Door te zeggen dat fora posters het niet waarderen als er persoonlijke bezittingen sneuvelen?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:28 schreef blomst het volgende:
Dennis meent echt dat hij zo net Huub goed te pakken heeft genomen.
hij is te dom om te snappen hoe hij over komt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:28 schreef blomst het volgende:
Dennis meent echt dat hij zo net Huub goed te pakken heeft genomen.
gewoon een pretty boy meer niet..en hij is niet eens een mooiboy...tis een supersukkel...vond ook dat lieke hem mooi bij zijn keel greep laatst...je zag aan haar gezicht dat ze dat al langer had willen doen!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:24 schreef De_Moester het volgende:
[..]
Hij verveelt zich enorm en kan bij niemand goed aansluiting vinden; sja dan hobbel je maar weer weg met je handen in je zakken. Je gaat je wel afvragen wat de DGK-redactie met hem voor ogen had?![]()
bronquote:12:02-Nieuwe schoonheid in de Kooi!
Nieuwe schoonheid in de Kooi!
De Gouden Kooi verwelkomt vanavond een nieuwe Miljonair: de beeldschone Nadia. Met de komst van de 22-jarige Amsterdamse zijn alle beschikbare plaatsen ingevuld. Het luxueuze landgoed wordt dan bewoond door acht Miljonairs.
De uiterst charmante Nadia – dochter van een Nederlandse moeder en Marokkaanse vader – kijkt uit naar haar leven in luxe. “Ik ben een luxepaardje en weet zeker dat ik me helemaal thuis zal voelen in de Villa. En als ik eenmaal van het Miljonairsleven geproefd heb laat ik het niet meer los. Die Villa wordt van mij.” Dus hou vanavond goed de streams in de gaten!
Dennis is Amanda in mannelijke vorm!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:29 schreef 2live het volgende:
[..]
hij is te dom om te snappen hoe hij over komt.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:31 schreef Villalux het volgende:
ik heb gisteren die Denix zijn logje zien maken, en typen doet hij met zijn linker handjel en speelt met zijn rechter handje. Dusssssss....
hij heeft heel veel aan Cybersex gedaan..of sla ik nu ook door?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:30 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hadden we deze al een keer
(Ha, eindelijk iemand uit Amsterdam in de Kooi)
[..]
coole avator..hoe heb je die gemaakt?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:30 schreef LoveProfusion het volgende:
LOL..nou als dit de maximale terror is van Denniks...mijn god wat is hij verbaal slap.
Huub door de villa gooien?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:24 schreef De_Moester het volgende:
[..]
Hij verveelt zich enorm en kan bij niemand goed aansluiting vinden; sja dan hobbel je maar weer weg met je handen in je zakken. Je gaat je wel afvragen wat de DGK-redactie met hem voor ogen had?![]()
Was amanda ook niet uit amsterdam?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:32 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja, gelukkig!!
Eindelijk iemand uit Amsterdam!!
Die lui uit de Achterhoek gaan zóóóó vervelen![]()
Ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:33 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Was amanda ook niet uit amsterdam?
Lol...tis toch erg als je gewoon AMANDA googled...krijg je dat trieste weblog gewoon als eerste.quote:
Je doet niet aan alineas?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:34 schreef CHAOS_ het volgende:
O solo mio, mooi deuntje voor Denniks, heb nog geen nieuweling na een week zo zien lopen, niemand die hem aandacht geeft, niemand die naar hem toekomt, hij heeft nog de illussie, dat hij volgende week aan de portugese les mag beginnen, maar kan ook weleens over twee maanden zijn, als hij die al haalt. Hij denkt een man te zijn, maar is gewoon een jochie. Zelfs zijn log is niets, want verbaal is Huub hem toch echt beter af, hij roept alleen maar : pussie, dat is verbaal sterk!!!!!!!! Ik denk dat als die nieuwe miljonair idd, deze Nadia blijkt te zijn, dat er eentje het moeilijk gaat krijgen, namelijk Amandelletje, want Brian valt op dit soort vrouwen, donker harig en van buitenlandse afkomst. Ze moet alleen meer vrouw zijn dan Amandelletje en het bashen van Lieke is gauw over, Lieke wordt haar beste vriendin. Nu is ze gewoon nog jaloers op Lieke, want die heeft de aandacht van Huub van haar weggenomen, ze wil zo graag de aandacht van elke man in de villa, concurrentie vindt ze niets, dus deze nieuwe dame is een volgend slachtoffer voor haar. Dus als deze Nadia, de nieuwe mag blijken te zijn, is het denk ik goede keus voor het spel.
Brian heeft op een feestje met ene Nadia gezoend..(dat witte feestje waar LL ook was)...maar dat zal wel niet dezelfde zijn...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:16 schreef itsme het volgende:
Die Nadia komt me zo bekend voor.
quote:
jah idd...dus jah..die marrokaanse uit amsterdam..ach....amsterdam is een toeristen stad ...als NLder voel ik me zelfs toerist in eigen land als ik in A;dam ben...wel een leuke stad verder hoor..quote:
Ze snappen hem niet echt denk ikquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:37 schreef Elounda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel opletten hoor!
En Palma en Elly, Nena kwam er vandaan, Ilona woont er nog steeds enz.
Dus leuk, zo'n Amsterdamse erbij![]()
Hahahaha....lol to the max baby!!! u get it!!! zegt inmiddels ook wel wat over amsterdam trouwens.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:37 schreef Elounda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel opletten hoor!
En Palma en Elly, Nena kwam er vandaan, Ilona woont er nog steeds enz.
Dus leuk, zo'n Amsterdamse erbij![]()
Zo ken ik er nog wel meer....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:35 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Lol...tis toch erg als je gewoon AMANDA googled...krijg je dat trieste weblog gewoon als eerste.
Sluikreclame, Sluikreclame!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog wel meer....
Google op Huub Gouden Kooi
Googlen op Jaap Gouden Kooi
Dennis
Nieuwe badjassen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:35 schreef SiRojK het volgende:
Wat was de verrassing uit het andere topic die Palma had vanochtend?
wie die nieuwe....klasse dat lijkt me niet anders past ze niet in het profiel van de kooi toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:41 schreef lillkiss het volgende:
wel een mooi meisje hoor, hoop dat ze ook klasse heeft
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:44 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nog twee aardige searches..
neptieten
vieze hoer gouden Kooi
Geweldig 1 foto... en je oordeel al klaar... een soort van vouwelijke penisnijd?quote:
Dan kan hij lekker meezingenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:43 schreef Katewalker het volgende:
Naar wat voor shitmuziek zit Dennis te luisteren..een mannelijke Maria carey???.,...wat een gegil...![]()
Die leidden vast naar de ste van jaap....nee, dank je..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:44 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nog twee aardige searches..
neptieten
vieze hoer gouden Kooi
google, zie je Amanda.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:46 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Die leidden vast naar de ste van jaap....nee, dank je..![]()
Aan ons dus om NIET over hem te lullen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:45 schreef noekje het volgende:
Slim van de redactie. Aangezien Dennis geen hol uitvoert en het allemaal niet noemenswaardig is, zetten ze hem gewoon op 2 streams. Dit is een cos dus er moet wel over hem geluld worden. Dan lijkt die opeens nog populair ook want hij wordt veelbesproken op internet.
Rot op met dat lelijke jongetje!
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:46 schreef MissSomebody het volgende:
Knulletje dat lijdt aan grootheidswaanzin en nu het probeert ook nog te zingen....![]()
[afbeelding]
Oke, ik stel een mediastilte voor van 5 minutenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Aan ons dus om NIET over hem te lullen.![]()
Zolang de dame niet de kant van BAN en geen fan is van de wehkampboy vind ik het goed!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:38 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[afbeelding]
Het nieuwe poesje van Brian?
Meerdere foto's gezien, maar dat terzijde, mag ik iemand niet lelijk vinden op basis ván een foto??? Of ben je dan meteen jaloers???quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Geweldig 1 foto... en je oordeel al klaar... een soort van vouwelijke penisnijd?![]()
Hoe weet jij dat? En waar kan ik de PC Hoogdstraat vinden?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:49 schreef Flabberguest het volgende:
Eeey dat nieuwe mokkeltje heeft liposuctie gehad, is stewardes geweest en heeft in de p.c. hoogdstraat gewerkt.
Ik heb niet eens een piemel en ik zei vorige week gelijk met Dennis dat een naar mietje zou zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Geweldig 1 foto... en je oordeel al klaar... een soort van vouwelijke penisnijd?![]()
Bij mij staan ze al lang uitquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:45 schreef petraa het volgende:
Die kneus gaat nog meezingen ook. Betalen we voor streams op Denniks
Ja en ze gaat naar het BAn kamp toe, is er al duidelijk uit te halenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:48 schreef beequeen het volgende:
Bron : 10.
Het is dus nu officieel.
Laatste nieuws Nieuwe schoonheid in de Kooi!"Die Villa wordt van mij!"
Kun je die meerdere foto's ook hier zetten of een linkje ofzo geven?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:49 schreef Liess het volgende:
[..]
Meerdere foto's gezien, maar dat terzijde, mag ik iemand niet lelijk vinden op basis ván een foto??? Of ben je dan meteen jaloers???
Is het geen 'Kelly' eigenlijk. Zou maar zo kunnen als ik die foto zie. 'Ze' doet een beetje té goed haar best om sexy over te komen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:51 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ja en ze gaat naar het BAn kamp toe, is er al duidelijk uit te halen
Haha nee hoor.... maar persoonlijk wacht ik even af.... en mooi zijn vind ik echt niet een vereiste om in DGK te mogen. Ik hoop echt dat ze er een intelligente en goedgebekte meid in het huis zetten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:49 schreef Liess het volgende:
[..]
Meerdere foto's gezien, maar dat terzijde, mag ik iemand niet lelijk vinden op basis ván een foto??? Of ben je dan meteen jaloers???
Check dat nadia topic (Al is het niet zeker of zij dat op die camfoto ook is...)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Kun je die meerdere foto's ook hier zetten of een linkje ofzo geven?
Dan is Lieke Anton Geesink zekerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is het geen 'Kelly' eigenlijk. Zou maar zo kunnen als ik die foto zie. 'Ze' doet een beetje té goed haar best om sexy over te komen.
Yep:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:51 schreef Flabberguest het volgende:
Ja en ze gaat naar het BAn kamp toe, is er al duidelijk uit te halen
quote:Met wie denkt Nadia goed op te kunnen schieten? “Ik denk dat ik goed overweg kan met Amanda. Ze is leuk en ik herken dingen van mijzelf in haar. Wat je ziet is wat je krijgt. Natasia wil ik ook goed leren kennen. Ik begrijp haar wel wat betreft de kinderen. In die cultuur is het heel normaal dat kinderen ook door familieleden worden opgevoed. Lieke kan ik niet peilen.”
Hoezo?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:52 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik heb slecht nieuws voor jullie , ze vind BAN erg leuk , zou ook wel op Brian kunnen vallen.
Lees maar:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoezo?
Brian zou iig heel goed op haar kunnen vallen. Hij valt op Marokkaanse vrouwen.
lees de rest ook maar ff hier http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoezo?
Brian valt op alles wat beschikt over meerdere gaatjes. Al is het een vergiet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik wil Amanda wel eens mee maken als die nieuwe binnen komt en Brian zijn ogen uit zijn hoofd rollen. Of nog beter.. Brian wordt verliefd op de nieuwe en laat Amanda vallen als een baksteen.. mmm.. laat Nadia maar komen!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:52 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik heb slecht nieuws voor jullie , ze vind BAN erg leuk , zou ook wel op Brian kunnen vallen.
Jep.. dat wordt einde de gouden kooi. Straks hebben we 5 of 6 mensen waar de streams voor op MUTE gaan. Dan is het de moeite van het kijken niet meer waard. Dus einde DGK ben ik bang.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:54 schreef Katewalker het volgende:
Nou, dat was het dan..Nadia gaat voor Dennis, Natasia en Brian...![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:54 schreef scanman01 het volgende:
Ze vindt idd Brian, Natasia en amanda leuk. Ongelooflijk waar de redactie mee bezig is. Onvoorstelbaar. Het gaat gewoon 6 tegen 2 worden.
Ook jouw hoop op een eerlijkere verdeling is nu vervlogen? Het is echt te erg, dit.quote:Nadia weet al precies met wie ze in de finale wil staan. “Niet met Huub of Jaap! Die hebben minder gevoel en zullen je er dan echt uit werken. En de hele dag terror, dat is niet leuk. Met Brian zou ik wel in de finale willen staan, of met Natasia. Maar ja, zij gaat weg in september, helaas.”
ze zegt dat ze dennix wel een leuke jongen vnd met goede looks alleen een beetje te klein. denk dat ze wel met die dennix zal gaan palen binnen een maand!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:55 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik wil Amanda wel eens mee maken als die nieuwe binnen komt en Brian zijn ogen uit zijn hoofd rollen. Of nog beter.. Brian wordt verliefd op de nieuwe en laat Amanda vallen als een baksteen.. mmm.. laat Nadia maar komen!!![]()
Dat idee had ik dus ook...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is het geen 'Kelly' eigenlijk. Zou maar zo kunnen als ik die foto zie. 'Ze' doet een beetje té goed haar best om sexy over te komen.
6 Juli mag ik weer 2 licenties verlengen.... ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep.. dat wordt einde de gouden kooi. Straks hebben we 5 of 6 mensen waar de streams voor op MUTE gaan. Dan is het de moeite van het kijken niet meer waard. Dus einde DGK ben ik bang.
Ze vind Amanda ook erg leuk dus ik weet het nog niet..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:55 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik wil Amanda wel eens mee maken als die nieuwe binnen komt en Brian zijn ogen uit zijn hoofd rollen. Of nog beter.. Brian wordt verliefd op de nieuwe en laat Amanda vallen als een baksteen.. mmm.. laat Nadia maar komen!!![]()
Precies! Dit wordt overduidelijk het nieuwe neukertje van Wehkamp, wat een doorgestoken kutzooi zeg!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:57 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
ze zegt dat ze dennix wel een leuke jongen vnd met goede looks alleen een beetje te klein. denk dat ze wel met die dennix zal gaan palen binnen een maand!
Dit begint er toch wel triest uit te zien nu.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Ook jouw hoop op een eerlijkere verdeling is nu vervlogen? Het is echt te erg, dit.
ach ja over dennis werd geroepen dat hij voor het groepje van huub zou fgaan en dat is tot nu toe ook niet uitgekomen... dus we'll seequote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:55 schreef akveor het volgende:
BRON TIEN:
QUOTE:
Nadia weet al precies met wie ze in de finale wil staan. “Niet met Huub of Jaap! Die hebben minder gevoel en zullen je er dan echt uit werken. En de hele dag terror, dat is niet leuk. Met Brian zou ik wel in de finale willen staan, of met Natasia. Maar ja, zij gaat weg in september, helaas.”
Dus iemand extra voor Ban lijkt het.
Ik hoop het zo...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:57 schreef lorence1 het volgende:
Ik denk dat amada Nadia niet leuk gaat vinden,
de mannen zullen denk ik best op nadia geilen en dan wordt amanda 2de keus (ook bij butlers, bandleden etc) en dat zal amanda niet trekken. ze heeft meerdere malen geroepen dat ze gewend is dat alle mannen in no time op haar vallen etc.....
Wat is daar moelijk aan? Moeilijker is het om die sturing geloofwaardig en gedoseerd te brengen. Daar hebben ze dan ook echt moeite mee.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:59 schreef AnTjUh het volgende:
tis best wel knap dat de regie alles zo kan sturen zoals zij willen
ik denk dat dat nog het moeilijkste is
Dat is ook weer zo. Maar toch heb ik er een hard hoofd in, vooralsnog.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:59 schreef lorence1 het volgende:
ach ja over dennis werd geroepen dat hij voor het groepje van huub zou fgaan en dat is tot nu toe ook niet uitgekomen... dus we'll see![]()
heel rustgevend idd. Ik weiger om iets over Het te zeggen als Het alleen op de streams is, de sukkel.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij mij staan ze al lang uit
Stream 3 staat wel aan. Veel boeiender.
Tis alleen een beetje jammer dat der tieten alle kanten behalve de juiste op staan..verder kan niemand eignlijk oordelen..op basis van 1 foto kan je wel een hele hoop er uit halen..maar toch...geef haar het voordeel van de twijfel..dat verdient ze..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een piemel en ik zei vorige week gelijk met Dennis dat een naar mietje zou zijn.
Dit vind ik overigens een mooie vrouw om te zien.
amanda is regelmatig sjacherijnig..pms of zo, maar het kan ook een gebrek aan aandacht zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:01 schreef akveor het volgende:
Zou die chagarijnigheid van Amanda iets te maken hebben met de nieuwste miljonair.? Weet zal iets meer?
Ik snap ook niet waar de redactie mee bezig is. Misschien hopen ze op een breuk tussen Amanda en Brian. Dat is het enige positieve wat hier uit zou kunnen komen. Feit is dat Huub en Lieke nog meer op een eiland komen te staan. Als ze straks met z'n zessen tegen Huub en lieke gaat spelen, zie ik het somber in voor die laatste twee.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit begint er toch wel triest uit te zien nu.![]()
en natas blijft dan lekker, die heeft een vriendin.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:03 schreef Zora01 het volgende:
http://chayenne23.hyves.nl
ze is ook een mama.... dus zal wel een natasia aanhanger worden
Dit staat dus al op de TIEN site:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:04 schreef Zora01 het volgende:
trouwens als dat echt haar hyves is, dan is ze inderdaad een BAND aanhanger..
PPPPFFFFFF en dat na 1 foto?? Post ff een foto van jezelf ajb, 3 keer raden hoe ik dan reageerquote:
Alleen als de redactie weer met imuniteit op de proppen komtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar de redactie mee bezig is. Misschien hopen ze op een breuk tussen Amanda en Brian. Dat is het enige positieve wat hier uit zou kunnen komen. Feit is dat Huub en Lieke nog meer op een eiland komen te staan. Als ze straks met z'n zessen tegen Huub en lieke gaat spelen, zie ik het somber in voor die laatste twee.
Ze mag vanavond echt geen immuniteit uitdelen denk ik hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar de redactie mee bezig is. Misschien hopen ze op een breuk tussen Amanda en Brian. Dat is het enige positieve wat hier uit zou kunnen komen. Feit is dat Huub en Lieke nog meer op een eiland komen te staan. Als ze straks met z'n zessen tegen Huub en lieke gaat spelen, zie ik het somber in voor die laatste twee.
Dat is precies wat Huub wil, zei hij gisteren.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tjeeeses...ze zetten er gewoon nog een Huubhater in...wat eenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:03 schreef Zora01 het volgende:
Tot nu toe vind ik het duidelijk een 'kelly' type, maar kan aan de foto liggen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:02 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Tis alleen een beetje jammer dat der tieten alle kanten behalve de juiste op staan..verder kan niemand eignlijk oordelen..op basis van 1 foto kan je wel een hele hoop er uit halen..maar toch...geef haar het voordeel van de twijfel..dat verdient ze..
Nog erger, haar dochter heet Chayenne leah, ook Chayenne dus!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:03 schreef Zora01 het volgende:
Niets is wat het lijkt...als de mensen daar in het huis elkaar echt tegen komen is vaak alles andersquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:54 schreef Katewalker het volgende:
Nou, dat was het dan..Nadia gaat voor Jaap (sporten) Dennis, (leuke jongen) Natasia (die begrijpt ze wel) Amanda ( we lijken op elkaar) en Brian (wil ze mee in de finale)..![]()
Huub heeft volgens haar geen gevoel en over Lieke geen woord...
Dus...![]()
Alle Huub fans over de rooie...veel haken af en stemmen dus niet meer....en Huub keldert in de popi-poll...![]()
Foto boek.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:06 schreef Sporti het volgende:
[..]
PPPPFFFFFF en dat na 1 foto?? Post ff een foto van jezelf ajb, 3 keer raden hoe ik dan reageer![]()
Nee, dat lijkt me duidelijk. Maar met 6 tegen 2 begin je niet veel meer hoor. Dat is te veel overmacht. Om over stemmingen enz enz enz nog maar te zwijgen. Lieke en Huub lijken kansloos vanaf nu.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:07 schreef lorence1 het volgende:
[..]
Ze mag vanavond echt geen immuniteit uitdelen denk ik hoor
Er zijn er ook zat die haar na 1 foto mooi vinden. Dus waarom zou dan niemand haar na 1 foto lelijk mogen vinden?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:06 schreef Sporti het volgende:
[..]
PPPPFFFFFF en dat na 1 foto?? Post ff een foto van jezelf ajb, 3 keer raden hoe ik dan reageer![]()
Ik denk dat Jaap weer naar Huub gaat vanaf vanavond, hij sprak gister al en beetje twijfelachtig over Dennixquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me duidelijk. Maar met 6 tegen 2 begin je niet veel meer hoor. Dat is te veel overmacht. Om over stemmingen enz enz enz nog maar te zwijgen. Lieke en Huub lijken kansloos vanaf nu.
ik vermoed dat ze Amanda kent.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:03 schreef Zora01 het volgende:
Natas houdt niet zo van nieuwelingen. Ze heeft ze de eerste dag ook niet of nauwelijks met Dennis bemoeid.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:06 schreef AnTjUh het volgende:
kijken hoe natas er weer op vliegt vanaaf
Toch acht ik ze wel sterk genoeg om te overleven. Het kan ze misschien wel nog sterker maken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me duidelijk. Maar met 6 tegen 2 begin je niet veel meer hoor. Dat is te veel overmacht. Om over stemmingen enz enz enz nog maar te zwijgen. Lieke en Huub lijken kansloos vanaf nu.
Ik weet het niet Scan, het kan zo ook sterker maken samen. Lieke is niet op haar bekkie gevallen, en Huub heeft toch redelijk schijt aan alles.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zullen zeker meer stemmen krijgen op de polls denk ik, maar daar win je voorlopig nog niet mee. Stemmingen enzo kunnen ze in de toekomst wel vergeten. En met exitstemmingen zullen zij ook steeds de klos zijn. Zoals ik al zei: met 6 tegen 2 begin je echt niets meer.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:10 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Toch acht ik ze wel sterk genoeg om te overleven. Het kan ze misschien wel nog sterker maken.
Precies afwachten tot ze in ieder geval in het huis is... Dan is er nog alle tijd om d'r af te amken indien nodig....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:02 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Tis alleen een beetje jammer dat der tieten alle kanten behalve de juiste op staan..verder kan niemand eignlijk oordelen..op basis van 1 foto kan je wel een hele hoop er uit halen..maar toch...geef haar het voordeel van de twijfel..dat verdient ze..
Nog erger, ze is blijkbaar ook bereid haar dochter achter te laten?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:08 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Nog erger, haar dochter heet Chayenne leah, ook Chayenne dus!!
Hopelijk heb je gelijk. Maar wat ik al schreef zullen ze met exitrondes enzo steeds de klos zijn. Alleen daar word je ook als kijker (denk ik) heel erg gefrustreerd van.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het niet Scan, het kan zo ook sterker maken samen. Lieke is niet op haar bekkie gevallen, en Huub heeft toch redelijk schijt aan alles.
In dat kader zou het me dan ook niets verbazen als die nieuwe miljonair iemand immuniteit moet verlenen...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:05 schreef scanman01 het volgende:
Als ze straks met z'n zessen tegen Huub en lieke gaat spelen, zie ik het somber in voor die laatste twee.
Ze vindt Amanda leuk. Daar valt wat mij betreft al héél veel uit te halen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies afwachten tot ze in ieder geval in het huis is... Dan is er nog alle tijd om d'r af te amken indien nodig....
meee eens niemand kent haar nog en nu al word ze afgemaakt...dat is het niveau van Fok..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:00 schreef lillkiss het volgende:
wat een vooroordelen zeg...
Oke, ze zullen het wel heel zwaar krijgen ja. En idd geen leuke dingen meer krijgen dmv stemmingen. Maar op een gegeven moment zullen in het 6-tal ook wrijvingen ondeling ontstaan en breuken. Dan zullen H & L weer sterker worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zullen zeker meer stemmen krijgen op de polls denk ik, maar daar win je voorlopig nog niet mee. Stemmingen enzo kunnen ze in de toekomst wel vergeten. En met exitstemmingen zullen zij ook steeds de klos zijn. Zoals ik al zei: met 6 tegen 2 begin je echt niets meer.
Dan ligt Huub of Lieke eruit. Ik denk niet dat de redactie hun goudhaantje kwijt willen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
In dat kader zou het me dan ook niets verbazen als die nieuwe miljonair iemand immuniteit moet verlenen...
Jaap sluit zich ook wel aan bij Huub en Lieke, dus maakt niet uit als 1 van die immuniteit krijgtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
In dat kader zou het me dan ook niets verbazen als die nieuwe miljonair iemand immuniteit moet verlenen...
precies, dan ben ik zo uitgekeken. Ik kijk voor de ontspanning en als dit zo blijft of nog erger wordt dan is het voor mij alleen nog maar pure frustratie.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hopelijk heb je gelijk. Maar wat ik al schreef zullen ze met exitrondes enzo steeds de klos zijn. Alleen daar word je ook als kijker (denk ik) heel erg gefrustreerd van.
Met deze redactie kan het echter alle kanten opgaan. Die houdt er een geheel eigen logica op na...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:14 schreef scanman01 het volgende:
Dan ligt Huub of Lieke eruit. Ik denk niet dat de redactie hun goudhaantje kwijt willen.
Als dat zo is, is Lieke exit. Huub immuniteit en hoppa.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is pas somber als Huub zijn handjes niet kan thuishouden. Het lijkt me hoogst onwaarschijnlijk dat ze imuniteit mag geven. Mag ze dit wel dan is het duidelijk dat RTL Huub eruit wil.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Als die nieuwe een charme-offensief op Jaap loslaat, is het nog maar zeer de vraag of hij voor Huub kiest.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:14 schreef CoT het volgende:
Jaap sluit zich ook wel aan bij Huub en Lieke, dus maakt niet uit als 1 van die immuniteit krijgt
als het een beetje wil hoef ik na mijn vakantie niet meer te kijken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als dat zo is, is Lieke exit. Huub immuniteit en hoppa.
Gut ja; als dit op haar hyves staat: "check dit!dennis gaat huub kapot maken en jaap pakt lieke(heerlijk)huub oprotten uit de GDK". Dan kun je toch moeilijk over een bewoner praten die open en onbevooroordeeld de kooi inkomt...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:13 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
meee eens niemand kent haar nog en nu al word ze afgemaakt...dat is het niveau van Fok..
Yep...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:15 schreef beequeen het volgende:
Als dat zo is, is Lieke exit. Huub immuniteit en hoppa.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze vindt Amanda leuk. Daar valt wat mij betreft al héél veel uit te halen.
Jaap sluit zich daar aan waar hij het beste denkt te kunnen overleven. Bye bye Huub dus.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Als die nieuwe een charme-offensief op Jaap loslaat, is het nog maar zeer de vraag of hij voor Huub kiest.
dat lijkt me duidelijjk dan idd......quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is pas somber als Huub zijn handjes niet kan thuishouden. Het lijkt me hoogst onwaarschijnlijk dat ze imuniteit mag geven. Mag ze dit wel dan is het duidelijk dat RTL Huub eruit wil.
Ze herkent bij zichzelf zelfs dingen van Amanda! Dan vraag ik je......quote:
daar doen we toch allemaal aan mee; oordelen op wat we zien en niet op persoonlijke ervaringen met die mensen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:13 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
meee eens niemand kent haar nog en nu al word ze afgemaakt...dat is het niveau van Fok..
Precies. Dan kunnen wij toch al een vrij goed oordeel over Nadia vellen dacht ik zo.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:18 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ze herkent bij zichzelf zelfs dingen van Amanda! Dan vraag ik je......
Ze ziet er idd niet uit, en dat tasje.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:17 schreef 2live het volgende:
Heeft Amanda een figurantenrol in The Sound of Music?
De mensen die nu in de kooi zitten kennen wij volgens mij beter dan onze eigen vrienden. Je ziet echt ALLES van ze. Dus een oordeel kunje volgens mij heel goed hebben.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:19 schreef 2live het volgende:
[..]
daar doen we toch allemaal aan mee; oordelen op wat we zien en niet op persoonlijke ervaringen met die mensen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Dan kunnen wij toch al een vrij goed oordeel over Nadia vellen dacht ik zo.
Kind is gewoon blij met der cadeautje, eindelijk krijgt ze iets (te horen) van mama....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze ziet er idd niet uit, en dat tasje.![]()
Niet... ik wil d'r eerst zien en dan pas oordelen zoals bij alle voorgaande miljonairs.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:19 schreef 2live het volgende:
[..]
daar doen we toch allemaal aan mee; oordelen op wat we zien en niet op persoonlijke ervaringen met die mensen.
ik heb nog nooit gehad dat een tasje agressie bij me oproept; maar Amanda krijgt het voor elkaar.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze ziet er idd niet uit, en dat tasje.![]()
Ik denk juist van wel...ze willen Huub kwijt...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ligt Huub of Lieke eruit. Ik denk niet dat de redactie hun goudhaantje kwijt willen.
ben ik met je eens......quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De mensen die nu in de kooi zitten kennen wij volgens mij beter dan onze eigen vrienden. Je ziet echt ALLES van ze. Dus een oordeel kunje volgens mij heel goed hebben.
Hoop dat ze er koppijn van krijgt, ze heeft er iig een goede kop voor.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:20 schreef beequeen het volgende:
Opperzwabber kreeg een fles koffiemelk op haar pan, die viel uit de koelkast.![]()
Ik zag het HAHAHAquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:20 schreef beequeen het volgende:
Opperzwabber kreeg een fles koffiemelk op haar pan, die viel uit de koelkast.![]()
Hoezo denk je dat. Dan haken heel veel mensen af. Dat weet ik bijna wel zeker. Mensen die Huub leuk vinden kunnen DGK volgens mij niet meer verdragen als er alleen nog maar BAN types in zitten. Ik in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:20 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik denk juist van wel...ze willen Huub kwijt...![]()
denk je dat ze zichzelf zo op de foto zet?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:21 schreef braaksel het volgende:
Wat 'n hoerig wijf, zeg.
Ik moet al de hele dag achen al lachen om het woord Opperzwabber... past zo in het rijtje Blablasia en mr. Wehkamp...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:20 schreef beequeen het volgende:
(Na)Tas vergeten? genoeg agressie bij mijquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:20 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gehad dat een tasje agressie bij me oproept; maar Amanda krijgt het voor elkaar.![]()
Zoals ik al heb gezegd, als blijkt dat ze echt naar BAN trekt, dan is voor mij de Gouden Kooi over. Het spel is gespeeld!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:21 schreef scanman01 het volgende:
Het is in ieder geval een zéér vreemde zet van de redactie.
[afbeelding]
ook dat, en dat er wordt geoordeeld op basis van wat we lezen kan ook. Het zegt wmb alles over iemand als ik zie bij wie ze zich wil aansluiten. want van die personen hebben we al meer gezien dan ons lief is af en toe.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De mensen die nu in de kooi zitten kennen wij volgens mij beter dan onze eigen vrienden. Je ziet echt ALLES van ze. Dus een oordeel kunje volgens mij heel goed hebben.
Het zou me niets verbazen dat RTL wil dat het roer omgaat... Er is gewoon teveel agressie.... Beetje laf misschien maar het is wel de makkelijkste manier om dat uit de Villa te bannen...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat. Dan haken heel veel mensen af. Dat weet ik bijna wel zeker. Mensen die Huub leuk vinden kunnen DGK volgens mij niet meer verdragen als er alleen nog maar BAN types in zitten. Ik in ieder geval niet.
Daar is geen twijfel meer over.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Zoals ik al heb gezegd, als blijkt dat ze echt naar BAN trekt, dan is voor mij de Gouden Kooi over. Het spel is gespeeld!![]()
Haal nu Huub en Lieke eruit en DGK eindigt veel eerder dan December 2007. Dat kan ik je verzekerequote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:22 schreef anno-i-mus het volgende:
De redactie wil graag nu een einde maken aan dgk ... BAN moet de finale halen dus nu alle kandidaten erin en iedere maand er 1 uit ... over 7 maanden heb je een winnaar ... gek he ... dan is het december 2007.
dus verwacht echt dat nu Huub en Lieke eruit worden gehaald als eerste ... want dat was al heel lang de bedoeling van flensje
Ja, ik vind die Wehkamp geniaal gevonden. Degene die het heeft bedacht moet een standbeeld krijgenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik moet al de hele dag achen al lachen om het woord Opperzwabber... past zo in het rijtje Blablasia en mr. Wehkamp...
Ja, en danquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:21 schreef beequeen het volgende:
Amanda wil samen met Dennix, een cursus Portugees gaan doen.![]()
en vergeet Brian nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:21 schreef beequeen het volgende:
Amanda wil samen met Dennix, een cursus Portugees gaan doen.![]()
ach rtl heeft bekend gemaakt dat ze het alleen willen doorzetten voor johnnie en het buitenland.....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat. Dan haken heel veel mensen af. Dat weet ik bijna wel zeker. Mensen die Huub leuk vinden kunnen DGK volgens mij niet meer verdragen als er alleen nog maar BAN types in zitten. Ik in ieder geval niet.
Ik denk dat Dennis en Brian vele malen agressiever zijn dan Huub.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen dat RTL wil dat het roer omgaat... Er is gewoon teveel agressie.... Beetje laf misschien maar het is wel de makkelijkste manier om dat uit de Villa te bannen...
Nee, ik ook niet. Maar ik denk dat de Huubfans voornamelijk op de fora zitten...dat zijn de streamers..ik ben ook alleen een streamer..ik kijk geen uitzendingen...streamers kunnen ze missen als kiespijn denk ik...valt minder aan te verdienen dan aan de tv-kijkers...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, zo denk ik ook dat het is. Huub en nu ook Lieke worden gehaat door de andere bewoners..dat werkt de agressie in de hand want Huub en Lieke knokken voor hun plekje..Huub en Lieke er uit en weg met de agressie.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen dat RTL wil dat het roer omgaat... Er is gewoon teveel agressie.... Beetje laf misschien maar het is wel de makkelijkste manier om dat uit de Villa te bannen...
Het klopt gewoon niet dat Huub 40% in de populariteitspoll haalt en dat het grootste deel van de bewoners en praktisch alle personeel zwaar tegen hem zijn. Zo'n verhouding in het huis kan alleen als er doelbewust op aangestuurd wordt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:24 schreef CoT het volgende:
Het is ook wel opvallend dat er binnen een week 2 nieuwe miljonairs komen die anti Huub zijn
Ze laat het toe, komt op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:22 schreef lillkiss het volgende:
[..]
denk je dat ze zichzelf zo op de foto zet?
Wie zegt dat zei anti Huub is dan?? Ze heeft NIX over Huub gezegt en je moet haar eerst een paar dagen in de kooi zien , dan weten we het pas echt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:24 schreef CoT het volgende:
Het is ook wel opvallend dat er binnen een week 2 nieuwe miljonairs komen die anti Huub zijn
Dat weet ik wel zeker. WB houden ze rustig met pammetjes, en Dennix loopt alleen maar te zuigen. Kijk naar de boetes van Huub, puur uitgelokt door Dennix.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Dennis en Brian vele malen agressiever zijn dan Huub.
Gisteren hoorde ik zeggen dat wanneer je Portugees kan spreken je ook Spaans kunt verstaan... omgekeerd niet...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:24 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Ja, en dan
Palma: waarom Portugees?
Amanda: Nou gewoon, ik wil iets met Spaans, Portugees..![]()
Lekker duidelijk ook.. en Spaans en Portguees zijn toch echt verschillende talen. Zou dan eerder voor Spaans gaan, daar heb je meer aan in de wereld.
Ze geeft aan dat ze Brian, Natasia en Amanda leuk vindt. Wil je het nog duidelijker?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:28 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Wie zegt dat zei anti Huub is dan?? Ze heeft NIX over Huub gezegt en je moet haar eerst een paar dagen in de kooi zien , dan weten we het pas echt.
Hoezo? Omdat ze zich vrijwel zeker zal aansluiten bij BAND?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:21 schreef scanman01 het volgende:
Het is in ieder geval een zéér vreemde zet van de redactie.
[afbeelding]
dat betekent tog niet dat ze TEGEN huub is?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze geeft aan dat ze Brian, Natasia en Amanda leuk vindt. Wil je het nog duidelijker?
het is daaraan juist dat Huub 40% heeft....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:28 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het klopt gewoon niet dat Huub 40% in de populariteitspoll haalt en dat het grootste deel van de bewoners en praktisch alle personeel zwaar tegen hem zijn. Zo'n verhouding in het huis kan alleen als er doelbewust op aangestuurd wordt.
Het feit dat ze Dennix leuk vindt, zegt mij voldoende.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:28 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Wie zegt dat zei anti Huub is dan?? Ze heeft NIX over Huub gezegt en je moet haar eerst een paar dagen in de kooi zien , dan weten we het pas echt.
Ja... dus omdat het volgens mij 6 tegen 2 gaat worden. Jaap kiest de kant waar hij het beste denkt te kunnen overleven. Huub en Lieke gaan dus geen enkel uitje meer krijgen en zitten iedere maan op de stoel.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat ze zich vrijwel zeker zal aansluiten bij BAND?
Ik ben Spanjaard, en ik versta geen ene reet van Portugees. Klopt dus denk ik wel. Andersom weet ik niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Gisteren hoorde ik zeggen dat wanneer je Portugees kan spreken je ook Spaans kunt verstaan... omgekeerd niet...
Portugees sprekenden in de wereld 200 miljoen.... Spaans 500 miljoen.
Dat lijkt er wel op inderdaad, maar wie weet. . .? krijgt het nog een draai?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja... dus omdat het volgens mij 6 tegen 2 gaat worden. Jaap kiest de kant waar hij het beste denkt te kunnen overleven. Huub en Lieke gaan dus geen enkel uitje meer krijgen en zitten iedere maan op de stoel.
Dat betwijfel ik ten zeerste. Jaap schurkt graag tegen de sterkste aan, en puur naar verhoudingen gekeken is dat nu het groepje van Amanda, Natasia, Brian en Dennis.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:32 schreef riri het volgende:
Zeer waarschijnlijk dat Jaap DenNiks laat vallen en zich bij Huub en Lieke aan gaat sluiten
Aan die kant staat Jaap niet sterk dus dat zal die niet doen lijkt mequote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja... dus omdat het volgens mij 6 tegen 2 gaat worden. Jaap kiest de kant waar hij het beste denkt te kunnen overleven. Huub en Lieke gaan dus geen enkel uitje meer krijgen en zitten iedere maan op de stoel.
Het feit dat dit op haar hyves staat ook:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het feit dat ze Dennix leuk vindt, zegt mij voldoende.
Is die Hyves wel echt?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Het feit dat dit op haar hyves staat ook:
check dit!dennis gaat huub kapot maken en jaap pakt lieke(heerlijk)huub oprotten uit de GDK
Ik heb er echt geen zin in!![]()
Dit pluk ik van haar Hyves: huub die duivel hoef ik niet op de foto!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:28 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
WTF maakt dat nou uit manquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind al die allochtonen in het huis ook maar niks. Ze wilden toch een afspiegeling van Nederland?
Het imago van Amsterdam en Almere gaat er wel in rap tempo aan....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap niet goed dat mensen zich druk maken om uit welke stad ze komt. WTF maakt dat nou weer uit
Je hebt gelijk Scan. Dit programma wil RTL toch niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap niet goed dat mensen zich druk maken om uit welke stad ze komt. WTF maakt dat nou weer uit
Ik voel mij niet aangesproken, ik ben netjesquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Het imago van Amsterdam en Almere gaat er wel in rap tempo aan....
Palma, Amanda, Natasja, Brian..... Het is net of er alleen maar uitschot vandaan komt.![]()
Wonen er in Nederland geen allochten dan???quote:p vrijdag 29 juni 2007 13:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind al die allochtonen in het huis ook maar niks. Ze wilden toch een afspiegeling van Nederland?
Het lijkt er wel op. Ze heet Nadia en ze heeft van alles over dgk op haar hyves staan. Hoeveel Nadia's zullen er zijn die hun hyves volplempen met DGK filmpjes en vrienden zoals Natasia, Dennis en Amanda hebben?quote:
De verhouding is zoek, dat bedoelt hij.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:40 schreef Elounda het volgende:
[..]
Wonen er in Nederland geen allochten dan???
De braafste Amsterdammer heeft toch altijd nog wel een pondje coke in huis.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangesproken, ik ben netjes![]()
![]()
Nou ik ook hoor. Ik ben geboren en getogen in de Jordaan, maar ik ben echt niet zo als Palma, b.v. met zo'n grote slabek.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangesproken, ik ben netjes![]()
![]()
Ow. Okay.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:41 schreef mootie het volgende:
[..]
De verhouding is zoek, dat bedoelt hij.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:34 schreef Johnny_Berra het volgende:
http://www.tien.tv/upload(...)_Mol_Rooijen_gal.jpg
die rechtse lijkt wel wat op Nadia (Heleen)
Ik wil het best geloven, maar hoe makkelijk is het om zo'n hyves-site zo te maken?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op. Ze heet Nadia en ze heeft van alles over dgk op haar hyves staan. Hoeveel Nadia's zullen er zijn die hun hyves volplempen met DGK filmpjes en vrienden zoals Natasia, Dennis en Amanda hebben?
Juist.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:41 schreef mootie het volgende:
[..]
De verhouding is zoek, dat bedoelt hij.
Maar als je het stukje over Nadia op de TIEN site leest, lijkt het toch wel te kloppen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:44 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik wil het best geloven, maar hoe makkelijk is het om zo'n hyves-site zo te maken?
jaap kijkt verder dan dat...bij DenNIKS is hij absoluut niet zeker van backup en bij de rest van die groep helemaal niet...bij huub en lieke is hij dat veel meer,zeker als die nadia zich aansluit bij dat BAND groepje...die stemmen heel gemakkelijk met zijn allen op hem..hoe sterker die BAND groep wordt,zeker met Nadia erbij zit hij veel veiliger bij Huub en Lieke....die twee zullen nooit overswitchen naar dat andere groepje en dus zit Jaap daar veel veiliger en is het voor Hun drietjes veel makkelijker harde klappen in het spel uit te delen als ze samen gaan werken....met z'n drieeen terroriseren ze die handel zo plat.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ten zeerste. Jaap schurkt graag tegen de sterkste aan, en puur naar verhoudingen gekeken is dat nu het groepje van Amanda, Natasia, Brian en Dennis.
Nou, stereotypes of niet.... ik kan je verzekeren dat ik niet vaak zulke types ben tegen gekomen. Dus 'stereotypes' gaat wat mij betreft niet echt op.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:44 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Juist.
Ik irriteer me ook aan de stereotypes die we zien in het huis:
Amanda: De domme stoeipoes
Natasia: Angry black bitch
Brian: Opgefokte antilliaan
Gooi er een hoog opgeleide beeldschone allochtoon in en ik ben tevreden.
There is something about Mary?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:46 schreef Johnny_Berra het volgende:
Jaap heeft zijn haar nu net als Cameron Diaz in die ene film.... help me eens, hoe heet die?
Blij dat je zo positief bent. Ik ben dat zelf alles behalve. Al was het alleen maar vanwege die stemmingen en exitrondes die gaan komen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:46 schreef riri het volgende:
Wordt er alleen maar leuker op en voor Huub heeft dit alleen maar voordelen
Dat is niet zo moeilijk maar die foto's erop zetten maakt het natuurlijk weer anders. Hoe komt diegene dan evt aan foto's van dgk Nadia. Haar hyves is van 10-06.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:44 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik wil het best geloven, maar hoe makkelijk is het om zo'n hyves-site zo te maken?
Hmm ja, ik heb even gekeken en idd lijkt best echtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar als je het stukje over Nadia op de TIEN site leest, lijkt het toch wel te kloppen.
JAAAAAA, haha bedanktquote:
Komen allemaal nieuwe kansen en mogelijkheden,komt er weer aktie en dat is wat we moeten hebben....boem bang beng....lekker mindfucken die handel en zeker die dennis die legt zo het loodje....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Blij dat je zo positief bent. Ik ben dat zelf alles behalve. Al was het alleen maar vanwege die stemmingen en exitrondes die gaan komen.
Jammer dat Brian er bij was. Die had er vast smakelijk om moeten lachen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:48 schreef beequeen het volgende:
Er komt ook echt alleen maar bagger uit de strot van Dennix.
Dennix: Japio, er zit sperma in je haar, is Fries klaargekomen?![]()
Het is gewoon een kliek, bah.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk maar die foto's erop zetten maakt het natuurlijk weer anders. Hoe komt diegene dan evt aan foto's van dgk Nadia. Haar hyves is van 10-06.
Zelfs dat jongetje Michael (date van Eric) is een vriendje van haar.
WAt! Deed Denniks een poging om grappig te zijn? Leukquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:48 schreef beequeen het volgende:
Er komt ook echt alleen maar bagger uit de strot van Dennix.
Dennix: Japio, er zit sperma in je haar, is Fries klaargekomen?![]()
Ja precies. Het moet wel hééé'l moeilijk geweest zijn om nog een kandidaat te vinden voor huize Psycho.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
Aan de andere kant. Wie, in his right mind, wil dat hok nu nog in.
[..]
Wow echt wel! Scherp opgemerkt hoor!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:55 schreef 2live het volgende:
BTW is dit dan waar Jaap het over had; vrijdagavond weet ik definitief of ik mijn alliantie verbreek met Huub en Lieke. De nieuwe bewoonster, waardoor Jaap denkt Huub niet meer nodig te hebben.
In Amsterdam zijn er kandidaten genoeg, die voelen zich gelijk thuis.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:54 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja precies. Het moet wel hééé'l moeilijk geweest zijn om nog een kandidaat te vinden voor huize Psycho.
Wat een klasse en intelligentiequote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:56 schreef scanman01 het volgende:
Even een post uit een ander topic hier plaatsen:
-
[..]
ik hoop toch dat hier sprake is van een persoonsverwissling, want daar ga ik dus niet naar luisteren.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:56 schreef scanman01 het volgende:
-
[..]
Fokking hellquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:56 schreef scanman01 het volgende:
[bagger bagger bagger]
Is de vraag, vanwaar het hoge 020-gehalte, ook meteen opgelost.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:58 schreef FdW het volgende:
[..]
In Amsterdam zijn er kandidaten genoeg, die voelen zich gelijk thuis.![]()
Jezus Mina!! Wat een kutredactie is het ook!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:56 schreef scanman01 het volgende:
-
[..]
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:56 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Wow echt wel! Scherp opgemerkt hoor!
Wel eens aan gedacht om bij de recherche te gaan?![]()
Het probleem is meer dat we hier al maanden naar luisteren. Ook al die maanden is het al een bron van ergenis en nu komt er nog vies schepje bovenop. Ja, ammehoela..daar stop ik dan ook echt mee.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:59 schreef 2live het volgende:
[..]
ik hoop toch dat hier sprake is van een persoonsverwissling, want daar ga ik dus niet naar luisteren.![]()
maar als dit echt is, dan kan ik niet geloven dat de redactie hiermee bekend is, of ben ik nu naief?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Jezus Mina!! Wat een kutredactie is het ook!!
Ik denk dat wij er ook maar in moeten....aansluiting bij Huub zoekenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:59 schreef Elounda het volgende:
[..]
Is de vraag, vanwaar het hoge 020-gehalte, ook meteen opgelost.![]()
weet wel zeker dat dat niet lang mee duurt...iedereen die een beetje slim is,en dat is jaap,heeft binnen kortste tijd door dat DenNIKS alleen maar een praatjesmaker is...die wals je zo plat als je met een paar tegen hem ingaatquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:52 schreef Johnny_Berra het volgende:
Het lijkt net of Jaap Wehkamp nu echt een beetje zat aan het worden is (wishfull thinking)
Dit topic dus: NADIA #1 Welkom in de Kooi!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:56 schreef scanman01 het volgende:
-
[..]
Tof! Dan kun je voor jezelf gaan sms-en.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik denk dat wij er ook maar in moeten....aansluiting bij Huub zoeken![]()
Maar ik meen het hoor, denk dat je echt gelijk hebt. Jaap (en de anderen ws ook) heeft vast een of ander script ingezien ofzoquote:
Ik seg: Ik goa derfoor, gesellig!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik denk dat wij er ook maar in moeten....aansluiting bij Huub zoeken![]()
Dat is ook nog ene kleine hoop die ik heb ja. Want die tekst lijkt toch echt geschreven door iemand die niet ouder kan zijn dan 10 jaar ofzo. Laten we hopen dat het 'speurwerk' dit keer niet klopt en het door iemand anders is geschreven.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:59 schreef 2live het volgende:
[..]
ik hoop toch dat hier sprake is van een persoonsverwissling, want daar ga ik dus niet naar luisteren.![]()
Dat ze Amanda leuk vindt was al een indicatie natuurlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:02 schreef Cungy het volgende:
zo...daar komt straks weer een zeeeer hoog IQ dus binnen gewandeld..
Mijn hemel, wat een taal, daar word je toch eng van.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:56 schreef scanman01 het volgende:
-
[..]
Ik was wel blij met deze post..op die andere kijk ik bijna nooit.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit topic dus: NADIA #1 Welkom in de Kooi!
Iedereen is welkom om daar zijn/haar reactie te plaatsen op de nieuwe bewoner.![]()
en dit is dus het Commentaren Op de Streams-topic![]()
Ja. griezelig dat je dat allemaal uit je toetsenbord kunt toveren.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat een taal, daar word je toch eng van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |