abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:35:41 #126
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_50968610
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 13:27 schreef braaksel het volgende:

[..]

Doet de redactie dat bewust?
Het is naar mijn mening interessanter om mensen uit verschillende gebieden bij elkaar te gooien, maar de redactie heeft blijkbaar 'n zwak voor Amsterdammers.
dennis - Alphen
Lieke - Hilversum
Huub - Oldenzaal
Sylvia - Barcelona
Natasia - Almere
Brian - Almere
Jaap - Brielle/Rotterdam
Erik - Leiden
Nicolaas - Amsterdam
Amanda - Amsterdam
Bart - Amsterdam
Ilona - Amsterdam
Nathanael - Amsterdam
Nena - Landsmeer
Eveline - Ermelo
Stephan - Bussum
Angelique - Lelystad
Noussayr (wie ook alweer) - Amsterdam

Ze komen dus lang niet allemaal uit Amsterdam, maar wel een hoop!
maar goed,.. het is ook wel de grootste stad van Nederland met ongeveer 750.000 inwoners.
cijfermatig gezien is het dus ook niet zo vreemd dat de meeste kandidaten ervandaan komen.
pi_50968669
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 13:35 schreef RSie het volgende:

cijfermatig gezien is het dus ook niet zo vreemd dat de meeste kandidaten ervandaan komen.
Juist wel, nog geen 1 op de 16 inwoners hoort uit amsterdam te komen...
pi_50968702
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 13:37 schreef Niek. het volgende:

[..]

Juist wel, nog geen 1 op de 16 inwoners hoort uit amsterdam te komen...
Je was me voor, maar je hebt gelijk.
pi_50968704

Niet onaardig om te zien.... vergeet niet dat (jonge, non-hoofddoekdragende) marokaanse vrouwen ook nog eens goed gebekt zijn dus in theorie kan dat leuke beelden opleveren. Ben benieuwd, ga haar wel een kans geven.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:40:55 #130
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50968765
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 13:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik lees net stukje van monique.t en het is wel weer duidelijk wat de readaktie wil bereiken.
Die mag straks unanimieit uitdelen aan huub, dan kan liek vertrekken, en vervolgens kan huub dus ook gaan omdat die geen dekking heeft, en zo zit er een gemoedlijk RTL clubje met meer gepigmenteerde kansarme medelanders in de villa.
Weer zo'n 'logische' fok conclusie.

Als ze Huub en/of Lieke er graag op die manier uit willen hebben, denk je dan niet dat Dennis al iemand immuniteit had mogen geven? Zomaar een ideetje hoor.

Nee, als ze iemand er NIET uit willen is het Huub wel. Oa voor hem zijn alle regels juist veranderd. De redactie weet ook : zonder Huub, geen programma. Alles draait om Huub. Kijk de tv uitzendingen maar.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_50968775
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:42 schreef NY_Giant het volgende:
Nadia Derbane
Name: Nadia DerbaneAddress:. Tugelaweg 77, 1091 VM Amsterdam. Date of birth: 14-04-1984 ... E-mail address: nadia.derbane@hva.nl. Qualifications ...

Nee helaas de leeftijd klopt niet
Inspiratieloos!
pi_50968809
Nou ik weet alweer genoeg.
Hub en Lieke zullen het weer niet makkelijk gaan krijgen.
Vind haar nu al niks.
weer zo,n verwende kapsones trut.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:43:16 #133
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_50968849
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:20 schreef itsme het volgende:
Naam: Nadia Derbane
Leeftijd: 21

http://nadiaderbane.hyves.nl/

leeftijd klopt niet. deze is 21
Nee, dit is ze:

http://chayenne23.hyves.nl
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:45:43 #134
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_50968927
En voor wie haar alvast een beetje wil leren kennnen, een bloemlezing uit haar pennenvruchten die ze op het DGK-forum op hyves heeft geplaatst:

huub naar huis ole ole krijg de kanker tyfushond!!!
procedure Huub eruit:

1 - halve liter jajem in de kabouter
2 - angstzweet Jabba tegen de kabouter aanzwiepen
3 - Huub is een hoereloper
4 - zijn moeder is de grootste hoer van Enschede,wordt terplaatse ook wel het plus kut syndroom genoemd.

(ENschede = PLUSkut)
---

hey rick je moet je fucking bek houden,ik bepaal zelf wat ik zeg en huub ken jij niet eens want die verandert iedere keer van persoonlijkheid die jongen spoort niet,hij is veel gepest.en hij moet met zn poten van brian afblijven stomme huub fans
---

zo ff lekker bij natasia kijken en jaap,brian,eric en amanda natuurlijk dat zijn tenminste normale mensen die hun zelf blijven ik haat huub ole ole ole en ik vind het ok heerlijk doei veel plezier hier nazi`s
---

Nadia (14)
17 jun, 15:12
jammer voor jou maar ben geen moslim gek wijf wie ben jij om mij zo te beoordelen.kutwijf met je moslimmannetje thuis zitten hahahaha.zeg dat maar op straat tegen een moslim.daar moet je niet bij mij zijn kutracist.wat ik ben of waar ik vandaan kom kan jij alleen van dromen bleekscheent! ik heb allemaal schijt aan jullie hoor lach me kapot hier. geeft me gwoon een kick ahhh heerlijk dat mensen zo opgefokt worden.omdat ik hun zielige huubje belachelijk heb gemaakt met zn lelijke kop,enge ogen. ga wat doen ofzo stomme huub fans stuur maar lekker reactie`s I don`t give fuck.ik vind het juist leuk,gaan we nu huilen ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh zielige mensen owwwwwwwwwwwwww Go to hell everbody
---

lekker gekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk worden hier kankerlijers!!!!!!!!!

---

zo huub heeft goeie klappen gekregen van brian he.brian pakt hem gewoon met 2vingers in de lucht en breekt al zn botten die mietje ahhhhhhhhhhhhhhhhhh gaan we nou huilen. je had hem in begin moeten zien zielige strieste gast komt binnen, word belachelijk gemaakt door nathanaël.ik had echt medelijden met hem en tegelijkertijd vond ik hem zwaar irritant.met zn kuttekop vooral als ie uit zn nest komt bah bah en toen hij de eerste keer een hoer neukte,heb je dat wijf gezien zo lelijk gadverdamme die jongen heeft gewoon een ziekte.en dat was genant op tv hahahaha hoerenloper.
---

met alle 10 wat slaat dat op???? niet iedereen heeft een hyve stom wijf .volgens spoor je niet helemaal ik ben pas nieuw hier denk je dat ik de hele tijd mn tijd zit te verspillen hier volgens mij zit jij gewoon 24uur achter de pc.ik heb ok vrienden die geneens een hyve hebben er zijn ok andere dingen op de wereld bitch

---

check dit is ff lees wat ik allemaal heb getypt kankerlijers hoerenjong
---

huub=nerd
huub=nerd
huub=nerd
huub=nerd
huub=nerd
huub=nerd
huub=nerd
huub=nerd
huub=nerd
---

bekken dicht houden hier ik ben hier de baas motherfuckers,ik haat racisten
oprotten uit deze wereld als je niet tegen gekleurde mensen kunt nazi`s .jullie haten brian omdat het een buitenlander is gestoorde mensen.hitlers kinderen....whahahahahahahahahahaha
---
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:47:34 #135
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_50968997
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:14 schreef Edwinuss het volgende:
Hopelijk niet de Nadia die ik ken, die is toevallig ook 22
Vertel es wat meer over haar, want de eerste indruk die we krijgen is al veelbelovend.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_50969064
Weer zo'n gefrustreerde dus...
pi_50969095
Ik hoop dat ze bij de volgende liposuctie niet meer wakker wordt...
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_50969136
Och nee he, een 2de Amanda.
En ze vind Dennis leuk.
pi_50969150
Halleluja! Die is me 'n partij gefrustreerd en enorm dom tegelijk!
pi_50969172
Ooh shit.. Brain krijgt et moeilijk de komende tijd !
pi_50969199
Zo, ze ziet er goed uit!

Maar lijkt me wel een beetje onbezonnen. Hard rijden met slecht weer? Liposuctie op je 22e?

Alle bewoners lijken iig allemaal niet echt uit een normaal gezin te komen, met al die gescheiden en overleden ouders Ik ben benieuwd.

Als ze zich aansluit bij BAN, kan ze het volgens mij nogal behoorlijk moeilijk krijgen met de terror van Jaap
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:57:11 #142
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_50969293
van dr Hyves boven een filmpje:

'check dit!dennis gaat huub kapot maken en jaap pakt lieke(heerlijk)huub oprotten uit de GDK'

Kortom, anti Huub, iemand voor het kamp van Brian.

It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  Moderator vrijdag 29 juni 2007 @ 13:57:20 #143
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_50969297
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 13:45 schreef Pearlbitch het volgende:
En voor wie haar alvast een beetje wil leren kennnen, een bloemlezing uit haar pennenvruchten die ze op het DGK-forum op hyves heeft geplaatst:
Sjezus....

Hoe groot is de kans dat zij dit niét is?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_50969318
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 13:57 schreef Gert het volgende:

[..]

Sjezus....

Hoe groot is de kans dat zij dit niét is?
0 %
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_50969426
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 13:43 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Nee, dit is ze:

http://chayenne23.hyves.nl
Maar haar leeftijd klopt ook niet...
  Moderator vrijdag 29 juni 2007 @ 14:04:29 #146
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_50969539
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 13:58 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

0 %
Dan mag ik de redactie feliciteren: ze hebben iemand weten te vinden die nóg dommer is dan Amanda.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:06:29 #147
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50969596
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Dan mag ik de redactie feliciteren: ze hebben iemand weten te vinden die nóg dommer is dan Amanda.
Als je nagaat dat het peil dus omhoog moet vanwege de overgang naar RTL, is dit weer een hele vreemde zet te noemen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_50969597
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:01 schreef 2live het volgende:

[..]

maar als dit echt is, dan kan ik niet geloven dat de redactie hiermee bekend is, of ben ik nu naief?
Ik heb de redactie nog lager zitten dan Amanda dus ik denk dat ze er bewust zo mee omspringen.
Fons zal ook blij zijn met deze nieuwe aanwinst.
Go hard or go home
pi_50969601
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:01 schreef 2live het volgende:

[..]

maar als dit echt is, dan kan ik niet geloven dat de redactie hiermee bekend is, of ben ik nu naief?
Ja nu daal je weer in mijn idolen-top-10
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
pi_50969647
Het klotige van dit concept voor mij nu is dat ik niet meer ga kijken omdat ik wel een favoriet heb.
Huub en Lieke eruit en dan kijk ik weer. Mogen ze elkaar te lijf gaan.
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')