Niet... ik wil d'r eerst zien en dan pas oordelen zoals bij alle voorgaande miljonairs.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:19 schreef 2live het volgende:
[..]
daar doen we toch allemaal aan mee; oordelen op wat we zien en niet op persoonlijke ervaringen met die mensen.
ik heb nog nooit gehad dat een tasje agressie bij me oproept; maar Amanda krijgt het voor elkaar.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze ziet er idd niet uit, en dat tasje.![]()
Ik denk juist van wel...ze willen Huub kwijt...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ligt Huub of Lieke eruit. Ik denk niet dat de redactie hun goudhaantje kwijt willen.
ben ik met je eens......quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De mensen die nu in de kooi zitten kennen wij volgens mij beter dan onze eigen vrienden. Je ziet echt ALLES van ze. Dus een oordeel kunje volgens mij heel goed hebben.
Hoop dat ze er koppijn van krijgt, ze heeft er iig een goede kop voor.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:20 schreef beequeen het volgende:
Opperzwabber kreeg een fles koffiemelk op haar pan, die viel uit de koelkast.![]()
Ik zag het HAHAHAquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:20 schreef beequeen het volgende:
Opperzwabber kreeg een fles koffiemelk op haar pan, die viel uit de koelkast.![]()
Hoezo denk je dat. Dan haken heel veel mensen af. Dat weet ik bijna wel zeker. Mensen die Huub leuk vinden kunnen DGK volgens mij niet meer verdragen als er alleen nog maar BAN types in zitten. Ik in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:20 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik denk juist van wel...ze willen Huub kwijt...![]()
denk je dat ze zichzelf zo op de foto zet?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:21 schreef braaksel het volgende:
Wat 'n hoerig wijf, zeg.
Ik moet al de hele dag achen al lachen om het woord Opperzwabber... past zo in het rijtje Blablasia en mr. Wehkamp...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:20 schreef beequeen het volgende:
(Na)Tas vergeten? genoeg agressie bij mijquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:20 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gehad dat een tasje agressie bij me oproept; maar Amanda krijgt het voor elkaar.![]()
Zoals ik al heb gezegd, als blijkt dat ze echt naar BAN trekt, dan is voor mij de Gouden Kooi over. Het spel is gespeeld!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:21 schreef scanman01 het volgende:
Het is in ieder geval een zéér vreemde zet van de redactie.
[afbeelding]
ook dat, en dat er wordt geoordeeld op basis van wat we lezen kan ook. Het zegt wmb alles over iemand als ik zie bij wie ze zich wil aansluiten. want van die personen hebben we al meer gezien dan ons lief is af en toe.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De mensen die nu in de kooi zitten kennen wij volgens mij beter dan onze eigen vrienden. Je ziet echt ALLES van ze. Dus een oordeel kunje volgens mij heel goed hebben.
Het zou me niets verbazen dat RTL wil dat het roer omgaat... Er is gewoon teveel agressie.... Beetje laf misschien maar het is wel de makkelijkste manier om dat uit de Villa te bannen...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat. Dan haken heel veel mensen af. Dat weet ik bijna wel zeker. Mensen die Huub leuk vinden kunnen DGK volgens mij niet meer verdragen als er alleen nog maar BAN types in zitten. Ik in ieder geval niet.
Daar is geen twijfel meer over.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Zoals ik al heb gezegd, als blijkt dat ze echt naar BAN trekt, dan is voor mij de Gouden Kooi over. Het spel is gespeeld!![]()
Haal nu Huub en Lieke eruit en DGK eindigt veel eerder dan December 2007. Dat kan ik je verzekerequote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:22 schreef anno-i-mus het volgende:
De redactie wil graag nu een einde maken aan dgk ... BAN moet de finale halen dus nu alle kandidaten erin en iedere maand er 1 uit ... over 7 maanden heb je een winnaar ... gek he ... dan is het december 2007.
dus verwacht echt dat nu Huub en Lieke eruit worden gehaald als eerste ... want dat was al heel lang de bedoeling van flensje
Ja, ik vind die Wehkamp geniaal gevonden. Degene die het heeft bedacht moet een standbeeld krijgenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik moet al de hele dag achen al lachen om het woord Opperzwabber... past zo in het rijtje Blablasia en mr. Wehkamp...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |