Noodzakelijk kwaad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zit niet te wachten op supporters die alleen maar komen als het goed gaat.
Symphatie? Ze erkennen alleen dat Feyenoord goed aan het inkopen is, en terecht.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:06 schreef Fetai het volgende:
Erg leuk en aardig hoor die sympathie van Ajacieden, maar dat hoeft van mij nou echt niet. Het liefst zie ik Feyenoord volgend jaar van Ajax met 5-0 winnen, hoe onrealistisch dat ook is op dit moment.
Ik denk dat je de strekking van mijn vorige post heus wel begrijpt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ambitieus hoor. Statistisch gezien moet Feyenoord in 08/09 weer kampioen worden.
Ach joh, als Feyenoord volgend seizoen van Ajax wint en ze in Amsterdam daardoor de titel mislopen is de symphatie en blijdschap dat Feyenoord weer meedoet om de knikkers snel vergaan bij de Ajacieden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:06 schreef Fetai het volgende:
Erg leuk en aardig hoor die sympathie van Ajacieden,
"Het wordt weer spannend in De Klasieker bla bla"quote:
Sympathie en blijdschap. -->quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach joh, als Feyenoord volgend seizoen van Ajax wint en ze in Amsterdam daardoor de titel mislopen is de symphatie en blijdschap dat Feyenoord weer meedoet om de knikkers snel vergaan bij de Ajacieden.
kan Hofland niet eerst even naar Beieren om iemand op te pikken?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:10 schreef Malibu-06 het volgende:
Hofland ook bijna definitief!![]()
Feyenoord kan ook Kevin Hofland verwelkomen
27/6/2007 11:59
Het nieuwe Feyenoord krijgt steeds meer vorm. De laatste plooien moeten nog worden gladgestreken, maar ook Kevin Hofland is al op weg naar Rotterdam.
'We hebben het nog niet zwart op wit staan', bevestigt Wolfsburg-trainer Felix Magath in Kicker de aanstaande transfer. 'Maar zoals het er nu naar uit ziet, zullen we er met Feyenoord uitkomen. Ik heb Kevin al gezegd dat we zijn verzoek kunnen inwilligen.'
De 28-jarige Hofland is op weg naar Rotterdam, waar hij een medische keuring ondergaat. Als die geen problemen oplevert, wordt de zevenvoudig international een dezer dagen in De Kuip gepresenteerd.
Feyenoord en Hofland waren er al uit. Maar de afkoopsom die VfL Wolfsburg vroeg voor het nog een jaar lopende contract leek de overgang te gaan frustreren.
Je bedoelt dat boek?quote:
Lijkt me een goed plan bespaard benzine geldquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:11 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
kan Hofland niet eerst even naar Beieren om iemand op te pikken?
Och ja, de twee nederlagen in het reguliere seizoen 05/06v alweer vergeten? Kort geheugen zeker.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:04 schreef larsje66 het volgende:
Mooi! Elk jaar met 4-0 van jullie winnen is natuurlijk ook niets he, eindelijk weer echte tegenstand en hoop echt dat Feyenoord weer voor de titel mee gaat doen, (té) lang geleden!
Bezuinigingen FTW!quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:12 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan bespaard benzine geld
Dit doen ze niet alleen, je hoort sommige al zeggen dat ze hopen dat we meedoen om de titel. Het spijt me zeer hoor, maar dat zal ik Ajax nooit gunnen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Symphatie? Ze erkennen alleen dat Feyenoord goed aan het inkopen is, en terecht.
Ik gun ajax wel wat andersquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:15 schreef Fetai het volgende:
[..]
Dit doen ze niet alleen, je hoort sommige al zeggen dat ze hopen dat we meedoen om de titel. Het spijt me zeer hoor, maar dat zal ik Ajax nooit gunnen.
quote:
Dat is idd een ongelukkige woordkeuze.quote:
Strak plan, misschien komt ene Mark ook wel meequote:Op woensdag 27 juni 2007 12:11 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
kan Hofland niet eerst even naar Beieren om iemand op te pikken?
die Magath is aardig bijgedraaid dan zeker?
Is inderdaad een goed punt (van kritiek). Het beeld ontstaat nu dat de aankopen (welke dan ook) aankopen zijn van de trainer, niet van de club.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:17 schreef AminBen het volgende:
[..]
De scoutingstripjes naar Mexico en Argentinie op zoek naar nieuw talent hebben hun vruchten dus helemaal afgeworpen
Als ze blijven afgaan op Lambertus houdt het ook een keer op he
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:20 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Strak plan, misschien komt ene Mark ook wel mee![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |