quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:44 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nog twee aardige searches..
neptieten
vieze hoer gouden Kooi
Geweldig 1 foto... en je oordeel al klaar... een soort van vouwelijke penisnijd?quote:
Dan kan hij lekker meezingenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:43 schreef Katewalker het volgende:
Naar wat voor shitmuziek zit Dennis te luisteren..een mannelijke Maria carey???.,...wat een gegil...![]()
Die leidden vast naar de ste van jaap....nee, dank je..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:44 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nog twee aardige searches..
neptieten
vieze hoer gouden Kooi
google, zie je Amanda.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:46 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Die leidden vast naar de ste van jaap....nee, dank je..![]()
Aan ons dus om NIET over hem te lullen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:45 schreef noekje het volgende:
Slim van de redactie. Aangezien Dennis geen hol uitvoert en het allemaal niet noemenswaardig is, zetten ze hem gewoon op 2 streams. Dit is een cos dus er moet wel over hem geluld worden. Dan lijkt die opeens nog populair ook want hij wordt veelbesproken op internet.
Rot op met dat lelijke jongetje!
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:46 schreef MissSomebody het volgende:
Knulletje dat lijdt aan grootheidswaanzin en nu het probeert ook nog te zingen....![]()
[afbeelding]
Oke, ik stel een mediastilte voor van 5 minutenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Aan ons dus om NIET over hem te lullen.![]()
Zolang de dame niet de kant van BAN en geen fan is van de wehkampboy vind ik het goed!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:38 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[afbeelding]
Het nieuwe poesje van Brian?
Meerdere foto's gezien, maar dat terzijde, mag ik iemand niet lelijk vinden op basis ván een foto??? Of ben je dan meteen jaloers???quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Geweldig 1 foto... en je oordeel al klaar... een soort van vouwelijke penisnijd?![]()
Hoe weet jij dat? En waar kan ik de PC Hoogdstraat vinden?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:49 schreef Flabberguest het volgende:
Eeey dat nieuwe mokkeltje heeft liposuctie gehad, is stewardes geweest en heeft in de p.c. hoogdstraat gewerkt.
Ik heb niet eens een piemel en ik zei vorige week gelijk met Dennis dat een naar mietje zou zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Geweldig 1 foto... en je oordeel al klaar... een soort van vouwelijke penisnijd?![]()
Bij mij staan ze al lang uitquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:45 schreef petraa het volgende:
Die kneus gaat nog meezingen ook. Betalen we voor streams op Denniks
Ja en ze gaat naar het BAn kamp toe, is er al duidelijk uit te halenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:48 schreef beequeen het volgende:
Bron : 10.
Het is dus nu officieel.
Laatste nieuws Nieuwe schoonheid in de Kooi!"Die Villa wordt van mij!"
Kun je die meerdere foto's ook hier zetten of een linkje ofzo geven?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:49 schreef Liess het volgende:
[..]
Meerdere foto's gezien, maar dat terzijde, mag ik iemand niet lelijk vinden op basis ván een foto??? Of ben je dan meteen jaloers???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |