Nee, ik zit op mijn werkquote:Op maandag 2 juli 2007 13:21 schreef teigan het volgende:
Troel, heb je je nou nog wel ziekgemeld vandaag, of toch niet?
Ik moet zo naar de uni om te discussieren over mijn PGOO, waar ik nog helemaal niet zover mee ben qua resultaten.
ik heb er dus ook absoluut geen zin in...
Gelukkig kan ik vanavond gewoon mijn restje zelfgemaakte pizza van gisteren opwarmen, scheelt weer koken..
Ik kan het ook niet...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:00 schreef Troel het volgende:
Bert wil graag een opblaasbob
Alleen hebben we geen goed genoege adem
http://www.jebenttopbob.nl/opblaasbob
Klinkt als een goed planquote:Op maandag 2 juli 2007 16:06 schreef ymme het volgende:
Tvp'tje.
Ben veel Kcal aan het verbranden in huis. Ik heb al 2 vuilniszakken vol met allemaal troep wat zich opstapelde in laden en kasten.
Ben er nog lang niet. Maar dan heb ik tenminsten wat te doen in mijn vakantie. Morgen nog één dagje werken, en dan ga ik 5 weken lang, in huis opruimen, veranderen en grondig schoonmaken. En hier en daar een likje verf. Wil zo graag nieuwe meubels en nieuwe badkamer en wc etc. Maar ja ik ben nog student, dus zou het nog ff een paar jaar moeten doen met deze oude troep
hm.. goed idee!quote:Op maandag 2 juli 2007 16:06 schreef ymme het volgende:
Tvp'tje.
Ben veel Kcal aan het verbranden in huis. Ik heb al 2 vuilniszakken vol met allemaal troep wat zich opstapelde in laden en kasten.
Ben er nog lang niet. Maar dan heb ik tenminsten wat te doen in mijn vakantie. Morgen nog één dagje werken, en dan ga ik 5 weken lang, in huis opruimen, veranderen en grondig schoonmaken. En hier en daar een likje verf. Wil zo graag nieuwe meubels en nieuwe badkamer en wc etc. Maar ja ik ben nog student, dus zou het nog ff een paar jaar moeten doen met deze oude troep
Is hartstikke leuk om te maken, maar is wel veel werkquote:Op maandag 2 juli 2007 15:27 schreef YPPY het volgende:
Gisteren een meet gehad, ik zorgde natuurlijk weer voor het fruit.Was erg gezellig en nog sportief gewandeld met de baby's.
We hadden het toevallig over traktaties. Troel, jij had toch ooit eens een taart gemaakt van papier? Heb je daar een tekening van? Die lijkt me wel leuk voor als Anna 1 wordt.
Mijn vriend en ik, wonen in het huis van zijn vader. Een half vrijstaande woningquote:Op maandag 2 juli 2007 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hm.. goed idee!en idd! je verbrandt aardig wat met opruimen, zeker als je ziet wat er allemaal ligt/staat/hang
heb je een kamer of een huisje ?
Bierworsten op een duits broodjequote:Op maandag 2 juli 2007 17:10 schreef Troel het volgende:
Een knakworst met wat patatchipjes en een glaasje appelsap met schuim was wel echt Duits geweest
Normaal gesproken vind ik dit dus echt aantrekkelijk klinken, maar ik hoef nu echt even geen bier en worstquote:Op maandag 2 juli 2007 17:23 schreef ymme het volgende:
[..]
Bierworsten op een duits broodjeMet een halve liter pul met bier.
Wordt dan maar weer snel beter. Dan hou je van mij, duits voer tegoedquote:Op maandag 2 juli 2007 17:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Normaal gesproken vind ik dit dus echt aantrekkelijk klinken, maar ik hoef nu echt even geen bier en worst
Zelfs een martinicoctail zou ik afslaan en jullie weten hoe bijzonder dat is
Wat herkenbaarquote:Op maandag 2 juli 2007 19:15 schreef motorbloempje het volgende:
zo maar eens een pot thee zetten.. gezond gegeten vandaag, alleen niet genoeg gedronken...ben echt niet goed in drinken...
Jericho heeft een heel goed concept, maar ze hebben veel te veel nadruk gelegd op de relaties/drama binnen het dorpje. Ik ben trouwens bij afl. 12 (ben tussendoor the 4400 aan het kijkenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat herkenbaarIk vergeet het ook gewoon. Maar een pot thee is wel erg gezellig
(ook als ik alleen ben vind ik dat gezellig)
Freecell: nee, zoals het er nu naar uitziet ben ik dan nog met mijn onderzoek bezig.
Octopussy: Jericho is op een vreemde manier spannend, maar in wezen heb ik teveel commentaar op de serie om het echt goed te vinden.
haha dat zou wel leuk zijn Liannequote:Op maandag 2 juli 2007 21:57 schreef Liejannuh het volgende:
Ze zijn leuk geworden Rewimo.![]()
En wat klinkt dat onwijs tof Octo!Wat lief van 'm!
Moeten we nog een afscheidsappeltaart inplannen deze week eigenlijk?
jij woont ver wegquote:Op maandag 2 juli 2007 22:20 schreef teigan het volgende:
klinkt leuk, maar waarom wonen jullie toch allemaal zo ver weg zeg....
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:26 schreef Liejannuh het volgende:
We kunnen ook massaal naar de Parade gaan.En daarna appeltaart eten bij Motorbloempje?
Parade is toch in Scheveningen.
ja joh, geef mij maar weer de schuld...quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:29 schreef teigan het volgende:
[..]
ja joh, geef mij maar weer de schuld...![]()
Er klopt gewoon heel veel niet, te veel inconsistenties. Daarbij moet je niet beginnen aan een serie waarvan maar 1 seizoen bestaat en er geen bij gaan komen (beslissing genomen in mei dat er niet meer wordt opgenomen). Niemand weet wat er precies is gebeurd in de VS en zo te lezen kom je daar dus ook niet achterquote:Op maandag 2 juli 2007 21:57 schreef octopussy het volgende:
Jericho heeft een heel goed concept, maar ze hebben veel te veel nadruk gelegd op de relaties/drama binnen het dorpje. Ik ben trouwens bij afl. 12 (ben tussendoor the 4400 aan het kijken). Van jericho skip ik een hele hoop onzinscene's....
quote:Spinvis
Omschrijving:
''Noga'' is de nieuwe voorstelling van Spinvis. "Een vrolijke show voor jong en oud", belooft de popartiest. Vorige jaar debuteerde Spinvis op De Parade met ''De Suikerklok'', toen goed voor staande ovaties, lovende kritieken en huilende meisjes op de banken, zo mooi was die show. Dit keer wordt het nog beter, belooft Erik de Jong, de man die schuilgaat achter Spinvis: "Ik weet nu hoe De Parade werkt en we gaan iets heel moois maken voor dit festijn." Details wenst hij nog niet prijs te geven, behalve dan dat er Nogaaan te pas komt en dat er een striptease
![]()
in zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |