Ik ben er klaar voor.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:00 schreef TheArt het volgende:
Net staat er nu op.
Op welke baan speel jij !?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:51 schreef suus21 het volgende:
ik ga ook strax tennissen hoop dat het hier ook droger wordt dan...
Van Lottum is een heel rustig persoon er om heen, maar op de baan niet. Bijkomend is dat John zovaak geblesseerd was, dat je er op den duur wel moedeloos van werd, logisch dus ook dat hij vaak met zijn racket gooide ofzo.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:59 schreef BVO het volgende:
Ze blijft wel een beetje een gifkikker he. En dan word Van Lottum nog mogelijk haar coach ook, dat zal ook niet echt meewerken.
Zat op de tribune bij een wedstrijd van hem en werd vriendelijk verzocht mn individuele wave te stoppen. Hij had er wat last vanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Van Lottum is een heel rustig persoon er om heen, maar op de baan niet. Bijkomend is dat John zovaak geblesseerd was, dat je er op den duur wel moedeloos van werd, logisch dus ook dat hij vaak met zijn racket gooide ofzo.
Pfoe,. wat een uitspraak. heel gedurft. Daar kan je voor worden gestenigd.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien de enige keer dat ik blij ben Barbara Barend te zien.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien de enige keer dat ik blij ben Barbara Barend te zien.
Was jij op Rosmalen vorig jaar? Ik was bij de finale..eerste keer dat ik ging kijken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zat op de tribune bij een wedstrijd van hem en werd vriendelijk verzocht mn individuele wave te stoppen. Hij had er wat last van![]()
Dank voor je OPquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:03 schreef Ambrosius het volgende:
Jankovic is al op de baan.
Paar jaar geleden in het Adamse bos................topquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:07 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Was jij op Rosmalen vorig jaar? Ik was bij de finale..eerste keer dat ik ging kijken.
Dat had ik bij Pavelquote:Zat op de tribune bij een wedstrijd van hem en werd vriendelijk verzocht mn individuele wave te stoppen. Hij had er wat last van
Ik had iets soortgelijks bij Clementquote:
Heb ik nu ook last van, normaal zijn ze topquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:09 schreef Fugie het volgende:
btw die streams van channelsurfing werken hier niet
moet ik weer helemaal naar de tv lopen enzo
Ik vind dr een beetje amateuristisch, maar das juist wel geinigquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Babs is de tijd aan het volmaken, mijn god.
Oewwhh Krajicek v. Hingis bedoel je?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:20 schreef BVO het volgende:
Hingis zou in de volgende ronde wel érg leuk zijn.
Of loop ik weer te hard van stapel.
Eerst dit setje maar even pakken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:20 schreef BVO het volgende:
Hingis zou in de volgende ronde wel érg leuk zijn.
Of loop ik weer te hard van stapel.
Barbaraquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
We gaan er even tussenuit. Nee, we gaan naar Krajicek. Nee, we gaan er toch even tussenuit. *giechel*. Oh nee! Wacht! We gaan er toch even tussenuit. Nee, dat zei ik net ook al. Dan gaan we naar Krajicek. *giechel - giechel*. Oh! Dan gaan we er toch even tussenuit!![]()
![]()
Bridget Jonesquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
We gaan er even tussenuit. Nee, we gaan naar Krajicek. Nee, we gaan er toch even tussenuit. *giechel*. Oh nee! Wacht! We gaan er toch even tussenuit. Nee, dat zei ik net ook al. Dan gaan we naar Krajicek. *giechel - giechel*. Oh! Dan gaan we er toch even tussenuit!![]()
![]()
Bij iedere speler met meer dan 3 lettergrepen heeft ze moeite en vertelt ze dat ook nog eens ALTIJD.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:31 schreef erkel het volgende:
Babs durfde gister niet eens Likhotseva uit te spreken. Als je beetje kennis van tennis hebt, weet je hoe je dat moet uitsrpeken![]()
Nu eerst even een breekquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bij iedere speler met meer dan 3 lettergrepen heeft ze moeite en vertelt ze dat ook nog eens ALTIJD.
Tis LikhoVtsevaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:31 schreef erkel het volgende:
Babs durfde gister niet eens Likhotseva uit te spreken. Als je beetje kennis van tennis hebt, weet je hoe je dat moet uitsrpeken![]()
Die meid met die baard in de keel (Marie Carmen) was ook niet altijd je-van-het.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:31 schreef erkel het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:34 schreef kleinzusje het volgende:
Zit Anna Chakvetadze te janken ?
Nee dat praat Babs haar aanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:34 schreef kleinzusje het volgende:
Zit Anna Chakvetadze te janken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |