Het zal wel aan het weer liggen, Amanda is ook al sjaggo.quote:
Luister..kweet niet wat jou bedoeling is maar als je mijn indentiteit hier prijs geeft...echt lies..waar ben je mee bezig joh...anti Puma dag ofzo...quote:
Oeh, is dat een bedreiging?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:32 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Luister..kweet niet wat jou bedoeling is maar als je mijn indentiteit hier prijs geeft...echt lies..waar ben je mee bezig joh...anti Puma dag ofzo...
Doei, ik denk dat we allemaal wat GKmoe worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:31 schreef petraa het volgende:
Gesellug hier weer, begint hier steeds vaker op de Kooi te lijken. Ajuus, ik ga me nuttig maken.![]()
Ik was vrolijk totdat mensen zich hier weer met de streamers gaan bemoeien...als iemand zich vergist...kan je dat vriendelijk zeggen...en niet onvriendelijk...als je het niet vriendelijk kan zou ik zeggen hou dan lekker je bek dicht toch....simpel as that....quote:
Die baalt ws als een stekker dat ze de hele dag met het handtasje moet lopen, maar ze wil haar moeder niet afvallen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zal wel aan het weer liggen, Amanda is ook al sjaggo.![]()
Wees gewoon de wijste. Gezeur allemaal.quote:
nee hoor...maar als je mijn indentiteit hier prijsgeeft ben je strafbaar..ik heb je daarvoor geen toestemming geven..dus...ik zou zeggen doe er mee wat je wil...quote:
Sla me eens?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Die baalt ws als een stekker dat ze de hele dag met het handtasje moet lopen, maar ze wil haar moeder niet afvallen.
Tuurlijk, dat is het. Mamanda heeft heel Spanje af moeten struinen voor de Playboyballerina's en het handtasje.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Die baalt ws als een stekker dat ze de hele dag met het handtasje moet lopen, maar ze wil haar moeder niet afvallen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sla me eens?
Ik krijg moedergevoelens voor dat kind
Ik zou d'r zo een poos in huis halen
OMG, mafkees...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:35 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
nee hoor...maar als je mijn indentiteit hier prijsgeeft ben je strafbaar..ik heb je daarvoor geen toestemming geven..dus...ik zou zeggen doe er mee wat je wil...
Sterruf Jonguh!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:35 schreef yvonne het volgende:
Sla me eens?
doe dat en als je nou weer terug komt onthoud dan dat ik geen quotes van je hoef of commentaar..dringt dat tot je mooie koppie door? en noem je vader lekker een mafkees en mij niet wil je.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:36 schreef Liess het volgende:
[..]
OMG, mafkees...
Damn, ik ga, naar huis omkleden douchen bedrijfsuitje.
Ciao alle mensjes van het goede leven!
Tot het moment dat ze tegen je zegt: Sterruf jonguh.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sla me eens?
Neequote:
Ik ben bang dat dat voor mij ook geldt...ik trek het nu eigenlijk al niet meer....ik zit voor plezier en ontspanning achter de pc...niet om woede en ergernis op te doen...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:23 schreef petraa het volgende:
Mijn besluit staat trouwens vast. Mocht blijken dat de persoon die er vanavond inkomt WEER een Ban aanhanger is, dan kap ik definitief met streamen. Dan is het spel wat mij betreft gespeeld.
Is ook sneu. Maar ik ben bang dat geen enkele interventie baat zal hebben. Ook de jouwe niet, ouwe moederkloek van mequote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:37 schreef yvonne het volgende:
Nee
Ik vind het sneu dat zo'n jong mensje zo'n verkeerde blik op de wereld heeft
Dit verhaal ken ik niet, maar het is natuurlijk wel zo dat Lieke en Huub besproken hebben dat het verstandig en handig is om met Natasia aan te pappen voor back-up voor Lieke. Lieke zegt daar ook bewust mee bezig te zijn. Daar staat weer tegenover dat Natasia wat Lieke betreft de beste van de slechtsten is.. dat zegt ze ook tegen Natasia. Ze vindt haar een bitch maar waardeert ook haar goede kanten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:06 schreef petraa het volgende:
B: JAap heeft het gesprek tussen ons afgeluisterd bij de paardenbak over dat je je zo eenzaam voelt. Daarom gaan Huub en Lieke zo met je om en daarom reageerde de dames van de HH vanochtend zo op je.
N: ohhhhhhhhhhhh
Hij is als een gek aan het jojo'en. Hardstikke slecht.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:40 schreef PumaStreamer het volgende:
Toch vind ik Japio afgevallen!!
ja, van zijn troon.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:40 schreef PumaStreamer het volgende:
zodra zijn huwelijksreis binnen is zet hij het frituur weer aan. Het helpt niet om er beloningen tegenover te zetten. Dat zou pas wat uitmaken als het echt om een kilo of 15 gaat, dan komt ie misschien in de "afvalspirit" die 5 kilo is hij volgens mij al kwijt als ie een keertje goed naar de wc gaat, dat kost iemand met zo'n gewicht echt geen moeite...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is als een gek aan het jojo'en. Hardstikke slecht.
Dat lijkt maar zo...het beeld rekt op naar boven...ze lijken allemaal wat slanker en langer...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:40 schreef PumaStreamer het volgende:
Ja kan je me vertellen hoe ik hier een officiele klacht in kan dienen..voor ik een complete cos volschrijf met mijn kwaadheid.quote:
Die badjassen bedoel je?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:43 schreef yvonne het volgende:
Heb ik nou dé verrassing gemist?
Kan dit irritante kind een ban krijgen!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:37 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
doe dat en als je nou weer terug komt onthoud dan dat ik geen quotes van je hoef of commentaar..dringt dat tot je mooie koppie door? en noem je vader lekker een mafkees en mij niet wil je.
met hem..hou je smoel joh..ik ben niet begonne lees terug joh stakker.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:47 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Kan dit irritante kind een ban krijgen!
Altijd hetzelfde geouwehoer met hem.
http://www.nowlive.eu/algemeen/streamverslag.php?id=549quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die badjassen bedoel je?
Hopelijk heeft iemand er een filmpje van gemaakt!
tjeetje wat een kort lontje vandaag allemaal!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:47 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
met hem..hou je smoel joh..ik ben niet begonne lees terug joh stakker.
ga lekker zo door mensen..ik doe gewoon normaal hoor..schreef wat over een capsje..en dit gezeik weer...
he houd eens op ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:37 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
doe dat en als je nou weer terug komt onthoud dan dat ik geen quotes van je hoef of commentaar..dringt dat tot je mooie koppie door? en noem je vader lekker een mafkees en mij niet wil je.
STERRUF JONGUHquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:47 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
met hem..hou je smoel joh..ik ben niet begonne lees terug joh stakker.
ga lekker zo door mensen..ik doe gewoon normaal hoor..schreef wat over een capsje..en dit gezeik weer...
Nou mijn lontje was prima..totdat ik weer is nutteloos kutcommentaar kreeg...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:49 schreef fredfik het volgende:
[..]
tjeetje wat een kort lontje vandaag allemaal!!!
Eenschquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Als het weer een BAN supporter is zet ik mijn streams ook uit en dan kijk ik na een paar weken wel weer. Het is gewoon niet leuk meer hoe de redactie wanhopig probeert Brian in een winnaarspositie te krijgen. Tuurlijk Huub doet ook lompe dingen maar maakt ook de leukste tv en samen met Lieke zijn het de enige mensen met zelfreflectie.
Nou dan doe ik er een voor jou. Met je persoonlijke aanvallen. En liess hoeft zichzelf niet te fucken. Doe ik wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:44 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ja kan je me vertellen hoe ik hier een officiele klacht in kan dienen..voor ik een complete cos volschrijf met mijn kwaadheid.
Dat komt omdat jaap het heletijd heeft over vrijdagavond, hij is nerveus. kijk tot ze getrouwd zijn , lijkt mij gaaf.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:28 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Cora...hahaha.....das zou erg grappig zijn..
Adem in, adem uit en stop eens met de COS te vervuilen met dit oeverloze en onzinnige geëmmerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:49 schreef PumaStreamer het volgende:
Nou mijn lontje was prima..totdat ik weer is nutteloos kutcommentaar kreeg...
Is altijd al zo johquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:50 schreef Mika25 het volgende:
Ben ik de enige die al die onderlinge ruzies tussen de posters op FOK helemaal beu begint te worden? Het is elke dag hetzelfde, volgens mij is het tijdens BB nog nooit zo erg geweest hier...
Idd, heel irritant. Dit hoort niet hier. Heel vervelend voor users die COS lezen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:50 schreef Mika25 het volgende:
Ben ik de enige die al die onderlinge ruzies tussen de posters op FOK helemaal beu begint te worden? Het is elke dag hetzelfde, volgens mij is het tijdens BB nog nooit zo erg geweest hier...
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:52 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
kom lekker langs bij me...is kijken wie er sneller sterft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |