Toernooi voor amateurs is toch altijd de tweede week?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:39 schreef Ambrosius het volgende:
Verkerk heeft trouwens ook de tweede set verloren, nu in een tie-break, ook al een break achter in de derde.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:45 schreef Mirri het volgende:
Een Navratilova is aan het dubbelen. Is Gabriela Navratilova familie van?
Een dochter ofzo, door middel van IVF?
Wie zegt dat ???quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:43 schreef BVO het volgende:
Ze komen over een paar minuten de baan op.
heel mooiquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:47 schreef Ambrosius het volgende:
En Verkerk out, hij heeft toch voor het eerst de vijfde dag van Wimbledon gehaald, mooie prestatie.
Ik denk puur in het belang van Hingis in de volgende ronde. Welke van de 2 kan ze beter hebben denk je?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:47 schreef BVO het volgende:
Ze zwakke plek van Krajicek ligt met name op haar 2e service. Wanneer haar 1e service in is, pakt ze 76% van de punten (tegen 71% voor Chak), wanneerze het van de 2e service moet hebben pakt ze slechts 38% van de punten (tegen 67% van Chak).
Dus: óf meer 1e services slaan (nu 54%), óf gwoon beter presteren op de 2e service.
Gaat niet meer gebeuren vandaag?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:43 schreef Mirri het volgende:
G's, ik zit echt uit te kijken naar Safin - Federer![]()
Tja, dan toch Misaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:49 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik denk puur in het belang van Hingis in de volgende ronde. Welke van de 2 kan ze beter hebben denk je?
2 partijen, 1 herenpartij en 1 damespartijquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gaat niet meer gebeuren vandaag?
Hoeveel partijen zitten er nog voor?
Ja, dat denk ik ook. Het wordt daarnaast natuurlijk ook een spetterende partij, als het allemaal doorgaat ten minste.quote:
Eentje maar na Tipsy. Serena tegen Seguera, dat wordt een walkover hopelijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gaat niet meer gebeuren vandaag?
Hoeveel partijen zitten er nog voor?
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ?????quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:52 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Het wordt daarnaast natuurlijk ook een spetterende partij, als het allemaal doorgaat ten minste.
Hup Misa![]()
Is niet erg schat, ik bedoel: dit weer is leuk voor kite survenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |