Door te zeggen dat fora posters het niet waarderen als er persoonlijke bezittingen sneuvelen?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:28 schreef blomst het volgende:
Dennis meent echt dat hij zo net Huub goed te pakken heeft genomen.
hij is te dom om te snappen hoe hij over komt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:28 schreef blomst het volgende:
Dennis meent echt dat hij zo net Huub goed te pakken heeft genomen.
gewoon een pretty boy meer niet..en hij is niet eens een mooiboy...tis een supersukkel...vond ook dat lieke hem mooi bij zijn keel greep laatst...je zag aan haar gezicht dat ze dat al langer had willen doen!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:24 schreef De_Moester het volgende:
[..]
Hij verveelt zich enorm en kan bij niemand goed aansluiting vinden; sja dan hobbel je maar weer weg met je handen in je zakken. Je gaat je wel afvragen wat de DGK-redactie met hem voor ogen had?![]()
bronquote:12:02-Nieuwe schoonheid in de Kooi!
Nieuwe schoonheid in de Kooi!
De Gouden Kooi verwelkomt vanavond een nieuwe Miljonair: de beeldschone Nadia. Met de komst van de 22-jarige Amsterdamse zijn alle beschikbare plaatsen ingevuld. Het luxueuze landgoed wordt dan bewoond door acht Miljonairs.
De uiterst charmante Nadia – dochter van een Nederlandse moeder en Marokkaanse vader – kijkt uit naar haar leven in luxe. “Ik ben een luxepaardje en weet zeker dat ik me helemaal thuis zal voelen in de Villa. En als ik eenmaal van het Miljonairsleven geproefd heb laat ik het niet meer los. Die Villa wordt van mij.” Dus hou vanavond goed de streams in de gaten!
Dennis is Amanda in mannelijke vorm!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:29 schreef 2live het volgende:
[..]
hij is te dom om te snappen hoe hij over komt.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:31 schreef Villalux het volgende:
ik heb gisteren die Denix zijn logje zien maken, en typen doet hij met zijn linker handjel en speelt met zijn rechter handje. Dusssssss....
hij heeft heel veel aan Cybersex gedaan..of sla ik nu ook door?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:30 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hadden we deze al een keer
(Ha, eindelijk iemand uit Amsterdam in de Kooi)
[..]
coole avator..hoe heb je die gemaakt?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:30 schreef LoveProfusion het volgende:
LOL..nou als dit de maximale terror is van Denniks...mijn god wat is hij verbaal slap.
Huub door de villa gooien?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:24 schreef De_Moester het volgende:
[..]
Hij verveelt zich enorm en kan bij niemand goed aansluiting vinden; sja dan hobbel je maar weer weg met je handen in je zakken. Je gaat je wel afvragen wat de DGK-redactie met hem voor ogen had?![]()
Was amanda ook niet uit amsterdam?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:32 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja, gelukkig!!
Eindelijk iemand uit Amsterdam!!
Die lui uit de Achterhoek gaan zóóóó vervelen![]()
Ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:33 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Was amanda ook niet uit amsterdam?
Lol...tis toch erg als je gewoon AMANDA googled...krijg je dat trieste weblog gewoon als eerste.quote:
Je doet niet aan alineas?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:34 schreef CHAOS_ het volgende:
O solo mio, mooi deuntje voor Denniks, heb nog geen nieuweling na een week zo zien lopen, niemand die hem aandacht geeft, niemand die naar hem toekomt, hij heeft nog de illussie, dat hij volgende week aan de portugese les mag beginnen, maar kan ook weleens over twee maanden zijn, als hij die al haalt. Hij denkt een man te zijn, maar is gewoon een jochie. Zelfs zijn log is niets, want verbaal is Huub hem toch echt beter af, hij roept alleen maar : pussie, dat is verbaal sterk!!!!!!!! Ik denk dat als die nieuwe miljonair idd, deze Nadia blijkt te zijn, dat er eentje het moeilijk gaat krijgen, namelijk Amandelletje, want Brian valt op dit soort vrouwen, donker harig en van buitenlandse afkomst. Ze moet alleen meer vrouw zijn dan Amandelletje en het bashen van Lieke is gauw over, Lieke wordt haar beste vriendin. Nu is ze gewoon nog jaloers op Lieke, want die heeft de aandacht van Huub van haar weggenomen, ze wil zo graag de aandacht van elke man in de villa, concurrentie vindt ze niets, dus deze nieuwe dame is een volgend slachtoffer voor haar. Dus als deze Nadia, de nieuwe mag blijken te zijn, is het denk ik goede keus voor het spel.
Brian heeft op een feestje met ene Nadia gezoend..(dat witte feestje waar LL ook was)...maar dat zal wel niet dezelfde zijn...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:16 schreef itsme het volgende:
Die Nadia komt me zo bekend voor.
quote:
jah idd...dus jah..die marrokaanse uit amsterdam..ach....amsterdam is een toeristen stad ...als NLder voel ik me zelfs toerist in eigen land als ik in A;dam ben...wel een leuke stad verder hoor..quote:
Ze snappen hem niet echt denk ikquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:37 schreef Elounda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel opletten hoor!
En Palma en Elly, Nena kwam er vandaan, Ilona woont er nog steeds enz.
Dus leuk, zo'n Amsterdamse erbij![]()
Hahahaha....lol to the max baby!!! u get it!!! zegt inmiddels ook wel wat over amsterdam trouwens.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:37 schreef Elounda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel opletten hoor!
En Palma en Elly, Nena kwam er vandaan, Ilona woont er nog steeds enz.
Dus leuk, zo'n Amsterdamse erbij![]()
Zo ken ik er nog wel meer....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:35 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Lol...tis toch erg als je gewoon AMANDA googled...krijg je dat trieste weblog gewoon als eerste.
Sluikreclame, Sluikreclame!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog wel meer....
Google op Huub Gouden Kooi
Googlen op Jaap Gouden Kooi
Dennis
Nieuwe badjassen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:35 schreef SiRojK het volgende:
Wat was de verrassing uit het andere topic die Palma had vanochtend?
wie die nieuwe....klasse dat lijkt me niet anders past ze niet in het profiel van de kooi toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:41 schreef lillkiss het volgende:
wel een mooi meisje hoor, hoop dat ze ook klasse heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |