Ik gun ajax wel wat andersquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:15 schreef Fetai het volgende:
[..]
Dit doen ze niet alleen, je hoort sommige al zeggen dat ze hopen dat we meedoen om de titel. Het spijt me zeer hoor, maar dat zal ik Ajax nooit gunnen.
quote:
Dat is idd een ongelukkige woordkeuze.quote:
Strak plan, misschien komt ene Mark ook wel meequote:Op woensdag 27 juni 2007 12:11 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
kan Hofland niet eerst even naar Beieren om iemand op te pikken?
die Magath is aardig bijgedraaid dan zeker?
Is inderdaad een goed punt (van kritiek). Het beeld ontstaat nu dat de aankopen (welke dan ook) aankopen zijn van de trainer, niet van de club.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:17 schreef AminBen het volgende:
[..]
De scoutingstripjes naar Mexico en Argentinie op zoek naar nieuw talent hebben hun vruchten dus helemaal afgeworpen
Als ze blijven afgaan op Lambertus houdt het ook een keer op he
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:20 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Strak plan, misschien komt ene Mark ook wel mee![]()
![]()
Hij klopt maar een end weg.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zou me niks verbazen als de zaakwaarnemer van Perez ineens weer bij jullie aanklopt om erbij te mogen![]()
Als hij toch uit Italie komt kan hij wel gelijk ene Kaka meenemen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Of een luca die uit italie gelijk door gaat
![]()
Die gaat terug naar PSV als hij terug gaat naar Nederland.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:20 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Strak plan, misschien komt ene Mark ook wel mee![]()
![]()
Idd, gewoon poort sluiten zodra Makaay binnen is. Alleen nog uitgaande mensen en evt. breedte versterkingen!!quote:
Net zoals Stam?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die gaat terug naar PSV als hij terug gaat naar Nederland.
Dat zeggen er wel meerquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die gaat terug naar PSV als hij terug gaat naar Nederland.
Je ziet wel weer welke club het meeste indrukt op je maakt als er uit de jeugdopleiding komt. Je blijft er eeuwig van houdenquote:
Bommel zei tijdens het vieren van het kampioenschap dat hij zeker weten terug komt bij PSV.quote:
Juist, als Ajacied moet ik zeggen dat dit wel erg leuk is!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:49 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb zo het idee dat de enige klassieker volgend seizoen een keer weer spannend kan gaan worden![]()
Niet dat ik verwacht dat hij naar Feyenoord komt hoor, maar spelers zeggen wel meer. Voor hetzelfde geld speelt hij volgend jaar bij AZ.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bommel zei tijdens het vieren van het kampioenschap dat hij zeker weten terug komt bij PSV.
Opzich wel, maar we hebben geen spits en de rechterkant is nog erg zwak...quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:28 schreef endr0me het volgende:
De wederopstanding van feyenoord lijkt me.. met deze namen moet je in Nederland voor het kampioenschap mee kunnen doen.
Met Bertje heeft Feyenoord natuurlijk wel een troef in handen als PSV zich niet zou melden voor Van Bommel (zoals bij Stam het geval was), maar ik denk dat zodra Van Bommel kenbaar maakt dat hij terug wil naar Nederland, PSV aan de poort rammeltquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:28 schreef Fetai het volgende:
[..]
Niet dat ik verwacht dat hij naar Feyenoord komt hoor, maar spelers zeggen wel meer. Voor hetzelfde geld speelt hij volgend jaar bij AZ.
En terecht.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:30 schreef cultheld het volgende:
De enige club waar hij 100% nooit naartoe zal gaan is Ajax, ik denk dat ie nog liever doodgaat.
komen ze nu mee, vrienden van mij hebben allang aanvraag verstuurdquote:¤20 VOOR EEN NIEUWE SEIZOENKAARTHOUDER
Kent u als bestaande seizoenkaarthouder een Feyenoordsupporter die ook een seizoenkaart wil?
Geef hem of haar dan een aanvraagformulier en vermeld hierop ook uw naam en seizoenkaartnummer. Laat de geïnteresseerde de aanvraag invullen en insturen. Als de aanvraag en de betaling binnen zijn ontvangt u als dank voor het aanbrengen van een nieuwe seizoenkaarthoudereen voetbalkadobon ter waarde van ¤ 20,00 die u kunt inleveren bij Feyenoord op de aanschaf van een voetbalkaartje of merchandising artikel.
Is al naar Ajax, oplettenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:30 schreef heiden6 het volgende:
Die Turkse Zweed van Twente ofzo.
Die is al naar Ajaxquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:30 schreef heiden6 het volgende:
Die Perez mag van mij echt wel wegblijven. Laat ze liever nog een gevestigde eredivisiespeler met potentie voor de top kopen, dan een uitgerangeerde Ajacied die liever naar PSV wil.Die Turkse Zweed van Twente ofzo.
En houdt anders de deur maar dicht.
Is al naar PSV, oplettenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:32 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Is al naar Ajax, opletten
Haal dan Bakal ofzo, of heeft PSV hem al teruggehaald?
quote:
Kijk, Feyenoord en Van Bommel, ik zie het contract al klaar liggen hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
De enige club waar hij 100% nooit naartoe zal gaan is Ajax, ik denk dat ie nog liever doodgaat.
Die speelt bij Ajax.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:30 schreef heiden6 het volgende:
Die Perez mag van mij echt wel wegblijven. Laat ze liever nog een gevestigde eredivisiespeler met potentie voor de top kopen, dan een uitgerangeerde Ajacied die liever naar PSV wil.Die Turkse Zweed van Twente ofzo.
En houdt anders de deur maar dicht.
Maar jullie hebben Buijs die is beresterk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:30 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Opzich wel, maar we hebben geen spits en de rechterkant is nog erg zwak...
Alleen kan ie niet voetballen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:36 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Maar jullie hebben Buijs die is beresterk.
De site werkt niet bij mij, maar mij werd hetzelfde al verteld. Hij wordt om 14:30 gepresenteerd toch?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:38 schreef koningdavid het volgende:
Staat ook op Feyenoord.nl inmiddels.
Ja, dat stond er inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:39 schreef Fetai het volgende:
[..]
De site werkt niet bij mij, maar mij werd hetzelfde al verteld. Hij wordt om 14:30 gepresteneerd toch?
Beetje overbelast denk ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:39 schreef Fetai het volgende:
[..]
De site werkt niet bij mij, maar mij werd hetzelfde al verteld. Hij wordt om 14:30 gepresenteerd toch?
feyenoord.nlquote:27-06-2007 GIOVANNI VAN BRONCKHORST KEERT TERUG BIJ FEYENOORD
Giovanni van Bronckhorst keert terug bij Feyenoord. De 32-jarige international verruilt FC Barcelona per direct voor de Rotterdamse Kuip, waar hij een contract voor drie seizoenen zal ondertekenen. Met de terugkeer van Van Bronckhorst bij Feyenoord gaat een lang gekoesterde wens van zowel de speler als de club in vervulling. De Rotterdammer wordt woensdagmiddag om 14.30 uur in De Kuip aan de media gepresenteerd.
Giovanni van Bronckhorst genoot zijn volledige opleiding op Varkenoord, voordat hij in 1994 zijn debuut maakte in Feyenoords hoofdmacht. Als linkermiddenvelder was hij ondanks zijn jonge leeftijd vier seizoenen lang een bepalende speler en publiekslieveling in De Kuip. In 1998 vertrok Van Bronckhorst na 141 officiële wedstrijden en KNVB-bekerwinst voor Feyenoord naar Glasgow Rangers, waar hij twee keer kampioen van Schotland werd. Vervolgens trok Van Bronckhorst naar Londen, waar hij met Arsenal opnieuw kampioen werd. In augustus 2003 werd de Rotterdammer verhuurd aan FC Barcelona, waar hij definitief uitgroeide tot Europese topspeler. Met Barça won ‘Gio’ nog eens twee landstitels en in 2006 ook nog eens de Champions League. Inmiddels heeft Van Bronckhorst liefst 67 interlands gespeeld, waarin hij vier keer scoorde.
Na Luigi Bruins, Andwélé Slory en Tim De Cler is Giovanni van Bronckhorst de vierde aanwinst van Feyenoord. De Rotterdammer krijgt bij Feyenoord rugnummer 8.
interesse?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:37 schreef Pritt het volgende:
Neeeeee.
Nu is er geen plek meer voor Bahia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |