Erg slim gedaan om toch die game te willen pakken terwijl Chakvetadze uit haar concentratie was.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:56 schreef BVO het volgende:
Gewoon met voorsprong de break in.
Was boven op de lijn man, je zag het kalk opspatten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die laatste service was uit. Hopen dat Chakvetatze lekker gefrustreerd blijft
.
Ligt eraan hoe lang het blijft regenen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:58 schreef TubewayDigital het volgende:
federer - safin
hoe laat welk net?
Rafa is nooit saai.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:57 schreef TheGeneral het volgende:
Krijgen we zo'n saaie wedstrijd van Nadal te zien..
De service niet manquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:58 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Was boven op de lijn man, je zag het kalk opspatten.
Het kalk spatte aan alle kanten omhoog, die was gewoon op de lijnquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die laatste service was uit. Hopen dat Chakvetatze lekker gefrustreerd blijft
.
Zoals broer Richard ooit eens zei: 'lines are part of the court so shut up'.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:58 schreef Piet_Veerman het volgende:
Was boven op de lijn man, je zag het kalk opspatten.
Vanavond pas (of morgen), BBC Sporza en RTL, zoals altijdquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:58 schreef TubewayDigital het volgende:
federer - safin
hoe laat welk net?
Dan hadden ze binnen 5 minuten op een kletsnatte court gespeeld waar Micha om de haverslag op uit zou zijn gegleden en daarbij een blessure zou hebben opgelopen. Je zag in de partij tegen Obziler al dat Micha bij het minste vocht op de court al uitgleed.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:58 schreef -Mo- het volgende:
Als ze nou doorspeelden, had Micha meteen de eerste set gepakt.
Ik had het bij deze wedstrijd voornamelijk over saai omdat het een eenzijdige wedstrijd is, Eschauer kan er niks van. Gewoon een simpele walk over dit. Laat dan een leuke wedstrijd, desnoods uit de oude doos zien.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Rafa is nooit saai.
En jij kan je tenminste ergeren, is ook best leuk soms.
slim.... NOTquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:57 schreef -Mo- het volgende:
Net mijn laatste tentamen even héél snel vernueckt, zodat ik Micha kan zien...gaat het regenen.
Ze zijn de 3e wedstrijd op Centre Court. De 1e wedstrijd begint (als het niet regent) rond 14.15. Dat is een mannenpartij, die kan dus lang duren. Dan komt er nog een vrouwenpartij. Laten we hopen dat die onzin snel voorbij is. En dan pas Federer - Safin. Met wat pecht dus niet vandaag.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:01 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
slim.... NOT
ooeee wanneer komt safin - federer?
Dat geef ik je de hele tijd:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:04 schreef TubewayDigital het volgende:
het britse equivalent van buienradar.nl zou wel handig zijn
anyone
Nee, want dan kan Federer Safin niet vegen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:05 schreef Ceriel het volgende:
Ik hoop dat de raindelay tot 17:15 duurt. Kan ik ook nog iets van Micha's wedstrijd zien.
Ik hoop dat Safin weer eens gek kan doen. Die gast is in vorm zeker zo goed als Federer (minieme kansquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ze zijn de 3e wedstrijd op Centre Court. De 1e wedstrijd begint (als het niet regent) rond 14.15. Dat is een mannenpartij, die kan dus lang duren. Dan komt er nog een vrouwenpartij. Laten we hopen dat die onzin snel voorbij is. En dan pas Federer - Safin. Met wat pecht dus niet vandaag.
Anna moet serveren.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:10 schreef Damzkieee het volgende:
Mischa serveert @ 6-5 of serveert Chak?
Tsjakquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:10 schreef Damzkieee het volgende:
Anna serveert.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:10 schreef Damzkieee het volgende:
Je hebt gelijk, dat is ook geen straf om naar te kijken...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee, want dan kan Federer Safin niet vegen.
Hey. Niet zo denigrerend over de Russische schone met de mooie naam.quote:
quote:2002
Leeuwenbergh Open 9-jul-02 Ranking Misa: WTA punten:
Junior Eerste ronde Boonstra, Marrit Nederland 6-4 6-0 2/0
Grade 5 Tweede ronde Zlotikamin, Efrat Israel 6-2 6-0 2/0
Gravel Kwart finale O'Brien, Katie Engeland 6-4 6-2 2/0
Halve finale Lablans. Claire Nederland 6-3 6-2 2/0
Finale Biglmaier, Maraike Duistland 7-6(3) 6-1 2/0
13quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Krajicek zei in een interview na de partij tegen O'Brien dat ze nooit eerder tegen haar heeft gespeeld.
Ik heb even wat speurwerk gedaan en wat schetste mijn verbazing, ze heeft wel degelijk eerder tegen haar gespeeld. In 2002 wel te verstaan toen ze 14(?) was.
[..]
Ben je altijd zo goedgelovigquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Krajicek zei in een interview na de partij tegen O'Brien dat ze nooit eerder tegen haar heeft gespeeld.
Ik heb even wat speurwerk gedaan en wat schetste mijn verbazing, ze heeft wel degelijk eerder tegen haar gespeeld. In 2002 wel te verstaan toen ze 14(?) was.
You're not alone in that.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:32 schreef linebear het volgende:
is het al droog ?!?
baal er van dat ik het niet kan volgen op mijn werk
Die soort van bloemetjespakken van vroegerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Is het jullie op opgevallen dat de linesmen en women eindelijk eens hippe moderne blauwe pakken aanhebben in plaats van die verschrikkelijke groene outfitjes daterend uit de jaren '50 die ze de afgelopen jaren droegen. Het is duidelijk te zien dat Wimbledon duidelijk van haar oude tradities afstapt en gaat moderniseren.
Is de uitzending ook al begonnen ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:43 schreef TheArt het volgende:
Het zeil is er nu af!
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:43 schreef TheArt het volgende:
Het zeil is er nu af!
Eerlijk gezegd niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Is het jullie op opgevallen dat de linesmen en women eindelijk eens hippe moderne blauwe pakken aanhebben in plaats van die verschrikkelijke groene outfitjes daterend uit de jaren '50 die ze de afgelopen jaren droegen. Het is duidelijk te zien dat Wimbledon duidelijk van haar oude tradities afstapt en gaat moderniseren.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Is de uitzending ook al begonnen ?
Neen, ik kijk op Sport 1 (1.5). Daar laten ze constant die banen zien, dus zag ik toevallig ook dat het zeil er af werd gehaald op court 13quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Is de uitzending ook al begonnen ?
Ik ben er klaar voor.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:00 schreef TheArt het volgende:
Net staat er nu op.
Op welke baan speel jij !?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:51 schreef suus21 het volgende:
ik ga ook strax tennissen hoop dat het hier ook droger wordt dan...
Van Lottum is een heel rustig persoon er om heen, maar op de baan niet. Bijkomend is dat John zovaak geblesseerd was, dat je er op den duur wel moedeloos van werd, logisch dus ook dat hij vaak met zijn racket gooide ofzo.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:59 schreef BVO het volgende:
Ze blijft wel een beetje een gifkikker he. En dan word Van Lottum nog mogelijk haar coach ook, dat zal ook niet echt meewerken.
Zat op de tribune bij een wedstrijd van hem en werd vriendelijk verzocht mn individuele wave te stoppen. Hij had er wat last vanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Van Lottum is een heel rustig persoon er om heen, maar op de baan niet. Bijkomend is dat John zovaak geblesseerd was, dat je er op den duur wel moedeloos van werd, logisch dus ook dat hij vaak met zijn racket gooide ofzo.
Pfoe,. wat een uitspraak. heel gedurft. Daar kan je voor worden gestenigd.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien de enige keer dat ik blij ben Barbara Barend te zien.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien de enige keer dat ik blij ben Barbara Barend te zien.
Was jij op Rosmalen vorig jaar? Ik was bij de finale..eerste keer dat ik ging kijken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zat op de tribune bij een wedstrijd van hem en werd vriendelijk verzocht mn individuele wave te stoppen. Hij had er wat last van![]()
Dank voor je OPquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:03 schreef Ambrosius het volgende:
Jankovic is al op de baan.
Paar jaar geleden in het Adamse bos................topquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:07 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Was jij op Rosmalen vorig jaar? Ik was bij de finale..eerste keer dat ik ging kijken.
Dat had ik bij Pavelquote:Zat op de tribune bij een wedstrijd van hem en werd vriendelijk verzocht mn individuele wave te stoppen. Hij had er wat last van
Ik had iets soortgelijks bij Clementquote:
Heb ik nu ook last van, normaal zijn ze topquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:09 schreef Fugie het volgende:
btw die streams van channelsurfing werken hier niet
moet ik weer helemaal naar de tv lopen enzo
Ik vind dr een beetje amateuristisch, maar das juist wel geinigquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Babs is de tijd aan het volmaken, mijn god.
Oewwhh Krajicek v. Hingis bedoel je?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:20 schreef BVO het volgende:
Hingis zou in de volgende ronde wel érg leuk zijn.
Of loop ik weer te hard van stapel.
Eerst dit setje maar even pakken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:20 schreef BVO het volgende:
Hingis zou in de volgende ronde wel érg leuk zijn.
Of loop ik weer te hard van stapel.
Barbaraquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
We gaan er even tussenuit. Nee, we gaan naar Krajicek. Nee, we gaan er toch even tussenuit. *giechel*. Oh nee! Wacht! We gaan er toch even tussenuit. Nee, dat zei ik net ook al. Dan gaan we naar Krajicek. *giechel - giechel*. Oh! Dan gaan we er toch even tussenuit!![]()
![]()
Bridget Jonesquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
We gaan er even tussenuit. Nee, we gaan naar Krajicek. Nee, we gaan er toch even tussenuit. *giechel*. Oh nee! Wacht! We gaan er toch even tussenuit. Nee, dat zei ik net ook al. Dan gaan we naar Krajicek. *giechel - giechel*. Oh! Dan gaan we er toch even tussenuit!![]()
![]()
Bij iedere speler met meer dan 3 lettergrepen heeft ze moeite en vertelt ze dat ook nog eens ALTIJD.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:31 schreef erkel het volgende:
Babs durfde gister niet eens Likhotseva uit te spreken. Als je beetje kennis van tennis hebt, weet je hoe je dat moet uitsrpeken![]()
Nu eerst even een breekquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bij iedere speler met meer dan 3 lettergrepen heeft ze moeite en vertelt ze dat ook nog eens ALTIJD.
Tis LikhoVtsevaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:31 schreef erkel het volgende:
Babs durfde gister niet eens Likhotseva uit te spreken. Als je beetje kennis van tennis hebt, weet je hoe je dat moet uitsrpeken![]()
Die meid met die baard in de keel (Marie Carmen) was ook niet altijd je-van-het.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:31 schreef erkel het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:34 schreef kleinzusje het volgende:
Zit Anna Chakvetadze te janken ?
Nee dat praat Babs haar aanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:34 schreef kleinzusje het volgende:
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:34 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vond het haar altijd wel goed doen. Ze gaf me iig de indruk dat ze wat kennis van zaken had.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die meid met die baard in de keel (Marie Carmen) was ook niet altijd je-van-het.
edit: maar wel een stuk beter.
Nou ik zie haar nietquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:39 schreef Ambrosius het volgende:
Verkerk heeft trouwens ook de tweede set verloren, nu in een tie-break, ook al een break achter in de derde.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:40 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik zie Kraai ook niet![]()
MIsschien zijn ze meer luiers halen ofzo
Ligt aan de sport die je boeitquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:38 schreef TimmyAsd het volgende:
Het ziet er niet echt lekker uit dat weer
Toernooi voor amateurs is toch altijd de tweede week?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:39 schreef Ambrosius het volgende:
Verkerk heeft trouwens ook de tweede set verloren, nu in een tie-break, ook al een break achter in de derde.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:45 schreef Mirri het volgende:
Een Navratilova is aan het dubbelen. Is Gabriela Navratilova familie van?
Een dochter ofzo, door middel van IVF?
Wie zegt dat ???quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:43 schreef BVO het volgende:
Ze komen over een paar minuten de baan op.
heel mooiquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:47 schreef Ambrosius het volgende:
En Verkerk out, hij heeft toch voor het eerst de vijfde dag van Wimbledon gehaald, mooie prestatie.
Ik denk puur in het belang van Hingis in de volgende ronde. Welke van de 2 kan ze beter hebben denk je?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:47 schreef BVO het volgende:
Ze zwakke plek van Krajicek ligt met name op haar 2e service. Wanneer haar 1e service in is, pakt ze 76% van de punten (tegen 71% voor Chak), wanneerze het van de 2e service moet hebben pakt ze slechts 38% van de punten (tegen 67% van Chak).
Dus: óf meer 1e services slaan (nu 54%), óf gwoon beter presteren op de 2e service.
Gaat niet meer gebeuren vandaag?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:43 schreef Mirri het volgende:
G's, ik zit echt uit te kijken naar Safin - Federer![]()
Tja, dan toch Misaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:49 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik denk puur in het belang van Hingis in de volgende ronde. Welke van de 2 kan ze beter hebben denk je?
2 partijen, 1 herenpartij en 1 damespartijquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gaat niet meer gebeuren vandaag?
Hoeveel partijen zitten er nog voor?
Ja, dat denk ik ook. Het wordt daarnaast natuurlijk ook een spetterende partij, als het allemaal doorgaat ten minste.quote:
Eentje maar na Tipsy. Serena tegen Seguera, dat wordt een walkover hopelijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gaat niet meer gebeuren vandaag?
Hoeveel partijen zitten er nog voor?
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ?????quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:52 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Het wordt daarnaast natuurlijk ook een spetterende partij, als het allemaal doorgaat ten minste.
Hup Misa![]()
Is niet erg schat, ik bedoel: dit weer is leuk voor kite survenquote:
welk net, heb het al gevondenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:55 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hopelijk op centre court, zodat ze Hawk Eye hebben.![]()
Wat bedoel je nou?
Meen je dat? Heeft Barbara Chakvetadze echt een trut genoemd?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Chakvetadze die door Barbara Barend een trut en een jankerd is genoemd, mag serveren om er 6 - 6 van te maken.
Verrassend...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:59 schreef Ambrosius het volgende:
Jankovic geeft met een dubbele fout de eerste set met 7-5 aan Safarova.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:59 schreef Ambrosius het volgende:
Jankovic geeft met een dubbele fout de eerste set met 7-5 aan Safarova.
IK OOK maar dan van het pittige eten van gisterenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:00 schreef kleinzusje het volgende:
Misa hup![]()
Elthink zegt dat ze last hadden van de wind![]()
Ik zag het ook niet, maar goed.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:02 schreef BVO het volgende:
Ze stak wel d'r hand op, Jacco.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:02 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
IK OOK maar dan van het pittige eten van gisteren
Zijn ze dat allemaal niet eigenlijkquote:
vind je? Ik heb zat leukere dames op de baan zien staan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:03 schreef Jopiler het volgende:
Lekker wijf wel!
Aranxta Rus is ook een stomme kut! Kind is 15 ofzo en heeft een attitude waar Serene Williams wat van kan leren.quote:
Kan iemand een ijsblokje tegen dr kop aan gooien?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:07 schreef TimmyAsd het volgende:
Ze ziet er ook echt uit dat ze gaat huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |