Dat lijkt er wel op inderdaad, maar wie weet. . .? krijgt het nog een draai?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja... dus omdat het volgens mij 6 tegen 2 gaat worden. Jaap kiest de kant waar hij het beste denkt te kunnen overleven. Huub en Lieke gaan dus geen enkel uitje meer krijgen en zitten iedere maan op de stoel.
Dat betwijfel ik ten zeerste. Jaap schurkt graag tegen de sterkste aan, en puur naar verhoudingen gekeken is dat nu het groepje van Amanda, Natasia, Brian en Dennis.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:32 schreef riri het volgende:
Zeer waarschijnlijk dat Jaap DenNiks laat vallen en zich bij Huub en Lieke aan gaat sluiten
Aan die kant staat Jaap niet sterk dus dat zal die niet doen lijkt mequote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja... dus omdat het volgens mij 6 tegen 2 gaat worden. Jaap kiest de kant waar hij het beste denkt te kunnen overleven. Huub en Lieke gaan dus geen enkel uitje meer krijgen en zitten iedere maan op de stoel.
Het feit dat dit op haar hyves staat ook:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het feit dat ze Dennix leuk vindt, zegt mij voldoende.
Is die Hyves wel echt?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Het feit dat dit op haar hyves staat ook:
check dit!dennis gaat huub kapot maken en jaap pakt lieke(heerlijk)huub oprotten uit de GDK
Ik heb er echt geen zin in!![]()
Dit pluk ik van haar Hyves: huub die duivel hoef ik niet op de foto!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:28 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Wie zegt dat zei anti Huub is dan?? Ze heeft NIX over Huub gezegt en je moet haar eerst een paar dagen in de kooi zien , dan weten we het pas echt.
WTF maakt dat nou uit manquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind al die allochtonen in het huis ook maar niks. Ze wilden toch een afspiegeling van Nederland?
Het imago van Amsterdam en Almere gaat er wel in rap tempo aan....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap niet goed dat mensen zich druk maken om uit welke stad ze komt. WTF maakt dat nou weer uit
Je hebt gelijk Scan. Dit programma wil RTL toch niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap niet goed dat mensen zich druk maken om uit welke stad ze komt. WTF maakt dat nou weer uit
Ik voel mij niet aangesproken, ik ben netjesquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Het imago van Amsterdam en Almere gaat er wel in rap tempo aan....
Palma, Amanda, Natasja, Brian..... Het is net of er alleen maar uitschot vandaan komt.![]()
Wonen er in Nederland geen allochten dan???quote:p vrijdag 29 juni 2007 13:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind al die allochtonen in het huis ook maar niks. Ze wilden toch een afspiegeling van Nederland?
Het lijkt er wel op. Ze heet Nadia en ze heeft van alles over dgk op haar hyves staan. Hoeveel Nadia's zullen er zijn die hun hyves volplempen met DGK filmpjes en vrienden zoals Natasia, Dennis en Amanda hebben?quote:
De verhouding is zoek, dat bedoelt hij.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:40 schreef Elounda het volgende:
[..]
Wonen er in Nederland geen allochten dan???
De braafste Amsterdammer heeft toch altijd nog wel een pondje coke in huis.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangesproken, ik ben netjes![]()
![]()
Nou ik ook hoor. Ik ben geboren en getogen in de Jordaan, maar ik ben echt niet zo als Palma, b.v. met zo'n grote slabek.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangesproken, ik ben netjes![]()
![]()
Ow. Okay.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:41 schreef mootie het volgende:
[..]
De verhouding is zoek, dat bedoelt hij.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:34 schreef Johnny_Berra het volgende:
http://www.tien.tv/upload(...)_Mol_Rooijen_gal.jpg
die rechtse lijkt wel wat op Nadia (Heleen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |