De ene nieuwe miljonair is nog niet eens gesetteld en er komt alweer een nieuwe bij, een vrouw dit keer. Ben benieuwd! Kan ze aanstaande zaterdag alwel het vrijgezellenfeest van Jaap meemakenquote:22:48-Nieuwe Miljonair...
Nieuwe Miljonair...
Morgen wordt het weer een belangrijke dag in De Gouden Kooi. Er zal dan een achtste Miljonair haar intrede maken. Ja, je leest het goed. Het gaat dus om een vrouw!
Welke pittige dame sluit morgen aan bij de groep Miljonairs? Zal zij voor een hoop commotie gaan zorgen? Zullen relaties op de klippen lopen? Zijn de mannen bestand tegen de charmes van deze nieuweling? En hoe reageren de vrouwelijke Miljonairs?
Zorg dat je niets mist! Volg morgenavond de streams en zie wie de Villa betreedt
Omdat het aantal mensen dat vertrokken is (zonder dat de bewoners ze unaniem uit het huis gestemd hebben) nog niet is aangevuld.quote:
Maar hierna voorlopig geen nieuwe meerquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:38 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Omdat het aantal mensen dat vertrokken is (zonder dat de bewoners ze unaniem uit het huis gestemd hebben) nog niet is aangevuld.
Ligt er aan hoeveel er nog vertrekken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:40 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Maar hierna voorlopig geen nieuwe meer
Dimitri is anti-Brian, hij wil hem zelf op zijn bek slaanquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:53 schreef Lieve het volgende:
Ach, één ding is zeker, het is een tokkie die tegen Huub is.
Andere mensen komen er niet in! Of het nu om personeel gaat of om bewoners.......
De mannen zijn iig bestand tegen de "charmes" van Palma, dus het lijkt me dat die het (gelukkig) niet wordt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:03 schreef Jordy-B het volgende:
't wordt vast Palma...
vertelquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:19 schreef OudFruit het volgende:
Als ze van Tunesische (goed gespelt?) is dan ken ik haar
Ze hoeven toch ook niet iedere keer de mannen te grazen te nemen?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
De mannen zijn iig bestand tegen de "charmes" van Palma, dus het lijkt me dat die het (gelukkig) niet wordt.
denk je dat het dan beter zal gaan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dimitri is anti-Brian, hij wil hem zelf op zijn bek slaan![]()
Neem nu je pilletjes maar weer![]()
Een overdosis zou je zeker niet misstaanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:40 schreef Lieve het volgende:
[..]
denk je dat het dan beter zal gaan?![]()
![]()
![]()
( mmmm, even van Dimitri dromen dan.)
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:42 schreef RSie het volgende:
Welkom in het huis,.......... CORA!!! HEDDA!!!
*Mompelt iets over screening, en zij ging door..quote:
volgens mij ging die screening van hedda toen om dat ze als paardenmeisje wouquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:07 schreef OudFruit het volgende:
[..]
*Mompelt iets over screening, en zij ging door..
Hele mooie vrouw, sterk karakter, maar een uiterlijk waar je van smelt. Ze was door naar de volgende ronde, en leek mij een hele goede kanshebber![]()
De originele spelopzet was gewoon dat bewoners unaniem iemand weg moeten stemmen. Pas na september wordt het een echte treitershow, want ik geloof dat ze na september geen nieuwe mensen meer in het huis brengen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:14 schreef Fargo het volgende:
Wat een matig concept. Het wordt steeds treuriger. Is er eindelijk iemand uitgetreiterd, conform de oorspronkelijke spelopzet, komt er gewoon weer een nieuwe.
Uiteindelijk eindigt dit programma, want dit gaat zo jaren door, zoals elk soortgelijk TV-programma in de handen van de kijkers. Hier gaan echt nog wel exits aan de hand van SMS-jes aan te pas komen.
Die heeft 3 jaar bij me in de klas gezeten..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:32 schreef Flounder het volgende:
Het zal wel weer een bekende zijn. Hedda lijkt me wel een goeie stunt
Waar komt die Hedda vandaan? Eveneens Oldenzaal e.o. ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:47 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Die heeft 3 jaar bij me in de klas gezeten..
Heb jij een vuiltje in je oog, palma is de schoonheid zelvequote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:55 schreef braaksel het volgende:
Palma is met d'r hoerenkop niet echt RTL 5-vriendelijk, maar da's mijn illustere mening.
Sorry, er zat 'n grote zwarte vlek in m'n ogen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
Heb jij een vuiltje in je oog, palma is de schoonheid zelve![]()
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:07 schreef OudFruit het volgende:
[..]
*Mompelt iets over screening, en zij ging door..
Hele mooie vrouw, sterk karakter, maar een uiterlijk waar je van smelt. Ze was door naar de volgende ronde, en leek mij een hele goede kanshebber![]()
haha groepje met een tintjequote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:49 schreef gebruikersnaam het volgende:
mooie meid, past prima in het groepje met een tintje (brian, natas, amanda)
Bij eeen unanieme stem komt er niemand voor terug, wel als iemand gewoon vetrekt als het goed is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:02 schreef Bryan181 het volgende:
ik snap het programma niet helemaal volgens mij, elke keer als er mensen weggaan komen er nieuwe bij hoe blijft er ooit 1 over?
Ik had het niet over Heddaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:38 schreef monique.t het volgende:
[..]
volgens mij ging die screening van hedda toen om dat ze als paardenmeisje wou
toen dgk nog niet begonnen was
Vertel!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:18 schreef Edwinuss het volgende:
haha dat is der.
lol.
Suc6 mensen @ gouden kooi
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:22 schreef CoT het volgende:
Ik hoop dat ze zich aansluit bij BAND, dat gaat nooit goed samen met Brain en Amanda
Laten we hopen dat ze zo een typje is als Safra? die schoonmaakster.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:19 schreef braaksel het volgende:
Wéér 'n buitenlander, dus die gaat zich aansluiten bij BAND.
Ja wel hoor. Ik zie het al voor me. Amanda en Nadia dikke vriendinnenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:22 schreef CoT het volgende:
Ik hoop dat ze zich aansluit bij BAND, dat gaat nooit goed samen met Brain en Amanda
Doe eens wat inside info spillen!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:14 schreef Edwinuss het volgende:
Hopelijk niet de Nadia die ik ken, die is toevallig ook 22
Tja... mijn eerste gedachten is ook: Tikkie ordie en zal vast naar Amanda toetrekken... Kan me echt niet voorstellen dat ze naar Huub en Lieke gaat... Ze zal wel het nieuwe liefje van Dennis worden ofzo...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:28 schreef braaksel het volgende:
Ik vind d'r ordinair, wie deelt mijn mening?
Indien ze inhoudelijk iets kan vertellen, zie ik d'r nog wel bij Huub en Lieke aanschuiven.
Indien niet, dan schuift ze gewoon aan bij die andere allochtonen.
Dennis durft haar niet eens aan te raken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:35 schreef Starlie het volgende:
[..]
Tja... mijn eerste gedachten is ook: Tikkie ordie en zal vast naar Amanda toetrekken... Kan me echt niet voorstellen dat ze naar Huub en Lieke gaat... Ze zal wel het nieuwe liefje van Dennis worden ofzo...
Dat kan hij ook niet want hij zit altijd met zijn handen in zijn zakken!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:37 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Dennis durft haar niet eens aan te raken.
Dat vergat ik!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:38 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat kan hij ook niet want hij zit altijd met zijn handen in zijn zakken!
Omdat ze altijd boven op elkaar liggen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:39 schreef saa het volgende:
Hoezo worden Huub en Lieke steeds in 1 adem genoemd??
Omdat ze alletwee in de Gouden Kooi zitten, heb je het programma nog nooit gezien ofzo?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:39 schreef saa het volgende:
Hoezo worden Huub en Lieke steeds in 1 adem genoemd??
Als dit dezelfde Nadia is heeft ze echt wel haar neus laten verbouwen!quote:
Weleens je vinger diep in je keel gestopt?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:51 schreef Elounda het volgende:
Ik ga niet terugkotsen of zo.![]()
![]()
Hilarisch![]()
Ik wist niet eens dat dat kon, terugkotsen.
Ach tjee, dat was niet eens bij mij opgekomen, maar dat kan inderdaadquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:25 schreef Haunter het volgende:
[..]
Weleens je vinger diep in je keel gestopt?![]()
Doet de redactie dat bewust?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:05 schreef Gert het volgende:
Ze kunnen DGK beter op AT5 gaan uitzenden.
Wat een 020-inteeltkliekje zeg.![]()
dennis - Alphenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:27 schreef braaksel het volgende:
[..]
Doet de redactie dat bewust?
Het is naar mijn mening interessanter om mensen uit verschillende gebieden bij elkaar te gooien, maar de redactie heeft blijkbaar 'n zwak voor Amsterdammers.
Juist wel, nog geen 1 op de 16 inwoners hoort uit amsterdam te komen...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:35 schreef RSie het volgende:
cijfermatig gezien is het dus ook niet zo vreemd dat de meeste kandidaten ervandaan komen.
Je was me voor, maar je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:37 schreef Niek. het volgende:
[..]
Juist wel, nog geen 1 op de 16 inwoners hoort uit amsterdam te komen...
Weer zo'n 'logische' fok conclusie.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik lees net stukje van monique.t en het is wel weer duidelijk wat de readaktie wil bereiken.
Die mag straks unanimieit uitdelen aan huub, dan kan liek vertrekken, en vervolgens kan huub dus ook gaan omdat die geen dekking heeft, en zo zit er een gemoedlijk RTL clubje met meer gepigmenteerde kansarme medelanders in de villa.
Name: Nadia DerbaneAddress:. Tugelaweg 77, 1091 VM Amsterdam. Date of birth: 14-04-1984 ... E-mail address: nadia.derbane@hva.nl. Qualifications ...quote:
Nee, dit is ze:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:20 schreef itsme het volgende:
Naam: Nadia Derbane
Leeftijd: 21
http://nadiaderbane.hyves.nl/
leeftijd klopt niet. deze is 21
Vertel es wat meer over haar, want de eerste indruk die we krijgen is al veelbelovend.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:14 schreef Edwinuss het volgende:
Hopelijk niet de Nadia die ik ken, die is toevallig ook 22
Sjezus....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:45 schreef Pearlbitch het volgende:
En voor wie haar alvast een beetje wil leren kennnen, een bloemlezing uit haar pennenvruchten die ze op het DGK-forum op hyves heeft geplaatst:
0 %quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Sjezus....
Hoe groot is de kans dat zij dit niét is?
Maar haar leeftijd klopt ook niet...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, dit is ze:
http://chayenne23.hyves.nl
Dan mag ik de redactie feliciteren: ze hebben iemand weten te vinden die nóg dommer is dan Amanda.quote:
Als je nagaat dat het peil dus omhoog moet vanwege de overgang naar RTL, is dit weer een hele vreemde zet te noemen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan mag ik de redactie feliciteren: ze hebben iemand weten te vinden die nóg dommer is dan Amanda.![]()
Ik heb de redactie nog lager zitten dan Amanda dus ik denk dat ze er bewust zo mee omspringen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:01 schreef 2live het volgende:
[..]
maar als dit echt is, dan kan ik niet geloven dat de redactie hiermee bekend is, of ben ik nu naief?![]()
Ja nu daal je weer in mijn idolen-top-10quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:01 schreef 2live het volgende:
[..]
maar als dit echt is, dan kan ik niet geloven dat de redactie hiermee bekend is, of ben ik nu naief?![]()
Geweldig, weer een ordinair mormel dat niks ander kan dan ordinair schelden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan mag ik de redactie feliciteren: ze hebben iemand weten te vinden die nóg dommer is dan Amanda.![]()
verdommequote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:06 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ja nu daal je weer in mijn idolen-top-10![]()
Ze weet ook dat Huub z'n moeder een hoer is dus ook dat scheelt weer.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:11 schreef mootie het volgende:
Dit mormel heeft geen moeite met het woord kanker, dat scheelt dan weer.![]()
Niet te volgen he.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:11 schreef 2live het volgende:
[..]
verdommeHet rijmt toch niet met het niveau dat omhoog moet of wel?
Btw Lobasca staat op 1 en is er denk ik niet af te slaan na haar legendarische radquote:
Ach.. de kijkcijfers blijven maar stijgen. Gisteren zaten ze dicht tegen het half miljoen aan. Die Fons van Westerloo kan wel met de mond belijden dat het netter moet, als al dat rellen scoort, dan denk ik echt niet dat ze de formule gaan wijzigen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je nagaat dat het peil dus omhoog moet vanwege de overgang naar RTL, is dit weer een hele vreemde zet te noemen.
Precies wat Brian nodig heeft.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:24 schreef Niek. het volgende:
[[url=]afbeelding[/url]]
Dit is de Nadia van het 06-nummer en adres enzo, vind het niet echt lijken op die andere foto.
ik ga toch niet bellenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:17 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Btw Lobasca staat op 1 en is er denk ik niet af te slaan na haar legendarische radio-optreden
Bij Dennis was het ook al waar..en als je het combineert met de dingen uit haar interview..1+1=2quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:20 schreef CoT het volgende:
Ik geloof niet dat die reacties van haar zijn, zo dom kan iemand niet zijn
Zij of de redactie, dat weet ik nou ook niet meer.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:20 schreef CoT het volgende:
Maak kennis met het begrip glamourfoto.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:20 schreef NY_Giant het volgende:
Ik vind haar Hyves foto's niet op de foto van Tien lijken.
Als dit je Hyves lijstje is ben je in mijn ogen al wat dommer dan de gemiddelde persoon:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:20 schreef CoT het volgende:
Zoals ik haar inschat dan denk ik dat ze een hele warme persoonlijkheid is met manieren. Precies zoals een vrouw hoort te zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:33 schreef F04 het volgende:
hopelijk is ze niet te bitchy.
Als dat gebeurt zou het wel een heel triest programma zijn en verliezen ze hopelijk veel kijkers.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:35 schreef grazygirl het volgende:
nou das dus lekker balen, je hebt dus kans dat die er met immuniteit naar binnen komt en een ander dat mag geve, dat zal dan lieke of huub worden en dan ligt er 1 van de twee uit. zou mij niets verbazen als dennix dit al weet en daarom zo een grote mond heeft![]()
Ik zie dat ze de Michael, de eerste date van Eric, als vriendje heeft.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, dit is ze:
zou dus wel grappig zijn als Huub megaveel punten scoort met de popollquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:37 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Als dat gebeurt zou het wel een heel triest programma zijn en verliezen ze hopelijk veel kijkers.
goed opgevoed, er komt geen onvertogen woord over haar lippen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Zoals ik haar inschat dan denk ik dat ze een hele warme persoonlijkheid is met manieren. Precies zoals een vrouw hoort te zijn.
In mijn ogen wordt het ook steeds triester anders hadden ze Natas er wel uit gegooid... dat was echt een vaag verhaal hoor! Natas en Brain kunnen van alles maken maar die worden er noooooit uitgegooid!! En als ze zelf dreigen te gaan zullen ze wel een leuk bedrag extra krijgen!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:37 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Als dat gebeurt zou het wel een heel triest programma zijn en verliezen ze hopelijk veel kijkers.
Wanneer wordt ie bekend gemaakt dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:39 schreef grazygirl het volgende:
[..]
zou dus wel grappig zijn als Huub megaveel punten scoort met de popoll
Ik ben bang dat die niet eens haalt. Als zij immuniteit mag verlenen dan is het gebeurt met Huub en Lieke.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:39 schreef grazygirl het volgende:
[..]
....2live.....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:46 schreef Disana het volgende:
En ze is dus vriendje met ene Sjoerd die samen op de foto staat met Jaap. Dan hebben jullie gelijk en is dit waarop Jaap zit te wachten.
Ik gun Jaap best iemand maar BAND niet. Dit is zwaar uit verhouding en gewoon niet leuk meer.quote:
ik ga niet meer stemen. Ik weiger nog langer mee te betalen aan het salaris van redactieleden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:39 schreef grazygirl het volgende:
[..]
Ik had het over 2live die deze theorie uit haar mouw schudde. Ik bedoel niet dat ik dit toequote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik gun Jaap best iemand maar BAND niet. Dit is zwaar uit verhouding en gewoon niet leuk meer.
http://aaaaah.hyves.nl/quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:46 schreef Disana het volgende:
En ze is dus vriendje met ene Sjoerd die samen op de foto staat met Jaap. Dan hebben jullie gelijk en is dit waarop Jaap zit te wachten.
Nee en ik weet waarom. De heflt van de bewoners komt al uit het criminele Amsterdamse circuit. Er is geen Brabander, Zeelander, Limburger te vinden in de kooi en dat is aan de gemoedstand te merken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:53 schreef Lieve het volgende:
Goh, het lukt de pannekoek toch steeds weer om een nog diepere duik in de vuilnisbak te nemen.
Het vuil waar ze mee aankomt zetten.... ik krijg het niet gevonden in mijn wijde wijde leefomgeving. Dit soort smerig trash is een applaus waard.
neem anders ff een kijkje bij de reacties op de Hyves van Kelly Bax (breezerzussie van Dennis).quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:56 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
http://aaaaah.hyves.nl/
reactie van patricia:
Heyyy Sjoerd!!
Hoestie.. nog wilde planne voor het weekend?
Morgen naar de Gouden Kooi toch..?
Veel plezier!!
joehoe!!! Ik ben goed !!!quote:
Nee, okee. Weinig mensen hier, denk ik. Wat een trash-gebeuren is DGK geworden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:55 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik had het over 2live die deze theorie uit haar mouw schudde. Ik bedoel niet dat ik dit toejuich
nee eigenlijk zijn we zwaar over de pisquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:55 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik had het over 2live die deze theorie uit haar mouw schudde. Ik bedoel niet dat ik dit toejuich
deze kan ook niet er staat dat ze 23 isquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, dit is ze:
Wij voelen ons collectief in het ootje genomen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:05 schreef 2live het volgende:
[..]
nee eigenlijk zijn we zwaar over de pis![]()
we moeten een spoedoverleg houden; hoe nu verder. Kunnen we elkaar nog oppeppen om streams te kijken met overwegend lowlives.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Wij voelen ons collectief in het ootje genomen.
Zeker, spoedoverleg is zeer gewenst op dit moment. Ook meld ik me alvast aan indien iemand een revolutie begintquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:15 schreef 2live het volgende:
[..]
we moeten een spoedoverleg houden; hoe nu verder. Kunnen we elkaar nog oppeppen om streams te kijken met overwegend lowlives.
Ik stel voor dat wij het daar vanavond rond een uur of 22.30 uur eens uitgebreid moeten brainstormen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:15 schreef 2live het volgende:
[..]
we moeten een spoedoverleg houden; hoe nu verder. Kunnen we elkaar nog oppeppen om streams te kijken met overwegend lowlives.
Niks dan positiefs vanuit hier. Wat een omvang.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:19 schreef RSie het volgende:
ze heeft ook SLY de webmaster van Nowlive in d'r lijstje!
grote kerel inderdaad,.. zoals Hubert al eerder eens aangaf!
http://sly65.hyves.nl/
Ik ben bang dat het toch kaartenacties e.d. zullen moeten worden om onszelf en de enige 2 relatief normale miljonairs op de been te houden (Jaap tel vooralsnog niet mee).quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:15 schreef 2live het volgende:
[..]
Kaartenacties?????? Revolutie wil ik! Opstand, rellen, barricadesquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het toch kaartenacties e.d. zullen moeten worden om onszelf en de enige 2 relatief normale miljonairs op de been te houden (Jaap tel vooralsnog niet mee).
Onszelf vastketenen in de bomen bij de oprijlaan. Nah, teveel moeite. Gewoon de boodschap erdoor rammen dat we de verhoudingen niet meer pikken. Kan het best met kaarten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:22 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Kaartenacties?????? Revolutie wil ik! Opstand, rellen, barricades![]()
Poederbrieven?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Onszelf vastketenen in de bomen bij de oprijlaan. Nah, teveel moeite. Gewoon de boodschap erdoor rammen dat we de verhoudingen niet meer pikken. Kan het best met kaarten.
Tuurlijk. Nou lees ik net in de COS dat dit niet de goede Nadia zou zijn. Ik kan die berichtjes nergens vinden op haar rommelige Hyves?quote:
Maar het is nog wel steeds het gespuis dat gequote werd van de Tienforums?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk. Nou lees ik net in de COS dat dit niet de goede Nadia zou zijn. Ik kan die berichtjes nergens vinden op haar rommelige Hyves?
Nadia (22)
vandaag, 15:18
ff voor de duidelijkheid ik ben niet de nieuwe miljonair.ik heb wel de zelfde naam en lijk er mischien een beetje op maar helaas.shit man hahahahahahaha
maar ik ken haar wel,familie is ze ik heb haar gezegt dat ze erin moest gaan.
het is een pittige tante die even lieke moet pakken voor mij!
2 Nadia's binnen één familie die helemaal lijp zijn van dgk?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk. Nou lees ik net in de COS dat dit niet de goede Nadia zou zijn. Ik kan die berichtjes nergens vinden op haar rommelige Hyves?
Nadia (22)
ff voor de duidelijkheid ik ben niet de nieuwe miljonair.ik heb wel de zelfde naam en lijk er mischien een beetje op maar helaas.shit man hahahahahahaha
het is een pittige tante die even lieke moet pakken voor mij!
Ze was het dus niet, getuige het berichtje op haar Hyves:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maak kennis met het begrip glamourfoto.
Op een glamourfoto ben ik ook (nog) veel mooier dan in werkelijkheid.![]()
![]()
Dat het een domme gans is die perfect bij BAND past staat vrijwel vast. Dat Huub hierdoor hoogstwaarschijnlijk totaal in de hoek gedrukt wordt, lijkt me ook bijna zeker. En ik had toch al zo'n hekel aan die relletjes van een groepje tegen een minderheid, niet om aan te zien dat soort smerig gepest.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar het is nog wel steeds het gespuis dat gequote werd van de Tienforums?![]()
Als het die griet is van het Tienforum, heb ik mn mening al helemaal klaar.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat het een domme gans is die perfect bij BAND past staat vrijwel vast. Dat Huub hierdoor hoogstwaarschijnlijk totaal in de hoek gedrukt wordt, lijkt me ook bijna zeker. En ik had toch al zo'n hekel aan die relletjes van een groepje tegen een minderheid, niet om aan te zien dat soort smerig gepest.
Stakingquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:22 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Kaartenacties?????? Revolutie wil ik! Opstand, rellen, barricades![]()
het is bijna vakantie als mijn streams verlopen. Als ik terug kom gok ik erop dat mijn verslaving voorbij is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:47 schreef noekje het volgende:
Als ik actie ga ondernemen dan is het dat ik de streams uit mijn favorieten haal en dan mogen ze het uitzoeken verder. Niet dat het ze wat kan schelen maar ik ben er dan wel klaar mee.
ik doe meequote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Als het die griet is van het Tienforum, heb ik mn mening al helemaal klaar.
Deze dus![]()
![]()
![]()
Klopt! Dat heb ik gisteren met de stemronde gedaan. Geluk dat ik niet kan liplezen en toen ik Brian zijn mond op en neer zag gaan, ben ik dat in gaan vullen met koechikoechi en toen moest Lieke daarom lachen. Zo relaxt was dat!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:50 schreef 2live het volgende:
[..]
het is bijna vakantie als mijn streams verlopen. Als ik terug kom gok ik erop dat mijn verslaving voorbij is.
Heb het al eens eerder alleen via de COS gevolgd, je bent er een stuk relaxter onder als je het alleen maar leest en niet hoort.
We ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:33 schreef LoveProfusion het volgende:
We moeten gewoon de grootste kaartenactie houden tot nog toe..Lieke en Huub een steuntje geven
ben nu al week of 2 streamloos en het bevalt me prima!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Klopt! Dat heb ik gisteren met de stemronde gedaan. Geluk dat ik niet kan liplezen en toen ik Brian zijn mond op en neer zag gaan, ben ik dat in gaan vullen met koechikoechi en toen moest Lieke daarom lachen. Zo relaxt was dat!
Streams even aan en ik hoorde Lieke zeggen,"bedankt voor de wijze woorden."
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:59 schreef ScofieldM het volgende:
Kaartenaktie voor de kabouter en z'n trol dacht het niet
Brian's team wordt versterkt met Nadia da's heel mooi wat gaat huubje het zwaar krijgen hahaha
Nadia is Brian/Amanda/Tas fan en Dennis vindt ze ook een mooie jongen dus dat wordt het nieuwe koppel ligt er heel dik bovenop.
Het is wel makkelijk dat we vooraf al weten dat Nadia ook trash is!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:59 schreef ScofieldM het volgende:
Kaartenaktie voor de kabouter en z'n trol dacht het niet
Brian's team wordt versterkt met Nadia da's heel mooi wat gaat huubje het zwaar krijgen hahaha
Nadia is Brian/Amanda/Tas fan en Dennis vindt ze ook een mooie jongen dus dat wordt het nieuwe koppel ligt er heel dik bovenop.
Neenee het grootste trash in huis is die smurf huub met z'n gnoom dragqueen likjequote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk dat we vooraf al weten dat Nadia ook trash is!![]()
Ooooooooh je bedoelt Lieke, de enige met moreel besef, de Lieke die niet steeds verzandt in hetzelfde laagbijdegrondse gescheld?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:08 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Neenee het grootste trash in huis is die smurf huub met z'n gnoom dragqueen likje![]()
![]()
![]()
Maar goed, als jij van mening bent dat Amanda geen trash is zegt dat toch een heleboel over jouzelf.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:08 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Neenee het grootste trash in huis is die smurf huub met z'n gnoom dragqueen likje![]()
![]()
![]()
Tja, da's ook mijn probleem. We hebben al een aantal keren kunnen zien hoe groepspesterijen eruit zien, en ik vind het niet om aan te zien. En stupiditeit en grofheid zien we ook al genoeg, waarom nog meer, anders dan om Huub dwars te zitten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:07 schreef itsme het volgende:
Bah. Waar zijn ze mee bezig ?![]()
Het wordt dus 6-2 terwijl 5-2 al niet om aan te zien is.
Weer een BAN fan er in en wat voor een. Eentje die zich identificeert met Amanda
![]()
leuk met zijn zessen Lieke bashen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, da's ook mijn probleem. We hebben al een aantal keren kunnen zien hoe groepspesterijen eruit zien, en ik vind het niet om aan te zien. En stupiditeit en grofheid zien we ook al genoeg, waarom nog meer, anders dan om Huub dwars te zitten.
Verder dan hoer en stinkkut komen ze toch niet. Amanda zal misschien nog even krijsen dat Lieke een IQ van nul heeft....... maar goed, wie luistert er nou nog naar Amanda....quote:
Ben je er weer?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:21 schreef tonythewiseguy het volgende:
Hoelaat komt ze?
waarom niet?.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:21 schreef Snake2005 het volgende:
Maargoed, wie zegt dat Amanda die marokaanse mag...
Jaah????????? Had ik gelijk? wowquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:22 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Dus de eerst geposte hyves was toch de juiste. Als deze weblog klopt tenminste...
Dit is zeker weten de bewuste Nadia die 'De Gouden Kooi' gaat betreden?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:45 schreef Pearlbitch het volgende:
En voor wie haar alvast een beetje wil leren kennnen, een bloemlezing uit haar pennenvruchten die ze op het DGK-forum op hyves heeft geplaatst:
huub naar huis ole ole krijg de kanker tyfushond!!!
procedure Huub eruit:
1 - halve liter jajem in de kabouter
2 - angstzweet Jabba tegen de kabouter aanzwiepen
3 - Huub is een hoereloper
4 - zijn moeder is de grootste hoer van Enschede,wordt terplaatse ook wel het plus kut syndroom genoemd.
(ENschede = PLUSkut)
---
hey rick je moet je fucking bek houden,ik bepaal zelf wat ik zeg en huub ken jij niet eens want die verandert iedere keer van persoonlijkheid die jongen spoort niet,hij is veel gepest.en hij moet met zn poten van brian afblijven stomme huub fans
---
zo ff lekker bij natasia kijken en jaap,brian,eric en amanda natuurlijk dat zijn tenminste normale mensen die hun zelf blijven ik haat huub ole ole ole en ik vind het ok heerlijk doei veel plezier hier nazi`s
---
Nadia (14)
17 jun, 15:12
jammer voor jou maar ben geen moslim gek wijf wie ben jij om mij zo te beoordelen.kutwijf met je moslimmannetje thuis zitten hahahaha.zeg dat maar op straat tegen een moslim.daar moet je niet bij mij zijn kutracist.wat ik ben of waar ik vandaan kom kan jij alleen van dromen bleekscheent! ik heb allemaal schijt aan jullie hoor lach me kapot hier. geeft me gwoon een kick ahhh heerlijk dat mensen zo opgefokt worden.omdat ik hun zielige huubje belachelijk heb gemaakt met zn lelijke kop,enge ogen. ga wat doen ofzo stomme huub fans stuur maar lekker reactie`s I don`t give fuck.ik vind het juist leuk,gaan we nu huilen ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh zielige mensen owwwwwwwwwwwwww Go to hell everbody
---
lekker gekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk worden hier kankerlijers!!!!!!!!!
---
zo huub heeft goeie klappen gekregen van brian he.brian pakt hem gewoon met 2vingers in de lucht en breekt al zn botten die mietje ahhhhhhhhhhhhhhhhhh gaan we nou huilen. je had hem in begin moeten zien zielige strieste gast komt binnen, word belachelijk gemaakt door nathanaël.ik had echt medelijden met hem en tegelijkertijd vond ik hem zwaar irritant.met zn kuttekop vooral als ie uit zn nest komt bah bah en toen hij de eerste keer een hoer neukte,heb je dat wijf gezien zo lelijk gadverdamme die jongen heeft gewoon een ziekte.en dat was genant op tv hahahaha hoerenloper.
---
met alle 10 wat slaat dat op???? niet iedereen heeft een hyve stom wijf .volgens spoor je niet helemaal ik ben pas nieuw hier denk je dat ik de hele tijd mn tijd zit te verspillen hier volgens mij zit jij gewoon 24uur achter de pc.ik heb ok vrienden die geneens een hyve hebben er zijn ok andere dingen op de wereld bitch
---
check dit is ff lees wat ik allemaal heb getypt kankerlijers hoerenjong
---
huub=nerd
huub=nerd
huub=nerd
huub=nerd
huub=nerd
huub=nerd
huub=nerd
huub=nerd
huub=nerd
---
bekken dicht houden hier ik ben hier de baas motherfuckers,ik haat racisten
oprotten uit deze wereld als je niet tegen gekleurde mensen kunt nazi`s .jullie haten brian omdat het een buitenlander is gestoorde mensen.hitlers kinderen....whahahahahahahahahahaha
---
Geloof het wel........ daar zijn we mooi klaar mee. Nog een niveautje Amanda erbijquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:52 schreef braaksel het volgende:
[..]
Dit is zeker weten de bewuste Nadia die 'De Gouden Kooi' gaat betreden?
Nee dat is ze nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:52 schreef braaksel het volgende:
[..]
Dit is zeker weten de bewuste Nadia die 'De Gouden Kooi' gaat betreden?
Als er hier zo gepost zou worden, zou ik de benen nemenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:57 schreef monique.t het volgende:
Nadia (22)
het is een pittige tante die even lieke moet pakken voor mij
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:17 schreef avonne het volgende:
serieus, ik ben de weg kwijt.
Is die van tien site de echte?
mag ik een teiltje, een asperientje en 4 maanden verlof?
http://nadiaderbane.web-log.nl/quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:23 schreef dgk_addict het volgende:
Heeft ze nou wel of geen eigen site of weblog? Zo ja welke is van haar?
Zeg maar rustig 'we'. Het enige wat me zeker lijkt is dat het interview op de 10 site met haar echt is. En dat voorspelt niet veel goeds.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:29 schreef avonne het volgende:
[..]
niet plagen, Ikweetniets.
we raken ik raak serieus gestressed
Neeee, je bent gewoon een gefrustreerd oud wijf dat geen geen sociaal leven heeft, das all. Er zijn er genoeg op fok.quote:
Sexy stoeipoes, dat is toch de rol van Amanda?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:38 schreef Gert het volgende:
De Telegraaf:
De Gouden Kooi verwelkomt sexy stoeipoes
Zoveel mensen zoveel meningenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:00 schreef noltje het volgende:
Iemand die DGK heeft gevolgd moet toch weten dat BAN de mensen met het slechte karakter zijn.
Hoe kan het dat die Nadia dat niet ziet.![]()
Gaat deze semi allochtoon toch klitten met haar soortgenoten ?
Als er stelletjes zijn, kan je er niet genoeg van hebben, zeker in een (real life) soap nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Sexy stoeipoes, dat is toch de rol van Amanda?![]()
Je kan beter quoten dan weet ik waar je het over hebtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:15 schreef Margo37 het volgende:
Eigen waarheid ja, 538 uitzending met Lieke en Huub![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:47 schreef fredfik het volgende:
valt me wel op dat ze allemaal uit de buurt van A dam komen!!!!
Zal wel rond een uur of 10 zijn gok ikquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:23 schreef RB.Dean het volgende:
Is er al bekend hoe laat ze komt?
Van de 18 kwamen er maar 6 uit Amsterdam....quote:
Ik quote dan maar even zelf mijn complete post. dank jequote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:23 schreef itsme het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze zo een typje is als Safra? die schoonmaakster.
maar tot nu toe klopt het wel.. Alle 3 met een andere dan Nederlandse familie zitten in BAN.
O ben ik nu ene racist?
Noem je dat "complete"? Je "complete" heeft minstens 110,23 pond overgewicht, hiero:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik quote dan maar even zelf mijn complete post. dank je![]()
"Maar" ? En Almere is een buitenpost van Amsterdam.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Van de 18 kwamen er maar 6 uit Amsterdam....
Daarvan zit er op dit moment nog maar van 1 in....
Allemaal kinnesinne man![]()
Dat was 's nachts hè. Normale mensen liggen dan te slapen omdat ze de volgende dag moeten werken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:13 schreef PC eend het volgende:
Heb je laatst die 538 uitzending met Lieke en Amanda gezien?
De meeste bellers waren anti-Huub en pro-ban![]()
en die kunnen dus niet de hele dag in de Cos Huubje verheerlijken?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was 's nachts hè. Normale mensen liggen dan te slapen omdat ze de volgende dag moeten werken.![]()
Nee dat waren allemaal stoere truckers die huub uitkotstequote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was 's nachts hè. Normale mensen liggen dan te slapen omdat ze de volgende dag moeten werken.![]()
Die truckers riepen; AMANDA, HOER HOER HOERquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee dat waren allemaal stoere truckers die huub uitkotste![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:34 schreef voyeur het volgende:
[..]
en die kunnen dus niet de hele dag in de Cos Huubje verheerlijken?
Heerlijk om aan te horen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:04 schreef ShivaArnhem het volgende:
[..]
Die truckers riepen; AMANDA, HOER HOER HOER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |