Er zijn heus wel mensen met geld en een Feyenoordhart. Dirk Scheringa heeft ook de nodige centjes gepompt bij een club als AZ, dan is het toch vrij logisch dat er ook een Feyenoorder rondloopt die hetzelfde er voor over heeft?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:19 schreef Tomasso het volgende:
Er staat ook niets over ook maar iets wat hij ervoor terugkrijgt. Welke miljardair uit omgeving Rotterdam is zo losgeslagen dat hij zomaar 50 miljoen euro weggeeft?Dan wil ik ook best vrienden met hem worden hoor
Aleen heeft Dirk gehele zeggenschap bij z'n provincieclub. En is het zijn eigendom. Dat is wel een klein verschil.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:20 schreef Fetai het volgende:
[..]
Er zijn heus wel mensen met geld en een Feyenoordhart. Dirk Scheringa heeft ook de nodige centjes gepompt bij een club als AZ, dan is het toch vrij logisch dat er ook een Feyenoorder rondloopt die hetzelfde er voor over heeft?
Schoen opeten #3 Wie durft? Jasza opweg naar het Hiltonquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:03 schreef Drenthe_FR het volgende:
[..]
Pienaar!
Als die gozer komt gooi ik aanstekers richting zijn kop in plek van naar de tegenstander.
Nergens voor nodig om die aap dat aan te moedigen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Schoen opeten #3 Wie durft? Jasza opweg naar het Hilton![]()
Check.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Schoen opeten #3 Wie durft? Jasza opweg naar het Hilton![]()
Nu wordt Van Bronckhorst getoond aan de pers, duh.quote:
Of we halen Dirk terug natuurlijk.quote:
Ja maar, ja maar.. Dat kan ik toch niet kijken hier op mijn werk..quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nu wordt Van Bronckhorst getoond aan de pers, duh.
quote:Feyenoord heeft woensdag met droefheid kennisgenomen van het overlijden van oud-speler Patrick Allotey. De Ghanese verdediger maakte tussen 1996 en 2001 deel uit van de selectie van Feyenoord. De Rotterdammers hadden hem gescout had op de WK Onder 17 in 1995, waar Ghana destijds goud won. Allotey die tegelijkertijd met de latere publiekslieveling Chris Gyan naar Nederland kwam, speelde ook een half seizoen op huurbasis voor Excelsior. Allotey overleed vanmorgen in de Ghanese hoofdstad Accra en werd slechts 29 jaar.
Wie kent 'm niet?quote:Oud-Feyenoorder Patrick Allotey (28) overleden
(Novum/Goal.com) - Patrick Allotey is op 28-jarige leeftijd overleden. De oud-speler van onder meer Feyenoord en Excelsior overleed woensdag in de Ghanese hoofdstad Accra. Het is niet bekend waaraan de voormalige international van Ghana is gestorven.
De Afrikaan speelde tussen 1997 en 2000 drie competitiewedstrijden voor Feyenoord. Ook kwam hij zeven keer uit voor de Rotterdamse buurman Excelsior. Allotey werd in 1995 in Ecuador wereldkampioen met het Ghanese elftal onder 17 jaar.
De pers kennelijk, want volgens bron één is ie 29 en volgens bron twee 28.quote:
Ik heb maar 5 tentamens.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Week van te voren beginnen is gay.
Weet je nooit met die afrikanen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:44 schreef NJ het volgende:
[..]
De pers kennelijk, want volgens bron één is ie 29 en volgens bron twee 28.
Ja preciesquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:47 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
WTFTelkens uitgeleend aan Excelsior toch?
18miljoen voor Lasse Nielsen, Zuiverloon en Alves.quote:
Heb jij dan een andere feyenoord.nl ofzo??quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:00 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Stond niet in het bericht.
Bron is overigens feyenoord.nl
Die komt naar Ajax, jullie hebben je kans gehad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:03 schreef Tomasso het volgende:
Zuiverloon
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:03 schreef Drenthe_FR het volgende:
[..]
Pienaar!
Als die gozer komt gooi ik aanstekers richting zijn kop in plek van naar de tegenstander.
Euh, ik denk het?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Heb jij dan een andere feyenoord.nl ofzo??![]()
![]()
Ik ook. Daar klopt werkelijk geen hout van. Feyenoord heeft absoluut geen 50 miljoen nodig en zal dus ook niet zo'n onverantwoord hoge lening (want daar zou het op neerkomen) afsluiten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:17 schreef LongOne het volgende:
EXCLUSIEF - Feyenoord heeft eindelijk de zo vurig gewenste investeerder gevonden. Een anonieme geldschieter heeft de club 50 miljoen euro beschikbaar gesteld, weet VoetbalPrimeur.nl uit betrouwbare bron.
Na de 2e zin haak ik al af...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |