Denk dat ik maar weer is moet stoppen met fok. tis namelijk zo jammer dit...had echt zin in een gezellig ochtendje fok. en ik geef 1keer commentaar over een plaatje..en de volle laag krijg ik weer. en dan krijg ik commentaar dat ik begin..ik begin bijna nooit een ruzie..maak hem graag af...ik heb nu vriendelijk verzocht aan de personenen waar het om gaat om mij met rust te laten..dus wat mij betreft einde verhaal..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:10 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Puma.......ik mis je leuke commentaren hier hoor.Ik moet altijd om je lachen........doe nou ff gezellig ?
Doequote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:09 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Kappuh nou ..JIJ gaat door..en als je iets laat merken hier..echt..geen grenzen meer dan.
Ik vraag je het nu nog 1 keer vriendelijk. Laat mij met rust. en hou je info voor je. Ik vraag het vriendelijk jah.
Mooie meid zeker. Hersenen betwijfel ik alleen, aangezien ze zich in dit stadium nog in de villa waagt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:12 schreef ericahysterica het volgende:
Een mooie meid zo op de foto ik hoop dat ze ook nog hersens heeft... Ze vertelt wel een luxepaardje te zijn.........
quote:Ik hoop dat dellie heel jaloers reageert en dr tasje ook
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:06 schreef Liess het volgende:
[..]
Helemaal niets bijzonders, Hij denkt dat het jullie interesseert wie hij is, of dat jullie hem uberhaubt nog herinneren.
Jezus jongen. Houd nu eens op zeg.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:14 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Denk dat ik maar weer is moet stoppen met fok. tis namelijk zo jammer dit...had echt zin in een gezellig ochtendje fok. en ik geef 1keer commentaar over een plaatje..en de volle laag krijg ik weer. en dan krijg ik commentaar dat ik begin..ik begin bijna nooit een ruzie..maak hem graag af...ik heb nu vriendelijk verzocht aan de personenen waar het om gaat om mij met rust te laten..dus wat mij betreft einde verhaal..
be nice or be kicked.
Der zit een blokkeer en verwijder functie op msn, die heb ik gebruikt, sorryquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
jullie hebben vast MSN, gebruik die ff
Ik hoop dat ze volwaasen overkomt, Brian valt op volwassen vrouwen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:12 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Een mooie meid zo op de foto ik hoop dat ze ook nog hersens heeft... Ze vertelt wel een luxepaardje te zijn.........Ik hoop dat dellie heel jaloers reageert en dr tasje ook
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:12 schreef beequeen het volgende:
Dennis zegt tegen Natasja dat hij het niet erg vindt als mensen aan zijn post of persoonlijke dingen zitten of kwijtmaken.
Wacht maar tot ze zijn pncetje kwijtmaken.![]()
Ik geloof dat hij bezig is met het irriteren van Huub.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:13 schreef Liess het volgende:
Maarem ff serieus.... is die Dennis nou een grote grap of is dat écht de nieuwe miljonair?
Ik hoor hem alleen maar smakkenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:16 schreef Villalux het volgende:
even bij de les blijven streamers er is nu een HARDE aanval van Denix op Huub bezig! aiaiaiaiai
Yes mame...zal me gedragen...tis alleen msn wat het nu moeilijker maakt. aangezien lies weet wie ik ben. En dat wil ze graag hier vertellen..maar ik heb daarvoor geen toestemming gegeven als ik wil dat mensen weten wie ik ben plaats ik wel een foto in het fotoboek..blijf graag deels anoniem.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe
nou
es
lief![]()
Liess ook![]()
Snotver, ik zit in de COS om me te ergeren aan de bewoners jah!
Er is een pm functie, jullie hebben vast MSN, gebruik die ff, niet dit topic iig
Les die je hieruit dus geleerd heb, geef niet zo snel je msn aan iemand.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:17 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Yes mame...zal me gedragen...tis alleen msn wat het nu moeilijker maakt. aangezien lies weet wie ik ben. En dat wil ze graag hier vertellen..maar ik heb daarvoor geen toestemming gegeven als ik wil dat mensen weten wie ik ben plaats ik wel een foto in het fotoboek..blijf graag deels anoniem.
en scheel dat hij kijkt hahahaaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:16 schreef riri het volgende:
Lijkt wel een ontsnapte gevangene die DenNIKS.....rare motoriek heeft die vent
Het lijkt wel die bekkende Bollywood actricequote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:16 schreef itsme het volgende:
Die Nadia komt me zo bekend voor.
Nou, en dat mag Liess niet hier, opgelsot.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:17 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Yes mame...zal me gedragen...tis alleen msn wat het nu moeilijker maakt. aangezien lies weet wie ik ben. En dat wil ze graag hier vertellen..maar ik heb daarvoor geen toestemming gegeven als ik wil dat mensen weten wie ik ben plaats ik wel een foto in het fotoboek..blijf graag deels anoniem.
Ja hij was weer snel stil. Zou hij nou zo triomfantelijk gaan verkondigen bij BAN dat hij Huub te grazen heeft genomen ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:16 schreef Villalux het volgende:
even bij de les blijven streamers er is nu een HARDE aanval van Denix op Huub bezig! aiaiaiaiai
duurt blijkbaar lang voor die hersencellen contact hebbenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:18 schreef Lauzie het volgende:
Dennis is nu heel diep aan het nadenken wat ie nog meer kan zeggen..
Kerel, hoe kom je erbij dat ik graag wil vertellen wie je bent? Als ik dat zo graag wil doen had ik dat dan niet allang gedaan denk je??quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:17 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Verdomme man die SPANNINGSopbouw! Ik zit hier met kippenvel.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:18 schreef Lauzie het volgende:
Dennis is nu heel diep aan het nadenken wat ie nog meer kan zeggen..
Ik zag dat Huub zich weer met moeite kon beheersen over de geweldige keiharde aanval van mr. Wehkamp....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:16 schreef Villalux het volgende:
da's moeilijk als je eerst een filmpje op YT hebt gezet, remember?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:17 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
zeker hij gaat zeggen dat Huub er helemaal stil van werd!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja hij was weer snel stil. Zou hij nou zo triomfantelijk gaan verkondigen bij BAN dat hij Huub te grazen heeft genomen ?
Bemoei je dan niet met mij joh..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:20 schreef Liess het volgende:
[..]
er is meer in mijn leven dan PumaStreamer.
ja het lijkt me wel een type voor brian inderdaad!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze volwaasen overkomt, Brian valt op volwassen vrouwen.
Tromgeroffel.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:20 schreef Meganog het volgende:
[..]
Verdomme man die SPANNINGSopbouw! Ik zit hier met kippenvel.![]()
je maakt me nu toch wel nieuwsgierig hoor!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:17 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Dennis lijkt me idd een mannetje wat constant z'n eigen falen constant goed lult. Past prima bij Brian.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja hij was weer snel stil. Zou hij nou zo triomfantelijk gaan verkondigen bij BAN dat hij Huub te grazen heeft genomen ?
Dat snap ik dus ook niet, Stefan, Nicolaas en die aller eerste dame zijn er toch gewoon uitgestemd?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:20 schreef PumaStreamer het volgende:
Waarom zou er eigenlijk ene nieuwe miljonair in moeten komen..
zo he jij hebt een goed geheugen hahaha..cool...de mijne is wat aan de slechte kant..blowenhe..vergeet je veel hahah..anyway...dat flimpje heb ik het zelfde uur al weer weggehaald...was trouwens binnen een uur 1900 keer bekeken..Nowlive belde me zelfs of ik hem terugwilde plaatsten.grappig was dat...trouwens over Youtube..er is een gozer die ook over de kooi praat die is helemaal maf..wel geinig.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:20 schreef 2live het volgende:
[..]
da's moeilijk als je eerst een filmpje op YT hebt gezet, remember?
Nee ligt niet aan jou, het begint op Stoffel de Schildpad van de Fabeltjes Krant te lijkenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:18 schreef De_Moester het volgende:
ligt het aan mij of gaat dennis er met de dag dommer uitzien?![]()
Er was toch nog iemand voor wie er nog niemand terug is gekomen? Ilona? NL?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:22 schreef blomst het volgende:
Dat snap ik dus ook niet, Stefan, Nicolaas en die aller eerste dame zijn er toch gewoon uitgestemd?
K.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:23 schreef yvonne het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
--------------------------------------------------------------
^^^^^^
Streep, klaar, straks missen we een rel in DGK
Hij verveelt zich enorm en kan bij niemand goed aansluiting vinden; sja dan hobbel je maar weer weg met je handen in je zakken. Je gaat je wel afvragen wat de DGK-redactie met hem voor ogen had?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:22 schreef Lauzie het volgende:
Haha en dan zogenaamd relaxt fluitend weglopen.. wat een giller!
Wat? Dat niets doen?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:23 schreef Villalux het volgende:
gebeld, Denix moet achter komen dit mag niet zo als hij nu doet...........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |