quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:11 schreef mootie het volgende:
Dit mormel heeft geen moeite met het woord kanker, dat scheelt dan weer.![]()
dat weet je toch; anders kan hij vanavond niet leverenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:12 schreef pullup het volgende:
Ik dacht dat ze er allemaal om 9.30 uit moesten, waarom ligt Brian daar nog te maffen![]()
Stel je voor: dan zou je je toch niet thuis voelen daar?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:11 schreef mootie het volgende:
Dit mormel heeft geen moeite met het woord kanker, dat scheelt dan weer.![]()
Kindje van God heeft slaap nodig na het nuttigen van zijn pammetjes.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:12 schreef pullup het volgende:
Ik dacht dat ze er allemaal om 9.30 uit moesten, waarom ligt Brian daar nog te maffen![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kindje van God heeft slaap nodig na het nuttigen van zijn pammetjes.Amanda
het is er bij mij door vrienden en omgeving ook ingeslopen, ik vermijd het zoveel mogelijk.. Ik heb vorig jaar erg pijnlijke ervaringen gehad met kanker, maar desondanks kan ik er gewoon tegen.. Het ligt helemaal aan de plek die jij het woord geeft.. Ik zie het gewoon als vloeken, laten gaan van emoties, heb er voor mezelf helemaal geen verband met de ziekte mee... NIET dat ik het nu goed wil praten hoor, maar je kunt er dus wel mee leren omgaan dat gescheld met die ziektequote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:13 schreef Elounda het volgende:
[..]
Stel je voor: dan zou je je toch niet thuis voelen daar?
Mensen die zo kwistig met dit woord omgaan, hebben nooit een dierbare aan deze ziekte verloren en het is te hopen dat het ze nooit zal gebeuren.
Toch is het schandalig. Als Huub 5 minuten zijn ogen dicht doet, schalt het door dat hok, dat hij een actieve houding aan moet nemen.quote:
Ik hoorde Opperzwabber zeggen dat ze ook een high tea krijgen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:16 schreef scanman01 het volgende:
Natasia en Lieke zijn druk bezig met make up, tanden poetsen enz enz enz...
Want je wilt toch niet al te gewoontjes een supermarkt binnen wandelen
Ik denk eigenlijk dat er nog maar heel weinig mensen zijn die niet iemand hebben verloren aan kanker. Ik kan er wel tegen maar het is zo ordinair. Dan vind ik kut veel leuker.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:13 schreef Elounda het volgende:
[..]
Stel je voor: dan zou je je toch niet thuis voelen daar?
Mensen die zo kwistig met dit woord omgaan, hebben nooit een dierbare aan deze ziekte verloren en het is te hopen dat het ze nooit zal gebeuren.
Ik zal het geluid ook maar eens aan doen dan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoorde Opperzwabber zeggen dat ze ook een high tea krijgen.
anders wordt haar tasje wakker.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:19 schreef Mokum020 het volgende:
Waarom fluistert Amanda in godsnaam?
Dat is niets meer dan een doosje Pickwick pakken die op de hoogste plankquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda leert de 10 geboden uit haar hoofd.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:19 schreef Mokum020 het volgende:
Waarom fluistert Amanda in godsnaam?
Dat zou wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat is niets meer dan een doosje Pickwick pakken die op de hoogste plank
in de supermarkt staat, maar dat weten zij niet![]()
Ik mis er zo al 6quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:20 schreef Elounda het volgende:
[..]
Amanda leert de 10 geboden uit haar hoofd.
1. Altijd sex hebben met Brian
2. Anale sex hebben met Brian
3. Veel drinken voor de Sex met Brian
4. Veel borst laten zien aan Brian
5..
etc. etc.
Niet liegen, Amanda drinkt niet meerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:20 schreef Elounda het volgende:
[..]
Amanda leert de 10 geboden uit haar hoofd.
1. Altijd sex hebben met Brian
2. Anale sex hebben met Brian
3. Veel drinken voor de Sex met Brian
4. Veel borst laten zien aan Brian
5..
etc. etc.
sommige Amsterdammers zijn dan weer wel leukquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat is niets meer dan een doosje Pickwick pakken die op de hoogste plank
in de supermarkt staat, maar dat weten zij niet![]()
Wat te doen vanavond?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:25 schreef 2live het volgende:
[..]
sommige Amsterdammers zijn dan weer wel leuk![]()
Ik stel een high tea voor.quote:
Mooi... en Jaap moet daar dan maar 's verplicht bij aanwezig zijn. Die ziet bij iedere lekkernij Egypte aan zijn neus voorbij gaan!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
bij jou of bij mij streams kijkenquote:
Weer een stukje niks-bagger van Tien. Lees toch eens een keer iets door voordat je het op de site zet.quote:Jaap zit weer achter de computer op kantoor en Dennis zoekt hem even op. “Praat Huub niet meer met je?”, vraagt Jaap nieuwsgierig. “Nee, hij was ook niet blij met mijn stukje op jouw weblog. Hij heeft gister een kaartje van mij kapot gemaakt en in mijn bed gelegd”, vertelt Dennis. “Dan scheur je toch ook post van hem kapot”, reageert de Briellenaar. “Nee, ik pak hem nog wel terug. Dit kon bij Eric doen, maar aan mij heeft die een verkeerde”, zegt de 24-jarige zelfverzekerd. We zijn benieuwd hoe hij Huub terug gaat pakken...
Geen kijk. Zo'n jurkje en dan zo'n casual jas aan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:29 schreef 2live het volgende:
[..]
bij jou of bij mij streams kijken![]()
Ook helemaal niet misplaatst dat jurkje van Lieke om boodschapen in te doen.![]()
Rooibos?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:29 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik stel een high tea voor.
Mag jij het doosje pakken![]()
Hier in Schagen spoelt het.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:29 schreef 2live het volgende:
[..]
bij jou of bij mij streams kijken![]()
Ook helemaal niet misplaatst dat jurkje van Lieke om boodschapen in te doen.![]()
Jij kan ook niet veel meer hebben hè, de laatste tijdquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Rooibos?![]()
Wat kun je uitgelaten reageren zeg als je boodschappen mag doen...
ik baal er altijd van![]()
ik ga denk ik vandaag in mijn minijurkje, voor als ik herkent wordt, zie ik er goed uitquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:31 schreef Elounda het volgende:
[..]
Hier in Schagen spoelt het.
Ik ga zo boodschappen doen in mijn zuidwestertje denk ik.
Met rubberen laarzen natuurlijk.
Ik doelde meer op Tas en Liekequote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:32 schreef Elounda het volgende:
[..]
Jij kan ook niet veel meer hebben hè, de laatste tijd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |