Stakingquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:22 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Kaartenacties?????? Revolutie wil ik! Opstand, rellen, barricades![]()
het is bijna vakantie als mijn streams verlopen. Als ik terug kom gok ik erop dat mijn verslaving voorbij is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:47 schreef noekje het volgende:
Als ik actie ga ondernemen dan is het dat ik de streams uit mijn favorieten haal en dan mogen ze het uitzoeken verder. Niet dat het ze wat kan schelen maar ik ben er dan wel klaar mee.
ik doe meequote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Als het die griet is van het Tienforum, heb ik mn mening al helemaal klaar.
Deze dus![]()
![]()
![]()
Klopt! Dat heb ik gisteren met de stemronde gedaan. Geluk dat ik niet kan liplezen en toen ik Brian zijn mond op en neer zag gaan, ben ik dat in gaan vullen met koechikoechi en toen moest Lieke daarom lachen. Zo relaxt was dat!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:50 schreef 2live het volgende:
[..]
het is bijna vakantie als mijn streams verlopen. Als ik terug kom gok ik erop dat mijn verslaving voorbij is.
Heb het al eens eerder alleen via de COS gevolgd, je bent er een stuk relaxter onder als je het alleen maar leest en niet hoort.
We ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:33 schreef LoveProfusion het volgende:
We moeten gewoon de grootste kaartenactie houden tot nog toe..Lieke en Huub een steuntje geven
ben nu al week of 2 streamloos en het bevalt me prima!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Klopt! Dat heb ik gisteren met de stemronde gedaan. Geluk dat ik niet kan liplezen en toen ik Brian zijn mond op en neer zag gaan, ben ik dat in gaan vullen met koechikoechi en toen moest Lieke daarom lachen. Zo relaxt was dat!
Streams even aan en ik hoorde Lieke zeggen,"bedankt voor de wijze woorden."
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:59 schreef ScofieldM het volgende:
Kaartenaktie voor de kabouter en z'n trol dacht het niet
Brian's team wordt versterkt met Nadia da's heel mooi wat gaat huubje het zwaar krijgen hahaha
Nadia is Brian/Amanda/Tas fan en Dennis vindt ze ook een mooie jongen dus dat wordt het nieuwe koppel ligt er heel dik bovenop.
Het is wel makkelijk dat we vooraf al weten dat Nadia ook trash is!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:59 schreef ScofieldM het volgende:
Kaartenaktie voor de kabouter en z'n trol dacht het niet
Brian's team wordt versterkt met Nadia da's heel mooi wat gaat huubje het zwaar krijgen hahaha
Nadia is Brian/Amanda/Tas fan en Dennis vindt ze ook een mooie jongen dus dat wordt het nieuwe koppel ligt er heel dik bovenop.
Neenee het grootste trash in huis is die smurf huub met z'n gnoom dragqueen likjequote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk dat we vooraf al weten dat Nadia ook trash is!![]()
Ooooooooh je bedoelt Lieke, de enige met moreel besef, de Lieke die niet steeds verzandt in hetzelfde laagbijdegrondse gescheld?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:08 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Neenee het grootste trash in huis is die smurf huub met z'n gnoom dragqueen likje![]()
![]()
![]()
Maar goed, als jij van mening bent dat Amanda geen trash is zegt dat toch een heleboel over jouzelf.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:08 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Neenee het grootste trash in huis is die smurf huub met z'n gnoom dragqueen likje![]()
![]()
![]()
Tja, da's ook mijn probleem. We hebben al een aantal keren kunnen zien hoe groepspesterijen eruit zien, en ik vind het niet om aan te zien. En stupiditeit en grofheid zien we ook al genoeg, waarom nog meer, anders dan om Huub dwars te zitten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:07 schreef itsme het volgende:
Bah. Waar zijn ze mee bezig ?![]()
Het wordt dus 6-2 terwijl 5-2 al niet om aan te zien is.
Weer een BAN fan er in en wat voor een. Eentje die zich identificeert met Amanda
![]()
leuk met zijn zessen Lieke bashen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, da's ook mijn probleem. We hebben al een aantal keren kunnen zien hoe groepspesterijen eruit zien, en ik vind het niet om aan te zien. En stupiditeit en grofheid zien we ook al genoeg, waarom nog meer, anders dan om Huub dwars te zitten.
Verder dan hoer en stinkkut komen ze toch niet. Amanda zal misschien nog even krijsen dat Lieke een IQ van nul heeft....... maar goed, wie luistert er nou nog naar Amanda....quote:
Ben je er weer?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:21 schreef tonythewiseguy het volgende:
Hoelaat komt ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |