slim.... NOTquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:57 schreef -Mo- het volgende:
Net mijn laatste tentamen even héél snel vernueckt, zodat ik Micha kan zien...gaat het regenen.
Ze zijn de 3e wedstrijd op Centre Court. De 1e wedstrijd begint (als het niet regent) rond 14.15. Dat is een mannenpartij, die kan dus lang duren. Dan komt er nog een vrouwenpartij. Laten we hopen dat die onzin snel voorbij is. En dan pas Federer - Safin. Met wat pecht dus niet vandaag.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:01 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
slim.... NOT
ooeee wanneer komt safin - federer?
Dat geef ik je de hele tijd:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:04 schreef TubewayDigital het volgende:
het britse equivalent van buienradar.nl zou wel handig zijn
anyone
Nee, want dan kan Federer Safin niet vegen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:05 schreef Ceriel het volgende:
Ik hoop dat de raindelay tot 17:15 duurt. Kan ik ook nog iets van Micha's wedstrijd zien.
Ik hoop dat Safin weer eens gek kan doen. Die gast is in vorm zeker zo goed als Federer (minieme kansquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ze zijn de 3e wedstrijd op Centre Court. De 1e wedstrijd begint (als het niet regent) rond 14.15. Dat is een mannenpartij, die kan dus lang duren. Dan komt er nog een vrouwenpartij. Laten we hopen dat die onzin snel voorbij is. En dan pas Federer - Safin. Met wat pecht dus niet vandaag.
Anna moet serveren.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:10 schreef Damzkieee het volgende:
Mischa serveert @ 6-5 of serveert Chak?
Tsjakquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:10 schreef Damzkieee het volgende:
Anna serveert.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:10 schreef Damzkieee het volgende:
Je hebt gelijk, dat is ook geen straf om naar te kijken...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee, want dan kan Federer Safin niet vegen.
Hey. Niet zo denigrerend over de Russische schone met de mooie naam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |