Jaap sluit zich ook wel aan bij Huub en Lieke, dus maakt niet uit als 1 van die immuniteit krijgtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
In dat kader zou het me dan ook niets verbazen als die nieuwe miljonair iemand immuniteit moet verlenen...
precies, dan ben ik zo uitgekeken. Ik kijk voor de ontspanning en als dit zo blijft of nog erger wordt dan is het voor mij alleen nog maar pure frustratie.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hopelijk heb je gelijk. Maar wat ik al schreef zullen ze met exitrondes enzo steeds de klos zijn. Alleen daar word je ook als kijker (denk ik) heel erg gefrustreerd van.
Met deze redactie kan het echter alle kanten opgaan. Die houdt er een geheel eigen logica op na...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:14 schreef scanman01 het volgende:
Dan ligt Huub of Lieke eruit. Ik denk niet dat de redactie hun goudhaantje kwijt willen.
Als dat zo is, is Lieke exit. Huub immuniteit en hoppa.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
In dat kader zou het me dan ook niets verbazen als die nieuwe miljonair iemand immuniteit moet verlenen...
Het is pas somber als Huub zijn handjes niet kan thuishouden. Het lijkt me hoogst onwaarschijnlijk dat ze imuniteit mag geven. Mag ze dit wel dan is het duidelijk dat RTL Huub eruit wil.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar de redactie mee bezig is. Misschien hopen ze op een breuk tussen Amanda en Brian. Dat is het enige positieve wat hier uit zou kunnen komen. Feit is dat Huub en Lieke nog meer op een eiland komen te staan. Als ze straks met z'n zessen tegen Huub en lieke gaat spelen, zie ik het somber in voor die laatste twee.
Eerst zien, dan geloven. Als die nieuwe een charme-offensief op Jaap loslaat, is het nog maar zeer de vraag of hij voor Huub kiest.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:14 schreef CoT het volgende:
Jaap sluit zich ook wel aan bij Huub en Lieke, dus maakt niet uit als 1 van die immuniteit krijgt
als het een beetje wil hoef ik na mijn vakantie niet meer te kijken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als dat zo is, is Lieke exit. Huub immuniteit en hoppa.
Gut ja; als dit op haar hyves staat: "check dit!dennis gaat huub kapot maken en jaap pakt lieke(heerlijk)huub oprotten uit de GDK". Dan kun je toch moeilijk over een bewoner praten die open en onbevooroordeeld de kooi inkomt...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:13 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
meee eens niemand kent haar nog en nu al word ze afgemaakt...dat is het niveau van Fok..
Yep...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:15 schreef beequeen het volgende:
Als dat zo is, is Lieke exit. Huub immuniteit en hoppa.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze vindt Amanda leuk. Daar valt wat mij betreft al héél veel uit te halen.
Jaap sluit zich daar aan waar hij het beste denkt te kunnen overleven. Bye bye Huub dus.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Als die nieuwe een charme-offensief op Jaap loslaat, is het nog maar zeer de vraag of hij voor Huub kiest.
dat lijkt me duidelijjk dan idd......quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is pas somber als Huub zijn handjes niet kan thuishouden. Het lijkt me hoogst onwaarschijnlijk dat ze imuniteit mag geven. Mag ze dit wel dan is het duidelijk dat RTL Huub eruit wil.
Ze herkent bij zichzelf zelfs dingen van Amanda! Dan vraag ik je......quote:
daar doen we toch allemaal aan mee; oordelen op wat we zien en niet op persoonlijke ervaringen met die mensen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:13 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
meee eens niemand kent haar nog en nu al word ze afgemaakt...dat is het niveau van Fok..
Precies. Dan kunnen wij toch al een vrij goed oordeel over Nadia vellen dacht ik zo.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:18 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ze herkent bij zichzelf zelfs dingen van Amanda! Dan vraag ik je......
Ze ziet er idd niet uit, en dat tasje.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:17 schreef 2live het volgende:
Heeft Amanda een figurantenrol in The Sound of Music?
De mensen die nu in de kooi zitten kennen wij volgens mij beter dan onze eigen vrienden. Je ziet echt ALLES van ze. Dus een oordeel kunje volgens mij heel goed hebben.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:19 schreef 2live het volgende:
[..]
daar doen we toch allemaal aan mee; oordelen op wat we zien en niet op persoonlijke ervaringen met die mensen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Dan kunnen wij toch al een vrij goed oordeel over Nadia vellen dacht ik zo.
Kind is gewoon blij met der cadeautje, eindelijk krijgt ze iets (te horen) van mama....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze ziet er idd niet uit, en dat tasje.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |