Op vrijdag 29 juni 2007 13:45 schreef Pearlbitch het volgende:En voor wie haar alvast een beetje wil leren kennnen, een bloemlezing uit haar pennenvruchten die ze op het DGK-forum op hyves heeft geplaatst:
huub naar huis ole ole krijg de kanker tyfushond!!!
procedure Huub eruit:
1 - halve liter jajem in de kabouter
2 - angstzweet Jabba tegen de kabouter aanzwiepen
3 - Huub is een hoereloper
4 - zijn moeder is de grootste hoer van Enschede,wordt terplaatse ook wel het plus kut syndroom genoemd.
(ENschede = PLUSkut)
---
hey rick je moet je fucking bek houden,ik bepaal zelf wat ik zeg en huub ken jij niet eens want die verandert iedere keer van persoonlijkheid die jongen spoort niet,hij is veel gepest.en hij moet met zn poten van brian afblijven stomme huub fans
---
zo ff lekker bij natasia kijken en jaap,brian,eric en amanda natuurlijk dat zijn tenminste normale mensen die hun zelf blijven ik haat huub ole ole ole en ik vind het ok heerlijk doei veel plezier hier nazi`s
---
Nadia (14)
17 jun, 15:12
jammer voor jou maar ben geen moslim gek wijf wie ben jij om mij zo te beoordelen.kutwijf met je moslimmannetje thuis zitten hahahaha.zeg dat maar op straat tegen een moslim.daar moet je niet bij mij zijn kutracist.wat ik ben of waar ik vandaan kom kan jij alleen van dromen bleekscheent! ik heb allemaal schijt aan jullie hoor lach me kapot hier. geeft me gwoon een kick ahhh heerlijk dat mensen zo opgefokt worden.omdat ik hun zielige huubje belachelijk heb gemaakt met zn lelijke kop,enge ogen. ga wat doen ofzo stomme huub fans stuur maar lekker reactie`s I don`t give fuck.ik vind het juist leuk,gaan we nu huilen ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh zielige mensen owwwwwwwwwwwwww Go to hell everbody
---
lekker gekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk worden hier kankerlijers!!!!!!!!!
---
zo huub heeft goeie klappen gekregen van brian he.brian pakt hem gewoon met 2vingers in de lucht en breekt al zn botten die mietje ahhhhhhhhhhhhhhhhhh gaan we nou huilen. je had hem in begin moeten zien zielige strieste gast komt binnen, word belachelijk gemaakt door nathanaël.ik had echt medelijden met hem en tegelijkertijd vond ik hem zwaar irritant.met zn kuttekop vooral als ie uit zn nest komt bah bah en toen hij de eerste keer een hoer neukte,heb je dat wijf gezien zo lelijk gadverdamme die jongen heeft gewoon een ziekte.en dat was genant op tv hahahaha hoerenloper.
---
met alle 10 wat slaat dat op???? niet iedereen heeft een hyve stom wijf .volgens spoor je niet helemaal ik ben pas nieuw hier denk je dat ik de hele tijd mn tijd zit te verspillen hier volgens mij zit jij gewoon 24uur achter de pc.ik heb ok vrienden die geneens een hyve hebben er zijn ok andere dingen op de wereld bitch
---
check dit is ff lees wat ik allemaal heb getypt kankerlijers hoerenjong
---
huub=nerd
huub=nerd
huub=nerd
huub=nerd
huub=nerd
huub=nerd
huub=nerd
huub=nerd
huub=nerd
---
bekken dicht houden hier ik ben hier de baas motherfuckers,ik haat racisten
oprotten uit deze wereld als je niet tegen gekleurde mensen kunt nazi`s .jullie haten brian omdat het een buitenlander is gestoorde mensen.hitlers kinderen....whahahahahahahahahahaha
---