Was jij op Rosmalen vorig jaar? Ik was bij de finale..eerste keer dat ik ging kijken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zat op de tribune bij een wedstrijd van hem en werd vriendelijk verzocht mn individuele wave te stoppen. Hij had er wat last van![]()
Dank voor je OPquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:03 schreef Ambrosius het volgende:
Jankovic is al op de baan.
Paar jaar geleden in het Adamse bos................topquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:07 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Was jij op Rosmalen vorig jaar? Ik was bij de finale..eerste keer dat ik ging kijken.
Dat had ik bij Pavelquote:Zat op de tribune bij een wedstrijd van hem en werd vriendelijk verzocht mn individuele wave te stoppen. Hij had er wat last van
Ik had iets soortgelijks bij Clementquote:
Heb ik nu ook last van, normaal zijn ze topquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:09 schreef Fugie het volgende:
btw die streams van channelsurfing werken hier niet
moet ik weer helemaal naar de tv lopen enzo
Ik vind dr een beetje amateuristisch, maar das juist wel geinigquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Babs is de tijd aan het volmaken, mijn god.
Oewwhh Krajicek v. Hingis bedoel je?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:20 schreef BVO het volgende:
Hingis zou in de volgende ronde wel érg leuk zijn.
Of loop ik weer te hard van stapel.
Eerst dit setje maar even pakken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:20 schreef BVO het volgende:
Hingis zou in de volgende ronde wel érg leuk zijn.
Of loop ik weer te hard van stapel.
Barbaraquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
We gaan er even tussenuit. Nee, we gaan naar Krajicek. Nee, we gaan er toch even tussenuit. *giechel*. Oh nee! Wacht! We gaan er toch even tussenuit. Nee, dat zei ik net ook al. Dan gaan we naar Krajicek. *giechel - giechel*. Oh! Dan gaan we er toch even tussenuit!![]()
![]()
Bridget Jonesquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
We gaan er even tussenuit. Nee, we gaan naar Krajicek. Nee, we gaan er toch even tussenuit. *giechel*. Oh nee! Wacht! We gaan er toch even tussenuit. Nee, dat zei ik net ook al. Dan gaan we naar Krajicek. *giechel - giechel*. Oh! Dan gaan we er toch even tussenuit!![]()
![]()
Bij iedere speler met meer dan 3 lettergrepen heeft ze moeite en vertelt ze dat ook nog eens ALTIJD.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:31 schreef erkel het volgende:
Babs durfde gister niet eens Likhotseva uit te spreken. Als je beetje kennis van tennis hebt, weet je hoe je dat moet uitsrpeken![]()
Nu eerst even een breekquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bij iedere speler met meer dan 3 lettergrepen heeft ze moeite en vertelt ze dat ook nog eens ALTIJD.
Tis LikhoVtsevaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:31 schreef erkel het volgende:
Babs durfde gister niet eens Likhotseva uit te spreken. Als je beetje kennis van tennis hebt, weet je hoe je dat moet uitsrpeken![]()
Die meid met die baard in de keel (Marie Carmen) was ook niet altijd je-van-het.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:31 schreef erkel het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:34 schreef kleinzusje het volgende:
Zit Anna Chakvetadze te janken ?
Nee dat praat Babs haar aanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:34 schreef kleinzusje het volgende:
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:34 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vond het haar altijd wel goed doen. Ze gaf me iig de indruk dat ze wat kennis van zaken had.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die meid met die baard in de keel (Marie Carmen) was ook niet altijd je-van-het.
edit: maar wel een stuk beter.
Nou ik zie haar nietquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:39 schreef Ambrosius het volgende:
Verkerk heeft trouwens ook de tweede set verloren, nu in een tie-break, ook al een break achter in de derde.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:40 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik zie Kraai ook niet![]()
MIsschien zijn ze meer luiers halen ofzo
Ligt aan de sport die je boeitquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:38 schreef TimmyAsd het volgende:
Het ziet er niet echt lekker uit dat weer
Toernooi voor amateurs is toch altijd de tweede week?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:39 schreef Ambrosius het volgende:
Verkerk heeft trouwens ook de tweede set verloren, nu in een tie-break, ook al een break achter in de derde.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:45 schreef Mirri het volgende:
Een Navratilova is aan het dubbelen. Is Gabriela Navratilova familie van?
Een dochter ofzo, door middel van IVF?
Wie zegt dat ???quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:43 schreef BVO het volgende:
Ze komen over een paar minuten de baan op.
heel mooiquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:47 schreef Ambrosius het volgende:
En Verkerk out, hij heeft toch voor het eerst de vijfde dag van Wimbledon gehaald, mooie prestatie.
Ik denk puur in het belang van Hingis in de volgende ronde. Welke van de 2 kan ze beter hebben denk je?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:47 schreef BVO het volgende:
Ze zwakke plek van Krajicek ligt met name op haar 2e service. Wanneer haar 1e service in is, pakt ze 76% van de punten (tegen 71% voor Chak), wanneerze het van de 2e service moet hebben pakt ze slechts 38% van de punten (tegen 67% van Chak).
Dus: óf meer 1e services slaan (nu 54%), óf gwoon beter presteren op de 2e service.
Gaat niet meer gebeuren vandaag?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:43 schreef Mirri het volgende:
G's, ik zit echt uit te kijken naar Safin - Federer![]()
Tja, dan toch Misaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:49 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik denk puur in het belang van Hingis in de volgende ronde. Welke van de 2 kan ze beter hebben denk je?
2 partijen, 1 herenpartij en 1 damespartijquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gaat niet meer gebeuren vandaag?
Hoeveel partijen zitten er nog voor?
Ja, dat denk ik ook. Het wordt daarnaast natuurlijk ook een spetterende partij, als het allemaal doorgaat ten minste.quote:
Eentje maar na Tipsy. Serena tegen Seguera, dat wordt een walkover hopelijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gaat niet meer gebeuren vandaag?
Hoeveel partijen zitten er nog voor?
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ?????quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:52 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Het wordt daarnaast natuurlijk ook een spetterende partij, als het allemaal doorgaat ten minste.
Hup Misa![]()
Is niet erg schat, ik bedoel: dit weer is leuk voor kite survenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |