zodat niemand 't ziet Maar vandaag had ik er schoongenoeg van. En ben vanochtend in de keuken begonnen (hoop kruiden die over de datum waren etc haha).
pi_51061705
Ja doei.
pi_51061861
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:06 schreef ymme het volgende:
Tvp'tje.

hm.. goed idee! en idd! je verbrandt aardig wat met opruimen, zeker als je ziet wat er allemaal ligt/staat/hang

heb je een kamer of een huisje ?
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 juli 2007 @ 16:41:27 #163
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_51062558
Nergens kleine stuiterballen te krijgen Gelukkig heb ik een alternatief gevonden: houten tolletjes Daarmee gaat het ook
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 2 juli 2007 @ 16:50:44 #164
35189 Troel
scherp en bot
pi_51062869
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:27 schreef YPPY het volgende:
Gisteren een meet gehad, ik zorgde natuurlijk weer voor het fruit. Was erg gezellig en nog sportief gewandeld met de baby's. We hadden het toevallig over traktaties. Troel, jij had toch ooit eens een taart gemaakt van papier? Heb je daar een tekening van? Die lijkt me wel leuk voor als Anna 1 wordt.
Is hartstikke leuk om te maken, maar is wel veel werk Maar je had je PM al gezien

Berts collega's waren toen heel erg blij met die dingen gevuld met borrelnootjes, het was een keer wat anders en eentje houdt niet van al dat zoete gedoe. Voor de mensen die aan het lijnen waren had ik ook wat dingen met japanse mix gemaakt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51063010
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hm.. goed idee! en idd! je verbrandt aardig wat met opruimen, zeker als je ziet wat er allemaal ligt/staat/hang

heb je een kamer of een huisje ?
Mijn vriend en ik, wonen in het huis van zijn vader. Een half vrijstaande woning
Genoeg kamers en genoeg ruimte om van alles op te slaan. de zolder wil je niet eens zien
Ik ben nu alleen beneden bezig, en heb al 3 vuilniszakken vol.
Donderdag staat in de planning boven de slaapkamers en douche. En daarna de zolder nog
Morgen(waarschijnlijk woensdag) ga ik dus eerst beneden grondig schoonmaken, nu het er netjes opgeruimt is.

Ideaal vakantie, en lijnen Je denkt niet eens aan eten
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 juli 2007 @ 16:59:58 #166
13151 crew  Rewimo
pi_51063147
Oja, en ik heb doosjes Jip & Janneke rozijntjes gehaald, die kan Christan er dan bij uitdelen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_51063290
Pff, heb net een half uur op bed gelegen, heb het gevoel alsof ik nu moe word door alle drukte van de afgelopen weken. Ik ben toe aan vakantie Nog 4 dagen...
  maandag 2 juli 2007 @ 17:10:48 #168
35189 Troel
scherp en bot
pi_51063461
Een knakworst met wat patatchipjes en een glaasje appelsap met schuim was wel echt Duits geweest
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51063916
quote:
Op maandag 2 juli 2007 17:10 schreef Troel het volgende:
Een knakworst met wat patatchipjes en een glaasje appelsap met schuim was wel echt Duits geweest
Bierworsten op een duits broodje Met een halve liter pul met bier.
pi_51064813
quote:
Op maandag 2 juli 2007 17:23 schreef ymme het volgende:

[..]

Bierworsten op een duits broodje Met een halve liter pul met bier.
Normaal gesproken vind ik dit dus echt aantrekkelijk klinken, maar ik hoef nu echt even geen bier en worst
Zelfs een martinicoctail zou ik afslaan en jullie weten hoe bijzonder dat is
pi_51065287
oeh, dan ben je wel erg ziek freecell...

Ik heb gisteravond nog een glaasje martini gehad.. Maar gisteren en vandaag heb ik eigenlijk vooral veel fruit gegeten..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_51066658
quote:
Op maandag 2 juli 2007 17:50 schreef freecell het volgende:

[..]

Normaal gesproken vind ik dit dus echt aantrekkelijk klinken, maar ik hoef nu echt even geen bier en worst
Zelfs een martinicoctail zou ik afslaan en jullie weten hoe bijzonder dat is
Wordt dan maar weer snel beter. Dan hou je van mij, duits voer tegoed

pi_51067639
zo maar eens een pot thee zetten.. gezond gegeten vandaag, alleen niet genoeg gedronken... ben echt niet goed in drinken...
Ja doei.
pi_51067779
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:15 schreef motorbloempje het volgende:
zo maar eens een pot thee zetten.. gezond gegeten vandaag, alleen niet genoeg gedronken... ben echt niet goed in drinken...
Wat herkenbaar Ik vergeet het ook gewoon. Maar een pot thee is wel erg gezellig (ook als ik alleen ben vind ik dat gezellig)

Freecell: nee, zoals het er nu naar uitziet ben ik dan nog met mijn onderzoek bezig.
Octopussy: Jericho is op een vreemde manier spannend, maar in wezen heb ik teveel commentaar op de serie om het echt goed te vinden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 juli 2007 @ 20:11:06 #175
13151 crew  Rewimo
pi_51069897
De spookjes

pi_51071268
quote:
Op maandag 2 juli 2007 20:11 schreef Rewimo het volgende:
De spookjes

[afbeelding]
wat leuk
Ja doei.
  maandag 2 juli 2007 @ 20:46:55 #177
105850 Fuente
mamamuts
pi_51071356
quote:
Op maandag 2 juli 2007 20:11 schreef Rewimo het volgende:
De spookjes

[afbeelding]
Mooi geworden joh!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 juli 2007 @ 21:07:27 #178
13151 crew  Rewimo
pi_51072275
Alleen vindt Christan de rozijntjes maar niks Pech voor hem
  maandag 2 juli 2007 @ 21:13:47 #179
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_51072643
Echt leuk geworden Rewimo. Gaaf gezicht zo'n hele doos vol.
pi_51072873
Die zijn echt leuk geworden rewimo!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 juli 2007 @ 21:42:56 #181
13151 crew  Rewimo
pi_51073995
Tnx meiden Ik ben niet zo handig maar dit soort dingen lukt me nog wel
pi_51074578
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat herkenbaar Ik vergeet het ook gewoon. Maar een pot thee is wel erg gezellig (ook als ik alleen ben vind ik dat gezellig)

Freecell: nee, zoals het er nu naar uitziet ben ik dan nog met mijn onderzoek bezig.
Octopussy: Jericho is op een vreemde manier spannend, maar in wezen heb ik teveel commentaar op de serie om het echt goed te vinden.
Jericho heeft een heel goed concept, maar ze hebben veel te veel nadruk gelegd op de relaties/drama binnen het dorpje. Ik ben trouwens bij afl. 12 (ben tussendoor the 4400 aan het kijken ). Van jericho skip ik een hele hoop onzinscene's....
Net trouwens op net5 een halve aflevering van 3lbs gezien. Een ziekenhuisserie a la House md. Heeft mijn interesse gewekt.

Oh, jullie willen niet weten hoe schandalig lekker ik heb gegeten zaterdag. Stefan heeft me meegenomen naar Hotel Merlet in Schoorl. We hebben daar het gastronomische -5 gangen- menu gehad en wijnarrangement. Het was werkelijk subliem
Wij dachten bij een kaasplateau aan een paar kaasjes op een bordje, maar er kwam een ober langs met een TAFEL met 30 soorten kaas. We kregen naar persoonlijke voorkeur 6 verschillende kaasjes per bord (en natuurlijk van elkaars kaasjes geproefd). Echt fantastisch
We hebben overdag nog even in de duinen gelopen, maar het ging best hard regenen. De overnachting was een beetje een tegenvaller. Stefan had alleen nog maar het simpelste kamertje kunnen nemen omdat de junior suites (met jacuzzi) allemaal vol waren. Het kamertje was op zich heel netjes, maar er was niets van airco of ventilatie en het werd echt bloedheet 's nachts. Ik heb maar de balkondeur open gezet, waarna we gek werden van de herrie van de regen. Ik heb nauwelijks geslapen, dus gisteren erg brak.

En ik kom er dus net achter dat het restaurant een michelin ster heeft

Echt een dikke aanrader als je eens echt lekker uit eten wilt
  maandag 2 juli 2007 @ 21:57:56 #183
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51074626
Ze zijn leuk geworden Rewimo.
En wat klinkt dat onwijs tof Octo! Wat lief van 'm!

Moeten we nog een afscheidsappeltaart inplannen deze week eigenlijk?
pi_51075278
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:57 schreef Liejannuh het volgende:
Ze zijn leuk geworden Rewimo.
En wat klinkt dat onwijs tof Octo! Wat lief van 'm!

Moeten we nog een afscheidsappeltaart inplannen deze week eigenlijk?
haha dat zou wel leuk zijn Lianne

ik ben deze week lekker vrij dus noem een tijd en een plaats...

wie komen er nog meer appeltaart eten deze week?
pi_51075442

sleep ik wel Rene mee denk ik, 't is Scheveningen-weekend vanaf woensdag

donderdagavond? vrijdagavond? wil ik ook wel een taart bakken (kan alleen vrijdagavond dan, want ben vrijdag vrij )
Ja doei.
pi_51075521
Leuk idee octo. Ik kan op woensdagavond (maar dan kom ik gelijk voor eten want ik moet uit Alkmaar komen ) en vrijdagavond. Donderdag kan ik niet want dan ga ik naar Transformers ...
pi_51075732
klinkt leuk, maar waarom wonen jullie toch allemaal zo ver weg zeg....
  maandag 2 juli 2007 @ 22:21:53 #188
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51075787
Ik ga vrijdag naar de Parade, verder vind ik alles goed.
  maandag 2 juli 2007 @ 22:22:16 #189
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51075813
's Avonds kan ik niet. Donderdag make-up party bij een vriendin en vrijdag komt een andere vriendin eten. Vrijdag overdag komt er bezoek en zaterdag ook de hele dag. Laat maar zitten geloof ik.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_51075913
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:20 schreef teigan het volgende:
klinkt leuk, maar waarom wonen jullie toch allemaal zo ver weg zeg....
jij woont ver weg

Misschien is vrijdagavond wel het handigste. Motorbloempje zorgt voor de appeltaart?

edit: vuk, Lianne kan niet op vrijdag.
  maandag 2 juli 2007 @ 22:26:55 #191
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51076009
We kunnen ook massaal naar de Parade gaan. En daarna appeltaart eten bij Motorbloempje?
Parade is toch in Scheveningen.
pi_51076062
Ik vind het prima. Die parade is erg leuk .
pi_51076071
dat kan, vindt mn vent denk ik ook wel hip

hoe duur zijn de kaartjes???
Ja doei.
pi_51076098
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:26 schreef Liejannuh het volgende:
We kunnen ook massaal naar de Parade gaan. En daarna appeltaart eten bij Motorbloempje?
Parade is toch in Scheveningen.
ik zit net even op de website te kijken wat het is...

lijkt me ook best leuk namelijk
pi_51076121
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:24 schreef octopussy het volgende:

[..]

jij woont ver weg

ja joh, geef mij maar weer de schuld...
pi_51076155
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:29 schreef teigan het volgende:

[..]

ja joh, geef mij maar weer de schuld...
je mag altijd bij mij blijven slapen

maandag 2 juli 2007 @ 22:31:55 #197
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51076200
Entree voor de Parade is 6 euro en je bent 5 tot 10 euro per voorstelling kwijt.
Ik wil in ieder geval naar Spinvis.
pi_51076267
wat is de site van de parade
Ja doei.
pi_51076349
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:57 schreef octopussy het volgende:
Jericho heeft een heel goed concept, maar ze hebben veel te veel nadruk gelegd op de relaties/drama binnen het dorpje. Ik ben trouwens bij afl. 12 (ben tussendoor the 4400 aan het kijken ). Van jericho skip ik een hele hoop onzinscene's....
Er klopt gewoon heel veel niet, te veel inconsistenties. Daarbij moet je niet beginnen aan een serie waarvan maar 1 seizoen bestaat en er geen bij gaan komen (beslissing genomen in mei dat er niet meer wordt opgenomen). Niemand weet wat er precies is gebeurd in de VS en zo te lezen kom je daar dus ook niet achter

Wel leuk dat je weekend zo geweldig (op het slapen na) was

En over die appeltaart moet ik nog even nadenken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_51076360
http://www.deparade.nl/
quote:
Spinvis
Omschrijving:
''Noga'' is de nieuwe voorstelling van Spinvis. "Een vrolijke show voor jong en oud", belooft de popartiest. Vorige jaar debuteerde Spinvis op De Parade met ''De Suikerklok'', toen goed voor staande ovaties, lovende kritieken en huilende meisjes op de banken, zo mooi was die show. Dit keer wordt het nog beter, belooft Erik de Jong, de man die schuilgaat achter Spinvis: "Ik weet nu hoe De Parade werkt en we gaan iets heel moois maken voor dit festijn." Details wenst hij nog niet prijs te geven, behalve dan dat er Noga aan te pas komt en dat er een striptease in zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')