Ja precies. Het moet wel hééé'l moeilijk geweest zijn om nog een kandidaat te vinden voor huize Psycho.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
Aan de andere kant. Wie, in his right mind, wil dat hok nu nog in.
[..]
Wow echt wel! Scherp opgemerkt hoor!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:55 schreef 2live het volgende:
BTW is dit dan waar Jaap het over had; vrijdagavond weet ik definitief of ik mijn alliantie verbreek met Huub en Lieke. De nieuwe bewoonster, waardoor Jaap denkt Huub niet meer nodig te hebben.
In Amsterdam zijn er kandidaten genoeg, die voelen zich gelijk thuis.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:54 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja precies. Het moet wel hééé'l moeilijk geweest zijn om nog een kandidaat te vinden voor huize Psycho.
Wat een klasse en intelligentiequote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:56 schreef scanman01 het volgende:
Even een post uit een ander topic hier plaatsen:
-
[..]
ik hoop toch dat hier sprake is van een persoonsverwissling, want daar ga ik dus niet naar luisteren.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:56 schreef scanman01 het volgende:
-
[..]
Fokking hellquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:56 schreef scanman01 het volgende:
[bagger bagger bagger]
Is de vraag, vanwaar het hoge 020-gehalte, ook meteen opgelost.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:58 schreef FdW het volgende:
[..]
In Amsterdam zijn er kandidaten genoeg, die voelen zich gelijk thuis.![]()
Jezus Mina!! Wat een kutredactie is het ook!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:56 schreef scanman01 het volgende:
-
[..]
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:56 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Wow echt wel! Scherp opgemerkt hoor!
Wel eens aan gedacht om bij de recherche te gaan?![]()
Het probleem is meer dat we hier al maanden naar luisteren. Ook al die maanden is het al een bron van ergenis en nu komt er nog vies schepje bovenop. Ja, ammehoela..daar stop ik dan ook echt mee.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:59 schreef 2live het volgende:
[..]
ik hoop toch dat hier sprake is van een persoonsverwissling, want daar ga ik dus niet naar luisteren.![]()
maar als dit echt is, dan kan ik niet geloven dat de redactie hiermee bekend is, of ben ik nu naief?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Jezus Mina!! Wat een kutredactie is het ook!!
Ik denk dat wij er ook maar in moeten....aansluiting bij Huub zoekenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:59 schreef Elounda het volgende:
[..]
Is de vraag, vanwaar het hoge 020-gehalte, ook meteen opgelost.![]()
weet wel zeker dat dat niet lang mee duurt...iedereen die een beetje slim is,en dat is jaap,heeft binnen kortste tijd door dat DenNIKS alleen maar een praatjesmaker is...die wals je zo plat als je met een paar tegen hem ingaatquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:52 schreef Johnny_Berra het volgende:
Het lijkt net of Jaap Wehkamp nu echt een beetje zat aan het worden is (wishfull thinking)
Dit topic dus: NADIA #1 Welkom in de Kooi!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:56 schreef scanman01 het volgende:
-
[..]
Tof! Dan kun je voor jezelf gaan sms-en.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik denk dat wij er ook maar in moeten....aansluiting bij Huub zoeken![]()
Maar ik meen het hoor, denk dat je echt gelijk hebt. Jaap (en de anderen ws ook) heeft vast een of ander script ingezien ofzoquote:
Ik seg: Ik goa derfoor, gesellig!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik denk dat wij er ook maar in moeten....aansluiting bij Huub zoeken![]()
Dat is ook nog ene kleine hoop die ik heb ja. Want die tekst lijkt toch echt geschreven door iemand die niet ouder kan zijn dan 10 jaar ofzo. Laten we hopen dat het 'speurwerk' dit keer niet klopt en het door iemand anders is geschreven.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:59 schreef 2live het volgende:
[..]
ik hoop toch dat hier sprake is van een persoonsverwissling, want daar ga ik dus niet naar luisteren.![]()
Dat ze Amanda leuk vindt was al een indicatie natuurlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:02 schreef Cungy het volgende:
zo...daar komt straks weer een zeeeer hoog IQ dus binnen gewandeld..
Mijn hemel, wat een taal, daar word je toch eng van.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:56 schreef scanman01 het volgende:
-
[..]
Ik was wel blij met deze post..op die andere kijk ik bijna nooit.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit topic dus: NADIA #1 Welkom in de Kooi!
Iedereen is welkom om daar zijn/haar reactie te plaatsen op de nieuwe bewoner.![]()
en dit is dus het Commentaren Op de Streams-topic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |