Eens al heb ik mijn streams al een tijd uit.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Als het weer een BAN supporter is zet ik mijn streams ook uit en dan kijk ik na een paar weken wel weer. Het is gewoon niet leuk meer hoe de redactie wanhopig probeert Brian in een winnaarspositie te krijgen. Tuurlijk Huub doet ook lompe dingen maar maakt ook de leukste tv en samen met Lieke zijn het de enige mensen met zelfreflectie.
Puma, blijf de wijste.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:52 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
kom lekker langs bij me...is kijken wie er sneller sterft..
Komt omdat waar je mee omgaat je mee besmet word..DGK beelden dus..dat gaat een beetje over in hier.zeg maar...maar zoals je leest begon ik normaal..ik maak het meestal wel af jah..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:50 schreef Mika25 het volgende:
Ben ik de enige die al die onderlinge ruzies tussen de posters op FOK helemaal beu begint te worden? Het is elke dag hetzelfde, volgens mij is het tijdens BB nog nooit zo erg geweest hier...
Ik hoop het niet, als ik het zo lees, het volgende leeghoofd.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:53 schreef Zora01 het volgende:
is dit de nieuwe bewoner??
http://www.medianieuwtjes.nl/?p=4062
http://www.medianieuwtjes.nl/?p=4062quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:53 schreef Katewalker het volgende:
De Gouden Kooi
Nieuwe Miljonair...Morgen Vandaag wordt het weer een belangrijke dag in De Gouden Kooi. Er zal dan een achtste Miljonair haar intrede maken. Ja, je leest het goed. Het gaat dus om een vrouw!
Welke pittige dame sluit morgen vanavond aan bij de groep Miljonairs? Zal zij voor een hoop commotie gaan zorgen? Zullen relaties op de klippen lopen? Zijn de mannen bestand tegen de charmes van deze nieuweling? En hoe reageren de vrouwelijke Miljonairs?
Zorg dat je niets mist! Volg morgenvanavond de streams en zie wie de Villa betreedt.
Bron: Tien - aangepast door Katewalker
Ik wil NU weten wie het is... Er zijn toch altijd van die bijdehante figuren die al schijnen te weten wie het is?..ik zoek me rot..maar niks....
![]()
kost moeite kost moeite lieve Beequeen!! mjah...denk dat ik maar is ga afkoelen voor ik sommige hier echt ga opzoeken..quote:
Als dat zo is, zal Amanda zich wel bedreigd voelen. Een donkere schone past meer in Brian's ideaalbeeld dan een afgeleefde blonde troel.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:53 schreef Zora01 het volgende:
Kijk, aan jou heb ik wat...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:53 schreef Zora01 het volgende:
TIEF OP TERINGLIJER, JE MOEDER, JE MOEDER, IK RUK JE OGEN UIT JE KOP EN PIS IN JE SCHEDEL, KANKERHOER, *&%^*&^$*, HOMO, FLIKKER, TRIESTE AAP, KUTJONG, OPZOUTUH, TERINGKABOUTUH, STOEFOER (ja, Philips klinkt toch ook als Filips), POEPCHINEES, STOUTE MENEER, BLOTE BILLEN GEZICHT, AARDAPPELNEUS, RONDJE OM DE KERK, AVONDVIERDAAGSE, DIACONESSENZIEKENHUIS, VOORTUIN, ACHTERTUIN, FLATULATIST, TRAPPENHUISquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:52 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
zou zomaar ook eens juist niet zo kunnen zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:56 schreef Mika25 het volgende:
Nadia, een 22-jarige amsterdamse marokkaan.
Ziet er wel uit als het type dat naar BAN gaat...
goede morge allemaalquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:52 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
TR is gemaakt ...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:57 schreef beequeen het volgende:
Is er een mod aanwezig, please.
Waarom ga jij lekker niet de kooi in je past er prima..slim zo schelden...Fok mag deze jongen een ban hebben aub..ik ben raar maar scheld niemand zo uit hier..je gaat te ver.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
TIEF OP TERINGLIJER, JE MOEDER, JE MOEDER, IK RUK JE OGEN UIT JE KOP EN PIS IN JE SCHEDEL, KANKERHOER, *&%^*&^$*, HOMO, FLIKKER, TRIESTE AAP, KUTJONG, OPZOUTUH, TERINGKABOUTUH, STOEFOER (ja, Philips klinkt toch ook als Filips), POEPCHINEES, STOUTE MENEER, BLOTE BILLEN GEZICHT, AARDAPPELNEUS, RONDJE OM DE KERK, AVONDVIERDAAGSE, DIACONESSENZIEKENHUIS, VOORTUIN, ACHTERTUIN, FLATULATIST, TRAPPENHUIS
TYquote:
denk dat zij bij Brian wel een goede kans maakt. Zou in elk geval weer voor leuke verhaal lijn zorgen. Als huubje maar zijn pielemans niet achterna gaat lopen...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:57 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
zou zomaar ook eens juist niet zo kunnen zijn.
of misschien als de zoveelste poging van 10 om brian en amanda uit elkaar te halen (hetgeen mitch en dimitri niet gelukt is, nu kijken of brian bestand is tegen vrouwelijk schoon)
Kinderen kinderen, rustig nou!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
TIEF OP TERINGLIJER, JE MOEDER, JE MOEDER, IK RUK JE OGEN UIT JE KOP EN PIS IN JE SCHEDEL, KANKERHOER, *&%^*&^$*, HOMO, FLIKKER, TRIESTE AAP, KUTJONG, OPZOUTUH, TERINGKABOUTUH, STOEFOER (ja, Philips klinkt toch ook als Filips), POEPCHINEES, STOUTE MENEER, BLOTE BILLEN GEZICHT, AARDAPPELNEUS, RONDJE OM DE KERK, AVONDVIERDAAGSE, DIACONESSENZIEKENHUIS, VOORTUIN, ACHTERTUIN, FLATULATIST, TRAPPENHUIS
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Nou en, dat worden spannende tv momenten.bitchfightingquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:59 schreef Zora01 het volgende:
[..]
denk dat zij bij Brian wel een goede kans maakt. Zou in elk geval weer voor leuke verhaal lijn zorgen. Als huubje maar zijn pielemans niet achterna gaat lopen...
Kan niet wachten...trouwens waarom heb jij een avator van die presentator...das een geweldige presentator..ben zij n naam effe kwijt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:00 schreef maril het volgende:
[..]
Nou en, dat worden spannende tv momenten.bitchfighting
Aai over de bolquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou mijn lontje was prima..totdat ik weer is nutteloos kutcommentaar kreeg...
Altijd in de ochtend.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:01 schreef Lauzie het volgende:
Waarom maar 2 streams??!
Wat dacht je van '' Medianieuwtjes''?quote:
Iedere mediasite kan schrijven wat hij wilquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat dacht je van '' Medianieuwtjes''?![]()
Heeeee, wat hebben jullie op msn besproken? We hebben hier toch geen geheimen voor elkaar? Vooral niet als het iets sensationeels gaat.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:29 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
ik neem aan dat je gewoon je mond houd over wat wij op msn hebben besproken. en hou verder lekker je mond tegen mij..
Lol, nou dat slaat iig wél op de streamsquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Helemaal niets bijzonders, Hij denkt dat het jullie interesseert wie hij is, of dat jullie hem uberhaubt nog herinneren.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:05 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Heeeee, wat hebben jullie op msn besproken? We hebben hier toch geen geheimen voor elkaar? Vooral niet als het iets sensationeels gaat.![]()
Kappuh nou ..JIJ gaat door..en als je iets laat merken hier..echt..geen grenzen meer dan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:06 schreef Liess het volgende:
[..]
Helemaal niets bijzonders, Hij denkt dat het jullie interesseert wie hij is, of dat jullie hem uberhaubt nog herinneren.
Volgens mij weten ze dat (nog) niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:10 schreef AnTjUh het volgende:
weten ze trouwens al dat er een nieuwe komt vanavond??
het is toch leuker als niemand er iets vanaf weet
Ja idd... Al is het ook wel leuk om ze de hele dag gestressed te zien.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:10 schreef AnTjUh het volgende:
weten ze trouwens al dat er een nieuwe komt vanavond??
het is toch leuker als niemand er iets vanaf weet
Puma.......ik mis je leuke commentaren hier hoor.Ik moet altijd om je lachen........doe nou ff gezellig ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:09 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Kappuh nou ..JIJ gaat door..en als je iets laat merken hier..echt..geen grenzen meer dan.
Bij gezet dat ik bedreigd word?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:10 schreef Copycat het volgende:
En een PM voor Yvonne er achteraan...
Een mooie meid zo op de foto ik hoop dat ze ook nog hersens heeft... Ze vertelt wel een luxepaardje te zijn.........Ik hoop dat dellie heel jaloers reageert en dr tasje ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |