Was jij op Rosmalen vorig jaar? Ik was bij de finale..eerste keer dat ik ging kijken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zat op de tribune bij een wedstrijd van hem en werd vriendelijk verzocht mn individuele wave te stoppen. Hij had er wat last van![]()
Dank voor je OPquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:03 schreef Ambrosius het volgende:
Jankovic is al op de baan.
Paar jaar geleden in het Adamse bos................topquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:07 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Was jij op Rosmalen vorig jaar? Ik was bij de finale..eerste keer dat ik ging kijken.
Dat had ik bij Pavelquote:Zat op de tribune bij een wedstrijd van hem en werd vriendelijk verzocht mn individuele wave te stoppen. Hij had er wat last van
Ik had iets soortgelijks bij Clementquote:
Heb ik nu ook last van, normaal zijn ze topquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:09 schreef Fugie het volgende:
btw die streams van channelsurfing werken hier niet
moet ik weer helemaal naar de tv lopen enzo
Ik vind dr een beetje amateuristisch, maar das juist wel geinigquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Babs is de tijd aan het volmaken, mijn god.
Oewwhh Krajicek v. Hingis bedoel je?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:20 schreef BVO het volgende:
Hingis zou in de volgende ronde wel érg leuk zijn.
Of loop ik weer te hard van stapel.
Eerst dit setje maar even pakken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:20 schreef BVO het volgende:
Hingis zou in de volgende ronde wel érg leuk zijn.
Of loop ik weer te hard van stapel.
Barbaraquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
We gaan er even tussenuit. Nee, we gaan naar Krajicek. Nee, we gaan er toch even tussenuit. *giechel*. Oh nee! Wacht! We gaan er toch even tussenuit. Nee, dat zei ik net ook al. Dan gaan we naar Krajicek. *giechel - giechel*. Oh! Dan gaan we er toch even tussenuit!![]()
![]()
Bridget Jonesquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
We gaan er even tussenuit. Nee, we gaan naar Krajicek. Nee, we gaan er toch even tussenuit. *giechel*. Oh nee! Wacht! We gaan er toch even tussenuit. Nee, dat zei ik net ook al. Dan gaan we naar Krajicek. *giechel - giechel*. Oh! Dan gaan we er toch even tussenuit!![]()
![]()
Bij iedere speler met meer dan 3 lettergrepen heeft ze moeite en vertelt ze dat ook nog eens ALTIJD.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:31 schreef erkel het volgende:
Babs durfde gister niet eens Likhotseva uit te spreken. Als je beetje kennis van tennis hebt, weet je hoe je dat moet uitsrpeken![]()
Nu eerst even een breekquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bij iedere speler met meer dan 3 lettergrepen heeft ze moeite en vertelt ze dat ook nog eens ALTIJD.
Tis LikhoVtsevaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:31 schreef erkel het volgende:
Babs durfde gister niet eens Likhotseva uit te spreken. Als je beetje kennis van tennis hebt, weet je hoe je dat moet uitsrpeken![]()
Die meid met die baard in de keel (Marie Carmen) was ook niet altijd je-van-het.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:31 schreef erkel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |