Zo te lezen heb ik al over de appeltaart nagedachtquote:Op maandag 2 juli 2007 22:31 schreef Liejannuh het volgende:
Entree voor de Parade is 6 euro en je bent 5 tot 10 euro per voorstelling kwijt.![]()
Ik wil in ieder geval naar Spinvis.
Lekker duidelijk he?quote:
Jericho may return as soon as October!
Some new intel on Jericho's return. The show could resurface as soon as October (depending on how quickly CBS' first fall casualty croaks), the budget is smaller, and a "great cliffhanger" will cap the seven-episode encore. So executive producer Stephen Chbosky tells the Pittsburgh Post-Gazette .
Speaking to money matters, Chbosky says the tighter wallet will embody itself in less-frequent guest stars and fewer road trips for Jake and the gang. For example, "In Season 2, we want to investigate and explore Cheyenne," he reveals, "and a line producer could say, 'Cheyenne may come to Jericho now.'"
As for the aformentioned cliffhanger, Chbosky tells the paper he won't leave Jericho's passionate fans hanging again if he (alas) doesn't have to: "We know how to wrap up the show if we have to."
nou dit is meer een spontaan ideetje omdat graag nog een keertje appeltaart wil eten voor volgende week maandag. Misschien kan ik het daarna niet meer eten.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:44 schreef Troel het volgende:
Hmm, ik begrijp dat de appeltaart meeting verplaatst wordt
Nouja, ik kan deze week niet. Ik heb al wel voorgeproefd, maar dat bewaar ik dan wel tot een ander keer.
that is so, so true my sister in applepie!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 22:46 schreef Isabeau het volgende:
Elk moment is een goed moment voor appeltaart, Troel
Dat weet ik.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:43 schreef Isabeau het volgende:
Je weet wat ik van spinvis vind, Liejannuh
Ja, he zeg.. zo vallen we natuurlijk nooit afquote:Op maandag 2 juli 2007 22:53 schreef Isabeau het volgende:
Ze hebben overigens ook B&J op Scheveningen
Daar zat ik ook aan te denken.. gewoon kijken wat je leuk vind en elkaar dan daarna weer bij elkaar komen.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:54 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat weet ik.En we hoeven ook niet allemaal naar dezelfde voorstelling te gaan natuurlijk. Er zijn tig voorstellingen die tegelijk beginnen en daar zit altijd wat leuks tussen. Kom je elkaar gewoon weer tegen na die ene voorstelling.
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, he zeg.. zo vallen we natuurlijk nooit aftsk!!!!
Dan zoeken wij iets andersquote:Op maandag 2 juli 2007 22:59 schreef Pandorah het volgende:
Ik denk dat ik ook niet perse naar Spinvis hoef. Ik kan namelijk niet op de site vinden hoe laat die begint en ik wil uiteraard ook wel wat eten als ik vanuit mijn werk kom. Maar misschien kunnen we wel samen reizen Isa
.
Ik zit me sowieso te ergeren over hoeveel leuke series gecanceld worden (Stand offquote:Op maandag 2 juli 2007 22:34 schreef Isabeau het volgende:
Daarbij moet je niet beginnen aan een serie waarvan maar 1 seizoen bestaat en er geen bij gaan komen (beslissing genomen in mei dat er niet meer wordt opgenomen).
Of rondlopen op de parade alleen al is erg leukquote:Op maandag 2 juli 2007 23:01 schreef Isabeau het volgende:
Dan zoeken wij iets anders
(ga je ook mee, freecell? als we het in 1 dag doen kost het 17,50 euro pp heen en terug en zitten we eerste klas)
Er is me nog een serie aangeraden, maar daar is ook maar 1 seizoen van (Eureka). En als Jericho aan een tweede seizoen begint met het meeste alleen in het stadje dan wordt het nog meer een doodgewone soapserie als het al is. Ik was juist zo benieuwd naar de buitenwereld, maar als ze daar niet heengaan dan wordt het niets meer.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zit me sowieso te ergeren over hoeveel leuke series gecanceld worden (Stand off)
Wat een blind vertrouwen in Sonja en weinig vertrouwen in jouquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
collega tegenover me:
"Ja, maar zonder Sonja ga je het niet redden hoor.."
ik heb geen leven meerhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Kan je hem niet mailen? Of de situatie aan een andere docent uitleggen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:05 schreef teigan het volgende:
goed zo omearos!!
Ik baal. Ik wilde dingen gaan regelen voor een van de vakken die ik nog af moet maken..
Is de begeleidende docent er niet... Ze kunnen niet zien waarom niet, maar hij staat ws. tot eind augustus afwezig..
Daar gaat mijn afstuderen in september... Om 2 ects gaat het ook maar...
Ik baal!![]()
![]()
![]()
oh! wat ontzettend balen!!!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:05 schreef teigan het volgende:
goed zo omearos!!
Ik baal. Ik wilde dingen gaan regelen voor een van de vakken die ik nog af moet maken..
Is de begeleidende docent er niet... Ze kunnen niet zien waarom niet, maar hij staat ws. tot eind augustus afwezig..
Ik baal!![]()
![]()
![]()
indd zo irritant. ik heb een vak van 4 ects die ik MOET halen om over te kunnen gaan maar docent zei eerst van zolang het maar voor de zomervakantie is ingeleverd geen probleem. en nu kijkt hij niks meer na omdat hij het te druk heeft... pff ik lever het toch op tijd in... denk ikquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:05 schreef teigan het volgende:
goed zo omearos!!
Ik baal!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |