Ja, en danquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:21 schreef beequeen het volgende:
Amanda wil samen met Dennix, een cursus Portugees gaan doen.![]()
en vergeet Brian nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:21 schreef beequeen het volgende:
Amanda wil samen met Dennix, een cursus Portugees gaan doen.![]()
ach rtl heeft bekend gemaakt dat ze het alleen willen doorzetten voor johnnie en het buitenland.....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat. Dan haken heel veel mensen af. Dat weet ik bijna wel zeker. Mensen die Huub leuk vinden kunnen DGK volgens mij niet meer verdragen als er alleen nog maar BAN types in zitten. Ik in ieder geval niet.
Ik denk dat Dennis en Brian vele malen agressiever zijn dan Huub.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen dat RTL wil dat het roer omgaat... Er is gewoon teveel agressie.... Beetje laf misschien maar het is wel de makkelijkste manier om dat uit de Villa te bannen...
Nee, ik ook niet. Maar ik denk dat de Huubfans voornamelijk op de fora zitten...dat zijn de streamers..ik ben ook alleen een streamer..ik kijk geen uitzendingen...streamers kunnen ze missen als kiespijn denk ik...valt minder aan te verdienen dan aan de tv-kijkers...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat. Dan haken heel veel mensen af. Dat weet ik bijna wel zeker. Mensen die Huub leuk vinden kunnen DGK volgens mij niet meer verdragen als er alleen nog maar BAN types in zitten. Ik in ieder geval niet.
Ja, zo denk ik ook dat het is. Huub en nu ook Lieke worden gehaat door de andere bewoners..dat werkt de agressie in de hand want Huub en Lieke knokken voor hun plekje..Huub en Lieke er uit en weg met de agressie.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen dat RTL wil dat het roer omgaat... Er is gewoon teveel agressie.... Beetje laf misschien maar het is wel de makkelijkste manier om dat uit de Villa te bannen...
Het klopt gewoon niet dat Huub 40% in de populariteitspoll haalt en dat het grootste deel van de bewoners en praktisch alle personeel zwaar tegen hem zijn. Zo'n verhouding in het huis kan alleen als er doelbewust op aangestuurd wordt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:24 schreef CoT het volgende:
Het is ook wel opvallend dat er binnen een week 2 nieuwe miljonairs komen die anti Huub zijn
Ze laat het toe, komt op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:22 schreef lillkiss het volgende:
[..]
denk je dat ze zichzelf zo op de foto zet?
Wie zegt dat zei anti Huub is dan?? Ze heeft NIX over Huub gezegt en je moet haar eerst een paar dagen in de kooi zien , dan weten we het pas echt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:24 schreef CoT het volgende:
Het is ook wel opvallend dat er binnen een week 2 nieuwe miljonairs komen die anti Huub zijn
Dat weet ik wel zeker. WB houden ze rustig met pammetjes, en Dennix loopt alleen maar te zuigen. Kijk naar de boetes van Huub, puur uitgelokt door Dennix.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Dennis en Brian vele malen agressiever zijn dan Huub.
Gisteren hoorde ik zeggen dat wanneer je Portugees kan spreken je ook Spaans kunt verstaan... omgekeerd niet...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:24 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Ja, en dan
Palma: waarom Portugees?
Amanda: Nou gewoon, ik wil iets met Spaans, Portugees..![]()
Lekker duidelijk ook.. en Spaans en Portguees zijn toch echt verschillende talen. Zou dan eerder voor Spaans gaan, daar heb je meer aan in de wereld.
Ze geeft aan dat ze Brian, Natasia en Amanda leuk vindt. Wil je het nog duidelijker?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:28 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Wie zegt dat zei anti Huub is dan?? Ze heeft NIX over Huub gezegt en je moet haar eerst een paar dagen in de kooi zien , dan weten we het pas echt.
Hoezo? Omdat ze zich vrijwel zeker zal aansluiten bij BAND?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:21 schreef scanman01 het volgende:
Het is in ieder geval een zéér vreemde zet van de redactie.
[afbeelding]
dat betekent tog niet dat ze TEGEN huub is?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze geeft aan dat ze Brian, Natasia en Amanda leuk vindt. Wil je het nog duidelijker?
het is daaraan juist dat Huub 40% heeft....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:28 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het klopt gewoon niet dat Huub 40% in de populariteitspoll haalt en dat het grootste deel van de bewoners en praktisch alle personeel zwaar tegen hem zijn. Zo'n verhouding in het huis kan alleen als er doelbewust op aangestuurd wordt.
Het feit dat ze Dennix leuk vindt, zegt mij voldoende.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:28 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Wie zegt dat zei anti Huub is dan?? Ze heeft NIX over Huub gezegt en je moet haar eerst een paar dagen in de kooi zien , dan weten we het pas echt.
Ja... dus omdat het volgens mij 6 tegen 2 gaat worden. Jaap kiest de kant waar hij het beste denkt te kunnen overleven. Huub en Lieke gaan dus geen enkel uitje meer krijgen en zitten iedere maan op de stoel.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat ze zich vrijwel zeker zal aansluiten bij BAND?
Ik ben Spanjaard, en ik versta geen ene reet van Portugees. Klopt dus denk ik wel. Andersom weet ik niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Gisteren hoorde ik zeggen dat wanneer je Portugees kan spreken je ook Spaans kunt verstaan... omgekeerd niet...
Portugees sprekenden in de wereld 200 miljoen.... Spaans 500 miljoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |