Nog ff ter herinnering.quote:Hofland definitief naar Feyenoord
27 juni 2007
Naast Giovanni van Bronckhorst kan Feyenoord deze week ook Kevin Hofland presenteren als nieuwe aanwinst. VfL Wolfsburg heeft met de Rotterdamse club een akkoord bereikt over de transfersom voor de verdediger, zo meldt Wolfsburg-manager Felix Magath tegenover het Duitse Kicker.
"Er staat nog niets op papier, maar we zijn eruit", zegt Magath. "Ik heb Hofland al medegedeeld dat hij, zoals hij graag wilde, naar Feyenoord kan." Hofland ontbreekt vandaag op de training bij Wolfsburg en is al op weg naar Rotterdam. "Als de medische keuring geen problemen oplevert, kan ik al morgen officieel gepresenteerd worden", zo zegt Hofland zelf, eveneens tegen Kicker.
De 28-jarige Hofland speelt sinds medio 2004 voor Wolfsburg, dat hem destijds wegplukte bij PSV. De laatste jaren was de zevenvoudig international zelfs aanvoerder van die Wölfe. Bij Feyenoord moet Hofland, wiens contract in Wolfsburg nog één jaar doorliep, een centraal duo achterin vormen met Ron Vlaar.
fcupdate
Zit niet te wachten op supporters die alleen maar komen als het goed gaat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:42 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Pakken wat je pakken kan lijkt me.
De prioriteit van Feyenoord is die kuip vol en daar hebben ze nu flinke stappen naartoe gezet.
Voor Gio, Makaay en De Cler komen mensen naar het stadion, zo is het nou eenmaal.
Is dat de site van Kermit de Kikker???quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:43 schreef Piet_Veerman het volgende:
Hofland is onderweg naar Rotterdam voor een medische keuring volgens kicker.de.
Achterhoedegevecht.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:49 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb zo het idee dat de enige klassieker volgend seizoen een keer weer spannend kan gaan worden![]()
bij mij niet hoor, kan alleen maar tegenvallenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:52 schreef Siemerink het volgende:
De verwachtingen (zelfs bij de Ajacieden hier) zijn hooggespannen.
Investeerders.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:55 schreef Canisfire het volgende:
haha ongeloofelijk hebben ze bij feyenoord vorige maand een stel krasloten gekocht ofzo ?
Zoals ik al zei in het vorige, de Feyenoorders blijven hier het nog het meest nuchter overquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:54 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
bij mij niet hoor, kan alleen maar tegenvallen
Inderdaad, in principe hebben we tot nu toe alleen maar goede aankopen gedaan. Diepte-investeringen, maar in de breedte blijven we zwakker. Daarnaast is het team niet op elkaar ingespeeld etc. Je kan hele mooie namen hebben, maar belangrijkste blijft het functioneren op het veld.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:54 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Hoezo?? Na zo'n kutseizoen kan alles toch alleen maar beter. Met deze aankoop en de aankopen die nog komen gaat Feijenoord denk ik wel weer meedoen om de titel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:54 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
De eerste stap is in ieder geval genomen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:57 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Inderdaad, in principe hebben we tot nu toe alleen maar goede aankopen gedaan. Diepte-investeringen, maar in de breedte blijven we zwakker. Daarnaast is het team niet op elkaar ingespeeld etc. Je kan hele mooie namen hebben, maar belangrijkste blijft het functioneren op het veld.
En daar zullen we in de toekomst vanzelf achterkomen.
Geen wonderen verwacht nee, maar ik vind wel dat je meer mag verwachten en toch op z´n minst een plek bij de eerste 4 met deze spelers.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:00 schreef Siemerink het volgende:
Van Feijenoord moet niemand komend seizoen 'wonderen' verwachten inderdaad. Gewoon beter voetballen, minder doelpunten tegen krijgen en hoger eindigen dan de negende plaats.
Ambitieus hoor. Statistisch gezien moet Feyenoord in 08/09 weer kampioen worden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:00 schreef Siemerink het volgende:
Van Feijenoord moet niemand komend seizoen 'wonderen' verwachten inderdaad. Gewoon beter voetballen, minder doelpunten tegen krijgen en hoger eindigen dan de negende plaats.
Blijf dit gelul vindenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:04 schreef larsje66 het volgende:
(té) lang geleden!
Noodzakelijk kwaad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zit niet te wachten op supporters die alleen maar komen als het goed gaat.
Symphatie? Ze erkennen alleen dat Feyenoord goed aan het inkopen is, en terecht.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:06 schreef Fetai het volgende:
Erg leuk en aardig hoor die sympathie van Ajacieden, maar dat hoeft van mij nou echt niet. Het liefst zie ik Feyenoord volgend jaar van Ajax met 5-0 winnen, hoe onrealistisch dat ook is op dit moment.
Ik denk dat je de strekking van mijn vorige post heus wel begrijpt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ambitieus hoor. Statistisch gezien moet Feyenoord in 08/09 weer kampioen worden.
Ach joh, als Feyenoord volgend seizoen van Ajax wint en ze in Amsterdam daardoor de titel mislopen is de symphatie en blijdschap dat Feyenoord weer meedoet om de knikkers snel vergaan bij de Ajacieden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:06 schreef Fetai het volgende:
Erg leuk en aardig hoor die sympathie van Ajacieden,
"Het wordt weer spannend in De Klasieker bla bla"quote:
Sympathie en blijdschap. -->quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach joh, als Feyenoord volgend seizoen van Ajax wint en ze in Amsterdam daardoor de titel mislopen is de symphatie en blijdschap dat Feyenoord weer meedoet om de knikkers snel vergaan bij de Ajacieden.
kan Hofland niet eerst even naar Beieren om iemand op te pikken?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:10 schreef Malibu-06 het volgende:
Hofland ook bijna definitief!![]()
Feyenoord kan ook Kevin Hofland verwelkomen
27/6/2007 11:59
Het nieuwe Feyenoord krijgt steeds meer vorm. De laatste plooien moeten nog worden gladgestreken, maar ook Kevin Hofland is al op weg naar Rotterdam.
'We hebben het nog niet zwart op wit staan', bevestigt Wolfsburg-trainer Felix Magath in Kicker de aanstaande transfer. 'Maar zoals het er nu naar uit ziet, zullen we er met Feyenoord uitkomen. Ik heb Kevin al gezegd dat we zijn verzoek kunnen inwilligen.'
De 28-jarige Hofland is op weg naar Rotterdam, waar hij een medische keuring ondergaat. Als die geen problemen oplevert, wordt de zevenvoudig international een dezer dagen in De Kuip gepresenteerd.
Feyenoord en Hofland waren er al uit. Maar de afkoopsom die VfL Wolfsburg vroeg voor het nog een jaar lopende contract leek de overgang te gaan frustreren.
Je bedoelt dat boek?quote:
Lijkt me een goed plan bespaard benzine geldquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:11 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
kan Hofland niet eerst even naar Beieren om iemand op te pikken?
Och ja, de twee nederlagen in het reguliere seizoen 05/06v alweer vergeten? Kort geheugen zeker.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:04 schreef larsje66 het volgende:
Mooi! Elk jaar met 4-0 van jullie winnen is natuurlijk ook niets he, eindelijk weer echte tegenstand en hoop echt dat Feyenoord weer voor de titel mee gaat doen, (té) lang geleden!
Bezuinigingen FTW!quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:12 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan bespaard benzine geld
Dit doen ze niet alleen, je hoort sommige al zeggen dat ze hopen dat we meedoen om de titel. Het spijt me zeer hoor, maar dat zal ik Ajax nooit gunnen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Symphatie? Ze erkennen alleen dat Feyenoord goed aan het inkopen is, en terecht.
Ik gun ajax wel wat andersquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:15 schreef Fetai het volgende:
[..]
Dit doen ze niet alleen, je hoort sommige al zeggen dat ze hopen dat we meedoen om de titel. Het spijt me zeer hoor, maar dat zal ik Ajax nooit gunnen.
quote:
Dat is idd een ongelukkige woordkeuze.quote:
Strak plan, misschien komt ene Mark ook wel meequote:Op woensdag 27 juni 2007 12:11 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
kan Hofland niet eerst even naar Beieren om iemand op te pikken?
die Magath is aardig bijgedraaid dan zeker?
Is inderdaad een goed punt (van kritiek). Het beeld ontstaat nu dat de aankopen (welke dan ook) aankopen zijn van de trainer, niet van de club.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:17 schreef AminBen het volgende:
[..]
De scoutingstripjes naar Mexico en Argentinie op zoek naar nieuw talent hebben hun vruchten dus helemaal afgeworpen
Als ze blijven afgaan op Lambertus houdt het ook een keer op he
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:20 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Strak plan, misschien komt ene Mark ook wel mee![]()
![]()
Hij klopt maar een end weg.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zou me niks verbazen als de zaakwaarnemer van Perez ineens weer bij jullie aanklopt om erbij te mogen![]()
Als hij toch uit Italie komt kan hij wel gelijk ene Kaka meenemen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Of een luca die uit italie gelijk door gaat
![]()
Die gaat terug naar PSV als hij terug gaat naar Nederland.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:20 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Strak plan, misschien komt ene Mark ook wel mee![]()
![]()
Idd, gewoon poort sluiten zodra Makaay binnen is. Alleen nog uitgaande mensen en evt. breedte versterkingen!!quote:
Net zoals Stam?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die gaat terug naar PSV als hij terug gaat naar Nederland.
Dat zeggen er wel meerquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die gaat terug naar PSV als hij terug gaat naar Nederland.
Je ziet wel weer welke club het meeste indrukt op je maakt als er uit de jeugdopleiding komt. Je blijft er eeuwig van houdenquote:
Bommel zei tijdens het vieren van het kampioenschap dat hij zeker weten terug komt bij PSV.quote:
Juist, als Ajacied moet ik zeggen dat dit wel erg leuk is!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:49 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb zo het idee dat de enige klassieker volgend seizoen een keer weer spannend kan gaan worden![]()
Niet dat ik verwacht dat hij naar Feyenoord komt hoor, maar spelers zeggen wel meer. Voor hetzelfde geld speelt hij volgend jaar bij AZ.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bommel zei tijdens het vieren van het kampioenschap dat hij zeker weten terug komt bij PSV.
Opzich wel, maar we hebben geen spits en de rechterkant is nog erg zwak...quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:28 schreef endr0me het volgende:
De wederopstanding van feyenoord lijkt me.. met deze namen moet je in Nederland voor het kampioenschap mee kunnen doen.
Met Bertje heeft Feyenoord natuurlijk wel een troef in handen als PSV zich niet zou melden voor Van Bommel (zoals bij Stam het geval was), maar ik denk dat zodra Van Bommel kenbaar maakt dat hij terug wil naar Nederland, PSV aan de poort rammeltquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:28 schreef Fetai het volgende:
[..]
Niet dat ik verwacht dat hij naar Feyenoord komt hoor, maar spelers zeggen wel meer. Voor hetzelfde geld speelt hij volgend jaar bij AZ.
En terecht.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:30 schreef cultheld het volgende:
De enige club waar hij 100% nooit naartoe zal gaan is Ajax, ik denk dat ie nog liever doodgaat.
komen ze nu mee, vrienden van mij hebben allang aanvraag verstuurdquote:¤20 VOOR EEN NIEUWE SEIZOENKAARTHOUDER
Kent u als bestaande seizoenkaarthouder een Feyenoordsupporter die ook een seizoenkaart wil?
Geef hem of haar dan een aanvraagformulier en vermeld hierop ook uw naam en seizoenkaartnummer. Laat de geïnteresseerde de aanvraag invullen en insturen. Als de aanvraag en de betaling binnen zijn ontvangt u als dank voor het aanbrengen van een nieuwe seizoenkaarthoudereen voetbalkadobon ter waarde van ¤ 20,00 die u kunt inleveren bij Feyenoord op de aanschaf van een voetbalkaartje of merchandising artikel.
Is al naar Ajax, oplettenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:30 schreef heiden6 het volgende:
Die Turkse Zweed van Twente ofzo.
Die is al naar Ajaxquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:30 schreef heiden6 het volgende:
Die Perez mag van mij echt wel wegblijven. Laat ze liever nog een gevestigde eredivisiespeler met potentie voor de top kopen, dan een uitgerangeerde Ajacied die liever naar PSV wil.Die Turkse Zweed van Twente ofzo.
En houdt anders de deur maar dicht.
Is al naar PSV, oplettenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:32 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Is al naar Ajax, opletten
Haal dan Bakal ofzo, of heeft PSV hem al teruggehaald?
quote:
Kijk, Feyenoord en Van Bommel, ik zie het contract al klaar liggen hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
De enige club waar hij 100% nooit naartoe zal gaan is Ajax, ik denk dat ie nog liever doodgaat.
Die speelt bij Ajax.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:30 schreef heiden6 het volgende:
Die Perez mag van mij echt wel wegblijven. Laat ze liever nog een gevestigde eredivisiespeler met potentie voor de top kopen, dan een uitgerangeerde Ajacied die liever naar PSV wil.Die Turkse Zweed van Twente ofzo.
En houdt anders de deur maar dicht.
Maar jullie hebben Buijs die is beresterk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:30 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Opzich wel, maar we hebben geen spits en de rechterkant is nog erg zwak...
Alleen kan ie niet voetballen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:36 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Maar jullie hebben Buijs die is beresterk.
De site werkt niet bij mij, maar mij werd hetzelfde al verteld. Hij wordt om 14:30 gepresenteerd toch?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:38 schreef koningdavid het volgende:
Staat ook op Feyenoord.nl inmiddels.
Ja, dat stond er inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:39 schreef Fetai het volgende:
[..]
De site werkt niet bij mij, maar mij werd hetzelfde al verteld. Hij wordt om 14:30 gepresteneerd toch?
Beetje overbelast denk ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:39 schreef Fetai het volgende:
[..]
De site werkt niet bij mij, maar mij werd hetzelfde al verteld. Hij wordt om 14:30 gepresenteerd toch?
feyenoord.nlquote:27-06-2007 GIOVANNI VAN BRONCKHORST KEERT TERUG BIJ FEYENOORD
Giovanni van Bronckhorst keert terug bij Feyenoord. De 32-jarige international verruilt FC Barcelona per direct voor de Rotterdamse Kuip, waar hij een contract voor drie seizoenen zal ondertekenen. Met de terugkeer van Van Bronckhorst bij Feyenoord gaat een lang gekoesterde wens van zowel de speler als de club in vervulling. De Rotterdammer wordt woensdagmiddag om 14.30 uur in De Kuip aan de media gepresenteerd.
Giovanni van Bronckhorst genoot zijn volledige opleiding op Varkenoord, voordat hij in 1994 zijn debuut maakte in Feyenoords hoofdmacht. Als linkermiddenvelder was hij ondanks zijn jonge leeftijd vier seizoenen lang een bepalende speler en publiekslieveling in De Kuip. In 1998 vertrok Van Bronckhorst na 141 officiële wedstrijden en KNVB-bekerwinst voor Feyenoord naar Glasgow Rangers, waar hij twee keer kampioen van Schotland werd. Vervolgens trok Van Bronckhorst naar Londen, waar hij met Arsenal opnieuw kampioen werd. In augustus 2003 werd de Rotterdammer verhuurd aan FC Barcelona, waar hij definitief uitgroeide tot Europese topspeler. Met Barça won ‘Gio’ nog eens twee landstitels en in 2006 ook nog eens de Champions League. Inmiddels heeft Van Bronckhorst liefst 67 interlands gespeeld, waarin hij vier keer scoorde.
Na Luigi Bruins, Andwélé Slory en Tim De Cler is Giovanni van Bronckhorst de vierde aanwinst van Feyenoord. De Rotterdammer krijgt bij Feyenoord rugnummer 8.
interesse?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:37 schreef Pritt het volgende:
Neeeeee.
Nu is er geen plek meer voor Bahia.
Omg! Een auto met een Duits nummerbord! Zouden daar Hofland en Makaay in zitten!?!quote:
Alle 3 ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:32 schreef ruud_fr het volgende:
...
[..]
komen ze nu mee, vrienden van mij hebben allang aanvraag verstuurd
Inderdaad, Kuijt krijgt het er druk meequote:Op woensdag 27 juni 2007 12:28 schreef Fetai het volgende:
[..]
Niet dat ik verwacht dat hij naar Feyenoord komt hoor, maar spelers zeggen wel meer. Voor hetzelfde geld speelt hij volgend jaar bij AZ.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:37 schreef Pritt het volgende:
Neeeeee.
We moeten echt nog een fatsoenlijke spits eerst, Makaay zou prachtig zijn, maar eerst zien dan geloven. Nu gaan we er wel flink op vooruit, maar we hebben geen echte spitsquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:48 schreef Joeriii het volgende:
Alleen nog charisteas voor een leuk bedrag verkopen en m'n zomer kan niet meer stuk![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:48 schreef endr0me het volgende:
Het laatste jaar kregen jullie doelpunten als warme broodjes om de oren en je verteld me nu ineens dat je Andre Bahia nog in de basis wil ?
Waarom hebben ze die kneus eigenlijk verlengt?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:37 schreef Pritt het volgende:
Neeeeee.
nee ze bedoelen het sarcastisch.. ze beginnen zowaar praatjes te krijgenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:48 schreef endr0me het volgende:
Het laatste jaar kregen jullie doelpunten als warme broodjes om de oren en je verteld me nu ineens dat je Andre Bahia nog in de basis wil ?
25 %quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:50 schreef jna het volgende:
Hoe werkt dat nou eigenlijk met die talent-pool? Wil dat niet zeggen dat feyenoord ook al het transfergeld van bv een Drenthe moet afstaan aan die investeerders?
Volgens mij wordt maar een kwart afgestaan van het totale transferbedragquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:50 schreef jna het volgende:
Hoe werkt dat nou eigenlijk met die talent-pool? Wil dat niet zeggen dat feyenoord ook al het transfergeld van bv een Drenthe moet afstaan aan die investeerders?
owquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:51 schreef BigFire het volgende:
[..]
nee ze bedoelen het sarcastisch.. ze beginnen zowaar praatjes te krijgen![]()
Nee, 25%. Ten alle tijde. Als een speler voor minder wordt verkocht dan geplanned, en draait de investeerder verlies, is het zijn probleem.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:50 schreef jna het volgende:
17 miljoen euro schuld, het afbetalen van dit is rekening mee gehouden. 6 miljoen uit de Talent Pool, 2 miljoen van Lazovic en er zullen nog wel wat investeerders op het tweede investeringsplan zijn ingegaan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vraag me af hoe jullie ineens aan al dat geld komen en ga mij nu niet vertellen dat het allemaal uit de spelers-pool komt, onmogelijk weer eens dik in het rood staan om het later te kunnen afbetalen![]()
Denk dat ze er nu ook rekening meehouden dat ze met dit team CL moeten halen wat weer voor nieuwe inkomsten zorgt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
17 miljoen euro schuld, het afbetalen van dit is rekening mee gehouden. 6 miljoen uit de Talent Pool, 2 miljoen van Lazovic en er zullen nog wel wat investeerders op het tweede investeringsplan zijn ingegaan.
Willen ze niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:34 schreef denthemen het volgende:
Oef wat zullen er veel nieuwe seizoenkaart houders komen nu
Qua aankopen wel, maar qua resultaten hebben we nog niks. Het ziet er wel goed uit nu natuurlijk, maar verwacht er niet te veel van, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:55 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
Wat een verschil met vorig seizoen zeg!
Die spelerspool heeft 6 miljoen opgebracht tot zover, en er schijnen nog wat externe financierders bijgekomen te zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vraag me af hoe jullie ineens aan al dat geld komen en ga mij nu niet vertellen dat het allemaal uit de spelers-pool komt, onmogelijk weer eens dik in het rood staan om het later te kunnen afbetalen![]()
Ik vraag me af.. als van Marwijk niet was gekomen, waren deze spelers dan toch naar Feyenoord gekomen ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:57 schreef mcyodogg het volgende:
Maar na alle kritiek verdient Peter Bosz nou toch wel een schouderklopje van jullie, of niet?![]()
Dan zal hij wel weer niet mogen van Ajax. Of zien jullie ons na het aantrek van Hofland, de Cler, Gio en de revelatie van Drenthe en de waarschijnlijke komst van Makaay nog steeds niet als concurent?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zou me niks verbazen als de zaakwaarnemer van Perez ineens weer bij jullie aanklopt om erbij te mogen![]()
Dat is maar de vraag, mijn gevoel zegt dat dit meer aankopen zijn van de trainer.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:57 schreef mcyodogg het volgende:
Maar na alle kritiek verdient Peter Bosz nou toch wel een schouderklopje van jullie, of niet?![]()
Maar wel 4 miljoen voor een speler van 30 die nog 1 jaar contract heeft bij een duitse degradatie kandidaat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die spelerspool heeft 6 miljoen opgebracht tot zover, en er schijnen nog wat externe financierders bijgekomen te zijn.
Zoveel geeft Feyenoord niet uit, Slory en Bruins waren samen nog geen miljoen, de Cler tussen de 2 en 3 miljoen, Gio transfervrij en Hofland kost ook geen 8 miljoen ofzo...
We weten niet wat zijn aandeel was bij de aankopen... Misschien heeft Van Marwijk alles geregeld.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:57 schreef mcyodogg het volgende:
De talent pool komt volgens mij wel volledig voor zijn rekening. Daar verdient hij toch wel wat krediet meequote:Op woensdag 27 juni 2007 12:59 schreef druide het volgende:
[..]
We weten niet wat zijn aandeel was bij de aankopen... Misschien heeft Van Marwijk alles geregeld.
Vast. Maar Bosz is degene die Van Marwijk aanstelde, en uiteindelijk verantwoordelijk is voor het technische beleid.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:58 schreef endr0me het volgende:
[..]
Ik vraag me af.. als van Marwijk niet was gekomen, waren deze spelers dan toch naar Feyenoord gekomen ?
ik denk t niet
Denk ik ook. Als het aan Bosz en Jansen had gelegen waren er spelers Rene van Rijswijk gekomen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:58 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag, mijn gevoel zegt dat dit meer aankopen zijn van de trainer.
Als je daarmee 20 tegendoelpunten voorkomt, dan moet dat maar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:59 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Maar wel 4 miljoen voor een speler van 30 die nog 1 jaar contract heeft bij een duitse degradatie kandidaat.
Nee. Het blijft een lamme zak.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:57 schreef mcyodogg het volgende:
Zijn daar al concrete plannen dan? En wie komen er in?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:03 schreef TJDoornbos het volgende:
EN er komt een 2de talent pool dus wellicht nog x 6 miljoen
Guzzie is ook een Nederlander.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:00 schreef N-E-R-D het volgende:
Staat er sraks nog een team met (bijna? Guzman?) allemaal nederlanders, dat zie je ook niet vaak meer.
Dat was volgens mij al concreet en de spelers waren ook al bekend.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zijn daar al concrete plannen dan? En wie komen er in?
Ron Vlaar, Dwight Tiendalli, Sherif Ekramy en Andwelé Slory.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
zou je ff moeten kijke op Feyenoord.nl dacht Wijnaldum en dat soort jongensquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ophoeren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:57 schreef druide het volgende:
*AZ-er bekeert zich tot Feyenoord*
Moeten ze die Ekramy wel op gaan stellen anders is ie geen cent waard. Tiendalli mogen ze er ook uit donderenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:05 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ron Vlaar, Dwight Tiendalli, Sherif Ekramy en Andwelé Slory
En Slory is geen talent meer met zijn 25 jaar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:07 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
Moeten ze die Ekramy wel op gaan stellen anders is ie geen cent waard. Tiendalli mogen ze er ook uit donderen
Ach waarom, op Georginio Wijnaldum en Erwin Mulder en Diego Biseswar zou ik mijn geld voorlopig ook nog niet durven zetten en daar hebben ze ook al 6 miljoen aan verdient.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:07 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
Moeten ze die Ekramy wel op gaan stellen anders is ie geen cent waard. Tiendalli mogen ze er ook uit donderen
Ja maar daar zitten wel 3 andere hele goede talenten bij die ervoor zorgen dat je je geld erop zet. Bij die 2de pool zie ik nou niet echt een speler die het investeren extra waard maakt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:08 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ach waarom, op Georginio Wijnaldum en Erwin Mulder en Diego Biseswar zou ik mijn geld voorlopig ook nog niet durven zetten en daar hebben ze ook al 6 miljoen aan verdient.
Vlaar en Ekramy zijn best aardige spelers toch? Wie weet wordt het met Tiendalli ook nog wel wat, het kan alleen maar mee gaan vallen nuquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:09 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
Ja maar daar zitten wel 3 andere hele goede talenten bij die ervoor zorgen dat je je geld erop zet. Bij die 2de pool zie ik nou niet echt een speler die het investeren extra waard maakt.
quote:Der Vertrag des niederländischen Stürmers endet in einem Jahr, und mit einer vergleichsweise bescheidenen Entschädigung von zwei bis drei Millionen Euro werden die Bayern jetzt einem der holländischen (PSV Eindhoven, Feyenoord Rotterdam) oder spanischen Bieter entgegenkommen.
Gio komt niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:11 schreef Happel het volgende:
Volgens de Suddeutsche Zeitung moet Makaay tussen de twee en drie miljoen kosten:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:57 schreef druide het volgende:
*AZ-er bekeert zich tot Feyenoord*
Ekramy wordt nooit opgesteld. Tiendalli heb Kuipvreesquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:10 schreef Fetai het volgende:
[..]
Vlaar en Ekramy zijn best aardige spelers toch? Wie weet wordt het met Tiendalli ook nog wel wat, het kan alleen maar mee gaan vallen nu
quote:
OMGquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:11 schreef Happel het volgende:
Volgens de Suddeutsche Zeitung moet Makaay tussen de twee en drie miljoen kosten:
[..]
Geen geld voor zo'n speler.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:11 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
Een uitdrukking om aan te geven dat het weinig is voor een speler van zijn caliber
quote:
quote:
Ja sherlocks, heel knap van jullie. Ik roep het al weken. Happel geloofde er zelfs tot gisteren niks van en volgens hem kwamen er alleen maar "kankerjoden".quote:
Het moet toch niet gekker wordenquote:Volgens Radio Rijnmond wil Feyenoord op zeer korte termijn nog meer toeslaan. De club hoopt nog deze week Danny Koevermans en Kevin Hofland te kunnen presenteren als nieuwe aanwinsten, aldus de zender.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja sherlocks, heel knap van jullie. Ik roep het al weken. Happel geloofde er zelfs tot gisteren niks van en volgens hem kwamen er alleen maar "kankerjoden".
Koevermans komt niet meer hoor: http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=94184/sc=0b8d2cquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:27 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Het moet toch niet gekker worden![]()
De Cler
Giovanni van Bronckhorst
Kevin Hofland
Roy Makaay
Danny Koevermans
![]()
Is die Patrickt37 z'n stift kwijt trouwens![]()
Dan leg ik zelfs nog wel een maandsalaris in om te helpen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:19 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
OMGVoor dat geld MOET je hem gewoon binnen kunnen halen...
Volgens mij is ie zichzelf kwijt, ik heb hem al een tijdje niet meer hier gezien.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:27 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Het moet toch niet gekker worden![]()
De Cler
Giovanni van Bronckhorst
Kevin Hofland
Roy Makaay
Danny Koevermans
![]()
Is die Patrickt37 z'n stift kwijt trouwens![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:27 schreef mister_popcorn het volgende:
hahaha, en WAAR is die teringneus patrick met z'n streepjes.
Ronaldinho, we hebben nu toch geld zatquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
Stel nu, dat Makaay niet komt (lijkt mij raar nu Klose naar Bayern gaat).. Wat zijn dan de opties?
Koevermans mag niet van AZ, Harry is geen succes als basisspeler (als pinchhitter wel een goeie, denk ik), en Huysegems is net ietsjes te licht.
Wat blijft er over?
Dat zou wel een sterk duo zijn die elkaar goed aanvullen. Makaay is toch niet echt een balvaste spits die in de bal komt. Met Makaay en Slory in de spits heb je 2 spitsen diep weglopen. Met Makaay moet je sowieso geen 433 gaan spelen, lijkt me.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:33 schreef Drenthe_FR het volgende:
Feyenoord wil Koef en Makaay allebei volgens RR
Huysegems mag van mij wel spelen, opzich wel een goede speler waar ik vertrouwen in hebquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
Stel nu, dat Makaay niet komt (lijkt mij raar nu Klose naar Bayern gaat).. Wat zijn dan de opties?
Koevermans mag niet van AZ, Harry is geen succes als basisspeler (als pinchhitter wel een goeie, denk ik), en Huysegems is net ietsjes te licht.
Wat blijft er over?
Misschien toch Tomasson, al was die kans heel klein hè?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat blijft er over?
Hij heeft zelfmoord gepleegd met zn stiftquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:30 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Volgens mij is ie zichzelf kwijt, ik heb hem al een tijdje niet meer hier gezien.
Dat denk ik wel hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:22 schreef Keltie het volgende:
Geen geld voor zo'n speler.
Mijn part vertrekt hij transfer vrijquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:37 schreef zjroentje het volgende:
Wordt Charisteas dan verkocht na de komst van Makaay?
Ik gun 'm wel aan Excelsior, misschien doen we hun er nog een plezier meequote:Op woensdag 27 juni 2007 13:38 schreef Drenthe_FR het volgende:
[..]
Mijn part vertrekt hij transfer vrij
Ik hoop dat van Marwijk dat ook inziet. We hebben gewoon geen buitenspelers. En we zitten nu wel redelijk dik in de middenvelders.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat zou wel een sterk duo zijn die elkaar goed aanvullen. Makaay is toch niet echt een balvaste spits die in de bal komt. Met Makaay en Slory in de spits heb je 2 spitsen diep weglopen. Met Makaay moet je sowieso geen 433 gaan spelen, lijkt me.
Ik bezorg hem ook nog wel als het moetquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:38 schreef Drenthe_FR het volgende:
[..]
Mijn part vertrekt hij transfer vrij
Ik vraag me echt af wie hem nog wil hebben. De Graafschap ofzo?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:37 schreef zjroentje het volgende:
Wordt Charisteas dan verkocht na de komst van Makaay?
Die hebben Powel nu toch? Dat is ook wel een aardige speler geloof ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:40 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wie hem nog wil hebben. De Graafschap ofzo?
Volgens mij zit er ook nog steeds rek in Huysegems. Ik hoop ook niet dat Feyenoord hem verkoopt hoor, maar dat ze een topper naast hem zetten, waar hij zich aan kan optrekken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Huysegems mag van mij wel spelen, opzich wel een goede speler waar ik vertrouwen in heb
Bijna goed.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:55 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
-Makaay
-Koevermans
-Gio
-de Cler
-Landzaat
-Hofland
-Slory
-Bruins
Ik heb mun stift weer gevonden.
Spaansquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:43 schreef Fetai het volgende:
[..]
Omg! Een auto met een Duits nummerbord! Zouden daar Hofland en Makaay in zitten!?!![]()
![]()
Makaay? Ik ben het met je eens dat ze hem dus echt niet moeten verkopen... Hij kan het wel, heeft afgelopen seizoen ook een aantal x gescoord en toch liet Koeman hem niet zo vaak spelenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:43 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Volgens mij zit er ook nog steeds rek in Huysegems. Ik hoop ook niet dat Feyenoord hem verkoopt hoor, maar dat ze een topper naast hem zetten, waar hij zich aan kan optrekken.
Je krijgt er een Griek gratis bij.quote:Het Griekse Panathinaikos heeft interesse in Feyenoorder Sebastian Pardo.
uitgegeven: 12:06 27-06-2007 gewijzigd: 13:06 27-06-2007
De Zuid-Amerikaan heeft van de clubleiding van Feyenoord te horen gekregen dat hij mag vertrekken. Panathinaikos heeft nog geen officieel contact opgenomen met de Rotterdamse club over een transfer.
Pardo speelde de afgelopen vijf seizoenen voor Feyenoord en de Chileense middenvelder scoorde in die periode tien doelpunten.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:42 schreef Fetai het volgende:
[..]
Die hebben Powel nu toch? Dat is ook wel een aardige speler geloof ik![]()
Juist.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Makaay? Ik ben het met je eens dat ze hem dus echt niet moeten verkopen... Hij kan het wel, heeft afgelopen seizoen ook een aantal x gescoord en toch liet Koeman hem niet zo vaak spelen
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:53 schreef Grulez het volgende:
------------Timmer--------------
Lucius-Vlaar-Hofland-De Cler
-------Van Bronckhorst--------
Hofs/Buijs---------------Drenthe
-----------De Guzman----------
------Makaay?---Koevermans?
En dan heb je Bruins en Slory ook nog op de bank.
God oh god oh god, haal gelijk ook maar Van de Vaart en de Ridder danquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:55 schreef PizzaSalami het volgende:
Feyenoord wil ook Steven Pienaar
EXCLUSIEF - Feyenoord is na het aantrekken van Giovanni van Bronckhorst en Kevin Hofland nog niet klaar op de transfermarkt. Naast Roy Makaay wil het ook Steven Pienaar aantrekken, vernam VoetbalPrimeur uit betrouwbare bron.
Pienaar werkte al eens samen met Feyenoord-coach Bert van Marwijk bij Borussia Dortmund. De Zuid-Afrikaan had een speciale klik met de Limburgse oefenmeester. Toch slaagde Pienaar er tot op heden niet in gelukkig te worden in Duitsland.
Begin dit jaar gaf hij in een interview al eens aan dat mogelijk komend seizoen zijn laatste jaar als prof zal worden. Mogelijk kunnen Feyenoord en Van Marwijk hem op andere gedachten brengen. Eerder was Pienaar immers wél gelukkig in Nederland, waar hij speelde voor Ajax.
http://www.voetbalprimeur.nl/
Voetbalprimeurquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:55 schreef PizzaSalami het volgende:
EXCLUSIEF - Feyenoord is na het aantrekken van Giovanni van Bronckhorst en Kevin Hofland nog niet klaar op de transfermarkt. Naast Roy Makaay wil het ook Steven Pienaar aantrekken, vernam VoetbalPrimeur uit betrouwbare bron.
Pienaar werkte al eens samen met Feyenoord-coach Bert van Marwijk bij Borussia Dortmund. De Zuid-Afrikaan had een speciale klik met de Limburgse oefenmeester. Toch slaagde Pienaar er tot op heden niet in gelukkig te worden in Duitsland.
Begin dit jaar gaf hij in een interview al eens aan dat mogelijk komend seizoen zijn laatste jaar als prof zal worden. Mogelijk kunnen Feyenoord en Van Marwijk hem op andere gedachten brengen. Eerder was Pienaar immers wél gelukkig in Nederland, waar hij speelde voor Ajax.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Waar waren die investeerders een half jaar geleden.
Met het elftal wat eraan zit te komen voor komend seizoen had Erwin Koeman ook nog wel in de top-5 kunnen eindigen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:55 schreef PizzaSalami het volgende:
dat zou inderdaad best wel goed uit kunnen pakken, maar hij moet ook echt wat brutaler worden. Ik weet niet echt of dat in m zit... Hij stond zo vaak langs vrij op de flanken, maar hij vertikte het altijd om ook maar iets te roepen of te scchreeuwen. Ook slecht dat hij nooit werd gezien natuurlijk, maar hij had toch n smoel eens moeten opentrekken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Makaay? Ik ben het met je eens dat ze hem dus echt niet moeten verkopen... Hij kan het wel, heeft afgelopen seizoen ook een aantal x gescoord en toch liet Koeman hem niet zo vaak spelen
En een grote bank dan met Bruins, Slory, Tiendalli, Harry, Bahia, Castelen, Greene, Collen, Huysegems en natuurlijk Vincken.quote:
Prima.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:01 schreef Grulez het volgende:
[..]
En een grote bank dan met Bruins, Slory, Tiendalli, Harry, Bahia, Castelen, Greene, Collen, Huysegems en natuurlijk Vincken.
Pienaarquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:55 schreef PizzaSalami het volgende:
Nee, die kutkneus van een Koeman was nog 6e geworden met zo'n elftal.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Met het elftal wat eraan zit te komen voor komend seizoen had Erwin Koeman ook nog wel in de top-5 kunnen eindigen.
Opkankeren met die kutjoodquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:55 schreef PizzaSalami het volgende:
Precies, bovendien wie had er nou willen komen als hij nog steeds aan het roer stond...?!? Ik denk eigenlijk niemandquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:03 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee, die kutkneus van een Koeman was nog 6e geworden met zo'n elftal.
Vergeet Wijnwaldum niet. Die kan dit jaar wel eens definitief gaan doorbreken naar Feyenoord 1.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:01 schreef Grulez het volgende:
[..]
En een grote bank dan met Bruins, Slory, Tiendalli, Harry, Bahia, Castelen, Greene, Collen, Huysegems en natuurlijk Vincken.
Zo, jij bent behoorlijk gek.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:03 schreef Drenthe_FR het volgende:
Als die gozer komt gooi ik aanstekers richting zijn kop in plek van naar de tegenstander.
ik vond een stiftquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:01 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nee, óf hij zou dit seizoen bijtekenen óf hij moest weg. Volgens mij tekent hij niet bij, wat betekent dat hij verkocht gaat worden.quote:
Wissel Vincken om met Castelen.quote:
Ik geloof er ook geen zak vanquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:12 schreef DivineJester het volgende:
Pienaar? Nog een middenvelder? Lijkt me erg sterk...
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=45040quote:Felix Magath is de ene Nederlander (Kevin Hofland) bijna kwijt, of hij heeft alweer een ander op het oog: Roy Makaay. De trainer van VfL Wolfsburg verklaart tegenover diverse Duitse media dat hij de 32-jarige Gelderlander graag naar Nedersaksen wil halen.
“Niet is in de voetballerij uit te sluiten”, reageert Magath op de interesse in Makaay. Bij Bayern München werkten speler en trainer al samen, een hangijzer waarmee Wolfsburg de oud-international tot een overgang hoopt te verleiden. “We gaan kijken wat de verdere mogelijkheden zijn”, klonk het verder uit de mond van de coach.
De in Wijchen geboren speler was de afgelopen vier seizoenen actief voor Bayern. In die periode behoorde hij elk jaar weer tot de meest scorende spitsen van de Bundesliga, maar is in Beieren door de komst van Luca Toni en Miroslav Klose overbodig geworden.
Of Makaay de transfer ziet zitten is nog maar de vraag. Eerder werd al duidelijk dat hij gesprekken met Feyenoord heeft gevoerd en is ook Ajax voor hem komen bovendrijven. Daarnaast liet hij woensdag tegenover De Telegraaf al optekenen graag naar Nederland te willen terugkeren en enkel een Spaanse club hem wellicht nog op andere gedachten kan brengen.
Gelukkig hebben we binnekort de voetbalwet, zijn we van dat geteisem af!quote:
Vinkcen zou als het aan mij ligt een jaartje verhuurd mogen worden om meer ervaring op te doen. Potentie is er alleen nu nog laten zien..quote:
Voor 50 miljoen kan nog wel meer gedaan worden.quote:Investeerder maakt Feyenoord-aankopen mogelijk
EXCLUSIEF - Feyenoord heeft eindelijk de zo vurig gewenste investeerder gevonden. Een anonieme geldschieter heeft de club 50 miljoen euro beschikbaar gesteld, weet VoetbalPrimeur.nl uit betrouwbare bron.
De investeerder, die niet publiekelijk bekend wil worden maar wel een Feyenoord-hart bezit, wilde eerder een hoger bedrag beschikbaar stellen, maar wenste dan wel zeggenschap in het beleid. De Feyenoord-top wenste daar niet aan mee te werken, waarna de geldschieter besloot een lager bedrag beschikbaar te stellen.
De vijftig miljoen euro is bestemd om de selectie zo spoedig mogelijk weer op niveau te krijgen. De afgelopen dagen werd de ene na de andere aanwinst van naam gepresenteerd. Na het aantreden van coach Bert van Marwijk verbonden ook Tim de Cler, Giovanni van Bronckhorst en Kevin Hofland zich aan de Rotterdamse club.
Feyenoord is echter nog niet klaar. Het is druk bezig de selectie verder te versterken met Roy Makaay, Danny Koevermans en Steven Pienaar.
Precies! Dit soort mensen horen niet in het stadion thuis!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:13 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we binnekort de voetbalwet, zijn we van dat geteisem af!
Wat een held, als 't bekend wordt wie het is stuur ik hem een bos bloemenquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:15 schreef Tomasso het volgende:
Als we dan toch bij VP blijven:
[..]
Voor 50 miljoen kan nog wel meer gedaan worden.
Ik heb het nog wel uitgelezen, maar lijkt me onwaarschijnlijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:17 schreef LongOne het volgende:
EXCLUSIEF - Feyenoord heeft eindelijk de zo vurig gewenste investeerder gevonden. Een anonieme geldschieter heeft de club 50 miljoen euro beschikbaar gesteld, weet VoetbalPrimeur.nl uit betrouwbare bron.
Na de 2e zin haak ik al af...
En dit soort mensen niet in de Feyenoordtopic.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:17 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Precies! Dit soort mensen horen niet in het stadion thuis!
Er zijn heus wel mensen met geld en een Feyenoordhart. Dirk Scheringa heeft ook de nodige centjes gepompt bij een club als AZ, dan is het toch vrij logisch dat er ook een Feyenoorder rondloopt die hetzelfde er voor over heeft?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:19 schreef Tomasso het volgende:
Er staat ook niets over ook maar iets wat hij ervoor terugkrijgt. Welke miljardair uit omgeving Rotterdam is zo losgeslagen dat hij zomaar 50 miljoen euro weggeeft?Dan wil ik ook best vrienden met hem worden hoor
Aleen heeft Dirk gehele zeggenschap bij z'n provincieclub. En is het zijn eigendom. Dat is wel een klein verschil.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:20 schreef Fetai het volgende:
[..]
Er zijn heus wel mensen met geld en een Feyenoordhart. Dirk Scheringa heeft ook de nodige centjes gepompt bij een club als AZ, dan is het toch vrij logisch dat er ook een Feyenoorder rondloopt die hetzelfde er voor over heeft?
Schoen opeten #3 Wie durft? Jasza opweg naar het Hiltonquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:03 schreef Drenthe_FR het volgende:
[..]
Pienaar!
Als die gozer komt gooi ik aanstekers richting zijn kop in plek van naar de tegenstander.
Nergens voor nodig om die aap dat aan te moedigen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Schoen opeten #3 Wie durft? Jasza opweg naar het Hilton![]()
Check.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Schoen opeten #3 Wie durft? Jasza opweg naar het Hilton![]()
Nu wordt Van Bronckhorst getoond aan de pers, duh.quote:
Of we halen Dirk terug natuurlijk.quote:
Ja maar, ja maar.. Dat kan ik toch niet kijken hier op mijn werk..quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nu wordt Van Bronckhorst getoond aan de pers, duh.
quote:Feyenoord heeft woensdag met droefheid kennisgenomen van het overlijden van oud-speler Patrick Allotey. De Ghanese verdediger maakte tussen 1996 en 2001 deel uit van de selectie van Feyenoord. De Rotterdammers hadden hem gescout had op de WK Onder 17 in 1995, waar Ghana destijds goud won. Allotey die tegelijkertijd met de latere publiekslieveling Chris Gyan naar Nederland kwam, speelde ook een half seizoen op huurbasis voor Excelsior. Allotey overleed vanmorgen in de Ghanese hoofdstad Accra en werd slechts 29 jaar.
Wie kent 'm niet?quote:Oud-Feyenoorder Patrick Allotey (28) overleden
(Novum/Goal.com) - Patrick Allotey is op 28-jarige leeftijd overleden. De oud-speler van onder meer Feyenoord en Excelsior overleed woensdag in de Ghanese hoofdstad Accra. Het is niet bekend waaraan de voormalige international van Ghana is gestorven.
De Afrikaan speelde tussen 1997 en 2000 drie competitiewedstrijden voor Feyenoord. Ook kwam hij zeven keer uit voor de Rotterdamse buurman Excelsior. Allotey werd in 1995 in Ecuador wereldkampioen met het Ghanese elftal onder 17 jaar.
De pers kennelijk, want volgens bron één is ie 29 en volgens bron twee 28.quote:
Ik heb maar 5 tentamens.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Week van te voren beginnen is gay.
Weet je nooit met die afrikanen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:44 schreef NJ het volgende:
[..]
De pers kennelijk, want volgens bron één is ie 29 en volgens bron twee 28.
Ja preciesquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:47 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
WTFTelkens uitgeleend aan Excelsior toch?
18miljoen voor Lasse Nielsen, Zuiverloon en Alves.quote:
Heb jij dan een andere feyenoord.nl ofzo??quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:00 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Stond niet in het bericht.
Bron is overigens feyenoord.nl
Die komt naar Ajax, jullie hebben je kans gehad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:03 schreef Tomasso het volgende:
Zuiverloon
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:03 schreef Drenthe_FR het volgende:
[..]
Pienaar!
Euh, ik denk het?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Heb jij dan een andere feyenoord.nl ofzo??![]()
![]()
Ik ook. Daar klopt werkelijk geen hout van. Feyenoord heeft absoluut geen 50 miljoen nodig en zal dus ook niet zo'n onverantwoord hoge lening (want daar zou het op neerkomen) afsluiten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:17 schreef LongOne het volgende:
Na de 2e zin haak ik al af...
denk het nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:31 schreef Jenga het volgende:
Best kans dat ie vertrekt of dat Feyenoord er een voorschot op neemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |