haha groepje met een tintjequote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:49 schreef gebruikersnaam het volgende:
mooie meid, past prima in het groepje met een tintje (brian, natas, amanda)
Bij eeen unanieme stem komt er niemand voor terug, wel als iemand gewoon vetrekt als het goed is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:02 schreef Bryan181 het volgende:
ik snap het programma niet helemaal volgens mij, elke keer als er mensen weggaan komen er nieuwe bij hoe blijft er ooit 1 over?
Ik had het niet over Heddaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:38 schreef monique.t het volgende:
[..]
volgens mij ging die screening van hedda toen om dat ze als paardenmeisje wou
toen dgk nog niet begonnen was
Vertel!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:18 schreef Edwinuss het volgende:
haha dat is der.
lol.
Suc6 mensen @ gouden kooi
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:22 schreef CoT het volgende:
Ik hoop dat ze zich aansluit bij BAND, dat gaat nooit goed samen met Brain en Amanda
Laten we hopen dat ze zo een typje is als Safra? die schoonmaakster.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:19 schreef braaksel het volgende:
Wéér 'n buitenlander, dus die gaat zich aansluiten bij BAND.
Ja wel hoor. Ik zie het al voor me. Amanda en Nadia dikke vriendinnenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:22 schreef CoT het volgende:
Ik hoop dat ze zich aansluit bij BAND, dat gaat nooit goed samen met Brain en Amanda
Doe eens wat inside info spillen!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:14 schreef Edwinuss het volgende:
Hopelijk niet de Nadia die ik ken, die is toevallig ook 22
Tja... mijn eerste gedachten is ook: Tikkie ordie en zal vast naar Amanda toetrekken... Kan me echt niet voorstellen dat ze naar Huub en Lieke gaat... Ze zal wel het nieuwe liefje van Dennis worden ofzo...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:28 schreef braaksel het volgende:
Ik vind d'r ordinair, wie deelt mijn mening?
Indien ze inhoudelijk iets kan vertellen, zie ik d'r nog wel bij Huub en Lieke aanschuiven.
Indien niet, dan schuift ze gewoon aan bij die andere allochtonen.
Dennis durft haar niet eens aan te raken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:35 schreef Starlie het volgende:
[..]
Tja... mijn eerste gedachten is ook: Tikkie ordie en zal vast naar Amanda toetrekken... Kan me echt niet voorstellen dat ze naar Huub en Lieke gaat... Ze zal wel het nieuwe liefje van Dennis worden ofzo...
Dat kan hij ook niet want hij zit altijd met zijn handen in zijn zakken!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:37 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Dennis durft haar niet eens aan te raken.
Dat vergat ik!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:38 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat kan hij ook niet want hij zit altijd met zijn handen in zijn zakken!
Omdat ze altijd boven op elkaar liggen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:39 schreef saa het volgende:
Hoezo worden Huub en Lieke steeds in 1 adem genoemd??
Omdat ze alletwee in de Gouden Kooi zitten, heb je het programma nog nooit gezien ofzo?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:39 schreef saa het volgende:
Hoezo worden Huub en Lieke steeds in 1 adem genoemd??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |