joehoe!!! Ik ben goed !!!quote:
Nee, okee. Weinig mensen hier, denk ik. Wat een trash-gebeuren is DGK geworden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:55 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik had het over 2live die deze theorie uit haar mouw schudde. Ik bedoel niet dat ik dit toejuich
nee eigenlijk zijn we zwaar over de pisquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:55 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik had het over 2live die deze theorie uit haar mouw schudde. Ik bedoel niet dat ik dit toejuich
deze kan ook niet er staat dat ze 23 isquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, dit is ze:
http://chayenne23.hyves.nl
Wij voelen ons collectief in het ootje genomen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:05 schreef 2live het volgende:
[..]
nee eigenlijk zijn we zwaar over de pis![]()
we moeten een spoedoverleg houden; hoe nu verder. Kunnen we elkaar nog oppeppen om streams te kijken met overwegend lowlives.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Wij voelen ons collectief in het ootje genomen.
Zeker, spoedoverleg is zeer gewenst op dit moment. Ook meld ik me alvast aan indien iemand een revolutie begintquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:15 schreef 2live het volgende:
[..]
we moeten een spoedoverleg houden; hoe nu verder. Kunnen we elkaar nog oppeppen om streams te kijken met overwegend lowlives.
Ik stel voor dat wij het daar vanavond rond een uur of 22.30 uur eens uitgebreid moeten brainstormen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:15 schreef 2live het volgende:
[..]
we moeten een spoedoverleg houden; hoe nu verder. Kunnen we elkaar nog oppeppen om streams te kijken met overwegend lowlives.
Niks dan positiefs vanuit hier. Wat een omvang.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:19 schreef RSie het volgende:
ze heeft ook SLY de webmaster van Nowlive in d'r lijstje!
grote kerel inderdaad,.. zoals Hubert al eerder eens aangaf!
http://sly65.hyves.nl/
Ik ben bang dat het toch kaartenacties e.d. zullen moeten worden om onszelf en de enige 2 relatief normale miljonairs op de been te houden (Jaap tel vooralsnog niet mee).quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:15 schreef 2live het volgende:
[..]
Kaartenacties?????? Revolutie wil ik! Opstand, rellen, barricadesquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het toch kaartenacties e.d. zullen moeten worden om onszelf en de enige 2 relatief normale miljonairs op de been te houden (Jaap tel vooralsnog niet mee).
Onszelf vastketenen in de bomen bij de oprijlaan. Nah, teveel moeite. Gewoon de boodschap erdoor rammen dat we de verhoudingen niet meer pikken. Kan het best met kaarten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:22 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Kaartenacties?????? Revolutie wil ik! Opstand, rellen, barricades![]()
Poederbrieven?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Onszelf vastketenen in de bomen bij de oprijlaan. Nah, teveel moeite. Gewoon de boodschap erdoor rammen dat we de verhoudingen niet meer pikken. Kan het best met kaarten.
Tuurlijk. Nou lees ik net in de COS dat dit niet de goede Nadia zou zijn. Ik kan die berichtjes nergens vinden op haar rommelige Hyves?quote:
Maar het is nog wel steeds het gespuis dat gequote werd van de Tienforums?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk. Nou lees ik net in de COS dat dit niet de goede Nadia zou zijn. Ik kan die berichtjes nergens vinden op haar rommelige Hyves?
Nadia (22)
vandaag, 15:18
ff voor de duidelijkheid ik ben niet de nieuwe miljonair.ik heb wel de zelfde naam en lijk er mischien een beetje op maar helaas.shit man hahahahahahaha
maar ik ken haar wel,familie is ze ik heb haar gezegt dat ze erin moest gaan.
het is een pittige tante die even lieke moet pakken voor mij!
2 Nadia's binnen één familie die helemaal lijp zijn van dgk?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk. Nou lees ik net in de COS dat dit niet de goede Nadia zou zijn. Ik kan die berichtjes nergens vinden op haar rommelige Hyves?
Nadia (22)
vandaag, 15:18
ff voor de duidelijkheid ik ben niet de nieuwe miljonair.ik heb wel de zelfde naam en lijk er mischien een beetje op maar helaas.shit man hahahahahahaha
maar ik ken haar wel,familie is ze ik heb haar gezegt dat ze erin moest gaan.
het is een pittige tante die even lieke moet pakken voor mij!
Ze was het dus niet, getuige het berichtje op haar Hyves:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maak kennis met het begrip glamourfoto.
Op een glamourfoto ben ik ook (nog) veel mooier dan in werkelijkheid.![]()
![]()
Dat het een domme gans is die perfect bij BAND past staat vrijwel vast. Dat Huub hierdoor hoogstwaarschijnlijk totaal in de hoek gedrukt wordt, lijkt me ook bijna zeker. En ik had toch al zo'n hekel aan die relletjes van een groepje tegen een minderheid, niet om aan te zien dat soort smerig gepest.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar het is nog wel steeds het gespuis dat gequote werd van de Tienforums?![]()
Als het die griet is van het Tienforum, heb ik mn mening al helemaal klaar.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat het een domme gans is die perfect bij BAND past staat vrijwel vast. Dat Huub hierdoor hoogstwaarschijnlijk totaal in de hoek gedrukt wordt, lijkt me ook bijna zeker. En ik had toch al zo'n hekel aan die relletjes van een groepje tegen een minderheid, niet om aan te zien dat soort smerig gepest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |