Ron Vlaar, Dwight Tiendalli, Sherif Ekramy en Andwelé Slory.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zijn daar al concrete plannen dan? En wie komen er in?
zou je ff moeten kijke op Feyenoord.nl dacht Wijnaldum en dat soort jongensquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zijn daar al concrete plannen dan? En wie komen er in?
Ophoeren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:57 schreef druide het volgende:
*AZ-er bekeert zich tot Feyenoord*
Moeten ze die Ekramy wel op gaan stellen anders is ie geen cent waard. Tiendalli mogen ze er ook uit donderenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:05 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ron Vlaar, Dwight Tiendalli, Sherif Ekramy en Andwelé Slory
En Slory is geen talent meer met zijn 25 jaar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:07 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
Moeten ze die Ekramy wel op gaan stellen anders is ie geen cent waard. Tiendalli mogen ze er ook uit donderen
Ach waarom, op Georginio Wijnaldum en Erwin Mulder en Diego Biseswar zou ik mijn geld voorlopig ook nog niet durven zetten en daar hebben ze ook al 6 miljoen aan verdient.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:07 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
Moeten ze die Ekramy wel op gaan stellen anders is ie geen cent waard. Tiendalli mogen ze er ook uit donderen
Ja maar daar zitten wel 3 andere hele goede talenten bij die ervoor zorgen dat je je geld erop zet. Bij die 2de pool zie ik nou niet echt een speler die het investeren extra waard maakt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:08 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ach waarom, op Georginio Wijnaldum en Erwin Mulder en Diego Biseswar zou ik mijn geld voorlopig ook nog niet durven zetten en daar hebben ze ook al 6 miljoen aan verdient.
Vlaar en Ekramy zijn best aardige spelers toch? Wie weet wordt het met Tiendalli ook nog wel wat, het kan alleen maar mee gaan vallen nuquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:09 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
Ja maar daar zitten wel 3 andere hele goede talenten bij die ervoor zorgen dat je je geld erop zet. Bij die 2de pool zie ik nou niet echt een speler die het investeren extra waard maakt.
quote:Der Vertrag des niederländischen Stürmers endet in einem Jahr, und mit einer vergleichsweise bescheidenen Entschädigung von zwei bis drei Millionen Euro werden die Bayern jetzt einem der holländischen (PSV Eindhoven, Feyenoord Rotterdam) oder spanischen Bieter entgegenkommen.
Gio komt niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:11 schreef Happel het volgende:
Volgens de Suddeutsche Zeitung moet Makaay tussen de twee en drie miljoen kosten:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:57 schreef druide het volgende:
*AZ-er bekeert zich tot Feyenoord*
Ekramy wordt nooit opgesteld. Tiendalli heb Kuipvreesquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:10 schreef Fetai het volgende:
[..]
Vlaar en Ekramy zijn best aardige spelers toch? Wie weet wordt het met Tiendalli ook nog wel wat, het kan alleen maar mee gaan vallen nu
quote:
OMGquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:11 schreef Happel het volgende:
Volgens de Suddeutsche Zeitung moet Makaay tussen de twee en drie miljoen kosten:
[..]
Geen geld voor zo'n speler.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:11 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
Een uitdrukking om aan te geven dat het weinig is voor een speler van zijn caliber
quote:
quote:
Ja sherlocks, heel knap van jullie. Ik roep het al weken. Happel geloofde er zelfs tot gisteren niks van en volgens hem kwamen er alleen maar "kankerjoden".quote:
Het moet toch niet gekker wordenquote:Volgens Radio Rijnmond wil Feyenoord op zeer korte termijn nog meer toeslaan. De club hoopt nog deze week Danny Koevermans en Kevin Hofland te kunnen presenteren als nieuwe aanwinsten, aldus de zender.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja sherlocks, heel knap van jullie. Ik roep het al weken. Happel geloofde er zelfs tot gisteren niks van en volgens hem kwamen er alleen maar "kankerjoden".
Koevermans komt niet meer hoor: http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=94184/sc=0b8d2cquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:27 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Het moet toch niet gekker worden![]()
De Cler
Giovanni van Bronckhorst
Kevin Hofland
Roy Makaay
Danny Koevermans
![]()
Is die Patrickt37 z'n stift kwijt trouwens![]()
Dan leg ik zelfs nog wel een maandsalaris in om te helpen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:19 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
OMGVoor dat geld MOET je hem gewoon binnen kunnen halen...
Volgens mij is ie zichzelf kwijt, ik heb hem al een tijdje niet meer hier gezien.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:27 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Het moet toch niet gekker worden![]()
De Cler
Giovanni van Bronckhorst
Kevin Hofland
Roy Makaay
Danny Koevermans
![]()
Is die Patrickt37 z'n stift kwijt trouwens![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:27 schreef mister_popcorn het volgende:
hahaha, en WAAR is die teringneus patrick met z'n streepjes.
Ronaldinho, we hebben nu toch geld zatquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
Stel nu, dat Makaay niet komt (lijkt mij raar nu Klose naar Bayern gaat).. Wat zijn dan de opties?
Koevermans mag niet van AZ, Harry is geen succes als basisspeler (als pinchhitter wel een goeie, denk ik), en Huysegems is net ietsjes te licht.
Wat blijft er over?
Dat zou wel een sterk duo zijn die elkaar goed aanvullen. Makaay is toch niet echt een balvaste spits die in de bal komt. Met Makaay en Slory in de spits heb je 2 spitsen diep weglopen. Met Makaay moet je sowieso geen 433 gaan spelen, lijkt me.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:33 schreef Drenthe_FR het volgende:
Feyenoord wil Koef en Makaay allebei volgens RR
Huysegems mag van mij wel spelen, opzich wel een goede speler waar ik vertrouwen in hebquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
Stel nu, dat Makaay niet komt (lijkt mij raar nu Klose naar Bayern gaat).. Wat zijn dan de opties?
Koevermans mag niet van AZ, Harry is geen succes als basisspeler (als pinchhitter wel een goeie, denk ik), en Huysegems is net ietsjes te licht.
Wat blijft er over?
Misschien toch Tomasson, al was die kans heel klein hè?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat blijft er over?
Hij heeft zelfmoord gepleegd met zn stiftquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:30 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Volgens mij is ie zichzelf kwijt, ik heb hem al een tijdje niet meer hier gezien.
Dat denk ik wel hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:22 schreef Keltie het volgende:
Geen geld voor zo'n speler.
Mijn part vertrekt hij transfer vrijquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:37 schreef zjroentje het volgende:
Wordt Charisteas dan verkocht na de komst van Makaay?
Ik gun 'm wel aan Excelsior, misschien doen we hun er nog een plezier meequote:Op woensdag 27 juni 2007 13:38 schreef Drenthe_FR het volgende:
[..]
Mijn part vertrekt hij transfer vrij
Ik hoop dat van Marwijk dat ook inziet. We hebben gewoon geen buitenspelers. En we zitten nu wel redelijk dik in de middenvelders.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat zou wel een sterk duo zijn die elkaar goed aanvullen. Makaay is toch niet echt een balvaste spits die in de bal komt. Met Makaay en Slory in de spits heb je 2 spitsen diep weglopen. Met Makaay moet je sowieso geen 433 gaan spelen, lijkt me.
Ik bezorg hem ook nog wel als het moetquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:38 schreef Drenthe_FR het volgende:
[..]
Mijn part vertrekt hij transfer vrij
Ik vraag me echt af wie hem nog wil hebben. De Graafschap ofzo?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:37 schreef zjroentje het volgende:
Wordt Charisteas dan verkocht na de komst van Makaay?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |