quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:44 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nog twee aardige searches..
neptieten
vieze hoer gouden Kooi
Geweldig 1 foto... en je oordeel al klaar... een soort van vouwelijke penisnijd?quote:
Dan kan hij lekker meezingenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:43 schreef Katewalker het volgende:
Naar wat voor shitmuziek zit Dennis te luisteren..een mannelijke Maria carey???.,...wat een gegil...![]()
Die leidden vast naar de ste van jaap....nee, dank je..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:44 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nog twee aardige searches..
neptieten
vieze hoer gouden Kooi
google, zie je Amanda.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:46 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Die leidden vast naar de ste van jaap....nee, dank je..![]()
Aan ons dus om NIET over hem te lullen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:45 schreef noekje het volgende:
Slim van de redactie. Aangezien Dennis geen hol uitvoert en het allemaal niet noemenswaardig is, zetten ze hem gewoon op 2 streams. Dit is een cos dus er moet wel over hem geluld worden. Dan lijkt die opeens nog populair ook want hij wordt veelbesproken op internet.
Rot op met dat lelijke jongetje!
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:46 schreef MissSomebody het volgende:
Knulletje dat lijdt aan grootheidswaanzin en nu het probeert ook nog te zingen....![]()
[afbeelding]
Oke, ik stel een mediastilte voor van 5 minutenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Aan ons dus om NIET over hem te lullen.![]()
Zolang de dame niet de kant van BAN en geen fan is van de wehkampboy vind ik het goed!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:38 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[afbeelding]
Het nieuwe poesje van Brian?
Meerdere foto's gezien, maar dat terzijde, mag ik iemand niet lelijk vinden op basis ván een foto??? Of ben je dan meteen jaloers???quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Geweldig 1 foto... en je oordeel al klaar... een soort van vouwelijke penisnijd?![]()
Hoe weet jij dat? En waar kan ik de PC Hoogdstraat vinden?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:49 schreef Flabberguest het volgende:
Eeey dat nieuwe mokkeltje heeft liposuctie gehad, is stewardes geweest en heeft in de p.c. hoogdstraat gewerkt.
Ik heb niet eens een piemel en ik zei vorige week gelijk met Dennis dat een naar mietje zou zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Geweldig 1 foto... en je oordeel al klaar... een soort van vouwelijke penisnijd?![]()
Bij mij staan ze al lang uitquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:45 schreef petraa het volgende:
Die kneus gaat nog meezingen ook. Betalen we voor streams op Denniks
Ja en ze gaat naar het BAn kamp toe, is er al duidelijk uit te halenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:48 schreef beequeen het volgende:
Bron : 10.
Het is dus nu officieel.
Laatste nieuws Nieuwe schoonheid in de Kooi!"Die Villa wordt van mij!"
Kun je die meerdere foto's ook hier zetten of een linkje ofzo geven?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:49 schreef Liess het volgende:
[..]
Meerdere foto's gezien, maar dat terzijde, mag ik iemand niet lelijk vinden op basis ván een foto??? Of ben je dan meteen jaloers???
Is het geen 'Kelly' eigenlijk. Zou maar zo kunnen als ik die foto zie. 'Ze' doet een beetje té goed haar best om sexy over te komen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:51 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ja en ze gaat naar het BAn kamp toe, is er al duidelijk uit te halen
Haha nee hoor.... maar persoonlijk wacht ik even af.... en mooi zijn vind ik echt niet een vereiste om in DGK te mogen. Ik hoop echt dat ze er een intelligente en goedgebekte meid in het huis zetten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:49 schreef Liess het volgende:
[..]
Meerdere foto's gezien, maar dat terzijde, mag ik iemand niet lelijk vinden op basis ván een foto??? Of ben je dan meteen jaloers???
Check dat nadia topic (Al is het niet zeker of zij dat op die camfoto ook is...)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Kun je die meerdere foto's ook hier zetten of een linkje ofzo geven?
Dan is Lieke Anton Geesink zekerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is het geen 'Kelly' eigenlijk. Zou maar zo kunnen als ik die foto zie. 'Ze' doet een beetje té goed haar best om sexy over te komen.
Yep:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:51 schreef Flabberguest het volgende:
Ja en ze gaat naar het BAn kamp toe, is er al duidelijk uit te halen
quote:Met wie denkt Nadia goed op te kunnen schieten? “Ik denk dat ik goed overweg kan met Amanda. Ze is leuk en ik herken dingen van mijzelf in haar. Wat je ziet is wat je krijgt. Natasia wil ik ook goed leren kennen. Ik begrijp haar wel wat betreft de kinderen. In die cultuur is het heel normaal dat kinderen ook door familieleden worden opgevoed. Lieke kan ik niet peilen.”
Hoezo?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:52 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik heb slecht nieuws voor jullie , ze vind BAN erg leuk , zou ook wel op Brian kunnen vallen.
Lees maar:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoezo?
Brian zou iig heel goed op haar kunnen vallen. Hij valt op Marokkaanse vrouwen.
lees de rest ook maar ff hier http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoezo?
Brian valt op alles wat beschikt over meerdere gaatjes. Al is het een vergiet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik wil Amanda wel eens mee maken als die nieuwe binnen komt en Brian zijn ogen uit zijn hoofd rollen. Of nog beter.. Brian wordt verliefd op de nieuwe en laat Amanda vallen als een baksteen.. mmm.. laat Nadia maar komen!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:52 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik heb slecht nieuws voor jullie , ze vind BAN erg leuk , zou ook wel op Brian kunnen vallen.
Jep.. dat wordt einde de gouden kooi. Straks hebben we 5 of 6 mensen waar de streams voor op MUTE gaan. Dan is het de moeite van het kijken niet meer waard. Dus einde DGK ben ik bang.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:54 schreef Katewalker het volgende:
Nou, dat was het dan..Nadia gaat voor Dennis, Natasia en Brian...![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:54 schreef scanman01 het volgende:
Ze vindt idd Brian, Natasia en amanda leuk. Ongelooflijk waar de redactie mee bezig is. Onvoorstelbaar. Het gaat gewoon 6 tegen 2 worden.
Ook jouw hoop op een eerlijkere verdeling is nu vervlogen? Het is echt te erg, dit.quote:Nadia weet al precies met wie ze in de finale wil staan. “Niet met Huub of Jaap! Die hebben minder gevoel en zullen je er dan echt uit werken. En de hele dag terror, dat is niet leuk. Met Brian zou ik wel in de finale willen staan, of met Natasia. Maar ja, zij gaat weg in september, helaas.”
ze zegt dat ze dennix wel een leuke jongen vnd met goede looks alleen een beetje te klein. denk dat ze wel met die dennix zal gaan palen binnen een maand!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:55 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik wil Amanda wel eens mee maken als die nieuwe binnen komt en Brian zijn ogen uit zijn hoofd rollen. Of nog beter.. Brian wordt verliefd op de nieuwe en laat Amanda vallen als een baksteen.. mmm.. laat Nadia maar komen!!![]()
Dat idee had ik dus ook...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is het geen 'Kelly' eigenlijk. Zou maar zo kunnen als ik die foto zie. 'Ze' doet een beetje té goed haar best om sexy over te komen.
6 Juli mag ik weer 2 licenties verlengen.... ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep.. dat wordt einde de gouden kooi. Straks hebben we 5 of 6 mensen waar de streams voor op MUTE gaan. Dan is het de moeite van het kijken niet meer waard. Dus einde DGK ben ik bang.
Ze vind Amanda ook erg leuk dus ik weet het nog niet..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:55 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik wil Amanda wel eens mee maken als die nieuwe binnen komt en Brian zijn ogen uit zijn hoofd rollen. Of nog beter.. Brian wordt verliefd op de nieuwe en laat Amanda vallen als een baksteen.. mmm.. laat Nadia maar komen!!![]()
Precies! Dit wordt overduidelijk het nieuwe neukertje van Wehkamp, wat een doorgestoken kutzooi zeg!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:57 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
ze zegt dat ze dennix wel een leuke jongen vnd met goede looks alleen een beetje te klein. denk dat ze wel met die dennix zal gaan palen binnen een maand!
Dit begint er toch wel triest uit te zien nu.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Ook jouw hoop op een eerlijkere verdeling is nu vervlogen? Het is echt te erg, dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |